Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mikään Slovenian reissu ei ole nyt hyvä ajatus, sitten taas pyörii ympäri ämpäri nettiä lisää materiaalia ja spekulaatioita heistä ja B on niin tunnettu kotimaassaan että kärsä on taas loverina juorulehdessä. Onhan se faneille hauskaa mutta heille itselleen..
Minä en ajatellut tässä ollenkaan faneja, vaan kta itseään. Ihan yksityistä matkaa ilman mitään somettamista, mutta mahdoton ajatushan se on ja tilanteen romantisoimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, et porukka vaihtunut täällä paljon.
Joo, ei taida enää montaa olla heitä, joiden kanssa kirjoitettiin useampi sata sivua mm. Pasin ja Janin puutarhaketjuun, Värikkäisiin Syysperennoihin ja Siirtolapuutarhaan. Laittakaas yläpeukku, jos olette niistä asti osallistunut tähän!
Kirjoittelen harvakseltaan mitään. Olin aktiivisimillani puutarhaketjujen aikaan ja uudelleen tietysti Tavastia-viikonloppuna. Unohtumattomia hetkiä ja ihanaa kukkaiskieltä. Olen edelleen aktkera, että ketjut poistuivat kokonaan.
Minäkin oon täällä vielä.. Mukana olin Pasin ja Janin puutarhaketjussa, Värikkäissä syysperennoissa ja Siirtolapuutarhassa. Legendaarista settiä. Katselin tänään kaupassa ruusuja ja hymyilytti.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B tavannut Kärtsän vanhempia? Jos ei Liverpoolissa niin viimeistään Tavastialla luultavasti, eikö ne siellä olleet myös.
Appivanhempien tapaaminen😁
(Tosikot: tämä on vitsi 😉)
Mä toivoisin kyl et silloin ku K on oikeesti vapaalla ni noita yhteiskuvia ei hirveesti pyydeltäis. Sehän on monesti todennu et hän ei osaa sanoa ei. Tuli siis vaan noista eilisen kuvista mieleen ja voihan se olla ettei niitä pyytäjiä jatkuvasti oo ollu.
Voisi olettaa että Kärtsy on mieluummin tyttöystävän ja perheen kanssa rauhassa nyt jos voi hetken olla kuin lähtisi reissuun.
Palstan väki on kuin Kansanradion tosikot ja veitikat:
Veitikat = puutarhurit, hammaslääkäri, oraakkeli, RG, Leila ja Arvo
Tosikot = gf:n olemassaolosta jankkaavat, heteroudesta jankkaavat, muut negatiiviset jankkaajat, tänään bongattu yksityishenkilöpalstapoliisi, muut tosikot
Kyllä siinä iso ristiriita on kun lukee tuon haastattelun Kärtsäriä miltä hänestä tuntuu ja sitten katsoo noita ystävällisiä yhteiskuvia yms. Tuntuu pahalta hänen puolestaan. Aika voimakkaita ilmauksia käytti tuossa haastattelussa. Ja eihän se Vantaan osoite tule varmaan kovin kauaa salaisena säilymään - valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TE jutusta referaatti: "joudun käsittelemään tätä pitkään", "mukana on tullut myös todella ahdistavia asioita, tämä ei ole mikään leikki, ihmiset tietää missä asun" "Uuden asunnon sijainti tulee pysymään salassa" " valtava julkisuusmylläkkö saa oolon ontoksi" " tuntuu että olen avaruusolio jota riepotellaan" " julkisuudesta haaveilevalle sanoisin ovatko aivan varmoja" "ei voi painaa jarrua, nyt on baana auki" " viiden vuoden päästä malediiveille makoilemaan"
Ei sanaakaan B:stä
Oliko haastattelu sen tyyppinen, että olisi voinut tulla b puheeksi.
Luin jutun, ja kyl se oli ihan bisnesnäkökulmasta tehty juttu (lukuun ottamatta täällä jo referoituja Käärijän kuvauksia julkisuuden kiroista). Haastateltu myös levy-yhtiön Idaa, Muusikkojen liiton viestintäpäällikköä ja jotain tyyppiä Aktiasta.
Ja lopuksi viittaus viisivuotissuunnitelmaan, jonka jälkeen on tavoitteena vetäytyä Malediiveille pötköttelemään.
En oo antamassa Kärtsylle neuvoja miten hoitaa peeärrää, mut jotenkin tuntuu et kannattaisiko tosta 5-vuotisuunnitelmasta puhua joka haastattelussa, fanit kuitenkin usein haluaa sitoutua artistiin pidemmäksi aikaa, eikä niin että muutama vuosi manit pois ja sitten pötköttelemään. Mut toi nyt selvästi on Kärtsyllä mielen päällä, kun tuo sitä esiin monessa haastattelussa. Ehkä auttaa jaksamaan pyöritystä, kun miettii ettei tuu kestämään ikuisesti, vaan on melko lyhyen aikavälin suunnitelmat "eläköitymiseen".
avoimuus on se mikä Kssa viehättää, mutta aivan kaikkea ei kannattaisi sanoa ääneen.
ja lisään vielä, että vaikka me täällä jatkuvasti ylianalysoidaan häntä, niin niin näyttää tekevän myös hän itse, ja ihan julkisesti.
Hohhoijaa. Tuota ei kyllä voi pitää minåån perusteluna, sillä ainoa, joka pätevästi pystyy ratkaisujaan analysoimaan, on YLEENSÄ henkilö itse. Muuta kutsutaan nimellä PASKANJAUHANTA, ja se on pitkässä juoksussa se asia, joka kuormittaa artisteja.
Suurin osa julkkiksista kertoo, etteivät he käy lukemassa netin keskustelupalstoja, koska siitä saattaisi ahdistua. Tämä ketju on aika keveä ja kiltin puoleinen, jos vertaa muihin ketjuihin tai palstoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tosikot = gf:n olemassaolosta jankkaavat, heteroudesta jankkaavat, muut negatiiviset jankkaajat, tänään bongattu yksityishenkilöpalstapoliisi, muut tosikot
Entä Irstas, Viisu ja Rietas? Meidän kolme muskettisoturia tai pientä possua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mikään Slovenian reissu ei ole nyt hyvä ajatus, sitten taas pyörii ympäri ämpäri nettiä lisää materiaalia ja spekulaatioita heistä ja B on niin tunnettu kotimaassaan että kärsä on taas loverina juorulehdessä. Onhan se faneille hauskaa mutta heille itselleen..
Kovasti minun silmään näyttää Kärsällä (sic) olevan hauskaa ja mukavata, kun saa Bojanin kanssa olla. Niin olisi Sloveniassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmekä unohda hammaslääkäriäkään!
T. Rietas gay
Olen enimmäkseen taustalla nyt. Kulta-aikaa täällä oli puutarhaketjut. Niiden poistuminen harmittaa. Minulta on ketjun häpeäsäännöt ja Rekon peitenimi.
Ensisijaisesti olen puutarhuri, sitten shippaaja ja Kärtsä-fani. UMK-ketjussa viihdyin biisijulkistuksesta UMK-kisaan. Sen jälkeen meni oudoksi ja palasin vasta viisufinaalin jälkeen. Meni pre partyt ohi kokonaan.
No niin, olisiko kevennyksen aika välillä? Kadotin sen jonkun eilen laittaman linkin, jossa B:n kasvoja kuvattiin ihan läheltä, kun hän huomaa haastattelussa Kärtsän. B sanoo siinä jotakin, mutta mitä? Uuh, vau, ooh?🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TE jutusta referaatti: "joudun käsittelemään tätä pitkään", "mukana on tullut myös todella ahdistavia asioita, tämä ei ole mikään leikki, ihmiset tietää missä asun" "Uuden asunnon sijainti tulee pysymään salassa" " valtava julkisuusmylläkkö saa oolon ontoksi" " tuntuu että olen avaruusolio jota riepotellaan" " julkisuudesta haaveilevalle sanoisin ovatko aivan varmoja" "ei voi painaa jarrua, nyt on baana auki" " viiden vuoden päästä malediiveille makoilemaan"
Luin jutun, ja kyl se oli ihan bisnesnäkökulmasta tehty juttu (lukuun ottamatta täällä jo referoituja Käärijän kuvauksia julkisuuden kiroista). Haastateltu myös levy-yhtiön Idaa, Muusikkojen liiton viestintäpäällikköä ja jotain tyyppiä Aktiasta.
Ja lopuksi viittaus viisivuotissuunnitelmaan, jonka jälkeen on tavoitteena vetäytyä Malediiveille pötköttelemään.
En oo antamassa Kärtsylle neuvoja miten hoitaa peeärrää, mut jotenkin tuntuu et kannattaisiko tosta 5-vuotisuunnitelmasta puhua joka haastattelussa, fanit kuitenkin usein haluaa sitoutua artistiin pidemmäksi aikaa, eikä niin että muutama vuosi manit pois ja sitten pötköttelemään. Mut toi nyt selvästi on Kärtsyllä mielen päällä, kun tuo sitä esiin monessa haastattelussa. Ehkä auttaa jaksamaan pyöritystä, kun miettii ettei tuu kestämään ikuisesti, vaan on melko lyhyen aikavälin suunnitelmat "eläköitymiseen".
avoimuus on se mikä Kssa viehättää, mutta aivan kaikkea ei kannattaisi sanoa ääneen.
ja lisään vielä, että vaikka me täällä jatkuvasti ylianalysoidaan häntä, niin niin näyttää tekevän myös hän itse, ja ihan julkisesti.
Hohhoijaa. Tuota ei kyllä voi pitää minåån perusteluna, sillä ainoa, joka pätevästi pystyy ratkaisujaan analysoimaan, on YLEENSÄ henkilö itse. Muuta kutsutaan nimellä PASKANJAUHANTA, ja se on pitkässä juoksussa se asia, joka kuormittaa artisteja.
Suurin osa julkkiksista kertoo, etteivät he käy lukemassa netin keskustelupalstoja, koska siitä saattaisi ahdistua. Tämä ketju on aika keveä ja kiltin puoleinen, jos vertaa muihin ketjuihin tai palstoihin.
Itseäni ahdistaisi kyllä enemmän se, että joku levittelisi juttuja siitä miten tietää minun ajattelevan tai valheellisia spekulaatioita ihmissuhteistani kuin se että vaan haukuttaisiin vaikka rumaksi tai huonoksi muusikoksi jne.
Vierailija kirjoitti:
#dreaming of each other
https://www.tumblr.com/majaaq/720824761125584896?source=share
Ruusulakanoissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmekä unohda hammaslääkäriäkään!
T. Rietas gay
Hammaslääkäri = Viisugay.
Vierailija kirjoitti:
No niin, olisiko kevennyksen aika välillä? Kadotin sen jonkun eilen laittaman linkin, jossa B:n kasvoja kuvattiin ihan läheltä, kun hän huomaa haastattelussa Kärtsän. B sanoo siinä jotakin, mutta mitä? Uuh, vau, ooh?🙈
Bojanin huulet liikkuvat selvästi. Minäkin jäin miettimään eilen samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija[quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla ei oikein tunnu olevan mitään filtteriä siihen, että mitä voi ja kannattaa sanoa julkisesti (ja jakaa julkisesti) ja mitä ei, mikä lisää tätä hullunmyllypyöritystä. Esim. se Aktian juttu asuntosijoittamisesta, josta selkeästi pahoitti mielensä, mutta kyllähän se hämmentää, kun on puhunut pitkään köyhyysloukosta ja sitten onkin asuntosijoittaja.
Pitäisi vähän erotella K:ta ja Jereä toisistaan, ja hankkia kunnon PR manageri, ettei yksin tarvitse selvitä tästä kaikesta.
Juuri tuo, ammattilaisia analysoimaan ja taakkaa jakamaan. K ei vaan taida olla samaa mieltä tästä asiasta, vaan luottaa edelleen kavereiden tukeen.
Tällä hölmöydellään Jere/Käärijä ajaa ihan itse itsensä lataamoon ja ralliauton vauhdilla kiviseinään. Tyhmästä päästä kärsii...
Sehän antoi heti viisujen jälkeen Liverpoolissa haastattelun, että sori, sanoin voittavani ja epäonnistuin. Ymmärrän, jos suomalaiset vihaavat minua. Myöhemmin sanoi, että oletti, ettei kentällä ole ketään vastassa, koska hän "tyri."