Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23741/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen kuinka paljon sakkia sinne logomoon mahtuu tonne keikkapaikalle minkä JO valitsi?

Ei varmaan myydä lippuja kaikille alueille. Enimmillään tilaa olisi 3 500 paikka. Lippuja on varmaan saataville vain tiettyihin paikkoihin.

Jos ne taas loppuu heti, harkitaan ehkä vieläkin lisäpaikkoja. Suojeluspyhimyksemme Mauno Koivisto olkoon armollinen.

Vierailija
23742/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀

Mua kyllä naurattaa tää skenaario, et Logomossa mamma boot hillumassa lavan edessä ja varsinaiset baby boot mököttää katsomossa. 🤭

Jonkun pitää vinkata bändille, että heillä on Suomessa faneina myös mamma boos. 😆

Ja että Reko on meidän henkinen johtaja 🤣

Tarkoitit kai että Reko on meidän daddy 🙈

Faneilla alkanut näköjään mennä vähän hermo Gregoriin viime aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23743/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo logomo on ihan vieras mulle, miten ne istumapaikat piilotetaan näkyvistä jos ne ei ole myynnissä? Ettei tule kolkko fiilis jos tyhjät penkit näkyy.

Ei siellä ole kolkkoa. Tila on muunneltava.

Vierailija
23744/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille Bojanin tyttöystävälle kävi?

Vierailija
23745/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo logomo on ihan vieras mulle, miten ne istumapaikat piilotetaan näkyvistä jos ne ei ole myynnissä? Ettei tule kolkko fiilis jos tyhjät penkit näkyy.

No et kai sä niitä penkkejä siellä katsele sivuille ja taakse vaan lavalle 🤣🤣

No en 😂 mutta kun alunperin piti olla pieni intiimi tila ja nyt kauhukuvia kaikuvasta tyhjästä tilasta

Buukkaa oma privaattikeikka jos haluat intiimin keikan. Et ole ainoa joka ne haluaa nähdä.

Vierailija
23746/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slovenian vahvistuksemme kertoi ettei se ollut tyttöystävä sittenkään. Paniikki peruttu.

Vierailija
23747/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne koko logomoa myyneet?

Joo, se siirtyy venäläisten omistukseen.

Vierailija
23748/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä voi katsella salia. Se on väkimäärän mukaan joko S, M tai L -koossa.

https://logomo.fi/salit-2/logomo-sali

Vierailija
23749/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀

Mua kyllä naurattaa tää skenaario, et Logomossa mamma boot hillumassa lavan edessä ja varsinaiset baby boot mököttää katsomossa. 🤭

Jonkun pitää vinkata bändille, että heillä on Suomessa faneina myös mamma boos. 😆

Ja että Reko on meidän henkinen johtaja 🤣

Tarkoitit kai että Reko on meidän daddy 🙈

Faneilla alkanut näköjään mennä vähän hermo Gregoriin viime aikoina.

Tai Gregorilla hermot suomalaisiin.🤭

Vierailija
23750/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä voi katsella salia. Se on väkimäärän mukaan joko S, M tai L -koossa.

https://logomo.fi/salit-2/logomo-sali

mikäköhän noista se on kooltaan?

Vierailija
23751/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kai sä niitä penkkejä siellä katsele sivuille ja taakse vaan lavalle 🤣🤣

No en 😂 mutta kun alunperin piti olla pieni intiimi tila ja nyt kauhukuvia kaikuvasta tyhjästä tilasta

Buukkaa oma privaattikeikka jos haluat intiimin keikan. Et ole ainoa joka ne haluaa nähdä.

Höh no onhan siinä nyt ihan eri fiilis olla klubikeikalla kuin hehtaarihallissa. Meen silti mielelläni logomoon.

Vierailija
23752/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Slovenian vahvistuksemme kertoi ettei se ollut tyttöystävä sittenkään. Paniikki peruttu.

Mä sitten rakastan kaikkia tämän ketjun paniikkeja. Toivottavasti saadaan tänä iltana uusi.

Vierailija
23753/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskohan Reko jotenkin järjestettyä Wienin eläintarhan kanssa PR-tapahtuman, missä pojat tapais hylkeensä. Jos vielä sais sen jotenkin yhdistettyä luonnonsuojeluun ja hyväntekeväisyyteen.

Hyvä idea! 😀

Vierailija
23754/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä Gregorilla varmaan hermot mene suomalaisiin jos tavastia myy kokoajan loppuun :D nyt vielä logomokin loppuunmyyntiin *pidetään peukkuja*

Vierailija
23755/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
23756/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

JEEE sain kun sainkin Tavastialle ikärajattomalle liput.

Älkää olko noin snobeja, kyllä me kaikki 14-80 vuotiaat sinne mahdutaan 😁 mää oon 33, jos ei pääse baarin puolelle ni ei haittaa, en muutenkaan käytä alkoholia.

Oispa Carpe Diem playlistilla myös englanninkielisenä.

Ps. Onks täällä yhtään Damiano-ketjulaisia paikalla jotka muistaa mun nimimerkin vielä?

Hei Idde! Hauska nähdä nimimerkkisi täällä 😊 t. Damiano-ketjulainen

Hi Girl!

Onks Må-ketju vielä aktiivinen?

Voim kertoa olevani viimeisistä uutisista enemmän kuin excited.. T. Anti-giorgia sister 😁

Vierailija
23757/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai siis sanoi, ettei lehdissä ole ollut mitään Bojanin tyttöystävästä. Tuskin hänkään sitä tietää varmaksi yhtään sen enempää kuin mekään.

Vierailija
23758/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muutenkin joiltain ihan typerää olettaa yhden stoorin perusteella että kyseessä tyttöystävä😅

Vierailija
23759/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa paikkakartassa lukee että alaikästen alue saattaa vaihdella niin voihan ne rajata sen ihan lavan eteen. Ihan oikein oliskin niin teinit pääsee ihastelemaan läheltä ja olisi jännittävää heille. :)

Joo kunhan heitä ei laiteta koko lavan leveydeltä

Tällä keikalla nollariviin kuuluvat mamma boot!!!

Vierailija
23760/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö joku aikuinen ihminen saada tolle Tavastian ikärajattomalle keikalle lippua? :D Pohdiskelen et mitä tässä nyt kannattais oikeen tehdä. Jääkö kyttäämään josko joskus joku haluis luopua omasta K18-lipustaan vai ostaako lipun tonne. Tosin pääseehän siitä ikärajattoman keikan lipusta sit myöhemmin eroon, jos saattuukin käymään sellai tuuri et pääsis myöhemmälle Tavastian keikalle tai Tampereelle.

Ei kyl pysty. 😂 Oli toki se käärijän black boxikin täynnä teiniä. Oliko joku siellä?

Olin Käärijän black boxissa ja oli kyllä ihan kaiken ikäisiä. Ei mitään "täynnä teiniä", toki oli heitäkin. Kyllä se oli ihan koko kansan kokoontumisajot.

En mä kyllä usko että tuonne Joker Outin keikalle - siis jos Joker Outin musan/poikien takia sinne tulee olis mitään teinejä tulossa...toki jos Käärijäfaneja toiveissa nähdä K, mutta jotenkin epäilen että taitaa ns vanhempaa fania siellä olla.

Ainakin viime lipunmyynnin pettyneissä oli sellaisia kommentteja, että pitää odottaa vielä 5 vuotta, että pääsisi keikalle. Mistä ne penskat edes tietää jokerit.

Euroviisut ja Käärijä olettaisin.

Jep. Siellähä ne teinit on tiktokissa kommentoimassa "😭😭😭" K&B -videoihin..

Ne tunnistaa sieltä, tekis mieli ajaa pois, hus , ette kuulu vielä tänne.

No siis ne teinithän siellä tiktokissa just onkin, ainakin mun lähipiirissä, mulle on tullut tällä palstalla ihan yllätyksenä, että siellä on aikuisiakin :D. Varsinkin kun esim. oma työnantaja ja muitakin tiedän, on kieltänyt tiktokin asentamisen työsuhdepuhelimeen tietoturvasyistä

Asiasta kolmanteen, mutta ihan sairasta että Suomessa lasten ja nuorten annetaan vapaasti käyttää Tiktokkia. 

Jep ja mitä kaikkea sieltä tullu vastaan itsellekin.

Ketju on lukittu.