Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
22041/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrrrggghh ku en löydä mistään alustalta tuosta Viron keikasta🤬 Pyydän laittakaa tänne linkkejä jos löydätte ku oon ite niin puusilimä.

22042/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyways ,näytti siinä Mikael Gabrielin pätkässä siltä ,että hyvin upposi yleisöön ,tärkeä juttu noin ekalla ulkomaankeikalla🏊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22043/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan. En jaksa edes lukea kaikkea.

Olen seurannut tätä Joker Out tarua. He ovat ilmeisesti todella suosittuja kotimaassaan, yleisö/tytöt kiljuu konserteissa. Ja erityisesti Bojan on siinä keskiössä. Helsingin keikka oli varmasti aivan erityinen, että sen pystyi pitämään osin salassa. Luulen, että JO suosio tulee vielä kasvamaan, kiinkuin Måneskinlla.

Vierailija
22044/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikenlaista asiatonta keskustelua täältä löytyy, mutta ko. tyyppi _on_ trainee. K:n varsinainen manageri on ihan eri ihminen.

Kyllä, ja jokainen aloittaa joskus jostain. Tuohan on Evelle ihan älyttömän hyvä näytönpaikka. Tekee ihan pahaa välillä lukea näitä teidän nuoria naisia vähätteleviä ja, kyllä, hyvinkin misogyynisiä viestejä. Pitää ihan tarkistaa säännöllisesti etten varmasti ole eksynyt jonnekin Ylilaudalle

Miettikääpä vaikka jos joku puhuis noin teidän omasta tyttärestänne.

Jos minulla olisi lapsi, joka olisi harjoittelija, niin minusta olisi kummallista, jos hänestä ei saisi käyttää nimitystä harjoittelija. Pitäisikö häntä nimittää Tasavallan presidentiksi vaikka hän olisikin harjoittelija, esimerkiksi manageriharjoittelija?

Vierailija
22045/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/gyunikum/720391834662322176/bonus-slow-mo-under-…

#you can pinpoint the exact moment Bojan falls in love

Vierailija
22046/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan. En jaksa edes lukea kaikkea.

Olen seurannut tätä Joker Out tarua. He ovat ilmeisesti todella suosittuja kotimaassaan, yleisö/tytöt kiljuu konserteissa. Ja erityisesti Bojan on siinä keskiössä. Helsingin keikka oli varmasti aivan erityinen, että sen pystyi pitämään osin salassa. Luulen, että JO suosio tulee vielä kasvamaan, kiinkuin Måneskinlla.

tämä saivat nopeesti suomessa liputkin myytyy

Vierailija
22047/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut palstaa ihan koska pidän K:sta ja B:stä artisteina, ja heidän ystävyytensä on todella hauskan oloinen. Naisena täytyy sanoa että täällä tämä äänensävy ketään K:n elämässä olevia naisia kohtaan on täynnä äärimmäistä naisvihaa. Managerin krediittejä vähätellään kutsumalla "treinerimanageriksi" ja vihjaillaan, että hän on rakastunut K:hon, koska eihän kukaan nainen voi tehdä töitä menestyvän miehen kanssa rakastumatta tähän. Puheet tyttöystävästä ovat vielä kauheampia. Hänen ammattiaan, ulkonäköään, mielenterveyttään ja luonnettaan analysoidaan pienten vilausten perusteella. Tavalliset K:n fanit eivät välitä siitä, että jossain videolla on ylimääräiset jalat, tai että kynnet vilahtavat. Tämä naisia kohtaan syösty viha johtunee siitä, että shippaajat eivät voi hyväksyä K:n suhdetta, ja että "analyysit" voivat olla väärässä. Bojania ylistetään nyt, mutta odotetaan kunnes hän löytää kumppanin... 

Äläpä yleistä että kaikki shippailijat ovat haukkuneet tyttistä. Vähintään yhtä monet yrittävät jatkuvasti (minä mukaan lukien) saada noita puheita pois tästä ketjusta. Mutta muutama jankkaaja löytyy jotka haluavat vaan jatkaa eivätkä ehkä ihan ymmärrä mitä tekevät.

Toiseksi, se jos täällä annetaan mielipiteitä siitä, miten somea kannattaisi hoitaa, ei ole naisvihaa. Täällä on perusteltu moneen kertaan miksei siellä videolla kannattaisi jatkuvasti vilahtaa tyttiksen. Jos haettiin mysteeriä niin kerran tai kaksi olisi mennyt. Nyt vitsi on vanhentunut ja tämä ketju on täynnä K:n faneja joita toi tilanne huolestuttaa. Se että muutama haluaa K:n olevan sinkku ihan oikeastikin, niin ei tarkoita että kaikki täällä ajattelis niin.

Ei siis pidä yleistää.

Mikä sinä olet sanomaan, mitä missäkin videolla pitää olla tai mikä siellä saa vilahtaa? Mikä tilanne huolestuttaa? Kaikkihan tietävät Jerellä olevan tyttyöystävän. Tuskin heillä on tarvetta alkaa elämään jotain kulissielämää teidän fantasioidenne takia.

Vierailija
22048/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee vähän ot:tä eli hypätkää yli ne joita ei meidän palstailijoiden elämäntilanteet kiinnosta.

Mulle itselleni on tää viisukevät tuonut Cha Cha Chan ja Käärijän myötä sitä iloa elämään minkä on moni muukin maininnut täällä. Etenkin, koska viime vuoden puolella menetin yllättäen yhden rakkaimmista läheisistäni, enkä oikein tiennyt miten olisin elämää jatkanut siitä eteenpäin (tuli muutenkin hankalaan vaiheeseen, mistä lisää kohta).

Tämä Bn ja Kn välinen ystävyyssuhde on ollut kiva bonus tähän lisäksi, mutta olen kyllä alkanut peilaamaan sitä ehkä liikaa omaan elämääni ja ainakin tällä hetkellä suorastaan ahdistaa, koska todellakin toivon ettei tilanne ole oikeasti kulissien takana yhtään samantyylinen kuin omani. Itse tapasin Bojanini reilut 5 vuotta sitten yhteisen harrastuksen kautta, ja meillä oli juuri tuollaista yhdessä.

Ystävystyttiin molemmille poikkeuksellisen nopeasti ja syvästi, ja oltiin toistemme seurassa aivan kuin eri ihmisiä. Hymy herkässä, juttu lensi, ja aivan joka väliin kaikkien kanssa puhuessa oli aina mainittava se toinen tyyppi (kaikki sen kaverit tiesi mut nimeltä parin kk:n sisään, minä heitin äidilleni läppää et hei oon sit adoptoinu tälläisen tyypin eli nyt sulla on lapsenlapsi nimeltä X). Meistä siis toinen oli/on pitkässä parisuhteessa ja toinen seksuaaliselta suuntautumiseltaan "vääränlainen" eli mitään kaverisuhdetta kummoisempaa ei meidän välille pitänyt syntyä.

Kummasti ne jutut alkoi kuitenkin kääntymään siihen, että "sit kun asutaan yhdessä"/"karataan" jne ja siitä vielä astetta pahempaan, ensin läpällä heitettyihin seksikommentteihin ja "jossain toisessa elämässä" ja muihin jossitteluihin. Sit tuli korona, toisen työttömyys, ja kaikkea muuta kivaa, ja kumpikaan ei oikein loppupeleissä uskaltanut heittäytyä siihen mitä oltaisiin molemmat haluttu eli sovittiin siinä vaiheessa että kaikki nuo ylimääräiset jätetään nyt pois ja jatketaan ystävinä.

Jatkuu... 1/2

Vierailija
22049/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikenlaista asiatonta keskustelua täältä löytyy, mutta ko. tyyppi _on_ trainee. K:n varsinainen manageri on ihan eri ihminen.

Kyllä, ja jokainen aloittaa joskus jostain. Tuohan on Evelle ihan älyttömän hyvä näytönpaikka. Tekee ihan pahaa välillä lukea näitä teidän nuoria naisia vähätteleviä ja, kyllä, hyvinkin misogyynisiä viestejä. Pitää ihan tarkistaa säännöllisesti etten varmasti ole eksynyt jonnekin Ylilaudalle

Jos minulla olisi lapsi, joka olisi harjoittelija, niin minusta olisi kummallista, jos hänestä ei saisi käyttää nimitystä harjoittelija. Pitäisikö häntä nimittää Tasavallan presidentiksi vaikka hän olisikin harjoittelija, esimerkiksi manageriharjoittelija?

No en tuota harjottelijastatusta pelkästään tarkoittanut vaan yleistä mollausta, alaspainamista ja aivan asiattomia viestejä mitä on jatkuvasti molempia kohtaan.

Vierailija
22050/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tästä tuli näin pitkä.... 2/2

Jotenkin se pelkkä ystävyyssuhde tuntui niin erilaiselta ja väkinäiseltä, että sitä alun iloa ja autenttisuutta ei mitenkään ole saanut takaisin. Ja muhun oikeesti sattuu joka kerta kun puhutaan tai kyseinen tyyppi tulee jostain mieleen, ja siis ihan kaikestahan se tulee. Yhteydenpito on molempien osalta vähentynyt ihan minimiin, mutta viikoittain kuitenkin lähetellään toisillemme just niitä samoja linkkejä mitä tuli ennenkin laitettua (aina kun nähdään jotain mistä se toinen olisi ehkä tykännyt netissä jne), mutta syvällisemmät juttelut on jäänyt pois. Mun on monta kertaa tehnyt mieli ottaa vähän etäisyyttä mut aina tulee se viesti sit sieltä et oonko kunnossa. Ja sama myös toisinpäin. Eikä me olla kumpikaan. Kunnossa siis.

Muutaman kerran jommankumman ollessa kännissä tai muuten huonona, on sit paljastunut että se toinen on etääntynyt koko lähipiiristään koska sitä ei vaan kiinnosta kenenkään jutut enää, yrittää vaan jaksaa nousta sängystä, ja sama myös mulla vaikka olenkin aina ollut vähemmän sosiaalinen. Sit tämä läheisen kuolema jonka jälkeen olin niin lamassa että en oikeasti kuvitellut selviäväni millään. En vastannut viesteihin pariin kuukauteen ja sit sieltä tuli vaan linkki Bruce Springsteenin biisiin There goes my miracle (vähän jatkumona siihen, että musiikki oli varsinkin alussa yks meidän yhteisistä jutuista. Monta sellaista biisiä mitä en enää pysty kuuntelemaan ollenkaan). En enää luullut osaavani itkeä mutta tässä kohdassa padot aukesi.

En tiedä vieläkään mitä tästä tulee vai tuleeko mitään, mutta en todellakaan halua elää loppuelämääni kokonaan ilman tätä ihmistä, vaikka sydäntä raastaisi kuinka. Eli toivon siis vilpittömästi että K:n ja B:n välillä olisi todella ihan vain tavallinen ystävyyssuhde tai edes se laskelmoitu julkisuudenhaku tän kaiken takana, koska tää on todella raskasta. Jotkut noista eleistä ja ilmeistä kun ne on yhdessä vaan tuntuu niin älyttömän tutuilta...

Vierailija
22051/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/gyunikum/720391834662322176/bonus-slow-mo-under-…

#you can pinpoint the exact moment Bojan falls in love

Mä en pysy enää kärryillä, kuinka monesti oon kattonu ton norminopeudella ja hidastettuna :D On niin älyttömän ihana <3

Vierailija
22052/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut palstaa ihan koska pidän K:sta ja B:stä artisteina, ja heidän ystävyytensä on todella hauskan oloinen. Naisena täytyy sanoa että täällä tämä äänensävy ketään K:n elämässä olevia naisia kohtaan on täynnä äärimmäistä naisvihaa. Managerin krediittejä vähätellään kutsumalla "treinerimanageriksi" ja vihjaillaan, että hän on rakastunut K:hon, koska eihän kukaan nainen voi tehdä töitä menestyvän miehen kanssa rakastumatta tähän. Puheet tyttöystävästä ovat vielä kauheampia. Hänen ammattiaan, ulkonäköään, mielenterveyttään ja luonnettaan analysoidaan pienten vilausten perusteella. Tavalliset K:n fanit eivät välitä siitä, että jossain videolla on ylimääräiset jalat, tai että kynnet vilahtavat. Tämä naisia kohtaan syösty viha johtunee siitä, että shippaajat eivät voi hyväksyä K:n suhdetta, ja että "analyysit" voivat olla väärässä. Bojania ylistetään nyt, mutta odotetaan kunnes hän löytää kumppanin... 

Todella hyvin kirjoitettu! Ketjun naisvihamielisyys on kammottavaa, Jere infantilisoidaan tahdottomaksi nössykäksi, johon hyväksikäyttävä "gf" ripustautuu.

Tää on fiilistelyketju, ei mikään A-Studio.

Vierailija
22053/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ymmärrät sen, että suurin osa meistä täällä haluaa vain fiilistellä B&K tapausta, osa vain jompaakumpaa heistä. Välillä fiilistellään myös heidän musiikkiaan jne. Se että palstalla on myös ns. pahanilmanlintuja, ei ole muiden kommentoijien vika. Ymmärrän ärtymyksesi ja olet monessa asiassa täysin oikeassa, mutta kai ymmärrät myös sen, että kirjoittamasi kommentti vain herättää vastareaktion näissä pahanilmanlinnuissa ja sitten kierre on taas valmis ja jankkaaminen sekä solvaaminen vaan jatkuu. Toivoisin, että loukkaavat kommentit vaan ohitettaisiin ja pyydettäisiin niiden poistoa. Yleensä ne poistuukin, jos toimitaan joukkovoimalla. Niinkuin sanotaan; älä ruoki trollia!

Vierailija
22054/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rietas gay -meininki riittää, kiitos. Liian pitkälle mennyt.

Vierailija
22055/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi helpompaa lukea sun viestejä ärsyyntymättä, jos kirjoittaisit teidän joidenkin eikä teidän. Tolla kirjoitustyylillä kohdistat sanasi myös syyttömille ja samalla nostat itsesi jalustalle. Se ei auta sua pääsemään tavoitteesi, vaan päinvastoin. Ihan vaan vinkkinä.

Itse asiasta olen samaa mieltä eli jotkut viestit ovat pahantahtoisia ja ala-arvoisia. Mutta misogynia-termin toistelu ei kannata, koska se ei ole todellakaan kaikilla syy noihin kommentteihin, jos on kellään.

Vierailija
22056/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten nuoria ja kauniita (Joker out):

Siis Bojan ja Jan ovat samanikäisiä!? Ei ikinä uskois tosta 😅 ja toi Martinhan on komea kuin mikä

Vierailija
22057/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kohta siis oma bändikin kasassa 😅

Härskit Jokerit?

Villit Jokerit?

Joku fiksumpi voisi keksiä jonkun palstan jokereita kuvaavan adjektiivin.

Vierailija
22058/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis tiedä sitä toista kappaletta serbiaksiko?

Vierailija
22059/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arrrrggghh ku en löydä mistään alustalta tuosta Viron keikasta🤬 Pyydän laittakaa tänne linkkejä jos löydätte ku oon ite niin puusilimä.

Siellä festarijörjestäjän stooriSa on muutama pätkä

Vierailija
22060/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä yleistä että kaikki shippailijat ovat haukkuneet tyttistä. Vähintään yhtä monet yrittävät jatkuvasti (minä mukaan lukien) saada noita puheita pois tästä ketjusta. Mutta muutama jankkaaja löytyy jotka haluavat vaan jatkaa eivätkä ehkä ihan ymmärrä mitä tekevät.

Toiseksi, se jos täällä annetaan mielipiteitä siitä, miten somea kannattaisi hoitaa, ei ole naisvihaa. Täällä on perusteltu moneen kertaan miksei siellä videolla kannattaisi jatkuvasti vilahtaa tyttiksen. Jos haettiin mysteeriä niin kerran tai kaksi olisi mennyt. Nyt vitsi on vanhentunut ja tämä ketju on täynnä K:n faneja joita toi tilanne huolestuttaa. Se että muutama haluaa K:n olevan sinkku ihan oikeastikin, niin ei tarkoita että kaikki täällä ajattelis niin.

Ei siis pidä yleistää.

Mikä sinä olet sanomaan, mitä missäkin videolla pitää olla tai mikä siellä saa vilahtaa? Mikä tilanne huolestuttaa? Kaikkihan tietävät Jerellä olevan tyttyöystävän. Tuskin heillä on tarvetta alkaa elämään jotain kulissielämää teidän fantasioidenne takia.

Tää on nyt niin moneen kertaan yritetty selittää nätisti, etten enää jaksa, kun ei näytä menevän millään perille. Ja mitä sä mun kimppuun käyt? Just sanoin että oon yksi niistä, jotka on yrittäny pitää tyttistä pois tästä ketjusta! Mutta enpä jaksa tehdä sitä enää. Tota sun touhua kutsutaan jossain päin omiin muroihin kusemiseksi. Pikkuvinkki: se ei kannata.

Ketju on lukittu.