Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos bojan tulee niin ihan kiva nähdä mitä se tykkää Suomesta. Muuten tää juttu on mulle jo aika plääh..
No alkaahan tää olla jo vähän vanha juttu jota tekoelvytetään.
Vajaassa viikossa teidän mielestä symppis ystävyys (ehkä muutakin Bojanin puolelta) muuttuu vanhaksi jutuksi? xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Käärijän tulevaisuus riippuu osaksi siitä miten hoitaa nämä julkisuus- ja somekuviot. Toivottavasti Jeren puheet raha-asioista ja laskelmoiduista viisivuotissuunnitelmista jäävät pois ja Käärijä on enemmän esillä. Mielestäni Bojan toi Käärijän parhaat puolet esille ja toivoisin sitä enemmän jatkossakin.
Joo se viisivuotissuunnitelma oli aikamoista kylmää scheissea. On puhunut saman useaan kertaan haastiksissa, vaikka viimesimmässå oli lyövinään läpäksi, kun varmaan tajusi yhtäkkiä että saattaa kuulostaa kovalta
Missä on puhunut tuosta? En muista kuulleeni kertaakaan vaikka monta haastattelua olen kuunnellut. Joo parempi olisi jättää noi strategiat omaksi tiedokseen...
Parissakin haastattelussa on sanonut että noin 100 keikka pyyntöä on tullut ulkomailta mutta nyt ei ehdi että ehkä talvella/ensi vuonna. Silloin on ihan liian myöhäistä. Voisko joku muutenkin valottaa kun kertoi että kesällä on 40 keikkaa mutta keikkakalenterissa on vain muutama esillä. Missä se niitä keikkoja hilloaa? Miksi eivät ole selvästi löydettävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä sen verran paljon seuraajia jo yms puuhaa et kohtahan sen IG:a alkaa kuitenkin hoitaa joku muu, ellei jo nyt hoida. Mahdollisesti tää paljon puhuttu tyttöystävä, jos jättäytyy vaikkapa omista hommistaan kokonaan kultansa käytettäväksi.
Käärijä on nyt isossa nosteessa mutta en jaksa uskoa että se jatkuu tällaisena. Ihan samalla lailla tää suosio varmasti hiipuu kuin muillakin hitti artisteilla jotka on pompanneet julkisuuteen yllättäen esim Idolsin tai Voicen kautta. Niitä pikku kapakoita Käärijäkin taas parin vuoden päästä kiertää.
Mä taas uskon että Käärijä on tullut jäädäkseen. Cheekin mentävä aukko on ja Tuiskukin lopettaa (vaikkei ihan samaa genreä olekaan). JVG alkaa myös jo kyllästyttää eikä niitä muita varteen otettavia räppäreitä niin kauheasti ole nyt pinnalla. Roope Salminenkin on plääh... Ja kyllä Suomessa isommatkin starat joutuu kuppiloita kiertämään.
Hieman kyllä mietityttää kun ei ehdi Eurooppaan nyt keikoille kun kysyntää on. Nyt pitäisi juuri sinne mennä, siellä kysyntä voi hiipua nopeastikin.
Näemmä Loreen julkisti Euroopan kiertueen, Suomessakin kaksi keikkaa. Sori, mutta toivon ettei myy loppuun täällä... 😅
Mun mielestä toi on todellinen harmi jos Käärijää ei saada ulkomaille keikoille kun on nostetta kun Lortsu ja Joker Out ja moni muukin keikkailee nyt ulkomailla.
Kun noste menee, se menee. Turha sitten lähteä
Ehkä hänellä on Euroviisuhäslingin aikana mennyt maku maailmantähteydestä. Nyt kannattaisi tosiaan takoa sitä rautaa, niin saa vakiinnutettua asemaansa Euroopan musiikkimarkkinoilla. Jatkossa sitten helpompaa saada mahdollisesti rahakkaita keikkoja ja pidettyä itsensä näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä sen verran paljon seuraajia jo yms puuhaa et kohtahan sen IG:a alkaa kuitenkin hoitaa joku muu, ellei jo nyt hoida. Mahdollisesti tää paljon puhuttu tyttöystävä, jos jättäytyy vaikkapa omista hommistaan kokonaan kultansa käytettäväksi.
Käärijä on nyt isossa nosteessa mutta en jaksa uskoa että se jatkuu tällaisena. Ihan samalla lailla tää suosio varmasti hiipuu kuin muillakin hitti artisteilla jotka on pompanneet julkisuuteen yllättäen esim Idolsin tai Voicen kautta. Niitä pikku kapakoita Käärijäkin taas parin vuoden päästä kiertää.
Riippuen siitä tuleeko lisähittejä. Siitä se on kiinni. Jos tulee toi ukko voi istua Vain elämää pöydässä kuten Vikman ja vakiinnuttaa asemaansa isona artistina.
Hyvä mittari joku Vain elämää. 😀 Tosin uppoaa varmasti jollekin joka rakastaa myös Salkkareita. Anteeksi mut onko mitään kulahtaneempaa kaksikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuen siitä tuleeko lisähittejä. Siitä se on kiinni. Jos tulee toi ukko voi istua Vain elämää pöydässä kuten Vikman ja vakiinnuttaa asemaansa isona artistina.
Ei tuu, ennenkuin vakiinnuttaa lauluäänensä kestävämmäksi. Taustanauha sauhusi kivasti jäähallilla
Hänellä on kantava ääni, joten räppiosuudet pääsääntöisesti ok, mut sit se laulu - jos ei yhtään pysy nuotissa niin siinä ei autotunet auta. Laulutaitoa voi kehittää, mutta enpä usko että se hänen kohdallaan tulee koskaan olemaan vahvuus.
Hän on luontainen koomikko. Siltä saralta voisi löytyä tulevaisuuden ura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa miestäni tuli joskus iskemään mies baarissa. Kun tulin paikalle hän kehui miestäni komeaksi ja kun esittelin itseni hän sanoi että olin tehnyt hyvän löydön. En ole koskaan nähnyt miestäni niin vaivautuneen näköisenä mutta toisaalta hän vaikutti imarrellulta 🤭 Minustakin se oli imartelevaa että joku näki mieheni noin!
Kivaa, kun jaatte näitä kokemuksia!:)
On B&/K mistä tahansa kiinnostuneita yleiselläkin tasolla, niin ainakin he mahtavasti vähentävät normeja siitä, miten innostusta ja bondia voi miesten välillä osoittaa. Ja se on kyllä hot!
Mä olen kai niin umpimielinen tai umpihetero, että miesten välinen läheisyys ei ole mulle yhtään hottia. 😄 Omaa miestäni on tultu joskus iskemään kun olin ihan lähettyvillä ja se oli lähinnä kiusallista ja vaivaannuttavaa. Kun tyyppi sai pakit, jäi vielä flirttailemaan ja yritti hieroa hartioita yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu, ennenkuin vakiinnuttaa lauluäänensä kestävämmäksi. Taustanauha sauhusi kivasti jäähallilla
Hänellä on kantava ääni, joten räppiosuudet pääsääntöisesti ok, mut sit se laulu - jos ei yhtään pysy nuotissa niin siinä ei autotunet auta. Laulutaitoa voi kehittää, mutta enpä usko että se hänen kohdallaan tulee koskaan olemaan vahvuus.
Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeren puolesta vähän harmittaa, että toi kuva siitä ja sen tyttöystävästä on oikeesti julkaistu ja levinnyt. Mut hyvin on tosiaan tähän asti pitäneet mimmin julkisuudesta poissa. Veikkaan, et naista ei itseensä harmita asia yhtään, jos on itse postaillut kuvia Jeren vaatteet päällä jne.
Kuvassa muuten molemmat näyttävät yhtä "kovilta", ei ilmeet aina kerro millanen ihminen kyseessä on. Vaikuttaa Jeren tyyliseltä naiselta ulkoisesti.
Mutta siis. Jere varmasti halunnut pitää Käärijän Käärijänä, hahmona, sinkkumiehenä, jolla menossa kuuma ja fanien päät sekoittava bromance Bojanin kanssa jne, mut vaikuttaahan nää julkisuuteen valuneet kuvat aina vähän ilmiöön ja fanitukseen. Loppujen lopuksi Jere kuitenkin on yhtä kuin Käärijä.
Toi Jeren Instaan laittama "tervehdys" Bojanille on kyllä tosi pliisu ja tylsä. Pakolla väsätty jotain. Eikä Bojanin vastaus juuri sen kummempi. Faneja ajatellen olis voinut miettiä jotain pientä hauskaa. Ei se kuitenkaan paljoa vaadi heittää joku bromance-juttu siihen.
Missä tuon näkee, linkki?
Luet tän päivän osalta tän ketjun. Miksi ihmiset kysytte samoja asioita jatkuvasti? Jos asia kiinnostaa, niin kantsii aloittaa lukeminen niistä aamun ekoista viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat kaivella lillukanvarsia. Vaikutat aika raskaalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa miestäni tuli joskus iskemään mies baarissa. Kun tulin paikalle hän kehui miestäni komeaksi ja kun esittelin itseni hän sanoi että olin tehnyt hyvän löydön. En ole koskaan nähnyt miestäni niin vaivautuneen näköisenä mutta toisaalta hän vaikutti imarrellulta 🤭 Minustakin se oli imartelevaa että joku näki mieheni noin!
Kivaa, kun jaatte näitä kokemuksia!:)
On B&/K mistä tahansa kiinnostuneita yleiselläkin tasolla, niin ainakin he mahtavasti vähentävät normeja siitä, miten innostusta ja bondia voi miesten välillä osoittaa. Ja se on kyllä hot!
Mä olen kai niin umpimielinen tai umpihetero, että miesten välinen läheisyys ei ole mulle yhtään hottia. 😄 Omaa miestäni on tultu joskus iskemään kun olin ihan lähettyvillä ja se oli lähinnä kiusallista ja vaivaannuttavaa. Kun tyyppi sai pakit, jäi vielä flirttailemaan ja yritti hieroa hartioita yms.
Minun mielestäni ihan mikä tahansa rakkaus ja ihastuminen voi olla hottia, ei se sukupuolesta ole kiinni. Ihanaa on erityisesti sielunkumppanius. Tosin olen biseksuaali niin se selittää paljon sanomisistani
Bojan kuvailee tässä, mitkä piirteet on hänestä puoleensavetäviä ihmisissä (vastauksena kysymykseen, mitä huomaa ekana naisissa).
Ja sitä, millanen hymy hällä on, kun hän on itse onnellinen:D..........
Hox! Varaudu pitkään shippauskuvitteluhömppään. Ja tällä kirjoituksella en tarkoita, että tää kertois yhtään mitään kenenkään väleistä tai suuntautumisesta. Jaan vaan shippaushömpän ilosta. Tiedän täysin, että tää on kuvittelua ja fiilistelyä, ja siksi tää onkin hauskaa.
Vastauksena siis lyhennettynä, että kiinnittää huomiota silmiin, nauruun + "that impression that they are eager to live every moment in their life".
Twitterissä jossain oli kommenttia, että tuohan on kuin kuvaus Ksta, tai että monia niitä piirteitä myös Kssa. Tuossa nauru-kohdassa oli muutaki (jos tyyppi ei tykkää omasta naurustaan niin kiehtoo se jne). Mutta onhan kieltämättä Käärijällä kivat silmät, nauru ja elämänpalo, kuka toki tykkää mistäkin ja kuka kolahtaa kelläkin.
Videon julkaisijan kommentti videoon Youtubessa: "the question was about a woman. But Bojan's answer was gender-neutral. He only used "person" and gender neutral pronouns, which is actually really hard to do in Slovenian, so as a native speaker, I noticed that he put an effort to remain gender neutral, and so did another friend from our translators group!"
Lisäksi!!! Täällä on kiinnitetty shippauskuvitteluissa huomiota Bojanin leveään hymyyn eri tilanteissa. Niin tässä kuvaa: "For example, I have a problem because when I'm smiling at my max, I open my mouth so much that you can see my jaw and my eyes are fully closed... and lots of people have said when looking at my pictures that I have a fake laugh. when in reality I have a fake laugh when I look good at the pictures. Meanwhile, when I look all streched out, that's when I am at my max, the happiest laugh possible".
(kohta n. 2:15 eteenpäin)
Mietin vaan esim sitä Carpe diem clapping -videon loppua ja muutamaa muuta:D ainakin näytti onnelliselta heidän hyvästä bondista!
Tää on ilmeisesti kuvattu jo aiemmin ennen kevättä tai viisupyörityksen alkua, en oo varma.
Nää kohdat on suoraan videon alussa, loppuvideota en kuunnellu ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos bojan tulee niin ihan kiva nähdä mitä se tykkää Suomesta. Muuten tää juttu on mulle jo aika plääh..
No alkaahan tää olla jo vähän vanha juttu jota tekoelvytetään.
Vajaassa viikossa teidän mielestä symppis ystävyys (ehkä muutakin Bojanin puolelta) muuttuu vanhaksi jutuksi? xD
Ja Bojan vasta tulossa Suomeen!🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että tykkään serbialaisten miesten ulkonäöstä näiden viisujen jälkeen. (Bojanin juuret Serbiassa, Luke). Tykkään myös Serbian euroviisukarsinnoista (Konstrakta, Luke) 😀
Hyvä Serbia!😂Serbialaisista miehistä sanottua netissä (todella "luotettavasta" hömppälähteestä jossa oli listattu komeimpia serbejä😁)
"Serbian males have much less personal space than the northern and western Europeans: they adopt slap on the back, hug, strong and long handshake. They prefer tactile contact: thrice kisses on the cheek when meeting men. In the companies they usually spend long conversations on abstract themes. After watching the film the serb guy immediately wants to discuss it. People are open emotionally in this country.
http://beauty-around.com/en/tops/item/1144-most-handsome-serbian-men "
Ehkä tää on mikä Bojanista tekee tosi mielenkiintoisen ja viehättävän myös, nää kulttuurierot läheisyyden näyttämisessä. Tosin hän on kyllä periaatteessa slovenialainen mutta serbisukujuurilla.
Ja Luke taas ei oo yhtään tuollainen. Sehän on tosi introvertti ja oli varmaan raskasta kaikki tuo ihmisvilinä sille. Sellainen varautunut suloinen nörtti joka tykkäs kärtsästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni räppäri on joku kultakurkku laulajana?
Ootte kyllä hirveitä valittajia xD jos K laittaisi jotain super bromance henkistä lomaltaan niin sanoisitte että menee yli, rahastaa ja onpa outoa käytöstä kun on tyttiksen kanssa lomalla. Ja nyt kun pisti tollasen pienemmän jutun B suuntaan niin sanotte että se oli liian vähän. Eli teki kumpikaan mitä tahansa niin silti ei ole ikinä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Käärijän tulevaisuus riippuu osaksi siitä miten hoitaa nämä julkisuus- ja somekuviot. Toivottavasti Jeren puheet raha-asioista ja laskelmoiduista viisivuotissuunnitelmista jäävät pois ja Käärijä on enemmän esillä. Mielestäni Bojan toi Käärijän parhaat puolet esille ja toivoisin sitä enemmän jatkossakin.
Joo se viisivuotissuunnitelma oli aikamoista kylmää scheissea. On puhunut saman useaan kertaan haastiksissa, vaikka viimesimmässå oli lyövinään läpäksi, kun varmaan tajusi yhtäkkiä että saattaa kuulostaa kovalta
Itänaapurin naiset on kovia rahan perään myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas uskon että Käärijä on tullut jäädäkseen. Cheekin mentävä aukko on ja Tuiskukin lopettaa (vaikkei ihan samaa genreä olekaan). JVG alkaa myös jo kyllästyttää eikä niitä muita varteen otettavia räppäreitä niin kauheasti ole nyt pinnalla. Roope Salminenkin on plääh... Ja kyllä Suomessa isommatkin starat joutuu kuppiloita kiertämään.
Hieman kyllä mietityttää kun ei ehdi Eurooppaan nyt keikoille kun kysyntää on. Nyt pitäisi juuri sinne mennä, siellä kysyntä voi hiipua nopeastikin.
Näemmä Loreen julkisti Euroopan kiertueen, Suomessakin kaksi keikkaa. Sori, mutta toivon ettei myy loppuun täällä... 😅
Mun mielestä toi on todellinen harmi jos Käärijää ei saada ulkomaille keikoille kun on nostetta kun Lortsu ja Joker Out ja moni muukin keikkailee nyt ulkomailla.
Ehkä hänellä on Euroviisuhäslingin aikana mennyt maku maailmantähteydestä. Nyt kannattaisi tosiaan takoa sitä rautaa, niin saa vakiinnutettua asemaansa Euroopan musiikkimarkkinoilla. Jatkossa sitten helpompaa saada mahdollisesti rahakkaita keikkoja ja pidettyä itsensä näkyvillä.
Mies oli ihan loppu. Aivan loppu parissa kk. Ei sen pää kestäs ees maailmansuosiota.
Vierailija kirjoitti:
Bojan kuvailee tässä, mitkä piirteet on hänestä puoleensavetäviä ihmisissä (vastauksena kysymykseen, mitä huomaa ekana naisissa).
Ja sitä, millanen hymy hällä on, kun hän on itse onnellinen:D..........
Hox! Varaudu pitkään shippauskuvitteluhömppään. Ja tällä kirjoituksella en tarkoita, että tää kertois yhtään mitään kenenkään väleistä tai suuntautumisesta. Jaan vaan shippaushömpän ilosta. Tiedän täysin, että tää on kuvittelua ja fiilistelyä, ja siksi tää onkin hauskaa.
Vastauksena siis lyhennettynä, että kiinnittää huomiota silmiin, nauruun + "that impression that they are eager to live every moment in their life".
Twitterissä jossain oli kommenttia, että tuohan on kuin kuvaus Ksta, tai että monia niitä piirteitä myös Kssa. Tuossa nauru-kohdassa oli muutaki (jos tyyppi ei tykkää omasta naurustaan niin kiehtoo se jne). Mutta onhan kieltämättä Käärijällä kivat silmät, nauru ja elämänpalo, kuka toki tykkää mistäkin ja kuka kolahtaa kelläkin.Videon julkaisijan kommentti videoon Youtubessa: "the question was about a woman. But Bojan's answer was gender-neutral. He only used "person" and gender neutral pronouns, which is actually really hard to do in Slovenian, so as a native speaker, I noticed that he put an effort to remain gender neutral, and so did another friend from our translators group!"
Lisäksi!!! Täällä on kiinnitetty shippauskuvitteluissa huomiota Bojanin leveään hymyyn eri tilanteissa. Niin tässä kuvaa: "For example, I have a problem because when I'm smiling at my max, I open my mouth so much that you can see my jaw and my eyes are fully closed... and lots of people have said when looking at my pictures that I have a fake laugh. when in reality I have a fake laugh when I look good at the pictures. Meanwhile, when I look all streched out, that's when I am at my max, the happiest laugh possible".
(kohta n. 2:15 eteenpäin)
Mietin vaan esim sitä Carpe diem clapping -videon loppua ja muutamaa muuta:D ainakin näytti onnelliselta heidän hyvästä bondista!
Tää on ilmeisesti kuvattu jo aiemmin ennen kevättä tai viisupyörityksen alkua, en oo varma.
Nää kohdat on suoraan videon alussa, loppuvideota en kuunnellu ainakaan vielä.
Noilla jaloilla varmaan pystyykin voltteja heittämään ja pitelemään ihmisiä hankalissa asennoissa sylissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen lienee ainakin sopinut ulkomaan keikkansa jo aika päiviä sitten, ei vasta näiden viisujen jälkeen. Joker Outista en tiedä. Tuntuisi kyllä oudolta, jos he ovat nyt parin viikon aikana ehtineet sopia kaiken eikä ole ollut pienempiä keikkoja jo buukattuna.
Huomattavasti eri tilanne siltä osin Käärijään, joka (vaikka halusi voittaa) ei voinut tietää, millaiseksi hulinaksi homma menee.
Kai tajuat että Käärijän lisäksi siellä oli iso lössi taustalaulajia vai miksi taustaräppäreiksi niitä kutsutaankaan.