Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
No niin, olen nyt käyttänyt koko illan JO:n musiikin kuunteluun, en tiennytkään miten hyvää se on! Samoin katsonut YouTubesta sen Novi Val -biisin koskettavan livevedon ja Flowers-tulkinnan ja huh huh.
Yhä käsittämättömämmältä tuntuu, että miten tuollainen Bojanin kaltainen täydellinen yli-ihminen on voinut ihastua ja seota niin totaalisesti meidän Kärtsäri Röllipeikkoon. Dont get me wrong: Käärijä /Jere on toki myös kuuma ja karismaattinen ja hauska hönö, mutta onhan nämä kaksi nyt aivan täysin eri planeetoilta!
Mutta ehkä se viehätys piilee just siinä Ja takuulla B ei ole eläissään kohdannut ketään K:n kaltaista luonnonvoimaa. Että sikäli ymmärrän kyllä. On se vaan niin traagista, että Bojan saisi kenet vain, mutta ei sitä yhtä jonka haluaisi. Ja tähän soimaan Jonna Tervomaan Yhtä en saa -kappale. Öitä puutarhurit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ewwee storyssa:welcome to the family 🤔
Siis, onko tuossa yhdessä kuvassa Bojan. Miten se on noin vakava. Jesse on kyllä aika komea.
On. Tavastialla otettu kuva.
Ja on, Jesse on aikamoinen. Nyt voit miettiä sitä ku Jesse pussaillut Jereä lavalla. 🤗😛
Ja Jessehän on myös ihan oppinut kaveri, taitaa olla kauppatieteiden maisteri. Onkohan siinä nyt Bojanille kilpailija?
Wanha ystävä. Ihan niinkuin se tyttö B:n stoorissa
Meinasin että mammojen kuvitelmiin kilpailija (tai jopa kolmas henkilö ;)).
Vierailija kirjoitti:
No niin, olen nyt käyttänyt koko illan JO:n musiikin kuunteluun, en tiennytkään miten hyvää se on! Samoin katsonut YouTubesta sen Novi Val -biisin koskettavan livevedon ja Flowers-tulkinnan ja huh huh.
Yhä käsittämättömämmältä tuntuu, että miten tuollainen Bojanin kaltainen täydellinen yli-ihminen on voinut ihastua ja seota niin totaalisesti meidän Kärtsäri Röllipeikkoon. Dont get me wrong: Käärijä /Jere on toki myös kuuma ja karismaattinen ja hauska hönö, mutta onhan nämä kaksi nyt aivan täysin eri planeetoilta!
Mutta ehkä se viehätys piilee just siinä Ja takuulla B ei ole eläissään kohdannut ketään K:n kaltaista luonnonvoimaa. Että sikäli ymmärrän kyllä. On se vaan niin traagista, että Bojan saisi kenet vain, mutta ei sitä yhtä jonka haluaisi. Ja tähän soimaan Jonna Tervomaan Yhtä en saa -kappale. Öitä puutarhurit!
💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, onko tuossa yhdessä kuvassa Bojan. Miten se on noin vakava. Jesse on kyllä aika komea.
Jos se toivotti bojanin kääryleen perheeseen 💚
sitä itekin tässä mietin voi olla et ne toivotti perheseen bojanin :3
Noita kaikkia en ookaa nähny enne. Nopeasti löysivät yhteisen sävelen jos toi kerran oli niien eka tapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se toivotti bojanin kääryleen perheeseen 💚
sitä itekin tässä mietin voi olla et ne toivotti perheseen bojanin :3
Jep jep😅. No näillä unille.
Onko kukaan vielä maininnut Bojanin mainintaa manifestoinnista tai paidatonta Bojania JO:n postauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkä poikien livestä Liverpoolissa. Mennyt itsellä ohi toi et muut Jokerit ollut haastattelussa tuollon, kun Bojan ollut Käärijän kanssa rälläämässä, koska "arvostaa heidän ystävyyttään niin paljon" ja ihan vakavalla äänellä sanoo tän Bojan, ja Kärtsä matkii ensin Bojanin söpöä "Kaarijaa" et "of course Kaarija..." Ja sitten alkaa heittelee honeymoon-juttuja.
Voi näitä aikoja ja noita meidän höpönassuja. 💚
Tuo Käärijän ilme on muuten ihan priceless kamaa, kun sillä viimein yhdistyy johdot päässä, että mitä hittoa sä siinä sitten teet jos muut on haastattelussa. :D
(Hellyyttävä yksityiskohta: Bojan ei ole kertonut siitä haastattelusta mitään että meillä olis tällänenkin, vaan skipannut sen kertomatta, kun K kysynyt mukaan syömään.)
Toinen mikä aiheuttaa aina kestohymyn on 12:19 ->
"Teach finnish for Bojan.. I'm teaching.. I'm teaching Bojan something, some.. HEEEI!" Bojan odottaa varmaan jotain vakavaa suomen opetusta, ja hajoaa vain K:lle päin naamaa.Ja tuo kun K sanoo että heillä on honeymoon. B on muuten soman vaivautunut tuossa. Ihania poikia.
Mun suosikki on se kun K sanoo "we go to bed and put oil on Bojan body" ja se tulee niin rallienkulla ettei B ymmärrä!
Ja ehkä ihan hyvä näin 🤭 Jotenkin hullua yhtäkkiä heittää toi öljyämisjuttu like out of nowhere 😅
Jotainhan siellä meidän pikku hetero-Jeren päässä on pyörinyt kun heittää tommosta. Kuitenkin pitää muistaa et tilanne tossa kohtaa oli ihan toinen mitä nyt tän bromance-gay-vyyhdin kans, ettei sen tossa 'vielä' edes tarvinnut heittää fanien iloksi mitään. Mitähän muuta on miettinytkään tossa ku istuneet vastakkain hämärässä tavernassa olutta siemaillen ton nappisilmäsen sloveenihurmurin kanssa ....
Täällä oli kirjoitus aiemmin (muistelisin että oli ihan johonkin psykologian suuntaukseen perustuen), että alitajunnasta voi tulla pintaan juttuja, joita ei vielä tiedosta.
Justin bieber/boyfriend liittyvä juttu toki liittyi laulun kautta toisiinsa, mutta onhan niitä muitakin alkupuolelta matkaa esim one bed, ja sit lukemattomat 2mieliset läpät livevideossa kuten eat me yms.
Niin on se kyllä jännää, mikä ikinä herättikään Kärtsän kohdistamaan näin paljon läheisyysheittoja Bojaniin, sillä vasta sen jälkeenhän shippausjulkisuus alkoi.
Ihan varmasti onkin näin et alitajunnasta nousee juttuja ja niihin reagoi sitten vähän yllättävästikin. Kun mainitsit ton "eat me" -heiton, se on kans yks näistä erikoisista kyllä. Erikoinen heitto missä tahansa tilanteessa? Et mikä saanut sen aikaiseksi, mikä ajatus. Sitä on kiehtova miettiä.
Näistä intiimiflirttiheitoista vielä: tiedän täysin, että ihmiset, kaverit ja kaverisuhteet on erilaisia kaikilla, mutta mun on tosi vaikea kuvitella, että itse heittäisin näin latautunutta jatkuvaa läppää yhtä kaveria kohtaan, jos siinä ei mitään latausta tai vaikka alitajuisia toiveita taustalla olisi. Yksittäisiä juttuja voisin varmasti heittää (en ehkä ihan eat me -tasoa sukupuolesta tai suuntautumisesta riippumatta), mutta kevyempää, jos olisi jokin osuva tilanne bondauksen ilosta.
Mutta en osaa oikeen kuvitella jatkuvaa tarvetta tai impulssia heittää tällaista kavereiden kesken, varsinkin kun se meille näyttäytyy, että näin jatkuvaa ja läheistä flirttitulitusta on vaan Bn suuntaan. (Joo, ei voida tietää, mutta vaikea kuvitella, että K flirttais/vitsailis näin muiden kavereiden suuntaan, esim niiden joita on näkynyt julkisuudessa taustalla.)
Tietenkään se, miten itse tai joku muu toimii, ei ole millään lailla verranollinen K/Jhin, heillä oma kulttuuri bondinsa sisällä. Mutta silti allekirjoitan kyllä tuon, että jostainhan mielen kohdasta ne vitsitkin tulee.
Ja varsinkin nuo eat me, put oil bojan's body yms (kun ne ei oo mitään yksittäisiä, vaan vain latautuneimpia esimerkkejä) on sellaisia, joita on vaikea kuvitella monen heittävän samaa kaverityyppiä kohtaan jatkuvalla syötöllä, jos ei sellanen toiminta pyöri jollain tasolla mielessä muutenkin. Vaikka sitten vain vitsitasolla itse kuviteltuna, jos ei tunnista, mikä siinä kiehtoo.
Mies yritti keskustella mun kanssa ja kuuntelin häntä puolihuolimattomasti samalla kun palstailin, kunnes hän totesi mulle jostain asiasta, että sinähän voit käyttää sen jokerikorttina. Silloin mä olin heti hereillä ja piti vähän selvitellä, mistä asiasta hän puhui ja mihin mä hänen mielestään jokerikorttia tarvitsin.
Vierailija kirjoitti:
Mies yritti keskustella mun kanssa ja kuuntelin häntä puolihuolimattomasti samalla kun palstailin, kunnes hän totesi mulle jostain asiasta, että sinähän voit käyttää sen jokerikorttina. Silloin mä olin heti hereillä ja piti vähän selvitellä, mistä asiasta hän puhui ja mihin mä hänen mielestään jokerikorttia tarvitsin.
Tää oli aika hyvä 🤭
Käärijä tykännyt Bojanin kuvasta ja kommentoinut taas are you-juttua johon B vastannut :D
Pidempi video Kärtsän futisreissusta Liverpoolissa. En ollut itse edes nähnyt kokonaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Noita kaikkia en ookaa nähny enne. Nopeasti löysivät yhteisen sävelen jos toi kerran oli niien eka tapaaminen.
Bojanilla jo tuolloin kädet Kärtsän hartioilla tuossa yhdessä klipissä 😄
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tykännyt Bojanin kuvasta ja kommentoinut taas are you-juttua johon B vastannut :D
Aloin jo analysoida (vähän niinkuin vahingossa) et onko Bojanin isoilla kirjaimilla jotain merkitystä tossa "but are you" ... 🙄
Senkin oli jo slovenialainen lehti kysynyt, ettei autotyttö ollut tyttöystävä
Kommentit piilotettu muutamasta viimeisestä kuvasta. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Senkin oli jo slovenialainen lehti kysynyt, ettei autotyttö ollut tyttöystävä
Oho!
Tää tieto ehkä vahvistaa jotain oletuksia ...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Instagram lagaa joskus kun selaa eikä näytä kommentteja jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ig?
Mulla kyllä näkyy.
hirvee. sorry