Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25781/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan väki on kuin Kansanradion tosikot ja veitikat: 

Veitikat = puutarhurit, hammaslääkäri, oraakkeli, RG, Leila ja Arvo

Tosikot = gf:n olemassaolosta jankkaavat, heteroudesta jankkaavat, muut negatiiviset jankkaajat, tänään bongattu yksityishenkilöpalstapoliisi, muut tosikot

Mä olin aktiivinen hyvin puutarhurishenkinen 🌺 ihminen vielä viime viikolla mutta pääsin takaisin maan pinnalle. 😀 Tyttis on tosiasia, B & K:n välit näen vaan ystävyytenä nyt (viisuissa oli b:n puolelta toisin). Tavastian esitys oli fanserviceä parhaimmillaan. Kärtsän ansiosta JO tuli Suomessa tunnetuksi joten hyötyvätkin hänestä ja K antaa mielellään hyötyäkin. Oon siis palannut todellisuuteen ryminällä ja hyvä näin.

Vierailija
25782/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosikot = gf:n olemassaolosta jankkaavat, heteroudesta jankkaavat, muut negatiiviset jankkaajat, tänään bongattu yksityishenkilöpalstapoliisi, muut tosikot

Entä Irstas, Viisu ja Rietas? Meidän kolme muskettisoturia tai pientä possua.

Riettaan Gayn kyllä lyhensin tuohon RG:nä. Muut mainitsemasi on jostain syystä mennyt ohi. Tässä on töiden lisäksi ollut paljon kaikkea muutakin, niin en oo kerenny seurata sen kulkua niin aktiivisesti. Viime aikoina varsinkin tää ketju on edennyt niin nopeeta tahtia et on ollu vaan pakko skipata jokunen sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25783/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1671607361910321152

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Juu, siis mua ihmetytti hieman Kärtsärin sanavalinnat sillä yhdellä Malediivien videolla, jossa kiitteli Tjäreborgia, sanoi jotenkin näin:" Tjäreborg huomasi ettei tämä poika voi hyvin ja oli loman tarpeessa", siis jotenkin vielä korosti tuota useampaan kertaan eli ollut varmaan todella, todella uupunut. Ja sanoihan hän jossain haastattelussa viisujen jälkeen, että varmaan tulee jotain terapiaa tarvitsemaan ymmärtääkseen mitä oikein on tapahtunut viime kuukausien aikana. Eikä siis mitenkään vitsillä sitä sanonut.

Euroviisujen jälkeisissä lentokenttä pressihaastatteluissa tms näyttää kun menisi puolivaloilla ja äärettömän väsyneenä. Sitä se tietysti teettää kun kaikkensa antaa täysillä ja tuloskaan ei sitten ole se mitä haki. Vastailee kuitenkin hienosti kysymyksiin mutta itseäni jäi mietityttämään että pelkäsikö jotain huonoa reaktiota suomalaisilta? Laulutaidosta tai häviöstä tai jotain muuta pskamyrskyä? Vaikka kuinka olisi itsevarma niin silloin kun epävarmuus hiipii niin ei kaikki kuitenkaan valu kuin vesi hanhen selästä, varsinkaan ne omat epävarmat ajatukset. Ja mun mielestä k on noissa haastatteluissa ihanan herkän näköinen ja oloinen.

Ja siinä liverpoolissa finaalin jälkeisessä käytävähaastattelussa unohtaa sen  blackboxkeikan kokonaan ja kertoo että kesäkuussa vasta alkaa keikat.

Sehän antoi heti viisujen jälkeen Liverpoolissa haastattelun, että sori, sanoin voittavani ja epäonnistuin. Ymmärrän, jos suomalaiset vihaavat minua. Myöhemmin sanoi, että oletti, ettei kentällä ole ketään vastassa, koska hän "tyri."

Taitaa tuossa mm. lätkähistoria painaa

Vierailija
25784/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aktiivinen hyvin puutarhurishenkinen 🌺 ihminen vielä viime viikolla mutta pääsin takaisin maan pinnalle. 😀 Tyttis on tosiasia, B & K:n välit näen vaan ystävyytenä nyt (viisuissa oli b:n puolelta toisin). Tavastian esitys oli fanserviceä parhaimmillaan. Kärtsän ansiosta JO tuli Suomessa tunnetuksi joten hyötyvätkin hänestä ja K antaa mielellään hyötyäkin. Oon siis palannut todellisuuteen ryminällä ja hyvä näin.

Ja korjaus vielä JO sai K:sta nostetta tietysti ympäri Eurooppaa, ei pelkästään Suomessa. Vaikka toki tulivat esille siellä muutenkin, mutta K & B - homma toi huomiota paljon lisää.

Vierailija
25785/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#dreaming of each other

https://www.tumblr.com/majaaq/720824761125584896?source=share

Ruusulakanat ruusulla🌹

Vierailija
25787/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä Irstas, Viisu ja Rietas? Meidän kolme muskettisoturia tai pientä possua.

Emmekä unohda hammaslääkäriäkään!

T. Rietas gay

Hammaslääkäri = Viisugay.

Niin, se on tämä hammalääkäri/viisugay samanlainen pirunnyrkki kuin Jere/Käärijä. Niistä ota Erkkikään selevää.

T: Arvo, sylkiasiat kunnossa kunhan nesteyttää muistaa ja Bojanin kuvia katsella

Vierailija
25788/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" two legends "

No, eipä nyt sentään liiotella. 

Vierailija
25790/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttis on ohimenevä hidaste, mutta Bojan ansaitsee parempaa kuin Kääryleen

Vierailija
25791/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1671607361910321152

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Juu, siis mua ihmetytti hieman Kärtsärin sanavalinnat sillä yhdellä Malediivien videolla, jossa kiitteli Tjäreborgia, sanoi jotenkin näin:" Tjäreborg huomasi ettei tämä poika voi hyvin ja oli loman tarpeessa", siis jotenkin vielä korosti tuota useampaan kertaan eli ollut varmaan todella, todella uupunut. Ja sanoihan hän jossain haastattelussa viisujen jälkeen, että varmaan tulee jotain terapiaa tarvitsemaan ymmärtääkseen mitä oikein on tapahtunut viime kuukausien aikana. Eikä siis mitenkään vitsillä sitä sanonut.

Euroviisujen jälkeisissä lentokenttä pressihaastatteluissa tms näyttää kun menisi puolivaloilla ja äärettömän väsyneenä. Sitä se tietysti teettää kun kaikkensa antaa täysillä ja tuloskaan ei sitten ole se mitä haki. Vastailee kuitenkin hienosti kysymyksiin mutta itseäni jäi mietityttämään että pelkäsikö jotain huonoa reaktiota suomalaisilta? Laulutaidosta tai häviöstä tai jotain muuta pskamyrskyä? Vaikka kuinka olisi itsevarma niin silloin kun epävarmuus hiipii niin ei kaikki kuitenkaan valu kuin vesi hanhen selästä, varsinkaan ne omat epävarmat ajatukset. Ja mun mielestä k on noissa haastatteluissa ihanan herkän näköinen ja oloinen.

Ja siinä liverpoolissa finaalin jälkeisessä käytävähaastattelussa unohtaa sen  blackboxkeikan kokonaan ja kertoo että kesäkuussa vasta alkaa keikat.

Minä sanon että oli väsyny, hämmentyny ja herkkä koska koko yö on mennyt Bojanin kanssa ja jotain yllättävää on tapahtunut tai tuntunut.

Bojanhan oli noiden haastisten aikaan kateissa kuin maan nielemänä, bändikaverit tapasi faneja Ljubljanan kentällä ilman solistia.

Muistelen että Käärijä oli puhumassa jossain hotellin baarissa tms finaalin jälkeen ja mukana oli Australian poppoota (heillä taisi olla sama hotelli). Silloin en ollut nähnyt k ja b väleissä sen kummempaa joten mieleen ei jäänyt että slovenian porukkaa tai bojania olisi näkynyt. Ylen porukkaa siellä oli ja ensin k puhui englanniksi ja sitten vaihtoi Suomeen.

Mitä sen jälkeen yöllä tapahtui niin who knows.

Vierailija
25792/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tällä palstalla ei näköjään ficcejä suvaita, kun poistui about minuutissa.

Vierailija
25793/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö oma komea itsensä on. Hilkkusen peluri ja pisnismieskin

Vierailija
25794/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ficit poistuu täältä aina ihan samantien.. kylläpä on Mode virkaintoinen..

Vierailija
25795/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄

Sanopa muuta. Mulla pamahti ylikierrokset päälle siitä Tavastian viikonlopun tunnelatauksesta ja koko viikonlopun valvomisesta ja vanha ystävä ahdistuneisuushäiriö aktivoitui pitkän rauhallisen jakson jälkeen. Oon nyt yrittänyt vanhoilla opeilla saada aivoja ja elimistöä uskomaan että ei ole hätää ja tää ei tapahdu oikeasti mulle eikä oikein edes noille shipattaville. Mut musiikki, tunteet, muistot, haaveet, kaikki kerrokset, ne on totta ja mun aivot menee lankaan. Sori OT.

*halaus* <3 Mä oon miettinyt, että monet shippaajista -ei pelkästään tämän parin vaan ylipäätään- ovat kenties tavallista herkempiä huomaamaan yksityiskohtia ja aistimaan tunnetiloja. Se on ihanaa, mutta toisaalta herkkyys aiheuttaa sitä, että myös kokee tunteet hyvin voimakkaina. Jotkut täälläkin ovat sanoneet olevansa neurokirjolla, jolloin nuo piirteet voivat korostua entisestään. (Toisin kuin monesti luullaan neurokirjon ihmiset aistivat erittäin voimakkaasti empatiaa.) Aina on hyvä pitää taukoa jos tunteet alkavat kuormittaa liikaa ja palata sitten kun on itselle hyvä hetki <3 

Vierailija
25796/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TE jutusta referaatti: "joudun käsittelemään tätä pitkään", "mukana on tullut myös todella ahdistavia asioita, tämä ei ole mikään leikki, ihmiset tietää missä asun" "Uuden asunnon sijainti tulee pysymään salassa" " valtava julkisuusmylläkkö saa oolon ontoksi" " tuntuu että olen avaruusolio jota riepotellaan" " julkisuudesta haaveilevalle sanoisin ovatko aivan varmoja" "ei voi painaa jarrua, nyt on baana auki" " viiden vuoden päästä malediiveille makoilemaan"

Ei sanaakaan B:stä

Eiköhän tosta vaan paista se, että Kärtsä oli niin pienen mittaluokan muusikko ennen tätä ja nyt on kaikki muuttunu kertarysäyksellä niin onko se ihme ettei tavallisen ihmisen polla pysy täysin perässä ja ahdistaa? Joku Loreen tiesi jo että mitä tuleman pitää niin eihän sitä nyt mitenkään voi verrata Kääryleen elämänmuutokseen. 

Olikohan Loreenin hypetys tätä luokkaa edes sen voiton jälkeen? Tai kenenkään muun voittajan. Täytyy myöntää että en ole seurannut mitä voittajista on kirjoiteltu jne kun oikeastaan yksikään voittaja ei ole sen kummemmin kiinnostanut.  No Måneskinilla on voinut olla jotain tälläista mutta hekin ovat bändi ja siten varmaan helpompaa.

Vierailija
25797/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha tällä palstalla ei näköjään ficcejä suvaita, kun poistui about minuutissa.

Pitäisi aina muistaa lainata niitä.

Vierailija
25798/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän k pitkään voi enää jatkaa niitä köyhän miehen juttuja kun tilanne on muuttunut täysin. Mitä sitten tilalle? Toivottavasti keksii jotain tai jättää vaan nuo pois. Ei se nyt minusta toimi että Käärijä olisi jotenkin aivan eri kuin Jere.

Ja tuosta 5 vuotissuunitelmasta niin se on kyllä pikkaisen lyhyt aika mutta en tiedä näkisinkö itsekkään että meno olisi tälläistä vielä silloin kun nelikymppinen. Ainahan voi tietysti uusiutua artistina.

Vierailija
25799/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CtxX4S_N7Kl/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA== Tässä klipissä K onnittelee Bessiä (4/10 video) On se hotttt

Vierailija
25800/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, olisiko kevennyksen aika välillä? Kadotin sen jonkun eilen laittaman linkin, jossa B:n kasvoja kuvattiin ihan läheltä, kun hän huomaa haastattelussa Kärtsän. B sanoo siinä jotakin, mutta mitä? Uuh, vau, ooh?🙈

https://www.tumblr.com/prettymajestical/720755370669309952/when-you-see…

Toi vissiin

Ketju on lukittu.