Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Miettikää et me täällä nuollaan näppejämme ja kuvitellaan ties mitä ja itse kohinan kohdetta hoidellaan parasta aikaa jossain bungalowassa...
Ajatus Bojanista bungalowissa, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi näistä on se dominoiva osapuoli? Varmaan käärijä, kun on vanhempi. Bojan näyttää joltain lukioikäiseltä.
Mun kuvitelmissa K ehdottomasti. Eikä se pelkästä iästä riipu.
No joo todellaki K (ja sanon tämän homomiehenä)
Mulla taas Bojan, ikäerosta huolimatta, en tiedä ehkä kun Bojan jotenkin se aloitteelisempi kaikessa ja kokoajan.
Ihastuksissaan alotteellisempi kyllä mutta saisi oikeasti varmaan laakin jos Jere tosissaan antaisi edes kunnon kielarin. Punastelee poikaparka jo siitä kun ottaa Jereä kädestä kiinni.
Mä veikkaan et Bojan on kyllä noista kahdesta se osapuoli, kenen ollut vaikea pitää itsensä ja kielensä (kirjaimellisesti) kurissa. Vaikuttaa et hetkenä minä hyvänsä se olis voinut työntää kielensä varmaan hiukan yllättyneen Jeren kitalakeen ja muutenkin kopeloida kunnolla. Vaikuttaa niin innokkaalta kaverilta. Siinä ois saanu olla useampi järjestyksen valvoja irrottamassa Bojania Jerestä.
Jospa kuvailit tuossa juuri sen strange things happen episodin
Alkoi tekemään jätskiä mieli. T: hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt tänne tuli joku valvomaan kommentointia ihan tosissaan. Iltavuoron vika tunti niin nyt sitten pistetään kapuloita rattaisiin. Mielestäni en kirjoittanut mitään ikävää, törkyä enkä kirosanoja yms, en ymmärrä miks meni hyväksyttäväksi 😆
Mistä yritit kirjoittaa?
En oo keltä kysyt, mutta tänään mullakin sekoili algoritmi. Vastasin vain sanan "On" johonkin kysymykseen, niin meni hyväksytettäväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi näistä on se dominoiva osapuoli? Varmaan käärijä, kun on vanhempi. Bojan näyttää joltain lukioikäiseltä.
Mulla taas Bojan, ikäerosta huolimatta, en tiedä ehkä kun Bojan jotenkin se aloitteelisempi kaikessa ja kokoajan.
Ihastuksissaan alotteellisempi kyllä mutta saisi oikeasti varmaan laakin jos Jere tosissaan antaisi edes kunnon kielarin. Punastelee poikaparka jo siitä kun ottaa Jereä kädestä kiinni.
Mä veikkaan et Bojan on kyllä noista kahdesta se osapuoli, kenen ollut vaikea pitää itsensä ja kielensä (kirjaimellisesti) kurissa. Vaikuttaa et hetkenä minä hyvänsä se olis voinut työntää kielensä varmaan hiukan yllättyneen Jeren kitalakeen ja muutenkin kopeloida kunnolla. Vaikuttaa niin innokkaalta kaverilta. Siinä ois saanu olla useampi järjestyksen valvoja irrottamassa Bojania Jerestä.
😅😅🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan Käärijä jättää tyttöystävänsä ja seuraa sydämensä ääntää
Heti ku palaavat Suomeen. Sitten alkaa petaan petiä Bojanille.
Vierailija kirjoitti:
Maltan odottaa häntä kyllä. T: hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/718136006801604608?source=sh…
joku kommentoinu this guy's fandom is thirsty af and I love it. :D taitaa tahallaa härnätä viisu homoja.
Mitä tossa paidassa lukee? Tyttiksellä on yhdessä kuvassa sama paita
Jotain vierasta kieltä...
"Judas Priest", mutta näkyy peilikuvana.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanoo että mehujäätelöä syödessä täytyy pitää huulet hampaiden suojanai ettei tuu hammaseroosiota
Vierailija kirjoitti:
Vai halusitko olla se jäätelö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mikä ärsyttää eniten tässä kuviossa? Hukattu tilaisuus. Nyt pitäisi olla luomassa suhteita ulkomaille ja saada jalansijaa sinne, kun kerran kysyntää on. Voisi jo kesältä unohtaa keikkapaikkoina peräkylien nuorisoseuralavat, paljonko muuten sopimussakko mahtaa olla, jos muutaman Suomen keikan ulkomaiden sijaan heivaisi välistä?
Ja toivottavasti nyt ei sitten suunnitella duettoa Kaija Koon kanssa... Sen sijaan nyt pitäisi olla jo luomassa kappaletta B:n kanssa Till we meet again-hengellä. Räpätköön K suomeksi, B voi keskittyä melodisempaan keskiosaan englannin kielellä.
Kunnon manageri vaikka aluksi, voisiko sitä hullua manageria lainata tänne Suomeen? :)
Mitään keikka-asioita ei ole vielä edes lopullisesti päätetty, mutta ei se sua hidasta, päteä ja kitistä pitää silti! Totta kai epäily heti viisujen jälkeen oli, että en pääse Eurooppaan, mutta ei se mikään lopullinen tilanne / suunnitelma ollut.
Kärtsä? Pistähän palstailu tauolle ja nauti lomasta siellä. 😘
Omg! Kylläpä tuntui henkilökohtaiselta tuo viesti jota lainasit🤭 "en pääse eurooppaan"😅
Jos K & B olisivat mies ja nainen, kaikki olisivat täysin varmoja, että heillä on ihastumista tai jotain jopa vakavampaa ilmassa. Jos he molemmat olisivat naisia, niin heitä pidettäisiin vain hyvinä ystävinä. Mutta tämä, että molemmat ovat miehiä ja tiettävästi molemmat julkisesti myös heteroita, niin nyt ei kukaan ota tolkkua mistään. Käytös ei ole perinteistä miesten välistä ystävyyttä, varsinkaan sellaista mitä Suomessa miesten ystävyydestä ajatellaan. Mutta kyllähän tätä pohditaan muuallakin, että mikä juttu tämä on.
Mä en ole edes pystynyt katsomaan toista kertaa sitä Jeren Bojanille lähettämään viestiä silloin heti kotiinpaluun jälkeen. Se oikeasti tuntui sellaiselta viestiltä, että tuo ei kuulunut julkisuuteen. Ihan kuin olisin vahingossa saanut jonkun yksityisen viestin nähtäväkseen. Totta kai sanat voi olla vain huonoa englantia, mutta se äänensävy ja olemus toi niin mieleen rakkaansa hukanneen ihmisen. Ja kun totuus pitäisi olla, että hän on tullut kotiin rakkaansa luo pitkän reissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette ihastuneet 170cm, ei erityisen komea, pyörittää useaa naista samaan aikaan. Tästä näkee kuinka naiset rakastaa statusta.
Onhan se nyt hyvännäköinen ja vaikuttaa myös hauskalta tyypiltä. Näkee ettei miehen pituudella ole naisille niin paljon väliä kuin sä kuvittelet.
Hauskuus ja itsevarmuus yhdistettynä avoimeen herkkyyteen on vetoava kombo. Jos ulkonäkö on ok, niin hyvät luonteenpiirteet tekevät siitä ok perusäijästä kuumiksen. Pituus on silloin yhdentekevä ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mikä ärsyttää eniten tässä kuviossa? Hukattu tilaisuus. Nyt pitäisi olla luomassa suhteita ulkomaille ja saada jalansijaa sinne, kun kerran kysyntää on. Voisi jo kesältä unohtaa keikkapaikkoina peräkylien nuorisoseuralavat, paljonko muuten sopimussakko mahtaa olla, jos muutaman Suomen keikan ulkomaiden sijaan heivaisi välistä?
Ja toivottavasti nyt ei sitten suunnitella duettoa Kaija Koon kanssa... Sen sijaan nyt pitäisi olla jo luomassa kappaletta B:n kanssa Till we meet again-hengellä. Räpätköön K suomeksi, B voi keskittyä melodisempaan keskiosaan englannin kielellä.
Kunnon manageri vaikka aluksi, voisiko sitä hullua manageria lainata tänne Suomeen? :)
Mitään keikka-asioita ei ole vielä edes lopullisesti päätetty, mutta ei se sua hidasta, päteä ja kitistä pitää silti! Totta kai epäily heti viisujen jälkeen oli, että en pääse Eurooppaan, mutta ei se mikään lopullinen tilanne / suunnitelma ollut.
Kärtsä? Pistähän palstailu tauolle ja nauti lomasta siellä. 😘
Hänen ainoa protestin aihe tässä ketjussa 😬
😄 Kyllähän tämä muuten on ollut ihan salonkikelpoinen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toi reissu tee tehtävänsä. Ikävä riipii ja mielessä kokoajan toinen ihminen.
Joutunut salaamaan asioita ja viestittelyä, ajatukset karkailee jatkuvasti. Keskittyminen on luultavasti herpaantunut. Eikä mikään tunnu niin hyvältä kuin tuntui sen toisen kanssa.
Ehkä hyvässä lykyssä roikottaa mukana tyttistä vielä pari viikkoa, kun valmistautuu tapaamaan sen todellisen rakkautensa ja varmistuu asiasta. Ihan yksin ei kuitenkaan osaa oikein olla.
No entäs sen managerin ja Karita Mattilan treffit? Edistyykö asia?
Vierailija kirjoitti:
Jos K & B olisivat mies ja nainen, kaikki olisivat täysin varmoja, että heillä on ihastumista tai jotain jopa vakavampaa ilmassa. Jos he molemmat olisivat naisia, niin heitä pidettäisiin vain hyvinä ystävinä. Mutta tämä, että molemmat ovat miehiä ja tiettävästi molemmat julkisesti myös heteroita, niin nyt ei kukaan ota tolkkua mistään. Käytös ei ole perinteistä miesten välistä ystävyyttä, varsinkaan sellaista mitä Suomessa miesten ystävyydestä ajatellaan. Mutta kyllähän tätä pohditaan muuallakin, että mikä juttu tämä on.
Mä en ole edes pystynyt katsomaan toista kertaa sitä Jeren Bojanille lähettämään viestiä silloin heti kotiinpaluun jälkeen. Se oikeasti tuntui sellaiselta viestiltä, että tuo ei kuulunut julkisuuteen. Ihan kuin olisin vahingossa saanut jonkun yksityisen viestin nähtäväkseen. Totta kai sanat voi olla vain huonoa englantia, mutta se äänensävy ja olemus toi niin mieleen rakkaansa hukanneen ihmisen. Ja kun totuus pitäisi olla, että hän on tullut kotiin rakkaansa luo pitkän reissun jälkeen.
Mikä ihmeen rakkausviesti? Taitaa olla kyse lähinnä julkisuustempusta ja perus kaveruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes yllättyisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt joku saa selittää tän romanssin kronologisen järjestyksen, mä yritän alkua, onko näin tää alku?
1. Bojan seurasi Kärijää etänä jo UMK-kisan aikaan
2. Sit seuraavaksi se kun tapaavat ja kättelevät jäyhästi siinä sata kertaa nähdyssä Twitterkuvassa
3. Sit se kun Bojan esitellään " Jan and Bo-Jan", Kärtsä nauraa wtf?
4. Oliko sit se bussi "Boja laulaa CCC suomeksi ja Kärtsä kommentoi että Better than original!"Mikä toi Jan ja Bo-jan juttu edes on, tarkoittaako toi pelkkä "bo" jotain mitä en tajua?
Varmaan se kun se kuulosti samalta kuin suomen "pojan". Siitä sit tuli father and son läppä.
🤣😂(🤣ei hemmetti ku naurattaa tyhmät jutut)