Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25541/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä olisin valmis maksamaan ison rahasumman, jos olis mahdollista nähdä Bojanin / JO:n reaktiovideo Kärtsärin UMK-esitykseen eli varmaankin hetkeen, jolloin B tuli ekaa kertaa tietoiseksi K:sta! Tällainen video täytyy olla olemassa 🙏🏼 manifestoidaan se esiin!

Vierailija
25542/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä olisin valmis maksamaan ison rahasumman, jos olis mahdollista nähdä Bojanin / JO:n reaktiovideo Kärtsärin UMK-esitykseen eli varmaankin hetkeen, jolloin B tuli ekaa kertaa tietoiseksi K:sta! Tällainen video täytyy olla olemassa 🙏🏼 manifestoidaan se esiin!

Sitä mikroilmeiden ylitulkinnan määrää, jos sellaiseen videoon pääsisi käsiksi 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25543/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti eilen, että nähnyt vihreän Käärijä-t-paidan vain Krisillä ja Bojanilla ja läpällä, että varmaan vaihtelee sitä keskenään, mut tosiaan Janillakin sama Käärijä-paita päällä siinä videossa, missä palaavat viisuista Sloveniaan ja B kateissa, jäänyt matkasta ja sit Jan näyttää sitä t-paitaansa kameralle, että *vihje, vihje*...missä B on... Joten eiköhän kaikki ole fanipaitansa saaneet.

Olisko linkkiä tähän videoon kellään? On jäänyt näkemättä, enkä osaa näemmä etsiä...

Löytyi, kiitos ja anteeksi!

Vierailija
25544/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa hyvä muistuttaa vielä, että Bojan uskoo selvästi (ig tarina) manifestoinnin voimaan, joten tämä onnistuu vielä rakkaat kanssapuutarhurit!

Vierailija
25545/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Let 3 pitäisi saada samaan kimppaan Jokereitten ja Käärijän kanssa. Jokereitten somessahan oli jo vihje bändien ryhmäseksistä. Bojan, Käärijä ja Mrle, siinä vasta olisi kolmikko. Kuulemma samanlainen huumorintaju yhdistää.

Anteeksi mitä?😂

Kyllä vaan, tuossa yhdessä JokerOutSubsin videossa Kris ja Bojan kehuvat kovasti bändiä, myös Käärijä kehui Liverpoolissa bändin huumoria. 

Ei vaiskaan, Let 3:n äijät on kokeneita konkareita ja haastattelutilanteissa pistävät kyllä toimittajatkin lujille. Käärijä ja Let 3 samalla lavalla olisi jo melkoinen spektaakkeli.

Vierailija
25546/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on varmaan kaikki nähneet, Bojan itse ei vastaa mitään. Toivottavasti linkki toimii.

https://vm.tiktok.com/ZGJCPEtjD/

Vierailija
25547/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereilla on aivan ihania kappaleita, mutta ei sellaista hittiä ja karismaa, jolla valloitettaisiin listat ja päästäisiin suurille areenoille. Ehkä kotimassa ja lähialueella, mutta ei niillä maailmanvalloitusta tehdä. Pidin Jokereita alussa hieman persoonattomina ja haljuina, he eivät pistä heti silmään. Olen kuitenkin lämmennyt heille pikkuhiljaa Kärtsän myötä ja nykyään tykkään seurata bändin keskinäisiä juttuja.

Vierailija
25548/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1671607361910321152

Huomasitteko kuvan Tuurin kyläkaupassa myytävästä Käärijä-suklaasta tuossa alempana.

Vierailija
25549/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Vierailija
25550/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ekaa kertaa tutustumassa Jokereiden tuotantoon. Padam teki heti vaikutuksen ja se jää mun soittolistalla. Ihanaa balkanilaista kaihoa, mutta silti siinä on jotain niin tuttua suomalaista melankoliaa.

Juuri tämä kombo on koukuttanut mut JO:n musaan ihan täysin. Kaihoa, melankoliaa, kauniita melodioita, ihanalta kuulostava sloveniankieli. Tykkään!

Vierailija
25551/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, siellä se Bojan parasta aikaa kääntää Dingon kappaleiden sanoja ja tämän palstan kommentteja.

Minusta on ihan mahdollista, että b on kääntänyt Autiotalon sanat. Ymmärtääkö hän myös, että k on voinut lähettää viestinsä tietämättä itse yhtään, mitä tuli tehneeksi.

Vierailija
25552/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Vierailija
25553/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, siellä se Bojan parasta aikaa kääntää Dingon kappaleiden sanoja ja tämän palstan kommentteja.

Minusta on ihan mahdollista, että b on kääntänyt Autiotalon sanat. Ymmärtääkö hän myös, että k on voinut lähettää viestinsä tietämättä itse yhtään, mitä tuli tehneeksi.

vaikka olisikin kääntänyt, mitä en usko, niin eiköhän hän ymmärrä, että k:llä on puoli miljoona seuraajaa, eikä kuvittele, että joku viesti olisi juuri hänelle tarkoitettu.

Vierailija
25554/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kahvikuppikeskustelu. Vähän aikuisempi Bojan. Kirkas ajatus tuli että toi mies ois ihana isä. Oikeesti, ajatelkaa pikku-Bojanin kanssa hassuttelemassa ja kuitenkin varmasti haluais jakaa sivistyneitä arvoja lapselle. Mut jooko 10 v päästä vaikka.

Vierailija
25555/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset puhuvat dingon autiotalo biisistä

Vierailija
25556/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kahvikuppikeskustelu. Vähän aikuisempi Bojan. Kirkas ajatus tuli että toi mies ois ihana isä. Oikeesti, ajatelkaa pikku-Bojanin kanssa hassuttelemassa ja kuitenkin varmasti haluais jakaa sivistyneitä arvoja lapselle. Mut jooko 10 v päästä vaikka.

Mullaki tuli jo keväällä kirkas ajatus, että Bojan ois ihana puoliso. Ja varmaan loistava isä myös. Voi sitä onnekasta, joka hänet saa!

Vierailija
25557/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mikroilmeiden ylitulkinnan määrää, jos sellaiseen videoon pääsisi käsiksi 😅

Seuraavat tuhat sivua sitten tulkittaisiin sitä.😂

Vierailija
25558/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Jos K ei ole palautunut vielä Beuroviisuhässäkästä?

Vierailija
25559/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, siis mua ihmetytti hieman Kärtsärin sanavalinnat sillä yhdellä Malediivien videolla, jossa kiitteli Tjäreborgia, sanoi jotenkin näin:" Tjäreborg huomasi ettei tämä poika voi hyvin ja oli loman tarpeessa", siis jotenkin vielä korosti tuota useampaan kertaan eli ollut varmaan todella, todella uupunut. Ja sanoihan hän jossain haastattelussa viisujen jälkeen, että varmaan tulee jotain terapiaa tarvitsemaan ymmärtääkseen mitä oikein on tapahtunut viime kuukausien aikana. Eikä siis mitenkään vitsillä sitä sanonut.

Vierailija
25560/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ette sorru kiusaamaan poikia samalla tavalla kuin pirulaisbeibi Orla Sloan stalkkasi jalkapalloilijoita. Someriippuvuus saa tekemään kaikenlaista.

Miksi musta tuntuu siltä, ettei tämän ketjun kirjoittelijat edes pääsisi tuollaiseen tilanteeseen eli tässä tapauksessa viettämään kahdestaan iltaa Bojanin kämpillä?!😂 Eli ei huolta, ettei noin pääsisi käymään.

Ketju on lukittu.