Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Se pätkä missä B nikkaa silmää K:lle Tavastialla, selkä yleisöön päin, K on siinä niin ihanan 'otetun', itsetietoisen ja onnellisen näköinen. Love it. Ja se on just kuten joku sano et B teki tän eleen suoraan ja pelkästään K:lle. Ei ollut mikään yleisölle tarkoitettu juttu. Ihan vain heidän kahden välinen pikku flirtti ja rakkauden osoitus. Ottakaa 'rakkaus' miten otatte.
Saisko linkin tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikenlaista asiatonta keskustelua täältä löytyy, mutta ko. tyyppi _on_ trainee. K:n varsinainen manageri on ihan eri ihminen.
Kyllä, ja jokainen aloittaa joskus jostain. Tuohan on Evelle ihan älyttömän hyvä näytönpaikka. Tekee ihan pahaa välillä lukea näitä teidän nuoria naisia vähätteleviä ja, kyllä, hyvinkin misogyynisiä viestejä. Pitää ihan tarkistaa säännöllisesti etten varmasti ole eksynyt jonnekin Ylilaudalle
Miettikääpä vaikka jos joku puhuis noin teidän omasta tyttärestänne.
Olisi helpompaa lukea sun viestejä ärsyyntymättä, jos kirjoittaisit teidän joidenkin eikä teidän. Tolla kirjoitustyylillä kohdistat sanasi myös syyttömille ja samalla nostat itsesi jalustalle. Se ei auta sua pääsemään tavoitteesi, vaan päinvastoin. Ihan vaan vinkkinä.
Itse asiasta olen samaa mieltä eli jotkut viestit ovat pahantahtoisia ja ala-arvoisia. Mutta misogynia-termin toistelu ei kannata, koska se ei ole todellakaan kaikilla syy noihin kommentteihin, jos on kellään.
Tämä on muuten totta. En itsekään hyväksy tyttöystävää ja manageria solvaavia viestejä, eikä ne kuulu tähän ketjuun. Mutta se, että syytetään niistä viesteistä kaikkia kommentoijia ei auta asiaa. Se herättää vaan ärtymystä, kun syytellään jostakin, mitä ei ole tehnyt. Kannattaa tosiaan miettiä viestinsä sävyä, jos haluaa, että jokin asia menee perille. Toisaalta tällaiset keskustelut eivät ole edes hedelmällisiä, eikä ne johda mihinkään. Ainoa mikä auttaa on se, että jättää huomiotta ilkeät viestit ja ilmoittaa niistä ylläpidolle. Niin se tosiaan on, että trolleja ei kannata ruokkia, koska he elävät huomiosta.
Nimeksi ehdotan klassikkoa homohistoriasta eli Villit Pippelit.
T. Rietas gay[/quote]
Villit Pippelit ja Paljas Uneksija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikenlaista asiatonta keskustelua täältä löytyy, mutta ko. tyyppi _on_ trainee. K:n varsinainen manageri on ihan eri ihminen.
Kyllä, ja jokainen aloittaa joskus jostain. Tuohan on Evelle ihan älyttömän hyvä näytönpaikka. Tekee ihan pahaa välillä lukea näitä teidän nuoria naisia vähätteleviä ja, kyllä, hyvinkin misogyynisiä viestejä. Pitää ihan tarkistaa säännöllisesti etten varmasti ole eksynyt jonnekin Ylilaudalle
Miettikääpä vaikka jos joku puhuis noin teidän omasta tyttärestänne.
Olisi helpompaa lukea sun viestejä ärsyyntymättä, jos kirjoittaisit teidän joidenkin eikä teidän. Tolla kirjoitustyylillä kohdistat sanasi myös syyttömille ja samalla nostat itsesi jalustalle. Se ei auta sua pääsemään tavoitteesi, vaan päinvastoin. Ihan vaan vinkkinä.
Itse asiasta olen samaa mieltä eli jotkut viestit ovat pahantahtoisia ja ala-arvoisia. Mutta misogynia-termin toistelu ei kannata, koska se ei ole todellakaan kaikilla syy noihin kommentteihin, jos on kellään.
Pahoitteluni, että valitsin sanani väärin. Itselläni kun on sattumoisin suunnilleen samanikäinen tytär (ja vieläpä nätti blondi) ja jotenkin vaan tämä palsta iski taas naamalle sen mitä kaikkea vastaan nuoret naiset joutuvat taistelemaan. Ja nyt en siis enää puhu pelkästään tästä palstasta vaan yleisesti. Itse olen jo omat taisteluni taistellut (kuvainnollisesti siis) ja toki nykyään asiat ovat paljon paremmalla tolalla kuin omassa nuoruudessani (nuoressa aikuisuudessani?) mutta silti. Naisviha on vieläkin niin syvällä joissain ihmisissä että he eivät edes itse sitä käyttäytymistä havaitse.
Ja vielä tahdon erikseen sanoa, että en missään nimessä tahdo syyttää kaikkia kirjoittajia tästä, pyydän anteeksi että aiemmista viesteistäni sai sellaisen kuvan että näin olisi. Suurin osa viesteistä on ollut aivan ihania ja tätä palstaa on suurimman osan ajasta aivan mahtavaa seurata.
Siis K:han v:ttuilee suoraan Jokereille. Mitä ihmettä. Vitsi? Keikka 16.6
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt jos teidän kumppani olisi pienempi artisti ja singahtaisi megatähteyteen. Varmasti haluaisitte olla kokemassa asioita mukana keikkamatkoilla jos se olisi mahdollista. Etenkin K:n aikataulut on varmasti niin tiukat ettei pahemmin kotiin ehdi kääntymään. Erikoista syyttää tyttöystävää ripustautumisesta. Entä jos K on itse toivonut mukaan? Varmasti tyttöystävälläkin on töitä mutta saattaa lomailla enemmän kesällä. Kyllä tuo myös ajan saatossa tasaantuu eikä enää tarvitse olla aina mukana. Riippuu täysin ihmisistä. Festarityöntekijänä voin sanoa että kyllä niitä vaimoja ja miehiä on takahuoneissa näkynyt kohtalaisen paljon.
kyllä se nyt vähän ärsytytäis kumppani oli mukana joka ikises keikkalla pitäähän suhtees jotain omaa aikaakin olla eikä olla toises kii 24/7 sä et varmaan parisuhteesta tiiäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pätkä missä B nikkaa silmää K:lle Tavastialla, selkä yleisöön päin, K on siinä niin ihanan 'otetun', itsetietoisen ja onnellisen näköinen. Love it. Ja se on just kuten joku sano et B teki tän eleen suoraan ja pelkästään K:lle. Ei ollut mikään yleisölle tarkoitettu juttu. Ihan vain heidän kahden välinen pikku flirtti ja rakkauden osoitus. Ottakaa 'rakkaus' miten otatte.
Saisko linkin tähän?
Video on poistettu
Vierailija kirjoitti:
Allun insta -> Jere päässyt tallinnaan ilman tyttöystävää? Kuvassa kilistelee vaan neljä ihmistä
Oikein fiksua ettei tyttöystävä ole mukana Viron reissulla.
Vierailija kirjoitti:
missä muka
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tota osaa tulkita vitsiksi, niin sitten on jotakin hassusti. Juuri aiemmin kaipasi Bojania puheissaan. Ja heti ton kommentin jälkeen sanoi että oli vitsi, menkää kaikki katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut palstaa ihan koska pidän K:sta ja B:stä artisteina, ja heidän ystävyytensä on todella hauskan oloinen. Naisena täytyy sanoa että täällä tämä äänensävy ketään K:n elämässä olevia naisia kohtaan on täynnä äärimmäistä naisvihaa. Managerin krediittejä vähätellään kutsumalla "treinerimanageriksi" ja vihjaillaan, että hän on rakastunut K:hon, koska eihän kukaan nainen voi tehdä töitä menestyvän miehen kanssa rakastumatta tähän. Puheet tyttöystävästä ovat vielä kauheampia. Hänen ammattiaan, ulkonäköään, mielenterveyttään ja luonnettaan analysoidaan pienten vilausten perusteella. Tavalliset K:n fanit eivät välitä siitä, että jossain videolla on ylimääräiset jalat, tai että kynnet vilahtavat. Tämä naisia kohtaan syösty viha johtunee siitä, että shippaajat eivät voi hyväksyä K:n suhdetta, ja että "analyysit" voivat olla väärässä. Bojania ylistetään nyt, mutta odotetaan kunnes hän löytää kumppanin...
Eipäs yleistetä! Itsekin shippaan B&K, mutta se on fiktiota. Jos K on onnellinen tyttöystävänsä kanssa, good for him!
Tytyn haukkujat ovat ihan oma alalajinsa, joka haluaa purkaa omaa pahaa oloaan sivulliseen. Ihan samalla tavalla kuin Jodelissa puretaan pahaa oloa vauvapalstalle kirjoittajiin, täällä puretaan pahaa oloa K:n tytyyn.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt jos teidän kumppani olisi pienempi artisti ja singahtaisi megatähteyteen. Varmasti haluaisitte olla kokemassa asioita mukana keikkamatkoilla jos se olisi mahdollista. Etenkin K:n aikataulut on varmasti niin tiukat ettei pahemmin kotiin ehdi kääntymään. Erikoista syyttää tyttöystävää ripustautumisesta. Entä jos K on itse toivonut mukaan? Varmasti tyttöystävälläkin on töitä mutta saattaa lomailla enemmän kesällä. Kyllä tuo myös ajan saatossa tasaantuu eikä enää tarvitse olla aina mukana. Riippuu täysin ihmisistä. Festarityöntekijänä voin sanoa että kyllä niitä vaimoja ja miehiä on takahuoneissa näkynyt kohtalaisen paljon.
Ihan oikeasti pliis, älä pilaa osaltasi enempää tätä ketjua. Ilmoita ne solvaavat viestit ylläpidolle, mutta älä ruoki noita pahanilmanlintuja. Jos joku haluaa ilkeillä, niin hän tekee sen kuitenkin. Ei siihen auta minkäänlainen järkipuhe, provosoituvat vaan entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin? Miten ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko linkin tähän?
Mä laitoin sen eilisiltaisen linkin mutta sepä ei näköjään enää toiminut. Ja toista linkkiä mulla ei ole, toivottavasti joku löytää sen vielä jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti pliis, älä pilaa osaltasi enempää tätä ketjua. Ilmoita ne solvaavat viestit ylläpidolle, mutta älä ruoki noita pahanilmanlintuja. Jos joku haluaa ilkeillä, niin hän tekee sen kuitenkin. Ei siihen auta minkäänlainen järkipuhe, provosoituvat vaan entisestään.
tää palsta on jo pilattu joka toinen juttu on trollin tai jonku kuka vaan haluu pilata sitten on niit järkeviä voi olla palstan loppu onneks on se toinen
Vierailija kirjoitti:
ainakin jeren fanitus pisteet laskee ainakin ton viestin jälkeen
Niin minkä viestin?
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut palstaa ihan koska pidän K:sta ja B:stä artisteina, ja heidän ystävyytensä on todella hauskan oloinen. Naisena täytyy sanoa että täällä tämä äänensävy ketään K:n elämässä olevia naisia kohtaan on täynnä äärimmäistä naisvihaa. Managerin krediittejä vähätellään kutsumalla "treinerimanageriksi" ja vihjaillaan, että hän on rakastunut K:hon, koska eihän kukaan nainen voi tehdä töitä menestyvän miehen kanssa rakastumatta tähän. Puheet tyttöystävästä ovat vielä kauheampia. Hänen ammattiaan, ulkonäköään, mielenterveyttään ja luonnettaan analysoidaan pienten vilausten perusteella. Tavalliset K:n fanit eivät välitä siitä, että jossain videolla on ylimääräiset jalat, tai että kynnet vilahtavat. Tämä naisia kohtaan syösty viha johtunee siitä, että shippaajat eivät voi hyväksyä K:n suhdetta, ja että "analyysit" voivat olla väärässä. Bojania ylistetään nyt, mutta odotetaan kunnes hän löytää kumppanin...
Mä vaan toivoisin, että ty:stä ei puhuttaisi täällä ollenkaan, vaan keskityttäisiin ketjun aiheeseen, fiktiiviseen shippaamiseen :( Hän ei liity tähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko linkin tähän?
Mä laitoin sen eilisiltaisen linkin mutta sepä ei näköjään enää toiminut. Ja toista linkkiä mulla ei ole, toivottavasti joku löytää sen vielä jostain.
juu huomasin et oli poistettu :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tota osaa tulkita vitsiksi, niin sitten on jotakin hassusti. Juuri aiemmin kaipasi Bojania puheissaan. Ja heti ton kommentin jälkeen sanoi että oli vitsi, menkää kaikki katsomaan.
Autistit ei useinkaan ymmärrä läppää, vaan ottavat kaiken kirjaimellisesti.
Tätä ei kannata yleistää liiaksi, terveisin autisti, jolla ei oo ikinä ollut vaikeuksia ymmärtää läppää tai sarkasmia. Yksilökohtaista!
Hyvältä vaikutti meininki.