Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
22441/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä Instgramin video jossa joku puhuu siitä mitkä merkit osoittaa psykologisesti että joku on ihastunut.

Bojanin kohdalla viisuaikana joka kohta täyttyy😂

https://www.instagram.com/reel/CtmX4GCOQuP/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
22442/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quot7e=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereitten keikkayleisö näyttää voittopuolisesti kuin missikilpailun osanottojilta. Kauniita nuoria naisia ja vielä nätisti pukeutuvia kuten kuvat Trzicin keikalta osoittavat.

Sitten he tulee Suomeen ja eturivi on täynnä Pirjoa ja Pirkkoa 78 vee

Eipäs olla ikärasisteja! Täälläkin ääneenlausuttuna oletuksena on, että kaikki 40v+ ovat rumia röllykkämahaisia tätejä joiden pitää hävetä ulkonäköään. En ole röllykkämahainen enkä aio hävetä! Ikä tuo itsevarmuutta, joka parhaimmillaan kantaa pitkälle.

Mun mielestä on kammottavaa, miten ikään suhtaudutaan että 40 v ihminen on ikäloppu jonka ei ole enää luvallista tehdä suunnilleen mitään ilman häpeää ja noloutta. Ja on joku tunikamamma vähintään, nolo ja vanha.

Silleen puolet elämästä ei ole enää elämää ollenkaan ikäännyttyä. Pitää vain kotona hävetä ja tehdä sivistyneitä ikätason juttuja jotka on.....

Musta tässä yhteydessä se on vaan fakta että jotku bändit on selkeästi tietyn ikäluokan juttu. Eiköhän vaikka robinin tai isac elliotin keikoille esim mene lähinnä nuoret tytöt, sama juttu Jokereiden kohdalla. Ja euroviisuissakin heitä yleisesti kuvailtiin teini idoleina. Niin on se vähän noloa jos he tohon kohderyhmään tähtää musiikillaan ja sitten tulevat Suomeen jossa katsojat on enemmän gregorin ikäluokkaa 😅 voi ehkä tulla vähän fiilis että mitä hemmettiä.

Mammoja vaan ärsyttää kun juna meni jo

Mistä sä oikein puhut? 😀 Mikä juna? Miksi nelikymppisenä ei saa elää?

Saa mutta 40v on eri asia kuin 20v. Tän shippailunki ymmärtäisin paremmin jos oisitte enintään 25, mutta aikuisilta ihmisiltä tällanen on aika säälittävää oman kadotetun nuoruuden elämistä muiden kautta. En edes usko että te oikeasti välitätte B ja K väleistä, haluatte vaan elää omia B peräänkuolaamis haaveitanne niiden kautta.

Kuulostat vähän katkeralta mustasukkaiselta parikymppiseltä joka haluaisi pitää JO:n ja Bojanin itsellään. 😀 Mikä tuon nyt muuten selittää, ihan outoja juttuja. Sitten tajuat kun oot nelikymppinen että mieli ei oikeasti muutu paljon yhtään.

Mä olen 35 Kärtsä fani :D Jokerit ei mua kiinnosta yhtään

Etkös säkin ole sitten jo ihan liian vanha kuuntelemaan Kärtsyn musaa ja menemään sen keikalle, sehän vasta onkin teinien/parikymppisten musaa. /s

En ole toi jolle vastaat, mutta jos olisit ollut K keikoilla vaikka vielä vuosi sitten niin tietäisit ettei siellä mitkää teinit käynyt vaan suurinpiirtein Jeren ikäiset. Tän euroviisu huuman myötä Kärtsästä on tullut enemmän kaikkien ikäluokkien musaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22443/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin nimi suomeksi voisi olla Taisto Kukkala😂:

https://www.tumblr.com/because-its-eurovision/720131247699099648/selvit…

Hmm, Rääkijä ja Taisto Kukkala sopisivat hyvin Ankkalinnan hahmoiksi :D <3

Ai hitsi mä rakastan teitä😂 Ja nyt on ollut suht asiallista keskusteluakin meillä täällä. Yksi tykkää enemmän Koosta, toinen Beestä, kolmas tykkää heistä vain yhdessä, neljäs vain erikseen, ja samaan sakkiin mahdutaan jokainen. 

Vierailija
22444/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quot7e=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereitten keikkayleisö näyttää voittopuolisesti kuin missikilpailun osanottojilta. Kauniita nuoria naisia ja vielä nätisti pukeutuvia kuten kuvat Trzicin keikalta osoittavat.

Eipäs olla ikärasisteja! Täälläkin ääneenlausuttuna oletuksena on, että kaikki 40v+ ovat rumia röllykkämahaisia tätejä joiden pitää hävetä ulkonäköään. En ole röllykkämahainen enkä aio hävetä! Ikä tuo itsevarmuutta, joka parhaimmillaan kantaa pitkälle.

Mun mielestä on kammottavaa, miten ikään suhtaudutaan että 40 v ihminen on ikäloppu jonka ei ole enää luvallista tehdä suunnilleen mitään ilman häpeää ja noloutta. Ja on joku tunikamamma vähintään, nolo ja vanha.

Silleen puolet elämästä ei ole enää elämää ollenkaan ikäännyttyä. Pitää vain kotona hävetä ja tehdä sivistyneitä ikätason juttuja jotka on.....

Musta tässä yhteydessä se on vaan fakta että jotku bändit on selkeästi tietyn ikäluokan juttu. Eiköhän vaikka robinin tai isac elliotin keikoille esim mene lähinnä nuoret tytöt, sama juttu Jokereiden kohdalla. Ja euroviisuissakin heitä yleisesti kuvailtiin teini idoleina. Niin on se vähän noloa jos he tohon kohderyhmään tähtää musiikillaan ja sitten tulevat Suomeen jossa katsojat on enemmän gregorin ikäluokkaa 😅 voi ehkä tulla vähän fiilis että mitä hemmettiä.

Saa mutta 40v on eri asia kuin 20v. Tän shippailunki ymmärtäisin paremmin jos oisitte enintään 25, mutta aikuisilta ihmisiltä tällanen on aika säälittävää oman kadotetun nuoruuden elämistä muiden kautta. En edes usko että te oikeasti välitätte B ja K väleistä, haluatte vaan elää omia B peräänkuolaamis haaveitanne niiden kautta.

Kuulostat vähän katkeralta mustasukkaiselta parikymppiseltä joka haluaisi pitää JO:n ja Bojanin itsellään. 😀 Mikä tuon nyt muuten selittää, ihan outoja juttuja. Sitten tajuat kun oot nelikymppinen että mieli ei oikeasti muutu paljon yhtään.

Mä olen 35 Kärtsä fani :D Jokerit ei mua kiinnosta yhtään

Etkös säkin ole sitten jo ihan liian vanha kuuntelemaan Kärtsyn musaa ja menemään sen keikalle, sehän vasta onkin teinien/parikymppisten musaa. /s

En ole toi jolle vastaat, mutta jos olisit ollut K keikoilla vaikka vielä vuosi sitten niin tietäisit ettei siellä mitkää teinit käynyt vaan suurinpiirtein Jeren ikäiset. Tän euroviisu huuman myötä Kärtsästä on tullut enemmän kaikkien ikäluokkien musaa.

Viestin loppuun lisätty syystä sarkasmivaroitus.

Vierailija
22445/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maybe this is a bit out of topic, but since someone mentioned artist Isac Elliot just wanted to tell you guys here that I remembered how I discovered that guy in 2014 when he was really, really young and then I listened to his song "Baby I" the whole summer. Also I love Nylon Beat because I'm huge fan of 90s eurodance music. And Bomfunk MC's of course. If we're talking about some new acts I love Alma, her song Summer Really Hurt Us deserves more recognition, if you ask me, and thanks to Käärijä I discovered some other artists, like Abreu, I think I like her. I wont even mention Eurovision that is all well known for most of us, but I want so say that I like some acts from UMK that didn't make it to ESC like Bess Ram pam pam, although Jezebel is still on my ESC playlist.

Of course, there is metal, like HIM and Nightwish, but to be honest I was never that much into heavier rock. Perhaps in my country those bands were very popular, especially Nightwish and Tarja, people adored her and actually they still are. She held a concert last year here.

And what is also a fun fact that I read that Nighwish were supposed to present Finland Eurovision in 2000. But sadly they didn't :(

Sorry for being out of topic A BIG TIME, but I just couldn't resist cause I love music and love to talk about it and about artists, and especially when it comes to music from different parts of world, just love that process of exploring and discovering songs of different genres and different languages.

T. Serbian fangirl

Offtopic as well but I wonder would you like Mouhous' beat, they're Finnish as well. This is very much kind of "teenage music" but I actually like them :D.

Anteeksi offtopic. 😇

Vierailija
22446/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, mä olen melkein viiskyt ja kuuntelen Isac Elliotin näitä uusimpia biisejä. Siis itse henkilönä en pidä yhtään tuollaisesta fleksaajasta, mutta pirun tarttuvia biisejä tekee. Ja muutenkin tuntuu, että mun musiikkimaku on mun parikymppisen tytön kanssa samalla tasolla.

Käärijän CCC iski kuin leka, mutta täysin uutta mulle oli se kuinka kiinnostunut mä olen myös itse artistista ja hänen muista tekemisistään! Mä olen ollut alakouluikäinen pahimman Dingo-huuman aikana, enkä edes silloin tajunnut kavereideni sekoamista, kuuntelin musaa mutta itse tyypit eivät kiinnostaneet ollenkaan.

Voin myös rehellisesti myöntää, että ilman Käärijän mikäliesuhdetta Bojaniin, en välttämättä olisi kiinnostunut Joker Outin tuotannosta. Mutta väliäkös sillä miten siitä kiinnostuu, jos se on hyvää ja sitä jää kuuntelemaan.

Vierailija
22447/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskirasisti onnistuit silti olemaan. Ehkä ketjussa jossa shipataan K:ta ei ole ihan paras veto irvailla "röllykkämahoista".

Vierailija
22448/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, sä et tiedä elämästä paljonkaan, jos olet parikymppinen. Se että minä 55v nainen shippaan Bojania ja Käärijää, johtuu vain siitä, että minä olen joskus elänyt oikeasti niitä tunteita; kaipausta, epävarmuutta, ihastumista, rakastumista, toiveiden täyttymistä, pettymyksiä...Tunnen suurta hellyyttä, myötätuntoa, iloa, ihailua ja rakkautta, kun saan shipata heitä. Mulle on ihan sama, mitä sinä tai kuka tahansa ajattelette minusta. Ei haittaa vaikka olisin sinusta nolo, olen ainakin hengissä ja minulla on henkisesti rikas elämä, enkä häpeä itseäni. Ehkä sinäkin olet vielä joskus tässä.

Vierailija
22449/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä Instgramin video jossa joku puhuu siitä mitkä merkit osoittaa psykologisesti että joku on ihastunut.

Bojanin kohdalla viisuaikana joka kohta täyttyy😂

https://www.instagram.com/reel/CtmX4GCOQuP/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Jep.

Taisto Kukkala puhkesi kukkaan aina K:n vieressä, ja toisinpäin minkä kaikki näkee ulospäin. Jatkuvaa fyysistä lähelle hakeutumista, katsekontaktia jne. Tulevaisuusorientoituneet jutut (30 v päähän mietittynä😂), nauraa K:n huonoille läpille ja yhteydenpitoa on riittänyt. Check, check.

Vierailija
22450/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi tullut Kärtsästä taas uusi ketju 😕

Vierailija
22451/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääk, mä olen melkein viiskyt ja kuuntelen Isac Elliotin näitä uusimpia biisejä. Siis itse henkilönä en pidä yhtään tuollaisesta fleksaajasta, mutta pirun tarttuvia biisejä tekee. Ja muutenkin tuntuu, että mun musiikkimaku on mun parikymppisen tytön kanssa samalla tasolla.

Käärijän CCC iski kuin leka, mutta täysin uutta mulle oli se kuinka kiinnostunut mä olen myös itse artistista ja hänen muista tekemisistään! Mä olen ollut alakouluikäinen pahimman Dingo-huuman aikana, enkä edes silloin tajunnut kavereideni sekoamista, kuuntelin musaa mutta itse tyypit eivät kiinnostaneet ollenkaan.

Voin myös rehellisesti myöntää, että ilman Käärijän mikäliesuhdetta Bojaniin, en välttämättä olisi kiinnostunut Joker Outin tuotannosta. Mutta väliäkös sillä miten siitä kiinnostuu, jos se on hyvää ja sitä jää kuuntelemaan.

Isac Elliotista, vaikkapa Makso mitä makso on aivan loistava! Sit toisaalta en ymmärrä yhtään esim Iben suosiota nuorten keskuudessa, en vaan tajua. 😀

Vierailija
22452/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan soitti Abbaa. Eikö hän yhtään ajatellut sitä, että Käärijä jäi finaalissa toiseksi sen takia, että ruotsi saa Euroviisut itselleen Abba vuoden takia. Aika törkeä veto.

suomen viisu häviöstä ollaan jo päästy yli miks sitä pitää uudestaan kaivaa esiim suomelle se oli suur saavutus päästä kakkoseksi ja viel yleisö äänillä kyllä suomi viellä viisut voittaa ehkä ens vuonna tai sit 10 vuoden päästä

Vierailija
22453/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kiss marry party leikissä naiset halus aina bilettää K:n kanssa (paitsi ehkä Seija mut se ei tiennyt sitä vielä) mut oisko miesten kans ollu enemmän tota kiss ja marry sektoria 😂 no ainakin lukella oli. B ei ois myöntäny edes kiss kohtaa.:P

Vierailija
22454/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole

Vierailija
22455/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisto Balkaninruusula

Vierailija
22456/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten ikä vaikuttas musiikkimakuun. Itse pari vuotta ja oon 50v. Tykkään suomiräpistä monen muun genren ohella. Käärijästä kuulin vasta UMK:ssa ja saman tien aloin kuunteleen muutakin sen musiikkia. Jokerit löytyi viisujen ja Käärijän kautta ja nautin suunnattomasti niitten musiikista myös. Ja mielelläänhän sitä katselee Bojania ja Käärijää yhdessä ja erikseen. Vaikka on 'vanha' ja omat lapsetkin ovat Bojanin ikäluokkaa.

Vierailija
22457/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, sä et tiedä elämästä paljonkaan, jos olet parikymppinen. Se että minä 55v nainen shippaan Bojania ja Käärijää, johtuu vain siitä, että minä olen joskus elänyt oikeasti niitä tunteita; kaipausta, epävarmuutta, ihastumista, rakastumista, toiveiden täyttymistä, pettymyksiä...Tunnen suurta hellyyttä, myötätuntoa, iloa, ihailua ja rakkautta, kun saan shipata heitä. Mulle on ihan sama, mitä sinä tai kuka tahansa ajattelette minusta. Ei haittaa vaikka olisin sinusta nolo, olen ainakin hengissä ja minulla on henkisesti rikas elämä, enkä häpeä itseäni. Ehkä sinäkin olet vielä joskus tässä.

<3 Halusin antaa sulle sydämen, vaikka nuori olenkin kai :)

Vierailija
22458/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole

Onhan.

Kusi noussut hattuun -ketju.

Vierailija
22459/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Bojanista ja Käärijästä olisi tullut pari oikeasti se olisi ollut eeppisin mätsi Angelinan ja Brädin jälkeen ennen dramaattista eroa 😂 Nyt shippilandiassa he elelee Brokeback Mountain-elokuvan teeman mukaan

Vierailija
22460/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas K:lla intensiivinen katse

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1670386020011917312

O.O 🤭

Miettikääs jos se kattos noin Bojania. Huh.

Taitaa kyllä olla vain lempeitä katseita varattuna kullannupulle.

Ketju on lukittu.