Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Toivottavasti muuten kukaan lipun jo saanut ei yritä tohon Tavastian ikärajattomallekin. Oli kuitenki niitäkin kommentteja perjantaina et jotku oli napannu kaikille keikoille liput.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, Kärtsän viimeisimmät Tiktokit eivät oo mitään kovin kummoista suosiota saaneet katsojamäärien perusteella. Se kengänkalastus, keikkavideo ja kädenvääntö. Ei niistä toki kovin monta päivää oo kun ne on sinne laitettu, mutta tuo K & B -video viikko sitten= 3 miljoonaa katsojaa.
Kyllä käy selväksi, että KB kiinnostaa. ccc video olis saanut olla pitempi, mutta hyvä näinkin. Täydellinen ja sivistynyt Bojan ilmeisesti liian kännissä.😄
Vierailija kirjoitti:
Fullsteam agendy instagramista : ihana stoori jokereilta siellä! (Jodelista bongattu vinkki :D)
Oi, kiitos vinkistä! Siellä Bojan puhui just meille!!!
Aika nihkeä tuo Gregorin kommentti mirjamille instassa (se dont be greedy) kun tää vaan ilmaisi että toivoi Tampereelle lisäkeikkaa tai isompaa tilaa. Ja eikö ne Sloveniasta matkustavat fanit vois jättää nää suomikeikat suomalaisille kun edes meille ei riitä lippuja? Slovenialaiset nähneet nuo jo monta kertaa, me ei yhtään
Vähän huvittaa, kun Twitterissä kaksikymppiset tuntee olevansa liian vanhoja S-keikalle 😅
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muuten kukaan lipun jo saanut ei yritä tohon Tavastian ikärajattomallekin. Oli kuitenki niitäkin kommentteja perjantaina et jotku oli napannu kaikille keikoille liput.
Mulle kyllä riittäisi ihan yksi keikka.
Vierailija kirjoitti:
Aika nihkeä tuo Gregorin kommentti mirjamille instassa (se dont be greedy) kun tää vaan ilmaisi että toivoi Tampereelle lisäkeikkaa tai isompaa tilaa. Ja eikö ne Sloveniasta matkustavat fanit vois jättää nää suomikeikat suomalaisille kun edes meille ei riitä lippuja? Slovenialaiset nähneet nuo jo monta kertaa, me ei yhtään
Mut totta Mirjami. Kaikkee ei saa valitettavasti :) Sillä on mentävä mitä on :) toiki on jo venymistä kun he laittoi uusia keikkoja kun osassa maita eivät keikkaile ollenkaan minne heidät haluttaisiin
Okei. Haluan Tavastialle mut onko järkeä / kehtaanko?? Olen45+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei logomo it is jos on anniskelualue eli toivon mukaao on aikuisiakin. Mä en voi mennä mihinkään teinikeikalle tavastialle😂
No, onhan ne Logomon Teatro-saliin aluksi lipun ostaneet kaikki aikuisia.Ja henkilökohtaisesti olen päässyt yli siitä, mitä muut ajattelee.Joten menoksi vaan.
Jjep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö joku aikuinen ihminen saada tolle Tavastian ikärajattomalle keikalle lippua? :D Pohdiskelen et mitä tässä nyt kannattais oikeen tehdä. Jääkö kyttäämään josko joskus joku haluis luopua omasta K18-lipustaan vai ostaako lipun tonne. Tosin pääseehän siitä ikärajattoman keikan lipusta sit myöhemmin eroon, jos saattuukin käymään sellai tuuri et pääsis myöhemmälle Tavastian keikalle tai Tampereelle.
Ei kyl pysty. 😂 Oli toki se käärijän black boxikin täynnä teiniä. Oliko joku siellä?
Olin Käärijän black boxissa ja oli kyllä ihan kaiken ikäisiä. Ei mitään "täynnä teiniä", toki oli heitäkin. Kyllä se oli ihan koko kansan kokoontumisajot.
En mä kyllä usko että tuonne Joker Outin keikalle - siis jos Joker Outin musan/poikien takia sinne tulee olis mitään teinejä tulossa...toki jos Käärijäfaneja toiveissa nähdä K, mutta jotenkin epäilen että taitaa ns vanhempaa fania siellä olla.
Ainakin viime lipunmyynnin pettyneissä oli sellaisia kommentteja, että pitää odottaa vielä 5 vuotta, että pääsisi keikalle. Mistä ne penskat edes tietää jokerit.
No mistä sä tiedät jokerit? Varmaan ne teinit tietää ihan samasta syystä.
Minä olen katsonut viisuja jostain 9-vuotiaasta lähtien, sitä ennenkin satunnaisia kertoja. Ensimmäinen muisto viisutunnarista tv:sta on mummolan tv:sta kun olin 6v.
Vierailija kirjoitti:
Mene ja nauti!!!
Vierailija kirjoitti:
No on. Ei vissiin ymmärrä, että kyseessä on arkipäivä syksyllä, eli lomat ohi ja hankalaa lähteä ajelemaan monta tuntia keskellä viikkoa keikkaa varten.
Ja aina voi venailla myös sitä saako Tavastian K18 keikalle jonkun myymän lipun. Siihen on vielä aikaa ja tilanteet muuttuu. Tää keikkalisäys voi vähentää tunkua sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on. Ei vissiin ymmärrä, että kyseessä on arkipäivä syksyllä, eli lomat ohi ja hankalaa lähteä ajelemaan monta tuntia keskellä viikkoa keikkaa varten.
No mut minkä sille tekee jos tuo sopii niiden aikatauluihin. Kyllä sinne tulijoita on kumminkin jotka saa jutut järjesteltyy
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut totta Mirjami. Kaikkee ei saa valitettavasti :) Sillä on mentävä mitä on :) toiki on jo venymistä kun he laittoi uusia keikkoja kun osassa maita eivät keikkaile ollenkaan minne heidät haluttaisiin
Mun mielestä turhaa vttuilua, kun se viesti ei ollut mitenkään valittavan henkinen. Sanoi vain toivoneensa.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaikka peruukki päähän, jos nolottaa.Siis, haloo mitä väliä.Olihan tuolla euroviisuissakin vaikka minkä ikäistä porukkaa, myös esiintyjissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman hirvittää tosiaan nuo ikärajattomat keikat ja karjuvat teinit. Oon käynyt elämäni aikana monilla sadoilla keikoilla, mutta vasta nyt koronan jälkeen on ollut tuota ihan ihme karjuntaa esim. Kuumaan keikoilla. En ymmärrä. Kun edes laulaisivat, mutta pakkoko on karjua.
Ihmettelin samaa Kuumaan keikalla, miksi meteli kuulostaa karjunnalta eikä laululta. Luulin kuulevani väärin.
Oisko näistä mitään videota olemassa että tietää olla menemättä? Jos ei mitään edes kuule itse artistilta tai joutuu kuuntelemaan jotain yleistä kiljuntaa? Siis miltä kuulostaa tämmöiset teinihelvetit yleisöstä käsin kun itse en ole keikoilla käynyt.
Utubesta löytyy. Mene festareille jossa on Kuumaa. Itse olin just vknloppuna ja oli ihana k18 keikka! Johannes 🥰
Vierailija kirjoitti:
Et kehtaa onhan se nyt niiiiiin nolooo iiiks. Edes nykyajan teinit ei ole tollasia joten parempi että jäät kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja aina voi venailla myös sitä saako Tavastian K18 keikalle jonkun myymän lipun. Siihen on vielä aikaa ja tilanteet muuttuu. Tää keikkalisäys voi vähentää tunkua sinne.
Ihan varmasti tulee myyntiin lippuja Tampereen ja Tavastian K-18 keikoille kesän/syksyn aikana.
Fullsteam agendy instagramista : ihana stoori jokereilta siellä! (Jodelista bongattu vinkki :D)