Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen Turkuun saa lippuja vaikka kuin paljon molempiin paikkoihin. Mistähän idea tuli isontaa just Turkua.
Siksi kai, että keikkapaikka pysyy samana ja sali vain on suurempi. Jos ei liput tee kauppaansa, Logomo-salin voi pienentää keikan ajaksi.
Tarkoittaako tämä sitä, että jokerit eivät olekaan ihan älyttömän suosittu, jos kaikki liput eivät mene kaupaksi. Tämä ei ole vihamielinen kommentti.
Saliin mahtuu 3 500 katsojaa enimmillään. En ole minäkään vihamielinen, mutta niillä on jo useampi keikka. Ei faneja voi olla ihan loputtomasti. Tuo on valtavan hyvä keikkamyynti jo.
En itse diggaa esim. Carpe Diemistä tai Novi Valista kummastakaan, mutta Katrina, Padam, NGVOT ja Barve Oceana (etenkin sen alku) iskevät. Ja Ne Bi Smel iskisi eri lailla miksattuna eli varmaan keikalla mainio.
Haha, juttu julistaa Joker Outin suositummaksi kuin Lortsu. :)
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/b0eb4f6c-bfb0-4cb8-a7ca-bd14957756dd
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettele! Lortsulla jo pitkä ura takana, enkä edelleenkään tiedä häneltä kuin kaksi kappaletta. Eikä ole kiinnostunut edes selvittää lisää. Lisäksi vei meiltä viisuvoiton nenän edestä. Jokerit sen sijaan valloitti jo ensinäkemältä ja -kuulemalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)
Selvästi yritti sanoa hyvää yötäToi todistaa sen että Bojan ei tiennyt etukäteen millä Jere meinaa kosia. Kun sanoo nähneensä nuuskan vasta ihan kosinnan lopussa. Mikä tekee B kosinta klipin yllättyneestä reaktiosta vaan herttasemman. 💕
Käviköhän sillä oikeasti mielessä ohikiitävän hetken, että nyt sieltä tulee sormus :D
Tunteilla ei saa koskaan leikkiä.Luojan kiitos, että tässä eivät oikeat tunteet olleet pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä.
Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.
Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.
No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.
Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.
Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.
ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D
Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi?
Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja.
blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D
No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin.
Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni.
Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?
Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.
Voihan niitä painaa siitä ruudusta, eikö? Itse ainakin teen niin välillä.
Siis siinä tarinassa on sydän oikealla alhaalla, mutta siitäkin tuli viesti ettei voi lähettää. Se sydänkin menee deeämmänä.
Piti käydä testaamassa ja minun sydän kyllä meni läpi. Nyt teillä varmaan hävettää! Onneksi mulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)
Selvästi yritti sanoa hyvää yötäToi todistaa sen että Bojan ei tiennyt etukäteen millä Jere meinaa kosia. Kun sanoo nähneensä nuuskan vasta ihan kosinnan lopussa. Mikä tekee B kosinta klipin yllättyneestä reaktiosta vaan herttasemman. 💕
Käviköhän sillä oikeasti mielessä ohikiitävän hetken, että nyt sieltä tulee sormus :D
Tunteilla ei saa koskaan leikkiä.Luojan kiitos, että tässä eivät oikeat tunteet olleet pelissä.
Mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien google kääntäjä on kääntänyt täydellistä suomenkieltä? Tuo sloveenia esittävä varmasti osaa suomea ellei ole peräti suomalainen.
Kyllä se kääntäjä on nykyisin aikamoisen hyvä, varsinkin kun käännetään englannista suomeen yksinkertaisempaa tekstiä. Toki välillä tulee hassuja käännöksiä mutta paljon harvemmin kuin ennen. Ihan hyvin voi tuottaa tuollaista tekstiä, kokeile vaikka itse.
Meinaat, että täällä oikeesti joku sloveeni lukee ketjua ja kääntää kaikki ja sit vastailee kääntäjän avulla? Mä en usko.
I'm from Serbia and I found this great thread and been commenting on here for a couple days already, so why not a Slovenian person, too? You don't have to be so doubtful. And please try Google translate, it works surprisingly good these days, that thing really improved a lot. Personally, I couldn't imagine it would be so helpful.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alapeukuttajat ovat ilmeisesti sitä mieltä, että tunteilla saa leikkiä, hävetkää p.....
Uskotko, että onko Bojan ja Käärijä vaihtaneet suudelman/suudelmia? Myös pusut suulle lasketaan. Upvote jos kyllä ja downvote jos ei.
Tuleekohan tapahtumaan vielä jotain oikein järisyttävää ennen jokereiden keikkaa? Mitä luulette? Niiiiiiiiin toivoisin, että olis jtn kivaa tiedossa. 😁🥺🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan hän ollut valmis vastaamaan I do😳🤔. Ja mistä ihmeestä Kärtsä tollasen idean ees repäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tapahtumaan vielä jotain oikein järisyttävää ennen jokereiden keikkaa? Mitä luulette? Niiiiiiiiin toivoisin, että olis jtn kivaa tiedossa. 😁🥺🥹
..koska muuten mun on palattava mun tylsään arkeeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen Turkuun saa lippuja vaikka kuin paljon molempiin paikkoihin. Mistähän idea tuli isontaa just Turkua.
Siksi kai, että keikkapaikka pysyy samana ja sali vain on suurempi. Jos ei liput tee kauppaansa, Logomo-salin voi pienentää keikan ajaksi.
Voisi myös hieman tehostaa mainontaa.Ei vain tämän palstan lukijoille vaan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alapeukuttajat ovat ilmeisesti sitä mieltä, että tunteilla saa leikkiä, hävetkää p.....
Olisiko sinulla kenties myös lausunto Bojanin keskisormesta kuvassa?
Olikos tää kosinta ennen sitä niitten live-hässäkkää siellä kaduilla ja ravintolassa? Kun siinä livessä Jere tosiaan puhuu honeymoonista 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi myös hieman tehostaa mainontaa.Ei vain tämän palstan lukijoille vaan muutenkin.
Toivotaan, että vielä täyttyy! Luulin viisujen jälkeen, että Kn blackbox täyttyisi räjähtämällä, mutta niin sekin kituutti viimeisiin päiviin asti vajaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettele! Lortsulla jo pitkä ura takana, enkä edelleenkään tiedä häneltä kuin kaksi kappaletta. Eikä ole kiinnostunut edes selvittää lisää. Lisäksi vei meiltä viisuvoiton nenän edestä. Jokerit sen sijaan valloitti jo ensinäkemältä ja -kuulemalta.
Mä kuuntelin puolet Tattoosta. Euphorian oon kuullut kokonaan mutta siitäkin on Floor Jansen tehnyt mun mielestä paremman version. Tää näin off topicina vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meistä jokainen varmaan laittas instaan tai ainaki viestin jollekin, jos kuulis käärijää tai kotimaista musiikkia ylipäätään jossain serbiassa keskellä yötä. Tässä tapauksessa kaveri laittoi kaverilleen viestiä kaverin omasta musiikista. Ei siihen sen kummempaa lumousta siihen tarvita.
No en kyllä todellakaan jaksaisi enää innostua jos olisin kuullu ccc niin monesti kuin varmaan B on fanituksissaan kuullut + itsekseen sitä harjoitellut. Luulisi että se pahin hurmos olisi mennyt ohi viimeistään siinä vaiheessa kun B pääsi esiintymään K kanssa. Mutta ei näköjään balkanin ruusun kohdalla.
Ai monesti ulkomailla Euroviisuista irrallaan? Ja siinähän oli soitettu muutakin Käärijän tuotantoa. Enpä usko, että oli paljoakaan, eli sikäli ainutlaatuinen tilanne, toki varmasti yleistynyt pikavauhtia.