Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Edelleen sitä mieltä et Kärtsä vois mennä jossain vaiheessa sinne Tuiskun luokse Espanjaan pötköttelemään. Se on kuitenki jo muutamaankin kertaan maininnu et hän menis Espanjaan ja siinä videossakin, minkä artistit oli tehny Tuiskulle sano myös et hän tulee joku kerta Espanjaan ja unohetaan nää artistihommat ihan täysin. Eli sit ainaki menis ihan Jerenä paikalle. Ja Antilla on takana pitkä ura ja on fiksu mies ni sieltä sais varmasti hyviä elämänohjeita. Ja pakkohan niitten ois yhet kännitkin vetää, kunnon nollaukset :D
Vierailija kirjoitti:
Edelleen sitä mieltä et Kärtsä vois mennä jossain vaiheessa sinne Tuiskun luokse Espanjaan pötköttelemään. Se on kuitenki jo muutamaankin kertaan maininnu et hän menis Espanjaan ja siinä videossakin, minkä artistit oli tehny Tuiskulle sano myös et hän tulee joku kerta Espanjaan ja unohetaan nää artistihommat ihan täysin. Eli sit ainaki menis ihan Jerenä paikalle. Ja Antilla on takana pitkä ura ja on fiksu mies ni sieltä sais varmasti hyviä elämänohjeita. Ja pakkohan niitten ois yhet kännitkin vetää, kunnon nollaukset :D
Eikä kynsikkäitä mukaan! Vain Jere ja Ana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ette sorru kiusaamaan poikia samalla tavalla kuin pirulaisbeibi Orla Sloan stalkkasi jalkapalloilijoita. Someriippuvuus saa tekemään kaikenlaista.
Liittyykö tämä kommentti johonkin, mitä on tehty? Mitä kiusaamista tässä nyt tarkoitetaan. En osaa yhdistää tämän palstan kirjoitteluun.
Sä taidat ainakin jotenkin levittää negatiivisuutta täällä tänään. Olet ilmeisesti vähän parempi ihminen kuin me kaikki muut yhteensä. Sorry mu sun kommenteista välittyy tämmönen ihmeellinen ylimielisyys, joka saa pohtimaan tarkoitusperiäsi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kynsikkäitä mukaan! Vain Jere ja Ana.
Antti pitäs huolta 💚
Onkohan jerellä tunteita bojaniin kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚
Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚
K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.
Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.
Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.
Taas me olemme huolissamme siitä, että muistaako hönttimme levätä tarpeeksi. Kuinka mones kertaa se mahtaa olla.
Mutku Höntillä ei oo kesälomaakaan. Vapaapäivät käydään muitten keikoilla ja varmaan maistuu lonkero. Tulee valvottua. Ei hyvä.
No voi hyvänen aika. Kyllä mäkin käyn vapaalla keikoilla, otan aurinkoa ja saatanpa nauttia pari siideriäkin, ja aivan hyvin tulee palauduttua. 😅🏖💃
Millasta keikkaa sä heität? Tuleeko valvottua aamuun? Onko kovatkin julkisuuspaineet?
Naurattaa se miten täällä on yleisesti kaikkien tiedossa että B on prinssi ja K höntti 😀
Antin luo meno olis kyllä hyvä idea.Antti on pyörittäny sirkusta n. 20v ylä-ja alamäkineen.Opiskellu muita ammatteja, ilmeisesti investoinu järkevästi, pitäny yksityiselämän omanaan ja pitäny terveyden, selvinny kaikesta selväpäisenä ja komean uran tehneenä. Sieltä sais kullanarvoista ohjetta ja viisautta tekemiseen, ja siitä selvitymiseen, niin ei ehkä menis kaikki kantapään kautta kokeillessa.
Vierailija kirjoitti:
Antin luo meno olis kyllä hyvä idea.Antti on pyörittäny sirkusta n. 20v ylä-ja alamäkineen.Opiskellu muita ammatteja, ilmeisesti investoinu järkevästi, pitäny yksityiselämän omanaan ja pitäny terveyden, selvinny kaikesta selväpäisenä ja komean uran tehneenä. Sieltä sais kullanarvoista ohjetta ja viisautta tekemiseen, ja siitä selvitymiseen, niin ei ehkä menis kaikki kantapään kautta kokeillessa.
ja onhan sillä koulutus siihen lyhytterapiaankin eli varmaan jotain osaa ihmismielestä
Vierailija kirjoitti:
Noita kaikkia en ookaa nähny enne. Nopeasti löysivät yhteisen sävelen jos toi kerran oli niien eka tapaaminen.
Tää nyt on taas täysin mun shippauslasien läpi nähtyä tulkintaa mutta noide ekojen klippien perusteella voisi luulla että K ois kaverina bondannu eniten Nacen kanssa. Eikös siinä hes Jan and hes bojan videossakin heidät esittele Klle nace?
Söpöä vaan jos bojan oli jo heti sillee äläs yritä, tää on mun 😅 ainakin kädet sillä on heti kiinni kssa.
Ottaskoha Antti mutkin sinne. Ois vaan Ana, Jere ja mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚
Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚
K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.
Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.
Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.
Taas me olemme huolissamme siitä, että muistaako hönttimme levätä tarpeeksi. Kuinka mones kertaa se mahtaa olla.
Mutku Höntillä ei oo kesälomaakaan. Vapaapäivät käydään muitten keikoilla ja varmaan maistuu lonkero. Tulee valvottua. Ei hyvä.
No voi hyvänen aika. Kyllä mäkin käyn vapaalla keikoilla, otan aurinkoa ja saatanpa nauttia pari siideriäkin, ja aivan hyvin tulee palauduttua. 😅🏖💃
Ahaa, kiva kun kerroit! Ootko sä siis artisti tai muu julkkis, joka tunnistetaan kaikkialla mihin menet ja teet työksesi jotain festarikeikkoja päälavoilla, viikonloppuisin joskus kolmekin, siihen vielä yksityiskeikkaa yms härdelliä? Vähän eri asia kuin jonkun palstamamman kesäfestari kerran vuoteen ja parit siiderit..ihme kommentti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja onhan sillä koulutus siihen lyhytterapiaankin eli varmaan jotain osaa ihmismielestä
Ja Antti joutui sirkukseen 19-vuotiaana, ja on eläköitymässä...40v? Joten kyllä siinä on varmaan ukkoa koeteltu useasti.Osasi järkevästi investoida myös uran jälkeiseen elämään opiskelemalla muuta ja rahallisestikin.En usko ihan, että Käärijä yltää samaan, jos hällä viiden vuoden tavoite hommassa on, mutta kukin tavallaan.On varmaan Käärijän ympärillä neuvonantajaa jos jonkinmoista, mutta nyt sieltä Analta vertaistukea ja muuta neuvoa.Ja kyllähän Tuiskun taustatiiminkin on täytyny olla aika pro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää muuten on enemmän kuin hyvä idea! Antti vois olla Kärtsän mentori!
Vierailija kirjoitti:
Oikein sydämen laitto bojan ewwklle. Noh postaus koski kärtsää.
Ei ollut E laittanut mitään vastapalloa hänelle vaikka muiden kommentteihin oli vastaillut. Ei taida bestis tykätä..
Mun silmiin nousi heti tää et Jere siinä kivasti pötköttäs Antin soffalla silmät kiinni, ja puhuisi, ja Antti kuuntelisi vieressä, vihreässä nojatuolissa, lasit nenällä, kynä ja lehtiö kädessä, jalat tietysti ristissä. Kiinnostuneena. Ja tuijottaisi Jeren (siihen melkein parin metrin päähän aivan hyvin erottuvia!) pitkiä mustia ripsiä lähes lumoutuneena, ja puheen tehosteena ilmassa huitovia käsiä. Välillä muistas raapustaa jotain paperille. Yksi sana toistuu Jeren kiivaassa puheessa useita kertoja, ja sen sanan Antti on kirjoittanut itsekin monta kertaa ylös.
Tästä meinaskin lähteä tarina, tämmöstä tää on aina mun kanssa, mut hei arvatkaa mikä se sana on? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein sydämen laitto bojan ewwklle. Noh postaus koski kärtsää.
Ei ollut E laittanut mitään vastapalloa hänelle vaikka muiden kommentteihin oli vastaillut. Ei taida bestis tykätä..
Jännä juttu ja vähän tylyä, kun Prinssi vaivautunut laittamaan sydäntäkin. Varmasti on kaksikossa tätä K&B teemaa käsitelty. Keikoilla marssivat kuin paita ja peppu ympäriinsä
Mulle jotenkin tuli eilen mieleen, että pojat K ja B ovat jossain prepartyjen aikana pikku (tai vähän isommassakin tuiskeessa?) jotenkin vahingossa heränneet aamulla samasta hotellihuoneesta. Ei siellä nyt välttämättä mitään niin kummoista ole tapahtunut heidän välillään, mutta jotain kumminkin. Enkä usko että on ainoaksi kerraksi jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Shippailen, mut vaikea silti ihan todellisuudessa uskoa et olis muuta ku heteroita molemmat. Tietysti myös itse en pidä lokeroinnista, et mustavalkoisesti pitäs olla jotain yhtä tiettyä. Ajatuksen tasolla kuitenkin varmaan lähes jokaisella ihmisellä käy välillä mielessä ei niin heterot- mietteet.
Molemmilla K:lla ja B:lla on korostuneita naisellisia eleitä ja tapoja, käyttävät meikkiä, kynsilakkaa, joita pidän kaikkia todella seksikkäinä juttuina miehillä (heteronaisena). Molemmat ovat myös erittäin avoimia tunteissaan, halailevat luontevasti samaa sukupuolta olevia jne.
Miksi se on vaikea uskoa? Mun on todella vaikea uskoa että ainakaan B olisi täysin hetero. Myös J on niin avoin että ainakin curious tunnetasolla hyvinkin mutta on parisuhteessa joten ei etene. Ja vaikka on niin "äijä" niin ne demi-puheet ei mene siihen äijäimagoon ollenkaan.
Ot mut Mä tajusin olevani pan vasta nelikymppisenä. Se heteronormatiivisuus on niin vahva. Ei se mun valintoja muuttanut, olen jo naimisissa miehen kanssa jota rakastan mutta kriisin kautta tää ymmärrys mulle tuli ja jäi siitä se katumus että en koskaan päässyt tositoimissa mitään kokeilemaan koska olen sitoutunut muualle enkä halua loukata ketään ja pettää. Jos olisin nuori nyt, tässä ilmapiirissä, Novi Val, pride kaikki, uskon että tilanne olisi eri. Ehkä.