Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Bojanin ja Kärtsän väleissä on haikeeta se tieto että tämänhetkinen tavallaan romanttinen tilanne tulee päättymään omaan mahdottomuuteensa. K on kuitenkin niin perusäijä joka haluaa perheen ja muut
peruskuviot, vaikka onkin tuollainen erikoinen eksentrikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojanista ja Käärijästä olisi tullut pari oikeasti se olisi ollut eeppisin mätsi Angelinan ja Brädin jälkeen ennen dramaattista eroa 😂 Nyt shippilandiassa he elelee Brokeback Mountain-elokuvan teeman mukaan
Ehkä jossain toisessa ulottuvuudessa Kierijä voitti viisut Laurenin sijaan ja finaalin tunnemyrskyssä kaverillisten halien sijaan Kierijä kietoi ystävänsä Bohanin lipun taakse ja pussasi häntä suoraan huulille. He kävelivät yhdessä pois viisuista käsi kädessä. 🤭
Ja nyt naisten lehdet täyttyy niiden suloisesta perheidyllistä Vallilassa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas K:lla intensiivinen katse
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1670386020011917312
On se vaan ihana. Lavalla täysi peto ja sen ulkopuolella semmoinen söpö nallukka..
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Kärtsän väleissä on haikeeta se tieto että tämänhetkinen tavallaan romanttinen tilanne tulee päättymään omaan mahdottomuuteensa. K on kuitenkin niin perusäijä joka haluaa perheen ja muut
Eli Brokeback mountain all over again.
Olisiko kellään linkkiä siihen haastikseen missä Jere puhuu romanttisesta suhteesta Bojaniin? Sekä se Tavastian silmäniskuvideo kuvattuna sivusta melkein Bojanin selän takaa?
Tytär kaipaisi vähän sivistystä enkä löydä näitä tietenkään tähän hätään mistään 😅
Huhhuh. Koko sunnuntai siihen meni mutta sain kahlattua pe-su aikana tulleet viestit ja klikkailtua ja fiilisteltyä linkkejä.
Nytkö on teemana rumat, läskit ja vanhat älkööt vaivautuko keikoille? Haha, pidä kaksin käsin kiinni juomistas, koska mä olen tulossa! Carpe Diem!
50 kuvaa Tallinnan keikalta
https://menu.err.ee/1609010759/galerii-tallinnas-esines-soome-tanavune-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.
Entä tämä? ;-)
https://www.tiktok.com/@posts4my.fav/video/7245747307327606042?_op=1&_r…
Ihan selvästi on tapahtunut jotain, mikä pistää Jeren konseptit ihan sekaisin tässä haastattelussa🙂
Ja miten se oli noin sekaisin ja ihastunut johonkuhun (Bojaniin!) vaikka oli gf mukana tuolla😏
gf on vaan hidaste
Jere on kyllä valokuvauksellinen. Helppo kohde myös veljelleen kuvata. Tai kenelle tahansa. Näyttää kaikissa kuvissa niin täydelliseltä. Kaikki on niin kohdallaan jotenkin hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Koko sunnuntai siihen meni mutta sain kahlattua pe-su aikana tulleet viestit ja klikkailtua ja fiilisteltyä linkkejä.
Nytkö on teemana rumat, läskit ja vanhat älkööt vaivautuko keikoille? Haha, pidä kaksin käsin kiinni juomistas, koska mä olen tulossa! Carpe Diem!
Joo täällä kuulemma osa ei ole riittävän hip, and cool, sekä on liian iäkäs ja läskikin vielä. Shippaus on sallittua vain alle 25v ja ei missinnäköiset yli 25v: älkää menkö tietynlaisille keikoille.
Jos K haluaa perusheteroliiton, lapset ja koirat niin Bojan sitten puolestaan menee kulissiliittoon sen Leilan tarinan tennistähden kanssa ja kaipaa lopun ikäänsä Kärtsää. Niin näen tän tapahtuvaksi. 💔
Vierailija kirjoitti:
Bojan on myös sanonut kysyttäessä missä näkee itsensä 10 vuoden päästä, niin urahaaveiden lisäksi halusi että hänellä on kaksi lasta ja "elää normaalia elämää". Toki ei puhunut vaimosta mitään, joten...
Toi "vaarallinen " Käärijä lavalla on mun makuun🥴
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt rajoittaa täällä käymistä radikaalisti koska aina kun tulen tänne, tulee pakonomainen tarve mennä katsomaan ratatata ja possujunahidastukset Tavastialta. Ne on vuosikymmenen mielenkiintoisimmat pätkät netissä, ihme homma. :D
Kävin katsomassa uudelleen sen Joker Outin euroviisuesityksen.Yllätyin suuresti, kun sitä ratatata osuutta ei siinä esityksessä ollut.Tavastia sai näköjään molemmat Bojat liekkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.
Entä tämä? ;-)
Ihan selvästi on tapahtunut jotain, mikä pistää Jeren konseptit ihan sekaisin tässä haastattelussa🙂
Ja miten se oli noin sekaisin ja ihastunut johonkuhun (Bojaniin!) vaikka oli gf mukana tuolla😏
gf on vaan hidaste
Eiks se ollu ihastunut sekä Blankaan että Loreeniin. Bojanin lisäks 😜 Gf varmaan miettiny et viisu-ihastus on vaan viisu-ihastus. Kuuluu asiaan. Tosin tossa vaiheessa se muikkeli ei tainnut olla vielä Liverpoolissa edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peruskuviot, vaikka onkin tuollainen erikoinen eksentrikko.Bojan on myös sanonut kysyttäessä missä näkee itsensä 10 vuoden päästä, niin urahaaveiden lisäksi halusi että hänellä on kaksi lasta ja "elää normaalia elämää". Toki ei puhunut vaimosta mitään, joten...
Musta ajatus heistä kummastakin heteromiehenä liitossa kahden lapsen isänä on herttainen. 😀 Mitenköhän ikä kohtelee heidän ulkonäköään...
Bojan balkan dadina on suloinen ajatus joskus.
Kumpikin hyvin semmoisia perinteiset perhearvot omaavia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Oon vahvasti tässä tiimissä. Haikeansuloista ja kaihoisan raastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä tämä? ;-)
gf on vaan hidaste
Jere kihertää kyl ihastuneen oloisesti tossa. Voi toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peruskuviot, vaikka onkin tuollainen erikoinen eksentrikko.Bojan on myös sanonut kysyttäessä missä näkee itsensä 10 vuoden päästä, niin urahaaveiden lisäksi halusi että hänellä on kaksi lasta ja "elää normaalia elämää". Toki ei puhunut vaimosta mitään, joten...
Musta ajatus heistä kummastakin heteromiehenä liitossa kahden lapsen isänä on herttainen. 😀 Mitenköhän ikä kohtelee heidän ulkonäköään...
Bojan balkan dadina on suloinen ajatus joskus.Kumpikin hyvin semmoisia perinteiset perhearvot omaavia kavereita.
Bojan varmaan ikääntyy ihan hyvin. Hyvinkin voi olla melkoinen komistus vielä vanhempanakin kunhan muistaa terveelliset elämäntavat rocktähtielämän ulkopuolellakin
Ehkä jossain toisessa ulottuvuudessa Kierijä voitti viisut Laurenin sijaan ja finaalin tunnemyrskyssä kaverillisten halien sijaan Kierijä kietoi ystävänsä Bohanin lipun taakse ja pussasi häntä suoraan huulille. He kävelivät yhdessä pois viisuista käsi kädessä. 🤭