Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Joku kirjoitti eilen, että nähnyt vihreän Käärijä-t-paidan vain Krisillä ja Bojanilla ja läpällä, että varmaan vaihtelee sitä keskenään, mut tosiaan Janillakin sama Käärijä-paita päällä siinä videossa, missä palaavat viisuista Sloveniaan ja B kateissa, jäänyt matkasta ja sit Jan näyttää sitä t-paitaansa kameralle, että *vihje, vihje*...missä B on... Joten eiköhän kaikki ole fanipaitansa saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika! Kielinero B on googlettanut Autiotalon englanninnoksen nanosekunnissa.
Sanottiinko postauksessa, että se on Autiotalo. Mietin itsekin, pystyykö laulusta nappaamaan kuuntelemalla sanat ja kääntämään ne.
Kielinero kuuntelee taustalla soivan laulun sanoja: "Aurinko laskee selkäsi taa..." Kielinero kirjoittaa sanat googleen, saa vastaukseksi Dingo-nimisen bändin biisin "Autiotalo". Kielinero googlaa english lyrics.
Ei tarvitse googlata noinkaan paljoa. Joku jo täällä mainitsikin, että biisin nimi ja esittäjä näkyivät ig-storyssa.
Sori olen jälkijunassa ketjua kahlaamassa. Apua katsokaa mitkä sanat B on nähnyt KUN on googlannut Autiotalon sanat. Niin tutut mutta miksi tää kuulostaa mun shippipäässä K enkkuaksentilla kuin tehty heille. Piggybackit ja kaikki. Tämän jälkeen olen satavarma että Abba oli K:lle.
The sun sets behind your back
it colors your hair with red
and the Eput* sings:"Don't go njet njet
you go or not, you take my heart anyway."
There are Andalusia's nights in your eyes
and in the dark I lay my head to your breasts
I don't even dare to breathe aloud
and your scent makes me to lose my conscious
Chorus:
And hand in hand we walk to deserted house
and it shakes me inside
And this moment will soon drive me to a brain damage
when I share this deserted house with you
and hand in hand we walk to deserted house
and this moment will soon drive me to a brain damage
I carry you at my piggyback
you are laughing and your laugh blocks the whole road
and I make a garland of flowers to my hair
I'm a sniffer by breathing you
Someone crazy have invented the eternity
I was one of them resorting to it
you will not come to my piggyback anymore
and the flowers of deserted house will wither
Chorus:
And hand in hand...
Apua!! Jos noiden sanojen sisältö on oikeasti se, mitä Jere ajattelee Bojanista. Jos se höntti ei olekaan ajatellut tässä Bojania, vaan laittanut ihan sattumalta tämän biisin. Eikös tämä postaus lähtenyt alunperin siitä, että jossain keikkapaikalla oli maininta Dingosta. Ja Dingon kappaleista ensimmäisenä tulee varmaan mieleen Autiotalo ihan Bojanista riippumatta. Todistakaa, että olen väärässä.
Kävin ekaa kertaa tutustumassa Jokereiden tuotantoon. Padam teki heti vaikutuksen ja se jää mun soittolistalla. Ihanaa balkanilaista kaihoa, mutta silti siinä on jotain niin tuttua suomalaista melankoliaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti eilen, että nähnyt vihreän Käärijä-t-paidan vain Krisillä ja Bojanilla ja läpällä, että varmaan vaihtelee sitä keskenään, mut tosiaan Janillakin sama Käärijä-paita päällä siinä videossa, missä palaavat viisuista Sloveniaan ja B kateissa, jäänyt matkasta ja sit Jan näyttää sitä t-paitaansa kameralle, että *vihje, vihje*...missä B on... Joten eiköhän kaikki ole fanipaitansa saaneet.
Fanipaidan saivat Kris, Jan ja Bojan Käärijän saunassa. Jure ja Naci eivät olleet paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tarkoittaa juuri noita kolme. Eivätkö juuri nuo kolme olleet siellä saunarekassa ja sieltähän noita paitoja sai. Jurella ja Nacella siis tuskin on noita paitoja.
Itävallan tytöilläkin siis nuo löytyvät, tosin sen blondin paidan on sen vanhemmat varastaneet itselleen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanipaidan saivat Kris, Jan ja Bojan Käärijän saunassa. Jure ja Naci eivät olleet paikalla.
*Nace
Ehdottomasti Let 3 pitäisi saada samaan kimppaan Jokereitten ja Käärijän kanssa. Jokereitten somessahan oli jo vihje bändien ryhmäseksistä. Bojan, Käärijä ja Mrle, siinä vasta olisi kolmikko. Kuulemma samanlainen huumorintaju yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚
Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚
K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Bojan tossa kahvikuppihaastattelussa. Olen heikkona hänen ääneen ja moninaisuutensa. Ihana hassuttelija ja samalla syvällisiä pohdiskeleva, vanha sielu. Olisinpa itse 20v nuorempi... Nyt on enää haaveet että tapaisin vielä näillä kymmenyksillä miehen, jolla on samanlainen hölmö huumorintaju kuin itsellä ja joka silti pystyy keskustelemaan syvällisiäkin. Voi että. Huoh.
Sepä se, Bojan on mun ihannemies 20 vuotta sitten. Kaunis poikamaisella tavalla, syvällinen, hauska, älykäs, kaikkea muuta kuin sellainen tunkkasuomiäijä saati joku pullistelija mut kuitenkin niin hot. Seurustelin vähän samannäköisen pojan kanssa ja olin umpirakastunut. Meinaa keski-iän kriisi pukata pahasti päälle. Tää tuo ihan hirveästi kaikkia kerroksia esiin oman elämän ja haaveiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Let 3 pitäisi saada samaan kimppaan Jokereitten ja Käärijän kanssa. Jokereitten somessahan oli jo vihje bändien ryhmäseksistä. Bojan, Käärijä ja Mrle, siinä vasta olisi kolmikko. Kuulemma samanlainen huumorintaju yhdistää.
Anteeksi mitä?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika! Kielinero B on googlettanut Autiotalon englanninnoksen nanosekunnissa.
Sanottiinko postauksessa, että se on Autiotalo. Mietin itsekin, pystyykö laulusta nappaamaan kuuntelemalla sanat ja kääntämään ne.
Kielinero kuuntelee taustalla soivan laulun sanoja: "Aurinko laskee selkäsi taa..." Kielinero kirjoittaa sanat googleen, saa vastaukseksi Dingo-nimisen bändin biisin "Autiotalo". Kielinero googlaa english lyrics.
Ei tarvitse googlata noinkaan paljoa. Joku jo täällä mainitsikin, että biisin nimi ja esittäjä näkyivät ig-storyssa.
Sori olen jälkijunassa ketjua kahlaamassa. Apua katsokaa mitkä sanat B on nähnyt KUN on googlannut Autiotalon sanat. Niin tutut mutta miksi tää kuulostaa mun shippipäässä K enkkuaksentilla kuin tehty heille. Piggybackit ja kaikki. Tämän jälkeen olen satavarma että Abba oli K:lle.
The sun sets behind your back
it colors your hair with red
and the Eput* sings:"Don't go njet njet
you go or not, you take my heart anyway."
There are Andalusia's nights in your eyes
and in the dark I lay my head to your breasts
I don't even dare to breathe aloud
and your scent makes me to lose my conscious
Chorus:
And hand in hand we walk to deserted house
and it shakes me inside
And this moment will soon drive me to a brain damage
when I share this deserted house with you
and hand in hand we walk to deserted house
and this moment will soon drive me to a brain damage
I carry you at my piggyback
you are laughing and your laugh blocks the whole road
and I make a garland of flowers to my hair
I'm a sniffer by breathing you
Someone crazy have invented the eternity
I was one of them resorting to it
you will not come to my piggyback anymore
and the flowers of deserted house will wither
Chorus:
And hand in hand...
Apua!! Jos noiden sanojen sisältö on oikeasti se, mitä Jere ajattelee Bojanista. Jos se höntti ei olekaan ajatellut tässä Bojania, vaan laittanut ihan sattumalta tämän biisin. Eikös tämä postaus lähtenyt alunperin siitä, että jossain keikkapaikalla oli maininta Dingosta. Ja Dingon kappaleista ensimmäisenä tulee varmaan mieleen Autiotalo ihan Bojanista riippumatta. Todistakaa, että olen väärässä.
Sitten Bojan kääntää sanat, mikä oikeasti on voinut tapahtuakin ja K saa aikaan tunnemyrskyn Bojanissa edes koskaan itse tietämättä, että näin tapahtui.
Kävin täällä tankkaamassa annoksen K- ja B-vitamiineja. Nyt jaksan tehdä 10 tunnin työpäivän.
Juu, siellä se Bojan parasta aikaa kääntää Dingon kappaleiden sanoja ja tämän palstan kommentteja.
Oi, täältä löytyi pari sekuntia pidempi pätkä tosta B/Jan -nuolemisvideosta, joka päättyy ihanaan hymyyn
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7238503443009211674?_r=1&_…
Muutenkin toi tili on ihana seurata Tiktokissa, mun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ekaa kertaa tutustumassa Jokereiden tuotantoon. Padam teki heti vaikutuksen ja se jää mun soittolistalla. Ihanaa balkanilaista kaihoa, mutta silti siinä on jotain niin tuttua suomalaista melankoliaa.
Padam on loistava, mutta hämää kun joku kirjoitti siitä YouTubessa: "such a warm and comforting song", minusta lähinnä sydäntä repivä...
Vierailija kirjoitti:
Olisko linkkiä tähän videoon kellään? On jäänyt näkemättä, enkä osaa näemmä etsiä...
Vierailija kirjoitti:
Oi, täältä löytyi pari sekuntia pidempi pätkä tosta B/Jan -nuolemisvideosta, joka päättyy ihanaan hymyyn
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7238503443009211674?_r=1&_…
Muutenkin toi tili on ihana seurata Tiktokissa, mun lemppari.
Siinä joku mies puristaa siivoavan naisen peppua. Eli mä en saa linkkiä toimimaan.
TikTok-linkit eivät usein linkkaudu tänne kokonaan, eli jos linkkiä klikkaa, tulee jotain ihan muuta. Sen sijaan pitää kopioida se koko pötkö osoiteriville ja sitten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Bojan tossa kahvikuppihaastattelussa. Olen heikkona hänen ääneen ja moninaisuutensa. Ihana hassuttelija ja samalla syvällisiä pohdiskeleva, vanha sielu. Olisinpa itse 20v nuorempi... Nyt on enää haaveet että tapaisin vielä näillä kymmenyksillä miehen, jolla on samanlainen hölmö huumorintaju kuin itsellä ja joka silti pystyy keskustelemaan syvällisiäkin. Voi että. Huoh.
Sepä se, Bojan on mun ihannemies 20 vuotta sitten. Kaunis poikamaisella tavalla, syvällinen, hauska, älykäs, kaikkea muuta kuin sellainen tunkkasuomiäijä saati joku pullistelija mut kuitenkin niin hot. Seurustelin vähän samannäköisen pojan kanssa ja olin umpirakastunut. Meinaa keski-iän kriisi pukata pahasti päälle. Tää tuo ihan hirveästi kaikkia kerroksia esiin oman elämän ja haaveiden kautta.
Mulle on myös monta kertaa tullut mieleen mun suuri rakkaus opiskeluajoilta. Kaunis ja taisi olla vähän bi, itse kertoi. Oi niitä tunteita, hämärästi muistan.
Eihän tästä voi päätellä kuin sen, että autotyttö ei oo tyttöystävä. Jos Bojanilla kumppani on, pitää sen varmaan hyvin salassa pienessä maassaan ja suosittuna tähtenä.