Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23701/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen naisilla on nyt uusi suosikkibändi 😍

Henkkoht olen tyytyväinen, että löytynyt uusi suosikki poikabändi sitten bäkkärien. Taas on viis poikaa joita kuolata. Ei herranjumala.

Tiedätkö mitä poikabändi tarkoittaa edes? Backstreet Boys, 'N Sync jne oli poikabändejä. JO on ihan oikea bändi.

"Poikabändi on popmusiikkia laulava ja tanssiva, nuorista miehistä muodostettu ryhmä, jonka musiikki ja visuaalinen ilme on suunniteltu miellyttämään varhaisteini-ikäistä yleisöä. Poikabändin jäsenet eivät yleensä soita instrumentteja itse, vaan laulavat ja tanssivat taustayhtyeen tai taustanauhan säestyksellä"

Eri, mutta itse ainakin heitellyt tuota "poikabändiä" ihan läpällä. Olihan Dingokin eräänlainen "poikabändi" joka oli tyttöjen ja naisten suosiossa, vaikka soittivat itse instrumentteja ja musiikkikin oli hyvää. Samoin Beatles uransa alussa. Näen kyllä Jokerit myös lahjakkaina muusikkoina, en pelkästään teineille suunnattuna tuotteena ja silmänruokana.

Vierailija
23702/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testasin ja nyt ois antanut ostaa Logomoon lippuja! Jos joku vielä on ostamassa. Itsellä siis on jo liput.

Sain just Logomoon 2 kpl k18-lippuja, kun kävin lähinnä läpällä testaamassa 🤩 Tavastiat meni sivu suun, mutta nyt ei sureta enää yhtään. Enää tarvii vaan säätää työkuviot tän yllättävän Turku-reissun mukaan 🙈

Enpä olisi kyllä ikinä kuvitellut itseäni laittamassa pomolle sähköpostia aiheesta lomapäivä syyskuulle ja valehtelevani sujuvasti syystä. Kaikki slovenialaisen poikabändin tähden. Mut nyt sekin on tehty🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23703/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitenköhän tuo turku näytti loppuunmyytyä jo yhdessä vaiheessa?

Ai näytti? joku bugi, sinne saa lippuja vielä joka paikkaan kun just katson. Paljon tuonne on lippuja myynnissä? 1000?

Vierailija
23704/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykohän keikoille osallistuvien hetskumiesten määrän laskemaan yhden käden sormilla? .D

Onko ainoo joka meinaa raahata miehen mukana? 😂 Apua, enhän...

Okei nyt kun asiaa mietin, lyödäänkö vetoa että se mun mies ei erehdy hetkeksikään mukaan taputtamaan, ettei kukaan vahingossakaan luule sen olevan poikiin päin 😅 Voisko sinne varata jonkun karsinan kaikille niille muutamalle miehelle, joiden naiset on raahannut mukanansa? Voisin sitten jättää omani sinne. Kiva ottaa tollanen tönöttäjä messiin.

Vierailija
23705/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Hämmentääkseni sinua lipunnälkäpeleistä - Balkanin ruusu valmistautuu tänään järjestämäänsä konserttiin Balkanilla (Belgrad). :)

https://twitter.com/i/status/1670790531402592256

Ai juma! Tuosta miehestä tuskin saa sellasta kuvaa tai videota, ettei meikäläinen kävis kuumana. On se🔥!

Vierailija
23706/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kohta wikifeetissä https://men.wikifeet.com/Bojan_Cvjetcanin

Vierailija
23707/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀

Teinit karsinaan ja mammat eteen :D

Mauno Koivisto oli siis taas oikeassa.

Vierailija
23708/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testasin ja nyt ois antanut ostaa Logomoon lippuja! Jos joku vielä on ostamassa. Itsellä siis on jo liput.

Sain just Logomoon 2 kpl k18-lippuja, kun kävin lähinnä läpällä testaamassa 🤩 Tavastiat meni sivu suun, mutta nyt ei sureta enää yhtään. Enää tarvii vaan säätää työkuviot tän yllättävän Turku-reissun mukaan 🙈

Enpä olisi kyllä ikinä kuvitellut itseäni laittamassa pomolle sähköpostia aiheesta lomapäivä syyskuulle ja valehtelevani sujuvasti syystä. Kaikki slovenialaisen poikabändin tähden. Mut nyt sekin on tehty🙈

Ja tässäkin tuo poikabåndi vähän niinkuin kertomassa, että en ainakaan ihan ole samaa ikäluokkaa heidän kanssaan

Vierailija
23709/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen että kun JO sai myytyä lippuja tälleen Suomessa niin mitenköhän Kärde ulkomailla? Vai onkohan JO:lla isompi kysyntä? Just thinking...

Vierailija
23710/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykohän keikoille osallistuvien hetskumiesten määrän laskemaan yhden käden sormilla? .D

Onko ainoo joka meinaa raahata miehen mukana? 😂 Apua, enhän...

Okei nyt kun asiaa mietin, lyödäänkö vetoa että se mun mies ei erehdy hetkeksikään mukaan taputtamaan, ettei kukaan vahingossakaan luule sen olevan poikiin päin 😅 Voisko sinne varata jonkun karsinan kaikille niille muutamalle miehelle, joiden naiset on raahannut mukanansa? Voisin sitten jättää omani sinne. Kiva ottaa tollanen tönöttäjä messiin.

Erikseen aitiot alaikäsille ja heteroille, ettei vaan kukaan erehdy!😅🤣

Vierailija
23711/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀

Teinit karsinaan ja mammat eteen :D

Mauno Koivisto oli siis taas oikeassa.

Me pelättiin että mammat karsinaan ja teinit eteen mutta onneksi pikku manifestointi auttoi

Vierailija
23712/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Minä vain katselen ja ihmettelen. Ihan mielenkiinnosta, lippu.si Turun nettisivuilla mitä harmaat ympyrät tarkoittavat, onko se istuinalue (kuten parveke), joka ei aukea? Eikö se voi olla jo loppuunmyyty?

Grey means sold or reserved seats.

Ei. Ympyrät tarkoittaa istumakatsomoa, joka ei ole tällä keikalla myynnissä. Vain se permanto.  Iso neliö keskellä on aikuisille, vasemmalla pieni suorakaide alaikäisten alue.

Vierailija
23713/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma edessä, mutta enpä taida sanoa lomapäivän syystä yhtään mitään. 😅

Vierailija
23714/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen että kun JO sai myytyä lippuja tälleen Suomessa niin mitenköhän Kärde ulkomailla? Vai onkohan JO:lla isompi kysyntä? Just thinking...

Kannattais varmaan kokeilla ainakin. Mä uskon että liput liikkuis nopeesti.

Vierailija
23715/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyis varmaan joku hotellikin varata Turkuun hyvissä ajoin. 😅

Vierailija
23716/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://eu.billebeino.com/products/women-are-you-billebeino-t-shirt?_po…

Are you-paita😂🤭

Ihana! Nauratti myös tuo Shipping calculated at checkout. 😁

Vierailija
23717/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen naisilla on nyt uusi suosikkibändi 😍

Henkkoht olen tyytyväinen, että löytynyt uusi suosikki poikabändi sitten bäkkärien. Taas on viis poikaa joita kuolata. Ei herranjumala.

Tiedätkö mitä poikabändi tarkoittaa edes? Backstreet Boys, 'N Sync jne oli poikabändejä. JO on ihan oikea bändi.

"Poikabändi on popmusiikkia laulava ja tanssiva, nuorista miehistä muodostettu ryhmä, jonka musiikki ja visuaalinen ilme on suunniteltu miellyttämään varhaisteini-ikäistä yleisöä. Poikabändin jäsenet eivät yleensä soita instrumentteja itse, vaan laulavat ja tanssivat taustayhtyeen tai taustanauhan säestyksellä"

Eri, mutta itse ainakin heitellyt tuota "poikabändiä" ihan läpällä. Olihan Dingokin eräänlainen "poikabändi" joka oli tyttöjen ja naisten suosiossa, vaikka soittivat itse instrumentteja ja musiikkikin oli hyvää. Samoin Beatles uransa alussa. Näen kyllä Jokerit myös lahjakkaina muusikkoina, en pelkästään teineille suunnattuna tuotteena ja silmänruokana.

Suurin osa bändeistä on ns. poikabändejä, jos tuota sanaa haluaa käyttää. Miehistä ne bändit koostuu, joskus on mukana joku yksittäinen nainen.

Vierailija
23718/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan kokeilla ainakin. Mä uskon että liput liikkuis nopeesti.

JO:han sai aika legendaarisesta paikasta Briteissä keikkapaikan. Mietin että Kärdylläkin saattaisi flaksi käydä ainakin vielä näin vähän aikaa viisuista.

Vierailija
23719/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa paikkakartassa lukee että alaikästen alue saattaa vaihdella niin voihan ne rajata sen ihan lavan eteen. Ihan oikein oliskin niin teinit pääsee ihastelemaan läheltä ja olisi jännittävää heille. :)

Vierailija
23720/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyis varmaan joku hotellikin varata Turkuun hyvissä ajoin. 😅

Tätä mietin kans.

Ketju on lukittu.