Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2341/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa osallistun ketjuun, toivottavasti tästä ei ole vielä jauhettu, mutta

Vierailija kirjoitti:

Wienin eläintarha on luvannut lahjoittaa niille sen hylkeen😂

Mistä se huhu alunperin lähti liikkeelle? Mä näin jonkun haastattelun missä Bojan kuuli tuosta ekan kerran (toimittaja kysyi huhun paikkansapitävyyttä) ja lähetti Kärtsärille terkut että todellakin adoptoidaan kuutti! 😁

Vierailija
2342/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva tietää ja nähdä millasia nää kaksi (K&B) olis tai on toistensa seurassa, kun onkin huono päivä tai paska fiilis. Miten käyttäytyisivät ja kommunikoisivat silloin? Kumpi on riidanhalusempi, kumpi sovittelevampi, kuka mököttää, kuka huutaa, kuka heittelee tavaroita ...

Kun ovat tietysti niin hyväntuulisia ja pirtsakoita (erityisesti Bojan) joka videossa, mikä toki luonnollista, paitsi tietty sen finaali-illan paha mieli ja lohdutukset.

Käärijä huutaa ja heittelee tavaroita, Bojan sovittelevampi.

Mulle tuli sama mielikuva 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä piipahdin tässä ketjussa päivällä ja ajattelin, että onpas tästä tullut kurja pahan mielen ketju. Ihanaa kun te ketjusiskot/veljet jaksatte silti pitää fiilistä yllä. Pari viimeisintä sivua on ollut taas kivaa luettavaa.😊👍

Vierailija
2344/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen oli Twitterissä, julkaistu ilmeisesti loppuvuodesta Bojanin IG.

En siis väitä tällä, että Bojan olisi jotain mihinkään tai useampaan suuntaan, kunhan jaan hänen itse kirjoittaman kommentin, joka on musta aika hienosti sanottu ja kivasti muotoiltu<3: "Coming out as a normal human being" 

https://twitter.com/PovejMiKatrina/status/1658567700040372248

No mä taas väitän ettei tässä Bojanin biseksuaalisuudessa ole mitään epäselvää kellekään jolla on silmät ja yhtään tilannetajua.

Vierailija
2345/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kumpi näistä on se dominoiva osapuoli? Varmaan käärijä, kun on vanhempi. Bojan näyttää joltain lukioikäiseltä.

Mun kuvitelmissa K ehdottomasti. Eikä se pelkästä iästä riipu.

No joo todellaki K (ja sanon tämän homomiehenä)

Mulla taas Bojan, ikäerosta huolimatta, en tiedä ehkä kun Bojan jotenkin se aloitteelisempi kaikessa ja kokoajan.

Samaa mieltä siitä, että B vaikuttaa innokkaammalta ja aloitteellisemmalta. Mutta kysymys oli dominoivasta osapuolesta ja siitä ei kyllä tule kuin yksi asia mieleen. Ja silloin K vie ja B vikisee...

Vierailija
2346/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaa kertaa osallistun ketjuun, toivottavasti tästä ei ole vielä jauhettu, mutta

Vierailija kirjoitti:

Mistä se huhu alunperin lähti liikkeelle? Mä näin jonkun haastattelun missä Bojan kuuli tuosta ekan kerran (toimittaja kysyi huhun paikkansapitävyyttä) ja lähetti Kärtsärille terkut että todellakin adoptoidaan kuutti! 😁

Joker Outin manageri oli käskeny toimittajan kysyä tuommosta, ettei aina ois samoja kysymyksiä ja sitte Teya ja Salena hommas niille sen hylkeen oikeasti.

Vierailija
2347/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan kieltämättä voisi hyvinkin olla pan seksuaali. Viittaan tuohon huhuun. Oli miten oli, niin hän on minusta harvinaisen viehättävä ihminen.

Vierailija
2348/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Outin manageri oli käskeny toimittajan kysyä tuommosta, ettei aina ois samoja kysymyksiä ja sitte Teya ja Salena hommas niille sen hylkeen oikeasti.

*merileijonan. Ja sponsori oli itävaltalainen levy-yhtiö (maksaa eläintarhalle Käärijän ja Bojanin nimissä) merileijonan kulut vuodeksi tms.

Ja ketään ei yllätä, että hullu manageri oli aloitteentekijä 😉

Vierailija
2349/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi tai pan, oikeastaan ihan se ja sama.

Vierailija
2350/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi että mullon ikävä näitä aikoja ja näitä kahta! Miten Bojanin katse välillä laskeutuu Kärtsän huuliin.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1660977653556363267?s=46&t=Cp…

Hidastuksen paikka......😏

En ollut tätä videota aikaisemmin nähnytkään. Tästä tuli mun suosikki.😊🥰

Plääh, Bojan katsoo Käärijän huulia vaan saadakseen nopeasti kiinni siitä, mitä biisiä Kärtsä yrittää laulaa. Jos ois puhunu puhetta niin asia ois ollu eei juttu.

Vierailija
2351/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten typerä ja lapsellinen keskustelu. Nolottaa teidän puolesta. Oletteko aikuisia?

Käärijältä ja Bojanilta ollaan myös kysytty usein samaa. Mitäs olette mieltä, ovatko he aikuisia? En me?

Vierailija
2352/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kumpi näistä on se dominoiva osapuoli? Varmaan käärijä, kun on vanhempi. Bojan näyttää joltain lukioikäiseltä.

Mulla taas Bojan, ikäerosta huolimatta, en tiedä ehkä kun Bojan jotenkin se aloitteelisempi kaikessa ja kokoajan.

Samaa mieltä siitä, että B vaikuttaa innokkaammalta ja aloitteellisemmalta. Mutta kysymys oli dominoivasta osapuolesta ja siitä ei kyllä tule kuin yksi asia mieleen. Ja silloin K vie ja B vikisee...

No eikä vie. Bojan läpytti sitä naamaan kuin jotain sirkuspelleä keskellä katua.

Ei jaksas ku ei oo mitään ainesta.

Vierailija
2353/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten typerä ja lapsellinen keskustelu. Nolottaa teidän puolesta. Oletteko aikuisia?

Odota, niin kurkkaan passista mun syntymävuoden. Tuli vain koiran passi vastaan, hänen syntymävuosi on 2010.

Vierailija
2354/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan muuttaa Suomeen, aloittaa soolouran ja osallistuu UMK:hon

Se oiski. tosin se sabotois robinin uran koska näin pienee maahan ei mahdu kahta pretty boita tekemään musiikkia. :-D

Tai mitä jos Bojan löytää Benjaminin? Nimetkin rimmaa yhteen.

Ois muuten hyvin mahdollista ja aika sopiva pari ...

Benkku seurustelee sen Master chef ohjelman kundin kanssa.

Vierailija
2355/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne. Aikuisia perhemammoja, jotka hakee pakoa arjesra 🙄

Vierailija
2356/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te edelliset, eksyitte väärään ketjuun!

Vierailija
2357/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös miksi joillain on käsitys et Bojan olisi se aloitteellisempi? Kärtsähän se kaikki pisti alulle ja Bojan meni kiltisti mukana kuin ihastunut koulupoika. esim bussissa se boyfriend ja sama hotellihuone höpinät, titanic vitsi oli Kärtsän keksintö, samoin kosinta yms. (ja B vaikutti häkeltyneen onnelliselta kaikista näistä jutuista)

Vierailija
2358/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä vie. Bojan läpytti sitä naamaan kuin jotain sirkuspelleä keskellä katua.

Ei jaksas ku ei oo mitään ainesta.

https://www.tiktok.com/@_arthur_havisham_/video/7233150547023383835 everbody knows...

Vierailija
2359/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te edelliset, eksyitte väärään ketjuun!

Te eksyitte väärälle palstalle.

Vierailija
2360/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

don't feed the troll. niitä ärsyttää kaikista eniten kun ei noteerata mitenkään vaan jatketaan täysillä höpinöitä.

Ketju on lukittu.