Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23781/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei vielä tiedä noita jäseniä? Ei ymmärrä, ihan erinäköisiähän ne

Vierailija
23782/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju kyllä pelastanu niin monta mun päivääni. Saanut päivän ainoot naurut usein täällä. Mä rakastan myös tän ketjun jokaista paniikkia ja jokaista sekoomista. Täällä on myös ihanan verbaalisesti lahjakasta porukkaa. Ja helvetin hauskaa.

Mä rakastan kans tätä ketjua 😂 Se paniikki ja aaltoliike on parasta 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23783/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun me halutaan et Bojan ois Käärijän poikaystävä 💥

Ja jotkut meistä vaan ollaan nähty mielestämme tässä jotain elämää suurempaa, joka ehkä tuo muistoja oman elämän varrelta, ja halutaan nähdä kun joku muu saa sen, mikä ehkä iteltä jäi aikanaan syystä tai toisesta vain haaveeksi. 💋

Vierailija
23784/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀

Teinit karsinaan ja mammat eteen :D

Mauno Koivisto oli siis taas oikeassa.

Me pelättiin että mammat karsinaan ja teinit eteen mutta onneksi pikku manifestointi auttoi

Nyt ylettyy heittämään ne rintsikat ja stringit lavalle :D

Vierailija
23785/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan otettu jotenkin Jokereiden puolesta, ihan hulluahan tää on et noi keikkaliput menee tota tahtia! Crazy things happens.

Vierailija
23786/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvosokeus on todellinen ilmiö, siinä kasvojen piirteet ei jää mieleen, ja vaikeuttaa kasvojen tunnistamista :( Ilmeet ja eleet jää, ja yksityiskohdat muttei kasvot kokonaisuudessaan.

Vierailija
23787/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan löydät noi jäsenet, ei kovin vaikeaa?

Vierailija
23788/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

JEEE sain kun sainkin Tavastialle ikärajattomalle liput.

Älkää olko noin snobeja, kyllä me kaikki 14-80 vuotiaat sinne mahdutaan 😁 mää oon 33, jos ei pääse baarin puolelle ni ei haittaa, en muutenkaan käytä alkoholia.

Oispa Carpe Diem playlistilla myös englanninkielisenä.

Ps. Onks täällä yhtään Damiano-ketjulaisia paikalla jotka muistaa mun nimimerkin vielä?

Hei Idde! Hauska nähdä nimimerkkisi täällä 😊 t. Damiano-ketjulainen

Hi Girl!

Onks Må-ketju vielä aktiivinen?

Voim kertoa olevani viimeisistä uutisista enemmän kuin excited.. T. Anti-giorgia sister 😁

Må-ketju on vielä hengissä, mutta aika hiljainen. Damianon ja Giorgian viime aikojen käänteet kylläkin vilkastuttivat keskustelua. Täytyy myöntää, etten itsekään ollut uutisista pahoillani. Olen aina ollut enemmän Damorian puolella.

Vierailija
23789/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään niitä JO tyyppejä tunnista, muuta kun et on Bojan ja sit se joku Stiflerin näkönen kundi. 😆

Vierailija
23790/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva turvallisesti vesillä taas, huhhuh. Aamulla ehdin vain vähän vilkaista ja pikkasen näytti olevan merellä ukkosta. Sitten pitikin moneksi tunniksi keskittyä siihen, mistä minulle oikeasti maksetaan. Tälle illalle toivon uutta spekuloitavaa. Onkos kellään hyvää teoriaa, kuka piileksii Frankin ig:n takana?

Vierailija
23791/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvosokeus on todellinen ilmiö, siinä kasvojen piirteet ei jää mieleen, ja vaikeuttaa kasvojen tunnistamista :( Ilmeet ja eleet jää, ja yksityiskohdat muttei kasvot kokonaisuudessaan.

Mulla taas on joku nimisokeus, muistan kyllä kasvot, mutta en millään muista nimeä.

Vierailija
23792/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀

Mua kyllä naurattaa tää skenaario, et Logomossa mamma boot hillumassa lavan edessä ja varsinaiset baby boot mököttää katsomossa. 🤭

Jonkun pitää vinkata bändille, että heillä on Suomessa faneina myös mamma boos. 😆

Ja että Reko on meidän henkinen johtaja 🤣

Tarkoitit kai että Reko on meidän daddy 🙈

Faneilla alkanut näköjään mennä vähän hermo Gregoriin viime aikoina.

Twitterissä vaaditaan Rekolle potkuja kun vastasi instassa niin törkeästi sille suomalaiselle, joka pyysti kohteliaasti Treelle toista keikkaa.

Vierailija
23793/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä oppinut erottamaan JO:n heppuja toisistaan. On Bojan, ja sitten kaksi tummempaa ja kaksi hieman vaaleampaa. Kertoisiko joku kuka on kuka, vaikka siitä ruskeasävyisestä kuvasta, jonka päällä mainostettiin näitä pohjoismaiden keikkoja? 

Bojanin yläpuolella vas. kulmassa Jan the sonni 🙈 matemaatikko, nopeat hoksottimet mutta ei puhu pitkään, vaikutelma että sarkasmi ja musta huumori olis hänen juttunsa. Nuorempi kuin B, mitä ei uskois.

Keskellä ylhäällä Jure. Bändin paha poika, vaikka ulkonäöltä ei siltä näytä. Se joka muiden mielestä joutuu todennäköisimmin vaikeuksiin ja vaikka vankilaan.

Ylhäällä oikealla Nace, bändin uusin ja iältään vanhin jäsen. Vaikuttaa rauhalliselta mutta sympaattiselta. Tykkää eläimistä ja hymyilee paljon.

Alhaalla oikealla Kris. Puoliksi hollantilainen, bändin kuopus muistaakseni. Oli aiemmin Janin kanssa punkahtava bändi ennen Joker Outia. Kova piikittelemään ja ihan hauska. Luulen, että olisi haastatteluissa enemmänkin vastaamassa, mutta usein mikki työnnetään B:lle. Kriisistä B sanonut, etteivät olisi ystävystyneet elleivät olisi samassa bändissä, koska ovat niin erilaisia.

Vierailija
23794/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhäisheränneetkin ovat tervetulleita! 🌹🌹

Vierailija
23795/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää kysyä siltä Gregorilta koko ajan jotain

Vierailija
23796/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä oppinut erottamaan JO:n heppuja toisistaan. On Bojan, ja sitten kaksi tummempaa ja kaksi hieman vaaleampaa. Kertoisiko joku kuka on kuka, vaikka siitä ruskeasävyisestä kuvasta, jonka päällä mainostettiin näitä pohjoismaiden keikkoja? 

Bojanin yläpuolella vas. kulmassa Jan the sonni 🙈 matemaatikko, nopeat hoksottimet mutta ei puhu pitkään, vaikutelma että sarkasmi ja musta huumori olis hänen juttunsa. Nuorempi kuin B, mitä ei uskois.

Keskellä ylhäällä Jure. Bändin paha poika, vaikka ulkonäöltä ei siltä näytä. Se joka muiden mielestä joutuu todennäköisimmin vaikeuksiin ja vaikka vankilaan.

Ylhäällä oikealla Nace, bändin uusin ja iältään vanhin jäsen. Vaikuttaa rauhalliselta mutta sympaattiselta. Tykkää eläimistä ja hymyilee paljon.

Alhaalla oikealla Kris. Puoliksi hollantilainen, bändin kuopus muistaakseni. Oli aiemmin Janin kanssa punkahtava bändi ennen Joker Outia. Kova piikittelemään ja ihan hauska. Luulen, että olisi haastatteluissa enemmänkin vastaamassa, mutta usein mikki työnnetään B:lle. Kriisistä B sanonut, etteivät olisi ystävystyneet elleivät olisi samassa bändissä, koska ovat niin erilaisia.

Kiitos! <3

Vierailija
23797/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä B tuo jereen erilaisia tunteita

Vierailija
23798/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää kysyä siltä Gregorilta koko ajan jotain

jep oisivat ees ylpeitä saatiin helsingiin kaks sit turkuun se alaikäsetkin pääsee ei tampereelta helsingiin kovin pitkä matka ole junalla

Vierailija
23799/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoille oma meet & greet poikien kanssa.🌹

Joo. Siellä voidaan kysellä kuulumisia ja jaella hyvää tarkoittavia neuvoja (Muistakaa juoda vettä. Voi Bojan paitasi on revennyt, pitäisikö parsia? Onkos ollut mukavia tyttöjä näköpiirissä viime aikoina? Mitenkäs Reko, kohteleeko hän teitä varmasti hyvin? Saisiko olla pullaa, itse leivoin.)

Vierailija
23800/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiva turvallisesti vesillä taas, huhhuh. Aamulla ehdin vain vähän vilkaista ja pikkasen näytti olevan merellä ukkosta. Sitten pitikin moneksi tunniksi keskittyä siihen, mistä minulle oikeasti maksetaan. Tälle illalle toivon uutta spekuloitavaa. Onkos kellään hyvää teoriaa, kuka piileksii Frankin ig:n takana?

Veikkaan gf. Koska ilmaantui saman tien Malediiveilla siihen postaukseen

Ketju on lukittu.