Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ihana piirroskuva Käärijästä ja Bojanista 🥰
https://www.instagram.com/p/Csk6XADstT4/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että mullon ikävä näitä aikoja ja näitä kahta! Miten Bojanin katse välillä laskeutuu Kärtsän huuliin.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1660977653556363267?s=46&t=Cp…Ja tuo Kärtsän katse ja ilme, ku Bojan ottaa takaapäin.
Vähän mauton kommentti mutta pakko sekin tässä todeta että onhan se vähän erikoinen ele xD tai että kelle tulee edes mieleen tehdä noin, jos kerran pitäisi tässä ajatella että ihan kaverilinjalla B myös menee.
No mut he demonstroi Titanicia. Ihan perus.
Demonstroi Titanicia hinkkaamalla toisen miehen selkää? Minkähän version sä olet nähny. 😅
Emmä mitään hinkkaamista kyllä nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Bojan on tulossa Suomeen! Kunhan taas muistin.
481
Tuleekohan manageri kuvaamaan hienoja hetkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva tietää ja nähdä millasia nää kaksi (K&B) olis tai on toistensa seurassa, kun onkin huono päivä tai paska fiilis. Miten käyttäytyisivät ja kommunikoisivat silloin? Kumpi on riidanhalusempi, kumpi sovittelevampi, kuka mököttää, kuka huutaa, kuka heittelee tavaroita ...
Kun ovat tietysti niin hyväntuulisia ja pirtsakoita (erityisesti Bojan) joka videossa, mikä toki luonnollista, paitsi tietty sen finaali-illan paha mieli ja lohdutukset.
Käärijä huutaa ja heittelee tavaroita, Bojan sovittelevampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi näistä on se dominoiva osapuoli? Varmaan käärijä, kun on vanhempi. Bojan näyttää joltain lukioikäiseltä.
Mun kuvitelmissa K ehdottomasti. Eikä se pelkästä iästä riipu.
No joo todellaki K (ja sanon tämän homomiehenä)
Mulla taas Bojan, ikäerosta huolimatta, en tiedä ehkä kun Bojan jotenkin se aloitteelisempi kaikessa ja kokoajan.
Ihastuksissaan alotteellisempi kyllä mutta saisi oikeasti varmaan laakin jos Jere tosissaan antaisi edes kunnon kielarin. Punastelee poikaparka jo siitä kun ottaa Jereä kädestä kiinni.
Mä veikkaan et Bojan on kyllä noista kahdesta se osapuoli, kenen ollut vaikea pitää itsensä ja kielensä (kirjaimellisesti) kurissa. Vaikuttaa et hetkenä minä hyvänsä se olis voinut työntää kielensä varmaan hiukan yllättyneen Jeren kitalakeen ja muutenkin kopeloida kunnolla. Vaikuttaa niin innokkaalta kaverilta. Siinä ois saanu olla useampi järjestyksen valvoja irrottamassa Bojania Jerestä.
Siis whaat onko ne oikeesti tuolla reissussa yhdessä vai vedättääkö mammoja??? Ig storyt Molemmilla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että mullon ikävä näitä aikoja ja näitä kahta! Miten Bojanin katse välillä laskeutuu Kärtsän huuliin.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1660977653556363267?s=46&t=Cp…Hidastuksen paikka......😏
En ollut tätä videota aikaisemmin nähnytkään. Tästä tuli mun suosikki.😊🥰
Jos Bojan lähtisi soolouralle hän voisi stailata itsensä samannäköiseksi kuin sillä Måneskin coverivideolla sen naisen kanssa. Musiikkikin voisi olla vähän rouheampaa rokkia. 😀
Vierailija kirjoitti:
Siis whaat onko ne oikeesti tuolla reissussa yhdessä vai vedättääkö mammoja??? Ig storyt Molemmilla!!
Vedätystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi näistä on se dominoiva osapuoli? Varmaan käärijä, kun on vanhempi. Bojan näyttää joltain lukioikäiseltä.
Mun kuvitelmissa K ehdottomasti. Eikä se pelkästä iästä riipu.
No joo todellaki K (ja sanon tämän homomiehenä)
Mulla taas Bojan, ikäerosta huolimatta, en tiedä ehkä kun Bojan jotenkin se aloitteelisempi kaikessa ja kokoajan.
Ihastuksissaan alotteellisempi kyllä mutta saisi oikeasti varmaan laakin jos Jere tosissaan antaisi edes kunnon kielarin. Punastelee poikaparka jo siitä kun ottaa Jereä kädestä kiinni.
Mä veikkaan et Bojan on kyllä noista kahdesta se osapuoli, kenen ollut vaikea pitää itsensä ja kielensä (kirjaimellisesti) kurissa. Vaikuttaa et hetkenä minä hyvänsä se olis voinut työntää kielensä varmaan hiukan yllättyneen Jeren kitalakeen ja muutenkin kopeloida kunnolla. Vaikuttaa niin innokkaalta kaverilta. Siinä ois saanu olla useampi järjestyksen valvoja irrottamassa Bojania Jerestä.
🤣 Ai kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva tietää ja nähdä millasia nää kaksi (K&B) olis tai on toistensa seurassa, kun onkin huono päivä tai paska fiilis. Miten käyttäytyisivät ja kommunikoisivat silloin? Kumpi on riidanhalusempi, kumpi sovittelevampi, kuka mököttää, kuka huutaa, kuka heittelee tavaroita ...
Kun ovat tietysti niin hyväntuulisia ja pirtsakoita (erityisesti Bojan) joka videossa, mikä toki luonnollista, paitsi tietty sen finaali-illan paha mieli ja lohdutukset.
Riehumisen jälkeen K mököttää. Ja B sovittelee vähän lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan lähtisi soolouralle hän voisi stailata itsensä samannäköiseksi kuin sillä Måneskin coverivideolla sen naisen kanssa. Musiikkikin voisi olla vähän rouheampaa rokkia. 😀
Todellakin! Mun mielikuva Bojanista muuttui täysin sen videon myötä, huh huh 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on kuvannut itseään huonona häviäjänä jolloin nuorena tavarat lenteli. En tiedä onko sovittelevampi. Ehkä aikuistuttuaan on muuttunut sellaseks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan muuttaa Suomeen, aloittaa soolouran ja osallistuu UMK:hon
Se oiski. tosin se sabotois robinin uran koska näin pienee maahan ei mahdu kahta pretty boita tekemään musiikkia. :-D
Tai mitä jos Bojan löytää Benjaminin? Nimetkin rimmaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
On ne. Yrittivät pitää salassa mahdollisimman pitkään, ettei sekopäiset fanit tuu pilaamaan niitten romanttista lomaa.
Siellä kuule on altaalla ollu tänäänkin kuumat paikat, kun on leikitty vesileikit ja muut esileikit. Heillä kaikki rauha ja aika nauttia toisistaan viimeinkin.
Annetaan heidän nauttia 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan muuttaa Suomeen, aloittaa soolouran ja osallistuu UMK:hon
Se oiski. tosin se sabotois robinin uran koska näin pienee maahan ei mahdu kahta pretty boita tekemään musiikkia. :-D
Tai mitä jos Bojan löytää Benjaminin? Nimetkin rimmaa yhteen.
Ois muuten hyvin mahdollista ja aika sopiva pari ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne. Yrittivät pitää salassa mahdollisimman pitkään, ettei sekopäiset fanit tuu pilaamaan niitten romanttista lomaa.
Siellä kuule on altaalla ollu tänäänkin kuumat paikat, kun on leikitty vesileikit ja muut esileikit. Heillä kaikki rauha ja aika nauttia toisistaan viimeinkin.
Annetaan heidän nauttia 💚
Voi ku tää oiski totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1660977653556363267?s=46&t=Cp…Ja tuo Kärtsän katse ja ilme, ku Bojan ottaa takaapäin.
Vähän mauton kommentti mutta pakko sekin tässä todeta että onhan se vähän erikoinen ele xD tai että kelle tulee edes mieleen tehdä noin, jos kerran pitäisi tässä ajatella että ihan kaverilinjalla B myös menee.
No mut he demonstroi Titanicia. Ihan perus.
Demonstroi Titanicia hinkkaamalla toisen miehen selkää? Minkähän version sä olet nähny. 😅
Emmä mitään hinkkaamista kyllä nähnyt
etpä tietenkään
Tällainen oli Twitterissä, julkaistu ilmeisesti loppuvuodesta Bojanin IG.
En siis väitä tällä, että Bojan olisi jotain mihinkään tai useampaan suuntaan, kunhan jaan hänen itse kirjoittaman kommentin, joka on musta aika hienosti sanottu ja kivasti muotoiltu<3: "Coming out as a normal human being"
https://twitter.com/PovejMiKatrina/status/1658567700040372248
Joo Luke Suomeen! Kyllä, yrittäisin iskeä. On ihana!