Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
24721/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pidänkin Käärijää kuumana toivon että se ei koskaan mene Only Fansiin. Oikeesti😃

Veikkaan että se tekis sinne tilin ja sitten se ois täynnä jotain Loiri-huumoria 😅

Vierailija
24722/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että onko Bojan ja Käärijä vaihtaneet suudelman/suudelmia? Myös pusut suulle lasketaan. Upvote jos kyllä ja downvote jos ei.

Kröhöm, täytyy myöntää, että mietin tänään samaa ja olin melkein kirjoittamassa ja kysymässä siitä täällä!

Laajemmin kysyttynä kävi myös mielessä, mitä luulette, onko jollain tasolla otettu tunteita/heidän välistä juttua tai heidän välejä puheeksi keskenään, tai onko jonkinlaista aloitetta johonkin suuntaan koitettu tehdä?

Mä en usko että on, siis otettu puheeksi, koska aidosti uskon ja luulen, että tämä meidän kotoinen osapuoli ajattelee heidän olevan hyviå ystäviä, tai siis ovatkin. En tiedä mitkä hänen todelliset tunteensa ovat, mutta ei ole kyllä ainakaan vielä valmis muuta tuntemaan.

Bojan sen sijaan, no, kaikesta hänen käytöksestään saisi suoraan kirjoitettua oppikirjan ihastuneen ihmisen käytöksestä. Mutta toisaalta, en ole nähnyt häntä aiemmin kenenkään muun uuden tuttavuuden kanssa noin paljon, joten ihan varma ei voi olla. Olisin kuitenkin erittäin hämmästynyt, jos myöhemmin selviäisi että hän EI ole ollut ihastunut jostain luotettavasta lähteestä.

En usko että Bojan olisi uskaltanut ottaa puheeksi mitään koska tietåå myös tyttöystävästä.

Samoilla linjoilla täällä, että tuskin on ottanu Kn tilanteen vuoksi puheeksi kunnioittaaksen ja ehkä myös ei halua hallaa heidän ystävyydelleen tms.

Aattelen kans, että K varmasti enemmän heistä frendimeiningillä mukana, mutta uskon kyllä, että jotain spesiaalikemiaa tai väreilyä/kiinnostusta hän on sekä aistinut heidän välillään että tuntenut Bta kohtaan. Jos ei ihastusta tai samassa mittakaavassa kuin B, niin ainakin vetovoimaa ja jotain erityistä.

Vaikka enemmän B pätkiä täällä katseltu ja niitä on enemmän, niin kyllä Knkin katseista ja hämmentyneistä ilmeistä tai hymyistä löytyy pätkiä, viime päivinäkin on lueteltu. Ei tietenkään voi tietää, mitä ne tarkoittaa oikeasti. Viimeisimpinä vilkuilu ja silmät liimautuu Bhen ja menee sanat sekaisin haastattelussa. (Ja esim se syliinhyppyvideon katse lopussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24723/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pidänkin Käärijää kuumana toivon että se ei koskaan mene Only Fansiin. Oikeesti😃

K tekisi hyvän tilin sillä. Ei sisällön tarvitse olla mitään törkyä, jos tekee sitä viisaasti. Itse voisin kyllä maksaa hänen seuraamisestaan.

Vierailija
24724/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)

Selvästi yritti sanoa hyvää yötä

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

Toi todistaa sen että Bojan ei tiennyt etukäteen millä Jere meinaa kosia. Kun sanoo nähneensä nuuskan vasta ihan kosinnan lopussa. Mikä tekee B kosinta klipin yllättyneestä reaktiosta vaan herttasemman. 💕

Oiskohan hän ollut valmis vastaamaan I do😳🤔. Ja mistä ihmeestä Kärtsä tollasen idean ees repäisi.

Uskon, että K:lle on ollut myös yllätys se, että joku (Bojan) on häneen niin ihastunut, ei sitä voi olla huomaamatta. Siellä viisukuplassa on ollut kaikki tunteet sallittu ja ilmapiiri muutenkin vapaamielinen ja iloinen. Hänen tämä "kosinta" on tullut varmaankin hetken mielijohteesta ja sen hetken aidosta tunteesta. Bojanin reaktio on aivan ihana ja hän olisi varmasti vastannut YES!! Jos olisi ollut tosi kyseessä. Muistattehan sen klipin linja-autossa, kun K pilaili, että B on hänen poikaystävä ja heillä on yhteinen hotellihuone ja sänky, niin B sanoi hyvin spontaanisti ja melko vakavalla naamalla, että jos K olisi hänen poikaystävä, niin hän ei ikinä päästäisi häntä pois

https://www.youtube.com/shorts/93lo7Sa-Xf4

Tulee kuin apteekin hyllyltä! If i was your boyfriend, i never let you go. K näyttää pienen hetken hämmentyneeltä ja Beellä on hymy korvissa. 

Vierailija
24725/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta Bojanin Relesse postauksesta tämä biisi mieleen ja ei en tarkoita ,että hän ajatteli tätä,mutta jotenkin sopiva kappale 💔

Itselle tästä biisistä tulee mieleen bailaaminen,kuumat kesäyöt ihania muistoja.

Huudatankin tätä ja koiran kanssa mereen uimaan.

Ei oteta kaikkea niin vakavasti 🌹🌹 Kivaa iltaa kaikille💚

Ahhh what a song!! Memories... Thank you!!😍 P.s. no lie, still have it on my playlist

Vierailija
24726/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJCB81u8/

Millloin kärtsä esiintyi ihkussa?

Vierailija
24727/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestääköhän Kärtsä itsensä Thaimaahan kun Joker Out menee sinne lokakuussa? Jos rahaa riittää. Ainakin vitsaili siitä tuossa dinner -livessä.

Vierailija
24728/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että onko Bojan ja Käärijä vaihtaneet suudelman/suudelmia? Myös pusut suulle lasketaan. Upvote jos kyllä ja downvote jos ei.

Kröhöm, täytyy myöntää, että mietin tänään samaa ja olin melkein kirjoittamassa ja kysymässä siitä täällä!

Laajemmin kysyttynä kävi myös mielessä, mitä luulette, onko jollain tasolla otettu tunteita/heidän välistä juttua tai heidän välejä puheeksi keskenään, tai onko jonkinlaista aloitetta johonkin suuntaan koitettu tehdä?

Mulla nyt selkeesti vaikuttaa mielipiteesee tosi paljo se jonkun tekemä tarot luenta, koska se vaikuttaa niin passelilta 😅 joten lainaan vähän sen luennan tulkintaa siitä että jotai noiden kahden välillä kävi viisuissa ja B olisi ollut valmis enempään kuin K mutta tilanne edelleen "pyörii ilmassa" ilman loppuratkasua 

Vierailija
24729/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt sitä, että on aika ihmeellistä, miten mielikuvat syntyvät. Esim jos kuvittelen, että noi menis kihloihin, niin oon varma, että K kosis. Enhän mä edes tunne koko tyyppejä ja silti mielikuvat on vahvoja. Sama kun täällä oli joskus kysymys, että millaisia riitelijöitä noi olis, niin kommentti, jossa sanottiin tyyliin "K kiroilis ja heittelisi tavaroita, B ois sovitteleva osapuoli" sai tosi monta ylänuolta. Että miten voi syntyä niin kollektiivinen kuva ihmisistä pelkän somen perusteella. Ja huom en väitä että näin ois oikeesti, mutta tää on tosi mielenkiintoinen ilmiö.

Vierailija
24730/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä voitti miesartistin palkinnon ja Joker Out bändi palkinnon!

https://twitter.com/DalysUniverse/status/1671221963144953869

Vierailija
24731/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että se tekis sinne tilin ja sitten se ois täynnä jotain Loiri-huumoria 😅

Niinpä :( jossain leoparditangoissa olis vielä läpällä 😂eii.😂 Parasta seksikästä matskua on se kun hän on lavalla. Vaarallinen kärtsy.😍 myös euroviisuissa se laitettu kärde oli omiin silmiin seksikäs

Vierailija
24732/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että tuo Logomokin myydään loppuun.Noiden nuorempien fanien on vaikeampaa järjestellä kyytejä yms. näin paljon etukäteen joten lähempänä keikkaa menevät nuo loput liput.

Vierailija
24733/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti! Mä meinasin spekuloida silloin, kun ne oli Helsingissä ja vuosi tietoa, että olivat karaoke-baarissa, että oisko ne laulaneet siellä? Olen nyt sata varma, että Bojankin on vetänyt jotain siellä (musaa 😆)

Ei hitttooooo,. mun kateuskäyrä nousi just potenssiin sata niille, jotka oli siellä paikalla!!!!! Ts. ei se varmaan niille ollut mikään iso asia, mutta meinaan että tuollaistakin ON OLLUT TARJOLLA, Niinku!

Mä oisin niin kingiä koko loppuvuoden, jos oisin saanut taltioitua tota.

Vierailija
24734/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestääköhän Kärtsä itsensä Thaimaahan kun Joker Out menee sinne lokakuussa? Jos rahaa riittää. Ainakin vitsaili siitä tuossa dinner -livessä.[/

Eiköhän se lokakuu ole myyty Eurajoen Vpk:n talon syyskauden avajaisille ja Lieksan pontikkajuhlille.!

Ja juu vakavasti puhuen en todellakaan usko, eikä se olisi kovin reilua, kun sehän hajoittais koko bändin kemian jos ovat sinne yhdessä menossa lomalle. Ja ottais vielä gf mukaan🙄

Vierailija
24735/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä voitti miesartistin palkinnon ja Joker Out bändi palkinnon!

https://twitter.com/DalysUniverse/status/1671221963144953869

Pitäis olla kiitollinen tästä, mutta CCC:n ois kyllä pitänyt olla vuoden biisi eikä Tattoon 🙈

Vierailija
24736/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti! Mä meinasin spekuloida silloin, kun ne oli Helsingissä ja vuosi tietoa, että olivat karaoke-baarissa, että oisko ne laulaneet siellä? Olen nyt sata varma, että Bojankin on vetänyt jotain siellä (musaa 😆)

Ei hitttooooo,. mun kateuskäyrä nousi just potenssiin sata niille, jotka oli siellä paikalla!!!!! Ts. ei se varmaan niille ollut mikään iso asia, mutta meinaan että tuollaistakin ON OLLUT TARJOLLA, Niinku!

Mä näin ton illan jälkeen jonkun twiitin että Bojan oli tosiaan laulanut siellä jotain. Vetivätköhän yhdessä jotain??

Vierailija
24737/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)

Selvästi yritti sanoa hyvää yötä

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

Toi todistaa sen että Bojan ei tiennyt etukäteen millä Jere meinaa kosia. Kun sanoo nähneensä nuuskan vasta ihan kosinnan lopussa. Mikä tekee B kosinta klipin yllättyneestä reaktiosta vaan herttasemman. 💕

Oiskohan hän ollut valmis vastaamaan I do😳🤔. Ja mistä ihmeestä Kärtsä tollasen idean ees repäisi.

Uskon, että K:lle on ollut myös yllätys se, että joku (Bojan) on häneen niin ihastunut, ei sitä voi olla huomaamatta. Siellä viisukuplassa on ollut kaikki tunteet sallittu ja ilmapiiri muutenkin vapaamielinen ja iloinen. Hänen tämä "kosinta" on tullut varmaankin hetken mielijohteesta ja sen hetken aidosta tunteesta. Bojanin reaktio on aivan ihana ja hän olisi varmasti vastannut YES!! Jos olisi ollut tosi kyseessä. Muistattehan sen klipin linja-autossa, kun K pilaili, että B on hänen poikaystävä ja heillä on yhteinen hotellihuone ja sänky, niin B sanoi hyvin spontaanisti ja melko vakavalla naamalla, että jos K olisi hänen poikaystävä, niin hän ei ikinä päästäisi häntä pois

https://www.youtube.com/shorts/93lo7Sa-Xf4

Tulee kuin apteekin hyllyltä! If i was your boyfriend, i never let you go. K näyttää pienen hetken hämmentyneeltä ja Beellä on hymy korvissa. 

Sori palauttaa maan pinnalle tuosta, mutta K sanoo siinä: Boyfriend, SONG ja Bojanin vastaus on SUORA LAINAUS Justin Bieberin kappaleesta Boyfriend, sen eka rivi 😭

Vierailija
24738/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa lukee, että Tampere otettiin haltuun. Ei oo Bojanin kanssa tuolla.

Vierailija
24739/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on nähnyt noita b:n omia nuoleskeluvideoita ja vastaavia niin olen viimeistään varma että sitä ei haitannut possujuna tavastialla yhtään vaan päinvastoin. Sehän tuottaa muun jo:n kanssa koko ajan ihan tietoisesti eroottista materiaalia. Kärtsä on oikeasti varmaan koulupoika siihen verrattuna vaikka me pidetään sitä sivistyneenä prinssinä. :D

AAAAAhhhh, tämä viestisi kiehtoo jo ihan näin.Luulin, että olen yksin tämän ajatuksen kanssa, mutta pelastit minut.

Vierailija
24740/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin ton illan jälkeen jonkun twiitin että Bojan oli tosiaan laulanut siellä jotain. Vetivätköhän yhdessä jotain??

Enpä tiedä!! Kun en ole kolunnut somea tuon asian takia, mutta siis ei ne ole välttämättä tehneet siitä, kuka Bojan on, mitään numeroa, on voinut vain laulaa jotain. MUTTA MITÄ?

Ketju on lukittu.