Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi näistä on se dominoiva osapuoli? Varmaan käärijä, kun on vanhempi. Bojan näyttää joltain lukioikäiseltä.
Mun kuvitelmissa K ehdottomasti. Eikä se pelkästä iästä riipu.
No joo todellaki K (ja sanon tämän homomiehenä)
Mulla taas Bojan, ikäerosta huolimatta, en tiedä ehkä kun Bojan jotenkin se aloitteelisempi kaikessa ja kokoajan.
Samaa mieltä siitä, että B vaikuttaa innokkaammalta ja aloitteellisemmalta. Mutta kysymys oli dominoivasta osapuolesta ja siitä ei kyllä tule kuin yksi asia mieleen. Ja silloin K vie ja B vikisee...
Ihmettelen myös miksi joillain on käsit
ys et Bojan olisi se aloitteellisempi? Kärtsähän se kaikki pisti alulle ja Bojan meni kiltisti mukana kuin ihastunut koulupoika. esim bussissa se boyfriend ja sama hotellihuone höpinät, titanic vitsi oli Kärtsän keksintö, samoin kosinta yms. (ja B vaikutti häkeltyneen onnelliselta kaikista näistä jutuista)
Käärijän topakka tyttis nää on saanu alulle. Ymmärtää parhaiten, miten perheeseen saadaan rahavirtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi näistä on se dominoiva osapuoli? Varmaan käärijä, kun on vanhempi. Bojan näyttää joltain lukioikäiseltä.
Mulla taas Bojan, ikäerosta huolimatta, en tiedä ehkä kun Bojan jotenkin se aloitteelisempi kaikessa ja kokoajan.
Samaa mieltä siitä, että B vaikuttaa innokkaammalta ja aloitteellisemmalta. Mutta kysymys oli dominoivasta osapuolesta ja siitä ei kyllä tule kuin yksi asia mieleen. Ja silloin K vie ja B vikisee...
No eikä vie. Bojan läpytti sitä naamaan kuin jotain sirkuspelleä keskellä katua.
Ei jaksas ku ei oo mitään ainesta.
https://www.tiktok.com/@_arthur_havisham_/video/7233150547023383835 everbody knows...
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että mullon ikävä näitä aikoja ja näitä kahta! Miten Bojanin katse välillä laskeutuu Kärtsän huuliin.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1660977653556363267?s=46&t=Cp…Hidastuksen paikka......😏
En ollut tätä videota aikaisemmin nähnytkään. Tästä tuli mun suosikki.😊🥰
Plääh, Bojan katsoo Käärijän huulia vaan saadakseen nopeasti kiinni siitä, mitä biisiä Kärtsä yrittää laulaa. Jos ois puhunu puhetta niin asia ois ollu eei juttu.
Se video on ihana ja hitsi, miten hauskaa heillä on keskenään. En ole mitään mistään huulista edes kommentoinut, kirjoitin vaan, että videosta tuli mun uusi suosikki.😊🥰
No mäpä kommentoin, koska alkulauseessa sitä kommentoitiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös miksi joillain on käsitys et Bojan olisi se aloitteellisempi? Kärtsähän se kaikki pisti alulle ja Bojan meni kiltisti mukana kuin ihastunut koulupoika. esim bussissa se boyfriend ja sama hotellihuone höpinät, titanic vitsi oli Kärtsän keksintö, samoin kosinta yms. (ja B vaikutti häkeltyneen onnelliselta kaikista näistä jutuista)
https://www.tumblr.com/hirunoka/718096447463145472/x?source=share
ei tarvi K muuta kuin ilmestyä tollasena ovelle niin B on taas yks virnistelevä puppy
Vierailija kirjoitti:
Bi tai pan, oikeastaan ihan se ja sama.
Tostahan sais hyvän t-paidan xD
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/ghostinlovs_/status/1657689754278801413?s=46&t=Cpy9…
Tuo bussivideo niiden Justin Bieber yms kommenttien jälkeen on kyllä loistoesimerkki siitä Bojanin leveästä onnellisesta hymystä! Söpöjä ne on joka tapauksessa oli mitä vaan!
Bojan ei ainakaan näiden parin somekohdan, tuon edellisen siis ja tän livestreamin, vaikuta mitenkään siltä että haluis ainoastaan ylläpitää hetero-oletustaan itsestään, mikä on siis mahtavaa musta.
Kysyttäessä kuka kävisi todennäköisimmin homobaarissa, niin Bojan nostaa suoraan käden pystyyn, ennen ku ovat "äänestäneet" tai näyttäneet.
13:50
Eli ei ainakaan näiden tosi mini someväläysten perusteella vaikuta siltä, että haluis viljellä mielikuvaa, että on vaan naisten perään. Ja sit ne sukupuolineutraalit sanamuodot tatskavideos
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/ghostinlovs_/status/1657689754278801413?s=46&t=Cpy9…
Aaaawwww ihanat. Tossa on melkein kaikki mun lempparit: if I,was your boyfriend I would never let you go, käsistä kiinni pitäminen kun laulaa Carpe Diemia 💘 Puuttuu vaan finaalin jälkeinen lohduttaminen. Ah tota ihmissuhdetta, ei sitä joka päivä tapaa sielunkumppania. Jotkut ei koskaan 😭
Sama hymy koko ajan.😍https://twitter.com/ac1d_ra1n7x/status/1658180459665186925?s=46&t=Cpy9z…
Tässä ei vielä niin leveä, oisko ekoista pre-partyista jossa tapasivat, mutta on tässä musta sitä tuloillaan:D ja semmonen fanipoikahymy myös!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei vielä niin leveä, oisko ekoista pre-partyista jossa tapasivat, mutta on tässä musta sitä tuloillaan:D ja semmonen fanipoikahymy myös!
ja linkki, joka jäi matkan varrelle: https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1660761808301334529/photo/1
Pienesti aiheesta poiketen, Joker Out ja Arctic Monkeys muistuttaa habitukseltaan pienesti toisiaan, varsinkin muutamissa Joker Outin live esityksissä, tai sit se on vaan Bojan
https://www.instagram.com/reel/Csl1O5Ft5Bu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Offf topic mutta hehän ovat kuin kaksi marjaa - Kissa vs Käärijä 🤣🤣
Oon nähnyt liian monta kertaa tuon my heart will go on videon, ja kaikki huomio kiinnittynyt lopun Kärtsän veikeän kuumaan ilmeeseen. Oon kyllä nähnyt että jotain siinä kamerakin heiluu, mutta että heiluupa jotain muutakin 😅 Aivan hämmennyin mistä humpingista täällä puhutaan. Juu vaatii lisää tutkimista tämä video näköjään
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/12f4eky/kaarija_and_bojan_…
Tää on ekoja videoita, mitä näin K:sta ja B:stä. Nyt naurattaa, että onkohan ne tässä vielä sillä asteella, ettei puhu, ilmeilee vaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt liian monta kertaa tuon my heart will go on videon, ja kaikki huomio kiinnittynyt lopun Kärtsän veikeän kuumaan ilmeeseen. Oon kyllä nähnyt että jotain siinä kamerakin heiluu, mutta että heiluupa jotain muutakin 😅 Aivan hämmennyin mistä humpingista täällä puhutaan. Juu vaatii lisää tutkimista tämä video näköjään
Ai se video laivan nokassa vai kadulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joker out on tulossa keikalle Suomeen onkohan käärijä heidän lämppäri
Uusimman ig-storyn mukaan Mae saattaisi olla samalla lavalla ;) Joku tuollainen yhteiskeikka voisi olla hyvinkin mahdollinen: hauska ja tuottava kaikille. Käärijä toki myös lauteille, ja miksei vaikka Alessandra-siskokin. Kannatetaan!
Mitä helv... Jotta mä raahaudun etelään keikalle niin kolmanneks on saatava Luke.
Joo Luke Suomeen! Kyllä, yrittäisin iskeä. On ihana!
Näin pätkän jossa kysyttiin sen ihannetyyppiä. Ei osannut vastata koska ei nähnyt itseänsä seurustelemassa, mutta että jos olisi joku, niin nörtti joka pelaa myös. Eli suosittelen murtamaan jään aloittamalla keskustelun jostakin videopelistä sitten 😀 good luck, ei kuulostanut helpolta tehtävältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajallisesti tuo tyttöystävähän kiinnostui Käärijästä vasta UMK-osallistumisen varmistumisen jälkeen. Ja sitten sitoi Käärijän nopeasti itseensä muuttamalla parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen. Ja täällä haukutaan Bojania opportunistiksi.
Tåä pitää paikkansa. Syksyn mittaan bongattiin keikoilta. (Umk varmistui syksylmä)
Mikä ei tarkoita, etteikö suhde voisi muistakin syistä ajoittua tuohon. Eihän tuolloin Käärijä mikään pientä suurempi julkkis vielä ollut.
No toki tuossa vaiheessa kannattaa ukko sitoa itseensä kun selvä noste on nähtävissä.
Tuolla periaatteella Jere ei saisi seurustella kenenkään kanssa enää. Ei sinunkaan :). Mehän kaikki tietäisimme, että Jere kiinnostaa sinua vain julkisuuden tähden.
Kaikkihan me täällä ollaan vaan Jerelle itseämme tyrkyttämässä vai? Jos itse olet hänestä siinä mielessä kiinnostunut, älä luule että kaikki on. Multa löytyy kyllä ukko ihan omasta takaa, en juokse julkkisten perässä.
Mielestäni on vain loogista sitoa itseensä läpimurtoa tekevä julkkis niin takaa mukavat oltavat itselleen. Toiset tekasee myös nopeasti lapsen niin takaa hyvät elatusmaksut, tämä toki yleisempää jossain ulkomailla. Mutta kaikkea hyvää heille niin kauan kuin se kestää. Ei valinnut helpointa puolisoa tuolla statuksella.
No, mun mielestä ei ole loogista sitoa ketään UMK-(huom vain)osallistujaa itseensä, jos ei muuten sitoisi.
Joten tuo ajankohta ei edelleenkään tarkoita sitä, että suhde olisi syntynyt syystä, jonka noin laskelmoivan kuuloisena ihmisenä esität. Oletko itsekin russakko?
Se video on ihana ja hitsi, miten hauskaa heillä on keskenään. En ole mitään mistään huulista edes kommentoinut, kirjoitin vaan, että videosta tuli mun uusi suosikki.😊🥰