Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt rajoittaa täällä käymistä radikaalisti koska aina kun tulen tänne, tulee pakonomainen tarve mennä katsomaan ratatata ja possujunahidastukset Tavastialta. Ne on vuosikymmenen mielenkiintoisimmat pätkät netissä, ihme homma. :D
Kävin katsomassa uudelleen sen Joker Outin euroviisuesityksen.Yllätyin suuresti, kun sitä ratatata osuutta ei siinä esityksessä ollut.Tavastia sai näköjään molemmat Bojat liekkeihin.
Noita Bojanin rauuu huutoja oon kyllä nähnyt muissakin videoissa JO livekeikoilta, joten taitaa olla keikkarepertuaarissa muutenkin. Ei ehkä noin pitkään ja innokkaasti tosin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas K:lla intensiivinen katse
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1670386020011917312
O.O 🤭
Miettikääs jos se kattos noin Bojania. Huh.
Taitaa kyllä olla vain lempeitä katseita varattuna kullannupulle.
Voi hemmetti teidän kanssa.. Mä en saa tehtyä juhannussiivoa kesämökille, kun kelaan tätä lankaa ja katselen linkkejä. Miten K voi olla niin kuuma!?! Ja Bojanin kanssa yhdessä ihan liian kuumat!🥵 Kesä, lämpö, mielikuvitus, hormonit... 😍🥵
Olishan seki aika suloista et heidän bromance ja ystävyys kestäs kaikki tulevat vuodet ja sitten joskus perheensäkin ystävystyisivät, olis yhteisiä lomia ja synttäreitä ja kummisetiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos K haluaa perusheteroliiton, lapset ja koirat niin Bojan sitten puolestaan menee kulissiliittoon sen Leilan tarinan tennistähden kanssa ja kaipaa lopun ikäänsä Kärtsää. Niin näen tän tapahtuvaksi. 💔
Vaikka joku menisi naimisiin ja saisi lapsia jonkun kanssa ei se meinaa automaattisesti että se henkilö olisi "se oikea"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas K:lla intensiivinen katse
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1670386020011917312
O.O 🤭
Miettikääs jos se kattos noin Bojania. Huh.
Taitaa kyllä olla vain lempeitä katseita varattuna kullannupulle.
Voi hemmetti teidän kanssa.. Mä en saa tehtyä juhannussiivoa kesämökille, kun kelaan tätä lankaa ja katselen linkkejä. Miten K voi olla niin kuuma!?! Ja Bojanin kanssa yhdessä ihan liian kuumat!🥵 Kesä, lämpö, mielikuvitus, hormonit... 😍🥵
Tän kaksikon kuumuus ylitti lain salliman rajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt rajoittaa täällä käymistä radikaalisti koska aina kun tulen tänne, tulee pakonomainen tarve mennä katsomaan ratatata ja possujunahidastukset Tavastialta. Ne on vuosikymmenen mielenkiintoisimmat pätkät netissä, ihme homma. :D
Kävin katsomassa uudelleen sen Joker Outin euroviisuesityksen.Yllätyin suuresti, kun sitä ratatata osuutta ei siinä esityksessä ollut.Tavastia sai näköjään molemmat Bojat liekkeihin.
Noita Bojanin rauuu huutoja oon kyllä nähnyt muissakin videoissa JO livekeikoilta, joten taitaa olla keikkarepertuaarissa muutenkin. Ei ehkä noin pitkään ja innokkaasti tosin 😅
Villi ja kesyttämätön ... Onnistusko edes Jere kesyttämään sitä koskaan?
Vai olisko se aina vähän mustis (huom shippausmaailmassa!) ku poikaystävä on niin kuuma, villi ja nuori ja vähän holtiton ja aivan liian avomielinen ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Kärtsän väleissä on haikeeta se tieto että tämänhetkinen tavallaan romanttinen tilanne tulee päättymään omaan mahdottomuuteensa. K on kuitenkin niin perusäijä joka haluaa perheen ja muut
peruskuviot, vaikka onkin tuollainen erikoinen eksentrikko.Bojan on myös sanonut kysyttäessä missä näkee itsensä 10 vuoden päästä, niin urahaaveiden lisäksi halusi että hänellä on kaksi lasta ja "elää normaalia elämää". Toki ei puhunut vaimosta mitään, joten...
Musta ajatus heistä kummastakin heteromiehenä liitossa kahden lapsen isänä on herttainen. 😀 Mitenköhän ikä kohtelee heidän ulkonäköään...
Bojan balkan dadina on suloinen ajatus joskus.Kumpikin hyvin semmoisia perinteiset perhearvot omaavia kavereita.
Mä en kyllä pysty kuvittelemaan heitä viettämässä perhe-elämää kenenkään muun kanssa kuin toistensa. Tai jos päättyvät liittoon muiden kanssa, niin olen ihan varma, että salaa yön pimeydessä puhelimen ruudulla pyörivät klipit yhteisistä hetkistä ja ajatukset laukkaa: mitä jos..?
https://www.tumblr.com/stufstufstuf/720456814710472704/a-selection-from…
Lisää kuvia viron keikalta <3
Nyt vaan odotellaan B:n kädenvääntövideota :D.
Vierailija kirjoitti:
Olishan seki aika suloista et heidän bromance ja ystävyys kestäs kaikki tulevat vuodet ja sitten joskus perheensäkin ystävystyisivät, olis yhteisiä lomia ja synttäreitä ja kummisetiä.
Luultavasti eivät sillonkaan pääsisi karkuun brokeback mountain vitsailuja. Ainakaan jos vilkuilut, hiplailut ja hihittelyt jatkuisi samanlaisina kuin tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti eivät sillonkaan pääsisi karkuun brokeback mountain vitsailuja. Ainakaan jos vilkuilut, hiplailut ja hihittelyt jatkuisi samanlaisina kuin tällä hetkellä.
Perheenisät vois käydä välillä yhteisillä kalareissuilla viikonloppuisin. 😇
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan odotellaan B:n kädenvääntövideota :D.
Mikäköhän on B "voimanlähde" jos K se on nuuska
Vierailija kirjoitti:
Voi isukki, tuon jos vois vuokrata lakanoihin pariksi päiväksi...
Vierailija kirjoitti:
Jessus, saatto tulla vähän kuuma noita katellessa <3 Tukka sekasin-look on kyl älyttömän kuuma <3
Shippausfantasioita:
Mun kuvitelmissa Kärtsä oli ulkoisesti ihastunut johonkin euroviisunaiseen mistä tuo kiherrysvideo. En usko että Lortsuun. Sanoi sen vain kun joku piti sanoa mikä ei pahoita gf mieltä 😂
Shippauskuvitelmissani B oikeasti ihastui jollain tasolla K:hon (koska hän on ehkä aiemminkin kokenut jotain miehiä kohtaan miksi on enemmän fluidi seksuaalisuudeltaan) mutta K näki hänet vain naisten suosiossa olevana kaverityyppinä(mikä oli hänestä kiehtovaa että joku on tuollainen naisten villitsijä heteromeiningillä) johon tuli kyllä joku voimakas bondi siihen pisteeseen että homma meni jopa flirtiksi ja keskinäiseksi fanitukseksi mutta pääosin oli veljellistä. Kiintymys ja hyvä ystävyys tuli.
Jokin B:n seurassa oli sellaista mitä hän ei ennen ollut kokenut.
Mutta sitten jonain hetkinä viisujen aikana K alkoi yhtäkkiä tuntemaan jotain hämmentäviä tunteita kun hän tuijotti B:n hymyileviä kauniita kasvoja, joissa oli jotain hyvin kaunistakin ja oli hänen syleilyssään K hämmentyi tunteitaan ja kaipasi aina yhteydenpitoon B:n kanssa juuri sen tunnetilan takia mikä nousi mitä hän ei osannut selittää ääneen yhä enemmän ja enemmän. Hän tajusi että oli tajunnut jonkun hyvin tärkeän, mutta kiitos heterotajuntansa se miksi hän haluaa tavata hänet ei ole täysin valjennut 😀 Sitten Leilan sanoin sitten joskus kaukana tulevaisuudessa se valkenee siinä tilanteessa jossa arki käy kaavamaiseksi ja tylsäksi ja alkaa pohtimaan elämäänsä, mistä olikaan silloin kyse. Osaa nähdä itsensä myös muotin ulkopuolella mihin on ajatellut että itsensä pitää laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on upeita kuvia, ja Kärtsä kirjaimellisesti ihan liekeissä. 🔥
Vierailija kirjoitti:
kuumottaa kattella näitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus, saatto tulla vähän kuuma noita katellessa <3 Tukka sekasin-look on kyl älyttömän kuuma <3
Huh mitä kuvia! 🥵🔥
Varmasti saa myös B'n polvet veteliksi, nytkin tykkäsi noista uusimmista kuvista tosi nopeasti ig