Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21761/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut testaa mua yhen kerran vaan,

mulla on mesta mihin mennä,

siellä on kaapissa pari coronaa,

jos meil ei juttu muuten lennä,

Jos haluut niin jää tyynyjuttelemaan,

mutta jos et annan sun mennä,

mulle on ilo olla sun vahinko,

vahinko va va vahinko

-Bojan-

Vierailija
21762/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä missä näkyy konetta enemmän, näkyy blondi istumassa penkillä.

Voi luoja, miksi se noita raahaa mukanaan eikä esim kitaristia joka lähti Miken mukana vantaalle

Sori, mutta tää kaksosten raahaaminen kaikkialle kyllä laskee Jeren pisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21763/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi köyhäilypuheet vois jättää jo pois ja viittaukset yksiöön, kun just saanut vuokrakolmion Vantaan kaupungilta, sijoitusasuntoja ja eiköhän noista keikoista ja Spotifystakin oo alkanut jo liksaa valumaan.

Vierailija
21764/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serbian fan girl? Siis Linnea Ruotsista?

Älkää nyt menkö taas tähän samaan hölmöt 😜🤭

I don't know about Linnea but I'm pretty sure I'm real person😂😂 and not some troll as someone would think...I have never trolled in my life🙄 but it's okay i can understand if you would think so. Also my English is pretty average for a person that would actually come from Sweden or Finland😂 But hey you're free to believe whatever you want to..

Hyvin ymmärrät suomea 👏

Thanks!! I'd really love to have Bojan's talent for languages, but for now it's Google translate who does really great job🥰

Write that same in your own language.

Hvala!! Zaista bih volela da posedujem Bojanov talenat za jezike, ali za sada je Google translate taj koji sjajno obavlja posao🥰

Ohh this is fun😁😂😂

Btw I was talking about Bojan's eyes, but that being said Jere has beautiful blue eyes, too💕

Vierailija
21765/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä.ne platkut töröttää Allun stoorissa kuva tägätty evvk mut toisenkin kaksosen käsi näkyy. Mut aivan sama J kuuluu B:lle 🌹

Vierailija
21766/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksospimut mukana matkassa juu. Voi hyvänen aika. Ois nyt ottanu Miken. Potkassu edes toisen noista pinpoista pois. Kumpaa tarvitaan enemmän.

Ei kyllä kannata näköjään Jeren lähteä Sloveniaan. Ei taatusti pääse yksin. Gf seuraa kaikkialle, mihin joku virallinen taho ei hänen pääsyään estä.

Mä oon sanonut saman jo monta kertaa tässä ketjussa, jos se sinne Sloveniaan menee on gf käsipuolessa. Ja ilmeisesti ihan K:n omasta tahdosta

Eikä Bojan kehtaa sanoa mitään asiasta. Tajuaa varmaan olla kutsumatta toista kertaa.

Vierailija
21767/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi 'kippistä Jere' 🙄 Voivoi. Kyllä me tiedetään et olet siellä yksityiskoneessa. Poikaystäväsi Käärijän kanssa. Matkalla maineeseen.

Joo näköjään meno vaan kiihtynyt, kun Myrtsi käynyt lukemassa palstaa. Ei oo enää kovin hienovaraisia noi viittaukset tyttikseen, vaan ihan kunnolla näkyy ja kuuluu.

Vierailija
21768/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksospimut mukana matkassa juu. Voi hyvänen aika. Ois nyt ottanu Miken. Potkassu edes toisen noista pinpoista pois. Kumpaa tarvitaan enemmän.

Ei kyllä kannata näköjään Jeren lähteä Sloveniaan. Ei taatusti pääse yksin. Gf seuraa kaikkialle, mihin joku virallinen taho ei hänen pääsyään estä.

Mä oon sanonut saman jo monta kertaa tässä ketjussa, jos se sinne Sloveniaan menee on gf käsipuolessa. Ja ilmeisesti ihan K:n omasta tahdosta

Eikä Bojan kehtaa sanoa mitään asiasta. Tajuaa varmaan olla kutsumatta toista kertaa.

Mä kyllä luulen että se ei kutsu edes sitä yhtä kertaa. Kyllä se ton touhun jo näki🙄

Vierailija
21769/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manageritrainee näkyy Alluprkleen stoorissa ja myös tägättynä. Onko näköhavaintoja kuristajaviikunasta?

Vierailija
21770/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi 'kippistä Jere' 🙄 Voivoi. Kyllä me tiedetään et olet siellä yksityiskoneessa. Poikaystäväsi Käärijän kanssa. Matkalla maineeseen.

Joo näköjään meno vaan kiihtynyt, kun Myrtsi käynyt lukemassa palstaa. Ei oo enää kovin hienovaraisia noi viittaukset tyttikseen, vaan ihan kunnolla näkyy ja kuuluu.

No mitä enemmän slovenialaiset juorulehdet kirjoittelee eurovison loverista sitä enemmän täytyy tehdä selväksi että tää kuuluu kyllä mulle

Vierailija
21771/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän jo kertoo, mikä on Bojanin arvo Jerelle. Ihmettelen vaan miksi Jere edes haluaa tavata, kun on noin riippuvainen gf:stä.

Vierailija
21772/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti taitaa olla Berliinissä, mutta Etel ja Katri on Tallinnassa. Ovat tainneet mennä sinne Helsingistä suoraan.

Vierailija
21773/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siellä.ne platkut töröttää Allun stoorissa kuva tägätty evvk mut toisenkin kaksosen käsi näkyy. Mut aivan sama J kuuluu B:lle 🌹

Mä taas katsoin että hetkinen, tuossahan ei näy myrttiä? Allu, kärtsä, evvk ja toi toinen äijä?

Vierailija
21774/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manageritrainee näkyy Alluprkleen stoorissa ja myös tägättynä. Onko näköhavaintoja kuristajaviikunasta?

Luulis, että kitaristille tai ammattivalokuvaajalle ois ollu enemmän käyttöä ku manageritraineelle.

Vierailija
21775/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa toi kippistelijä olla evvk.

Vierailija
21776/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta manageria vastapäätä koneessa ja kuvassa on miehen jalka ja käsivarsi. Näenkö omiani?

Vierailija
21777/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh Mikke ois kyllä ansainnut ton paikan koneesta.

Vierailija
21778/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen onko kyseessä joku reviirinmerkkaus niin todella epäkunnioittavaa käytöstä ettei yksi voi koskaan olla pariakymmentä sekuntia hiljaa hölöttämättä kun toinen kuvaa somevideoita. Jos omat kaverit tai mies kuvaa videoita niin ihan kohteliaisuudesta tottakai olen silloin hiljaa enkä pilaa heidän videoitaan taustahölötykselläni.

Vierailija
21779/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta manageria vastapäätä koneessa ja kuvassa on miehen jalka ja käsivarsi. Näenkö omiani?

Katsoin samaa. Oisko nyt gf joutunut jäämään kyydistä. Menny Miken mukana kotiin.

Vierailija
21780/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis, että kitaristille tai ammattivalokuvaajalle ois ollu enemmän käyttöä ku manageritraineelle.

Noilla kahdella taitaa olla aika paljon valtaa.

Ketju on lukittu.