Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
JES Sain liput Logomoon vaikka se loppuunmyytiin. Kiitos Mauno Koivisto!
Turussa taisi mennä vartissa kaikki liput, vaikka siellä oli eniten lippuja jaossa.Olen oikeastaan hämmästynyt, että Joker Out myi näin hyvin.Reko voi nyt olla tyytyväinen uudelleenjärjestelystä, koska kysyntä oli kova.
Vierailija kirjoitti:
Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀
En jaksa uskoa. Siitähän vasta huuto tulisi, kun katsomoita ei ole eritelty mitenkään ja markkinoitu ikärajattomana. Vai onko S-lipuissa joku merkintä että olisivat jonnekin piippuhyllylle?
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm going to Slovenia in the fall for a multi-day conference, it's hot 😘I don't care about Bojan at all, but the country is interesting.
Oh wonderful
! Which city? Ljubljana, Bled?Ljubljana, in September. It looks romantic with bridges, think about it, autumn colors in the trees, dark nights, city lights..
Erittäin kiva! Syyskuu on hyvä aika vierailla. Ei vielä syysvärejä, vielä kesä. :)
Okei, kiitos, hyvä tietää. Siellä siis varmasti lämmintä :)
Oon tosi onnellinen poikien puolesta🌹
V ituttaa vaan noi tyypit jotka nyt jo yrittää myydä lippuja ylihintaan JO kommenteissa.
Voisko joku valaista et miten noi Logomo-salin liput nyt menee? Permanto k-18? Missä me pe-liput ostaneet oikein ollaan? En tajua mitään, pistän helteen piikkiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko Turussa lavanedusta siis varattu mammoille ja teinit laitetaan piippuhyllylle. Mitä ihmettä, ei kai😀
En jaksa uskoa. Siitähän vasta huuto tulisi, kun katsomoita ei ole eritelty mitenkään ja markkinoitu ikärajattomana. Vai onko S-lipuissa joku merkintä että olisivat jonnekin piippuhyllylle?
Yleensä S ja K-18 yhteinen keikka menee niin, että suurin osa tilasta sallittu ja K-18 anniskelualueet on rajattu erikseen. En oo käynyt Logomossa, joten en osaa sanoa missä anniskelualue sijaitsee siellä.
Oon tosi onnellinen jokereiden puolesta, et kysyntää on! Varmaan hyvä mieli heillä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku valaista et miten noi Logomo-salin liput nyt menee? Permanto k-18? Missä me pe-liput ostaneet oikein ollaan? En tajua mitään, pistän helteen piikkiin :D
Ei harmainta hajua, kysyin lippupalvelusta että pääseekö alaikäinenmun kanssa tuolla jo ostetulla K-18 -lipulla niin vastaus oli että pääsee. Ihan sama. :D
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi onnellinen poikien puolesta🌹
V ituttaa vaan noi tyypit jotka nyt jo yrittää myydä lippuja ylihintaan JO kommenteissa.
Kannattaa olla tosi varovainen noiden "I have a extra ticket, dm me" kanssa. Todennäköisesti huijareita, elleivät sitten trokareita. Huonossa lykyssä menettää vaan rahansa ja jää ilman lippua.
Jodelissa sanottiin että joskus k18-alue ollut siellä takana, joskus alaikäiset istumassa. Tiedä miten nyt? Ostiko joku Logomoon S-lipun, lukeeko siinä jotain katsomoa?
Vielä saa lippuja! Ostin juuri! Päivittäkää, sinne vapautuu koreista niin kauan kuin ei lue loppuunmyyty.
Logomoon ainakin saa lippuja vielä. Tai taas.
Mulla on S lippu nyt, k18 ei saanut enää eli mihin ne mahtaa mut lykätä??
Vierailija kirjoitti:
Vielä saa lippuja! Ostin juuri! Päivittäkää, sinne vapautuu koreista niin kauan kuin ei lue loppuunmyyty.
Mäkin kehottaisin vielä yrittämään, sain perjantaina aika myöhään just noin
Testasin ja nyt ois antanut ostaa Logomoon lippuja! Jos joku vielä on ostamassa. Itsellä siis on jo liput.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on S lippu nyt, k18 ei saanut enää eli mihin ne mahtaa mut lykätä??
Se varmaan johtuu siitä että k-18 myytiin jo silloin perjantaina loppuun ja tänpäiväiset oli kaikki S
Suomen naisilla on nyt uusi suosikkibändi 😍
Logomossa nyt vapaita paikkoja niin klikkasin sitä paikkakarttaa. Sen mukaan ikärajaton alue keltaisella vasemmassa reunassa permantoa, kaikki muu permantoalue k18
Teinit karsinaan ja mammat eteen :D