Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23661/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on S lippu nyt, k18 ei saanut enää eli mihin ne mahtaa mut lykätä??

Se varmaan johtuu siitä että k-18 myytiin jo silloin perjantaina loppuun ja tänpäiväiset oli kaikki S

Kyllä tänään myytiin sekä S että K18-lippuja, ostin itse just K18-lipun. Tilatessa piti valita kumman otat. Ja jos tuo kartta pitää paikkansa niin lipuista about 90% on K18.

Vierailija
23662/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀

Mua kyllä naurattaa tää skenaario, et Logomossa mamma boot hillumassa lavan edessä ja varsinaiset baby boot mököttää katsomossa. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23663/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEE sain kun sainkin Tavastialle ikärajattomalle liput.

Älkää olko noin snobeja, kyllä me kaikki 14-80 vuotiaat sinne mahdutaan 😁 mää oon 33, jos ei pääse baarin puolelle ni ei haittaa, en muutenkaan käytä alkoholia.

Oispa Carpe Diem playlistilla myös englanninkielisenä.

Ps. Onks täällä yhtään Damiano-ketjulaisia paikalla jotka muistaa mun nimimerkin vielä?

Vierailija
23664/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logomossa nyt vapaita paikkoja niin klikkasin sitä paikkakarttaa. Sen mukaan ikärajaton alue keltaisella vasemmassa reunassa permantoa, kaikki muu permantoalue k18

Hyvältä näyttää tossa paikkakartassa! Nyt alan taas innostua, vaikka tän päivän muutokset oli aluksi pettymys, kun perjantaina kuvitteli ostavansa lipun K-18 keikalle.

Vierailija
23665/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sielä ihan K-18 lippuja Turussa vielä

Vierailija
23666/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀

Mua kyllä naurattaa tää skenaario, et Logomossa mamma boot hillumassa lavan edessä ja varsinaiset baby boot mököttää katsomossa. 🤭

En oo mikään mamma!

T. 19v

Vierailija
23667/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen naisilla on nyt uusi suosikkibändi 😍

Henkkoht olen tyytyväinen, että löytynyt uusi suosikki poikabändi sitten bäkkärien. Taas on viis poikaa joita kuolata. Ei herranjumala.

Vierailija
23668/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mua naurattaa myös teinien mököttävät suloiset kasvot. :D No ei vaiskaan eiköhän teinit pääse kanssa lähietäisyydelle.

Vierailija
23669/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se varmaan johtuu siitä että k-18 myytiin jo silloin perjantaina loppuun ja tänpäiväiset oli kaikki S

Ei vaan sieltä piti valita Alle 18 v ja Yli 18 v. Ei antanut valita yli 18v niin tökkäsin tietty tohon alle 18v. Alkoholinmyynnin takia varmaan mut onkohan jotain ohjausta muuten eri kohtiin salia.

Vierailija
23670/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Tavastialle lipun! Aikuisten lippu ikärajattomalle keikalle! Ihan jees, ehkä näenkin jotain 😊

Vierailija
23671/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kundit saavat nähdä muutakin kuin kirkuvia teinityttöjä.Mitenhän ne edes saadaan pysymään tuolla karsinassa.Joten selkeästi Turkuun ei haluttu vain kirkuvia teinejä, hyvä niin.

Vierailija
23672/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logomossa nyt vapaita paikkoja niin klikkasin sitä paikkakarttaa. Sen mukaan ikärajaton alue keltaisella vasemmassa reunassa permantoa, kaikki muu permantoalue k18

Hyvältä näyttää tossa paikkakartassa! Nyt alan taas innostua, vaikka tän päivän muutokset oli aluksi pettymys, kun perjantaina kuvitteli ostavansa lipun K-18 keikalle.

Mihin ne Teatron liput nyt siis käy 🥶😱

Vierailija
23673/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sieltä piti valita Alle 18 v ja Yli 18 v. Ei antanut valita yli 18v niin tökkäsin tietty tohon alle 18v. Alkoholinmyynnin takia varmaan mut onkohan jotain ohjausta muuten eri kohtiin salia.

Aa ok olin sitten väärässä. Joku ohjaus siellä varmaan on mutta veikkaan että voi olla vähän kaoottista. Mutta hirveen vähän S-lippuja tarjolla jos 90% on K-18.

Vierailija
23674/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen naisilla on nyt uusi suosikkibändi 😍

Henkkoht olen tyytyväinen, että löytynyt uusi suosikki poikabändi sitten bäkkärien. Taas on viis poikaa joita kuolata. Ei herranjumala.

Mä olen fiilistellyt poikabändiä (Take That) viimeksi 90-luvun alussa. Että sillä viisiin 🙈😅

Vierailija
23675/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli se viesti mikä lippupalvelusta tuli

JOKER OUTIN KEIKKA SIIRTYY SUUREN KYSYNNÄN VUOKSI LOGOMON ISOIMPAAN SALIIN - MYYNTIIN MYÖS IKÄRAJATTOMIA LISÄLIPPUJA

Turun keikkapaikka vaihtuu Logomon suurempaan Logomo-saliin, jossa myös ikärajaton alue. Jo ostetut Logomon Teatron liput käyvät Logomo-saliin sellaisenaan. Logomo-saliin siirtymisen myötä keikan alkamisaika aikaistuu tunnilla ja on klo 20.00.

Slovenialaisen indierock-yhtyeen Joker Outin viime viikolla julkistetut Suomen-keikat myyntiin loppuun hetkessä. Valtavan kysynnän ansiosta yhtyeen mittavaan keikkakalenteriin on saatu neuvoteltua lisäkeikkoja, jonka myötä Joker Out esiintyy toivotulla, ikärajattomalla keikalla Tavastialla keskiviikkona 20. syyskuuta. Lisäksi Turun Logomon Teatroon suunniteltu konsertti siirtyy suurempaan Logomo-saliin, joka on myös sallittu alaikäisille sekä täysi-ikäisille on rajattu anniskelualue. Teatroon ostetut liput käyvät tapahtumaan sellaisenaan.

Vierailija
23676/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykohän keikoille osallistuvien hetskumiesten määrän laskemaan yhden käden sormilla? .D

Vierailija
23677/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain katselen ja ihmettelen. Ihan mielenkiinnosta, lippu.si Turun nettisivuilla mitä harmaat ympyrät tarkoittavat, onko se istuinalue (kuten parveke), joka ei aukea? Eikö se voi olla jo loppuunmyyty?

Vierailija
23678/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitää vinkata bändille, että heillä on Suomessa faneina myös mamma boos. 😆

Vierailija
23679/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykohän keikoille osallistuvien hetskumiesten määrän laskemaan yhden käden sormilla? .D

Äläs nyt.

Vierailija
23680/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitää vinkata bändille, että heillä on Suomessa faneina myös mamma boos. 😆

Ja että Reko on meidän henkinen johtaja 🤣

Ketju on lukittu.