Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
24661/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3D-efektikuva vihreämustissa housuissa, se mistä keskusteltiin umk-ketjussa sivuilla 1490-1500 (joo tarkistin xD) on poistunut. Sieltä välistä bongasin tälläsenkin lauseen: "Ketjun nimi pitäisi vaihtaa : "kiimaisten käärijäfanien ketju". Haha, oi niitä aikoja.

Mutta ilmeisesti jollain on se täällä tallessa? oO

Vierailija
24662/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaikutelmaero viisuihin tulee osaksi kielestä. K:n englanti oli kertakaikkiaan suloista kuultavaa ja suomeksi taas tulee enemmän kirosanoja. Sama aitous, joka teki vaikutuksen koko maailmaan, näkyy edelleen välispiikeissäkin, vaikka kirosanoilla höystettynä (joita saisi omaan makuun olla vähemmän, mutta kuuluvat kai räppiin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24663/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen Turkuun saa lippuja vaikka kuin paljon molempiin paikkoihin. Mistähän idea tuli isontaa just Turkua.

Tavastian ja okympian suurentaminen ois vaatinu remonttia. Eikä tontille edes isompaa mahtus.

Vierailija
24664/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/noodledragon/720597867921801216/ask-and-ye-shall…

Kärtsä näyttää tossa ihan kyllästyneelle kissalle xD

Mihin tuo sulo, nuoruus ja vetoava androgyyniys Kärtsästä katosi heti Suomeen palattua??? Miestä ei samaksi tunnista. Nyt riehuu ympäriinsä karkea, makkaraa grillaava turvonnut äijä. Onko viisukääryle lopullisesti kadotettu?

Kiitos että joku sanoo tämän vaikka luultavasti alapeukkua pukkaa. Kääryleen habitus on kyllä muuttunut melkoisesti toukokuusta.

Sanoo henkilö joka on tienny K vasta sieltä umk ajoilta. No se oli odotettavissakin että näistä uusista faneista tulee iso osa putoamaan pois kun huuma laskee (sama juttu tulee olemaan Jokereiden kohdalla)

Tämä nyt oli tietyllä tavalla ennakoitavissa jopa. Aikoinaan Lordi-huumankin kokeneena muistan, että ensin oltiin kaikki hirviöfaneja, koko Suomi, mutta sitten kun se heidän show ei ollutkaan lapsiystävällinen tai mitä kaikkea muuta vikaa siinä kukin nyt näkikään, niin alkoi jossain kohtaa parjaus ja Lordista tuli sellainen dissattu juttu jopa. Ulkomailla suosio pysyi tietääkseni paremmin ja sinnehän orkesteri sitten suuntasikin. Ainakin näin sen muistan ja koen silloin menneen. Nyt Lordi on taas Suomessakin jonkin sortin legenda, jolta pyydetään vinkkejä uusille euroviisuedustajille jne. Lordin tapauksen muistaen pelkäsin ja aavustelin Käärijän kohdalla, että ihmisille tulee tämä sama vastareaktio jossain kohtaa, kun huuma hellittää pikkuhiljaa. Keksitään negatiivisia otsikoita tai muuten ärsyynnytään. Sitä onkin ollut jo havaittavissa täällä palstalla sekä otsikoissa mediassakin. Ihmiset pettyvät omiin odotuksiinsa ja heidän mielestään artisti on ilmeisesti jotakin velkaa heille, kun on erehtynyt menestystä viisuissa niittämään. Omasta puolestani olen vain kiitollinen Käärijälle siitä, mitä teki viisuissa ja toivon, että hän pysyisi ihmisten sydämissä ja mielessä pääosin hyvällä tavalla eikä saa kovasti lokaa niskaansa, avaikka jostain syystä täällä Suomessa on vain ihmisillä tällainen taipumus vastareaktioihin, kun ollaan saatu nauttia suuresta euroviisuhuumasta jonkun artistimme menestyksen myötä.

Minusta backlash tuli Lordin kohdalla paljon hitaammin. Nythän on riittänyt muutama viikko kotimaan kamaralla  kärttyisenä pankin mannekiinina, joka ostaa sitä kalliimpaa lohta.

Tämä saattaa olla illuusio, joka on syntynyt tällä palstalla pyörimisestä osin. Kyllä tuolla kylillä porukka tuntuu rakastavan Käärijää ja keikat ovat enemmän tai vähemmän kaikki sellaisia kansainvaelluksia. Täällä joku urputtaa jostain sijoitusasunnoista. Toisaalta voit hyvin olla oikeassakin. Aika on myös eri, silloin Lordin aikaan ei jutut ehkä kiirineet niin vauhdikkaasti somessakaan vielä.

Vierailija
24665/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta Bojanin Relesse postauksesta tämä biisi mieleen ja ei en tarkoita ,että hän ajatteli tätä,mutta jotenkin sopiva kappale 💔

Itselle tästä biisistä tulee mieleen bailaaminen,kuumat kesäyöt ihania muistoja.

Huudatankin tätä ja koiran kanssa mereen uimaan.

Ei oteta kaikkea niin vakavasti 🌹🌹 Kivaa iltaa kaikille💚

Vierailija
24666/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä. 

Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.

Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.

No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.

Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.

Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.

ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä  tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D

Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi? 

Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja. 

blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D

No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin. 

Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni. 

Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?

Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.

Sama. Just viisujen jälkeisellä viikolla muistaakseni. Ja muuten en ole ikinä reagoinut, tykännyt tai kommentoinut Bojanin tai JO instaa, enkä seuraa kumpaakaan. Eli tuskin on blokannut.

Ellei se sit tiedä et olen se tyyppi, joka Amsterdamin prepartya ennen kieltäytyi kun se tarjos yhteiskuvaa ja sanoin sille, et oon täällä vaan Kärtsäriä varten 🤣. Arvatkaa harmittaako nyt.

Kieltäydyit yhteiskuvasta Bojanin kanssa?!?!? 😳😳😳

Joo.

Olin siellä konserttipaikan ulkopuolella kun ne tuli soundcheckistä. Jokerit ensin ja nehän kävi sen koko fanilauman lähes yks kerrallaan läpi ja lauloi ja soitti ja vaikka mitä. Paljon videoo tästä, esim YouTubesta sen niitten Carpe Diem-sarjan Amsterdamin osassa. Se kerta, kun Jokerit meni sinne fanien väliin aitojen taakse ja hyökkäs sieltä kun Kärtsä tuli ulos (muistaakseni sanoo siinä niille vielä et I hate you guys 😁).

Oltiin ihan viimeisenä siinä ja yritettiin pysytellä vähän etäällä koska ei haluttu joutua niille videoille (salaa lapsilta (2 teinityttöä) olin liikenteessä ja ne olis suuttunut kun eivät päässeet mukaan). Bojan kuitenkin tuli kysymään et mites te, haluaisitteko kuvan ja minä fiksuna tyttönä osoittelen sit käärijänvihreää hupparia et hei etkös nää että oon täällä vaan ja pelkästään Käärijän takia 🤣. Raukan pettyneestä puppyilmeestä olis kyllä pitänyt saada kuva. Ja sit vielä menin huutamaan perään et "but hey you guys are great too" joka ei varmaan yhtään parantanut tilannetta.

Oltiin siis valvottu siinä vaiheessa joku reilu 24 tuntia, paleli ja väsytti ja seistä tökötettiin melkein 3 tuntia siinä.

Käärijän kanssa kyllä otettiin kuva 🥰 mut ajatelkaa jos olisin ollut skarppina ja saanut molemmista 😳

Oliko sun kameran filmirulla niin lopussa, että piti säästää sitä kuvaa Käärijää varten?

Siltä toi kuulostaa!

Vierailija
24667/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/hirunoka/720292969587032064?source=share

Siinä teille jotka väittää että K on nykyään tylsä tosikko / kovis xD

Hyi, tommosta Till Lindemann -tyylistä elosteluäijäilyä. 

ööö mitä?? 😅

Siis oliko Tavastialla tuollaistakin. Näyttää aika härskiltä. Ei ne hiplailut Bojanin kanssa näyttäneet noin mauttomalta. Johtuiko siitä Bojanin 'viattomuudesta'.

Vierailija
24668/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.

Jep. Se on harmi. Mulla kyllä on lippu Tavastian keikalle, mutta Bojanin paras kappale Carpe Diemin jälkeen on sen Apokalipsan biisi, ei Joker Outin. 

No, kuuntele Novi Val tai Padam, vai kuuntelitko jo?

Vierailija
24669/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)

Selvästi yritti sanoa hyvää yötä

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

Kaverit taas vaihteeksi repeilee kun kysytään Käärijästä ja tarkemmin kosinnasta. Onko muuten ikinä nää "ne on vaan kavereita ja B'kin on hetero" jankkaajat osannu selittää tota muiden jokereiden naureskelua ja B'n kiusottelua? Etenkin kun se kohdistuu vaan B'n ja K'n väleihin, minkään muun suhteen he ei tota harrasta. Joo tajuaisin jonku teinimäisen kaverin puolesta naureskelun sitten jos noi myös olis oikeasti teinejä, mutta kun kyseessä on aikuiset miehet kuitenkin.

Vierailija
24670/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen Turkuun saa lippuja vaikka kuin paljon molempiin paikkoihin. Mistähän idea tuli isontaa just Turkua.

Siksi kai, että keikkapaikka pysyy samana ja sali vain on suurempi. Jos ei liput tee kauppaansa, Logomo-salin voi pienentää keikan ajaksi.

Vierailija
24671/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kai, että keikkapaikka pysyy samana ja sali vain on suurempi. Jos ei liput tee kauppaansa, Logomo-salin voi pienentää keikan ajaksi.

Tarkoittaako tämä sitä, että jokerit eivät olekaan ihan älyttömän suosittu, jos kaikki liput eivät mene kaupaksi. Tämä ei ole vihamielinen kommentti.

Vierailija
24672/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.

No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.

Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.

Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.

ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä  tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D

Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi? 

Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja. 

blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D

No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin. 

Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni. 

Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?

Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.

Sama. Just viisujen jälkeisellä viikolla muistaakseni. Ja muuten en ole ikinä reagoinut, tykännyt tai kommentoinut Bojanin tai JO instaa, enkä seuraa kumpaakaan. Eli tuskin on blokannut.

Ellei se sit tiedä et olen se tyyppi, joka Amsterdamin prepartya ennen kieltäytyi kun se tarjos yhteiskuvaa ja sanoin sille, et oon täällä vaan Kärtsäriä varten 🤣. Arvatkaa harmittaako nyt.

Joo.

Olin siellä konserttipaikan ulkopuolella kun ne tuli soundcheckistä. Jokerit ensin ja nehän kävi sen koko fanilauman lähes yks kerrallaan läpi ja lauloi ja soitti ja vaikka mitä. Paljon videoo tästä, esim YouTubesta sen niitten Carpe Diem-sarjan Amsterdamin osassa. Se kerta, kun Jokerit meni sinne fanien väliin aitojen taakse ja hyökkäs sieltä kun Kärtsä tuli ulos (muistaakseni sanoo siinä niille vielä et I hate you guys 😁).

Oltiin ihan viimeisenä siinä ja yritettiin pysytellä vähän etäällä koska ei haluttu joutua niille videoille (salaa lapsilta (2 teinityttöä) olin liikenteessä ja ne olis suuttunut kun eivät päässeet mukaan). Bojan kuitenkin tuli kysymään et mites te, haluaisitteko kuvan ja minä fiksuna tyttönä osoittelen sit käärijänvihreää hupparia et hei etkös nää että oon täällä vaan ja pelkästään Käärijän takia 🤣. Raukan pettyneestä puppyilmeestä olis kyllä pitänyt saada kuva. Ja sit vielä menin huutamaan perään et "but hey you guys are great too" joka ei varmaan yhtään parantanut tilannetta.

Oltiin siis valvottu siinä vaiheessa joku reilu 24 tuntia, paleli ja väsytti ja seistä tökötettiin melkein 3 tuntia siinä.

Käärijän kanssa kyllä otettiin kuva 🥰 mut ajatelkaa jos olisin ollut skarppina ja saanut molemmista 😳

Oliko sun kameran filmirulla niin lopussa, että piti säästää sitä kuvaa Käärijää varten?

Siltä toi kuulostaa!

Ei, mutta Bojan tai kukaan muukaan Käärijän lisäksi ei kiinnostanut siinä vaiheessa. Sitäpaitsi puhelimen akku oli kortilla koska tosiaan matkassa perjantaina aamuyöstä siihen sunnuntai-iltaan eikä hotellihuonetta varattuna missä olisi voinut ladata. Ja sit se että niitä ei olisi oikein voinut esitellä kellekään koska niille teineille ei saa ikinä paljastua tämä seikkailu 😁. 2 kuvaa Kärtsärin kanssa on reissun ainoa saldo. Yhtään videota tai kuvaa en ottanut edes sieltä varsinaisesta konsertista, vaikka eturivistä olisi hyvin saanutkin.

Vierailija
24673/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sut se ainakin on blokannut!

🤣🤣🤣 Joo syystäkin, mut ei se voi tietää et se olin just minä koska omia kuvia ja mitään viisuihin liittyvää ei mun instasta löydy.

Ei tietenkään ole valinnut blokattavia, vaan blokannut kaikki ulkopuoliset, itse epäilen Suomen-vierailun jälkeen saamiensa viestien takia, tai sitten vain viestitulvan takia. 

En itsekään seurannut Bojania silloin kun laitoin sille yhden viestin enkä varmaan silloinkaan, kun se on blokannut minut. 

Nyt kyllä seuraan, toista päivää, eli tuore seuraaja olen. Odottelen, josko Joker out -tili vastaisi minulle, vaikka en usko, että ehtivät. Haluaisin vain saada sen Apokalipsan biisin streamauspalveluun. 

Vierailija
24674/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)

Selvästi yritti sanoa hyvää yötä

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

Toi todistaa sen että Bojan ei tiennyt etukäteen millä Jere meinaa kosia. Kun sanoo nähneensä nuuskan vasta ihan kosinnan lopussa. Mikä tekee B kosinta klipin yllättyneestä reaktiosta vaan herttasemman. 💕

Vierailija
24675/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ton duon tarvis edes laulaa. Ostaisin liput ihan mihin vaan showhun. Stand-up, strippaus, you name it 😜

Olis kyllä helpoin maailman valloitus ikinä😅. He myis salit täyteen ihan missä vaan Euroopan maassa vain laittamalla ilmoituksen, jossa kertovat tulevansa yhdessä lavalla. Ei mitään väliä mitä siellä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään, mutta ihmiset tappelis lipuista. Ja maksais niistä aika paljon.

"tulevansa yhdessä lavalla" 🤭

Huuups😂. Tän piti oikeesti olla ihan viaton🙈

Mut hei tässähän olisi idean tykkää sinne Jeren onlyfans -tilille. Eihän sen pakko ole nimenomaan räpätä miljonääriks 🤔

Onlyfansiin ei sitten Bojania sotketa, ainakaan k:n kanssa, eikä muutenkaan. Ei kai sekään niin yllytyshullu voi olla. Eihän..

Riippuu varmaan siitä, kuka ehdottaa 😅

Ja arvaa kumpaa katselisin mennen tullen? Se, kumpi laulaisi minulle paremmin,valitse siitä.

Vierailija
24676/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä painaa siitä ruudusta, eikö? Itse ainakin teen niin välillä.

Siis siinä tarinassa on sydän oikealla alhaalla, mutta siitäkin tuli viesti ettei voi lähettää. Se sydänkin menee deeämmänä.

Vierailija
24677/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siellä onneks voi muunnella sitä kokoa. Ja veikkaan et Turun suhteen on ongelmana sijainti ja arkipäivä. Onhan Tavastiankin keikat arkena, mut sinne on huomattavasti paremmat yhteydet ku Turkuun. Esim. Tampereelle sieltä ei enää pääsis keikan jälkeen et ois pakko ottaa majotus. Mut täytyy toivoo kuitenki et lippuja siltikin menis hyvin vaik ei loppuun myytäiskään.

Vierailija
24678/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä, että jokerit eivät olekaan ihan älyttömän suosittu, jos kaikki liput eivät mene kaupaksi. Tämä ei ole vihamielinen kommentti.

Möihän ne hetkessä noin 3000 lippua. Ihan hyvin sloveeninkieliseksi bändiksi. Käärijän blackboxkin täyttyi vasta viimeisellä viikolla.

Vierailija
24679/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3D-efektikuva vihreämustissa housuissa, se mistä keskusteltiin umk-ketjussa sivuilla 1490-1500 (joo tarkistin xD) on poistunut. Sieltä välistä bongasin tälläsenkin lauseen: "Ketjun nimi pitäisi vaihtaa : "kiimaisten käärijäfanien ketju". Haha, oi niitä aikoja.

Mutta ilmeisesti jollain on se täällä tallessa? oO

Juuri, täällä tarkastelen kännykkäni näytöltä valojen, varjojen ja raitojen erittäin voimakasta ulospäin pullistelevaa efektiä.....🤤🤤

Vierailija
24680/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Joo.

Siltä toi kuulostaa!

Ei, mutta Bojan tai kukaan muukaan Käärijän lisäksi ei kiinnostanut siinä vaiheessa. Sitäpaitsi puhelimen akku oli kortilla koska tosiaan matkassa perjantaina aamuyöstä siihen sunnuntai-iltaan eikä hotellihuonetta varattuna missä olisi voinut ladata. Ja sit se että niitä ei olisi oikein voinut esitellä kellekään koska niille teineille ei saa ikinä paljastua tämä seikkailu 😁. 2 kuvaa Kärtsärin kanssa on reissun ainoa saldo. Yhtään videota tai kuvaa en ottanut edes sieltä varsinaisesta konsertista, vaikka eturivistä olisi hyvin saanutkin.

Enkä oikeastaan olisi sitäkään kuvaa välttämättä tarvinnut, Käärijän tapaaminen livenä oli mulle se iso juttu. Muistan kyllä koko loppuikäni. Eikä missään pervomielessä, vaan CCC ja Käärijä oikeasti auttoi mua alkuvuodesta todella paljon rakkaan läheisen kuoleman jälkeen, jolloin olin jo ajatellut että mulla ei ole enää minkäänlaista elämäniloa jäljellä. Oikeasti oli kiva vaan kertoa sille, että siitä ollaan todella ylpeitä. Ja munhan ei ollut tarkoitus edes mennä sinne sitä odottelemaan alunperin ollenkaan, halusin vaan nähdä livenä siellä konsertissa.

Ketju on lukittu.