Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oikeus ip-lehdillä on uutisoida vanhat rikokset uusina?

Vierailija
18.01.2025 |

Kun asiaa käsitellään oikeudessa, otsikko on ikään kuin olisi nyt juuri tapahtunut.

Tässä vain yksi esimerkki:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010967347.html

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi opetella lukemaan muutakin kuin otsikko. Siinähän se tekovuosi tulee jo artikkelin ekassa lauseessa esiin.

Vierailija
2/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi opetella lukemaan muutakin kuin otsikko. Siinähän se tekovuosi tulee jo artikkelin ekassa lauseessa esiin.

No tulee, mutta turhaa klikkailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kierrättää!!!!

Mä huomasin saman kun Ukrainan sota alko, ne julkas monta kertaa samoja juttuja mitkä puolsi kokoajan Ukrainaa ja ne asiat meni ihan ristiin rastiin ja oli ihan ristiriidassa oikeasti totuuden kanssa, siis ihan selviä virheitä että toistettiin ekana 5 kertaa jotain lukuja ja seuraavissa jutuissa kaikki mitä ne itse sano soti vastaan jo annettuja lukuja. Siinä vaiheessa mä tajusin että jahas nyt sitten alkaa kusettelu ihan toden teolla!

Vierailija
4/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri annettu hovioikeuden päätös eli siis ajankohtainen asia.

Vierailija
5/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kierrättää!!!!

Mä huomasin saman kun Ukrainan sota alko, ne julkas monta kertaa samoja juttuja mitkä puolsi kokoajan Ukrainaa ja ne asiat meni ihan ristiin rastiin ja oli ihan ristiriidassa oikeasti totuuden kanssa, siis ihan selviä virheitä että toistettiin ekana 5 kertaa jotain lukuja ja seuraavissa jutuissa kaikki mitä ne itse sano soti vastaan jo annettuja lukuja. Siinä vaiheessa mä tajusin että jahas nyt sitten alkaa kusettelu ihan toden teolla!

jep

Vierailija
6/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kierrättää!!!!

Putinisti haluaa taas tuoda typeryyttään esille.

Vierailija
7/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan ajankohtainen uutinen, kun siitä on annettu oikeudenpäätös samana päivänä. 

Vierailija
8/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri saman: vanhoista rikoksista leivotaan kauhittuvia juuri nyt tapahtuneita rikoksia.

"Kolme telttailijaa tapettiin Bodominjärvellä".

Vierailija
9/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kierrättää!!!!

Putinisti haluaa taas tuoda typeryyttään esille.

Putinisti jaksaa jaksaa, koska valtamedia ja Uralin takana kuitenkin valtatie. Hänellä aina parempi tieto kaikesta. Koska hallussa...ymph...vodkalasti ja kusipotta. Puoltaahan se jo viistoon ja menee luvutkin sekaisin. Kun ei erota miljoonaa biljoonasta ja omassa taskussa 1000 ruplaa. Lue: euroja vitonen.

Vierailija
10/10 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuslaitos on hidas ja päätöksiä voi odottaa vuosia. Siihen kun vielä kaikki valituksen päälle niin samasta jutusta saa lukea parin vuoden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi