Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21561/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/_imtea/status/1670021545916243968?s=46&t=A0p3k_X_Rt…

tässä videoo kärtsäristä kyselemäs bojanista eilisel keikal!

Nää samat huutajat kuuluu aina näissä klipeissä, siis yleisössä, nää sukupuolettomat, sukupuoleton sukupuoli.

Anteeks kaikille ketkä pahottaa tästä nyt mielensä. It is what it is.

Vierailija
21562/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin

Ei täällä nyt synnytyskokemuksista puhuta vaan viisuilijoista.

😂🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21563/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härski hetero ilmoittautuu.

Vierailija
21564/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omar on ilmeisesti ollut jonkinlainen valmentaja Bojanille siitä asti kun B on ollut 14v

14- vuotias Bojan ja seksuaalirikollinen 😱tuomio on ollut silloin tuore.

Vierailija
21565/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/_imtea/status/1670021545916243968?s=46&t=A0p3k_X_Rt…

tässä videoo kärtsäristä kyselemäs bojanista eilisel keikal!

Nää samat huutajat kuuluu aina näissä klipeissä, siis yleisössä, nää sukupuolettomat, sukupuoleton sukupuoli.

Anteeks kaikille ketkä pahottaa tästä nyt mielensä. It is what it is.

Mä olen totaalisesti pudonnut kärryiltä eli siis mitä? Nämä viimeiset kaksi sivua on mulle täyttä hebreaa.🤣

Vierailija
21566/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaa, nuori Tauski ja Bojan, huh.

Vierailija
21567/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää yksi, niin on taas Village people koossa. Irstas, Rietas, Viisu ja Härski. Kuka ilmottautuu?

Vierailija
21569/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Käärijä kehtaa haukkua Jokeita p***** bändiksi ja sanoa ihmisille, etteivät vaan menisi näiden keikoille. Mä arvasin sen, että Jere vaan leikkii Bojanin tunteilla.

Täällä on näköjään taas jotku mielensäpahottajien kokoontumisajot. Oiskohan ollu vitsi toi Jeren heitto. Ainahan se heittää keikoilla tollasta ei vaineskaan, läppä oli-settiä.

Oliko tuon jonku mielestä hauska heitto? Oon luullu, että vitsien pitäs olla hauskoja.

Jos Jeren huumori ei kiinnosta, niin miksi tulet tällaiseen fiilistely ketjuun?

Vierailija
21570/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Käärijä on noin muistuttaa Nasse-setää..? En ihan ymmärrä tätä hehkutusta, tavallinen jamppa Vantaalta, aika lapsellinenkin vielä. No, bojan vaikuttaa lähinnä 13-vuotiaalta hihittelijälikalta. Kummassakaan ei ole tippaakaan karismaa. Se on heippa, kävin katsomassa mikä meno tässä ketjussa, ja tulipa nähtyä, ettei jatkossa tarvi avata 🤮

No eihän tuo Jere mikään penaalin terävin kynä ole. Bojanista voi sen verran sanoa, että kantsii katsoa hänen haastattelujaan pidemmältä ajanjaksolta, on paljon syvällisempi tyyppi kuin hymypojan imagosta voisi luulla.

Vierailija
21571/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästiin keskisormijankkaajasta ja saunanlämmitysjankkaajasta eroon, mutta nyt eteljankkaaja on palannut, ai että.

En kyllä näe B:n ja E:n välillä sen kummempaa kemiaa tai merkkejä ihastumisesta.

Miksi se sauna piti vielä lämmittää! En tajus!? Kerroppa sinä miksi? Oi miksi?

Kertokaa, että mikä tämä sauna juttu oikein on? Multa mennyt täysin ohi.

Klla ei ollut mitään kiirettä palata rautalammilta takaisin, vaikka B odotti hgissä. Vielä kahden jälkeen iltapäivällä mentiin siellä saunaan. Palstan mielestä tämä oli hyväksyttävää. Samaan aikaan B istui puolituttujen kanssa ikävystyneen näköisenä terassilla. Mielestäni Kn olisi pitänyt tulla sieltä jo aikaisemmin takaisin, jos B jotain merkitsisi.

Troll Troll Troll Away

En oo trolli, vaan puutarhuri ja perennaisti. Kertokaa mulle miksi tuo on teille ok? Miksi sillä ei ollut kiirettä? Miksi tuo on teistä hyväksyttävää?

Te haluatte unohtaa tämän tosiasian, koska se pilaa tämän (b)romanssin. Klle on tärkeämpää myrtti ja crew.

Voi ollakin, mutta ei oikeuta olemaan epäkohtelias isäntä.

Vierailija
21573/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäköön piilossa K edelleen lähi-ihmissuhteet, suosio säilyy paremmin, suuri osa ulkomaalaisista ei tiedä vieläkään, kaikkea kaikille

Tämä.

Naispuolisena fanina koen fiiliksiä totaalisesti laimentavana nää videot, missä Jeren tyttöystävä puhuu ja nauraa ja jum/aliste rapsuttelee sen hartiaa! Siis ehdoton EI tälle. Kaikkea hyvää parisuhteelle, mutta eivät faninaiset halua nähdä vilaustakaan tollasesta. Mulla ainakin kuivuu kuumat päiväunet ihan kasaan kun nään noita tyttöystävän hiveleviä sormia. Faninaiset haluaa säilyttää toivonkipinän...

Vierailija
21574/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Käärijä kehtaa haukkua Jokeita p***** bändiksi ja sanoa ihmisille, etteivät vaan menisi näiden keikoille. Mä arvasin sen, että Jere vaan leikkii Bojanin tunteilla.

Täällä on näköjään taas jotku mielensäpahottajien kokoontumisajot. Oiskohan ollu vitsi toi Jeren heitto. Ainahan se heittää keikoilla tollasta ei vaineskaan, läppä oli-settiä.

Oliko tuon jonku mielestä hauska heitto? Oon luullu, että vitsien pitäs olla hauskoja.

Jos Jeren huumori ei kiinnosta, niin miksi tulet tällaiseen fiilistely ketjuun?

Boja865nin takia tietysti!

Vierailija
21575/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää yksi, niin on taas Village people koossa. Irstas, Rietas, Viisu ja Härski. Kuka ilmottautuu?

Perverssi bi?

Vierailija
21576/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vähän maku Käärijästä kun onkin näköjään niitä poikia.

Vierailija
21577/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästiin keskisormijankkaajasta ja saunanlämmitysjankkaajasta eroon, mutta nyt eteljankkaaja on palannut, ai että.

En kyllä näe B:n ja E:n välillä sen kummempaa kemiaa tai merkkejä ihastumisesta.

Miksi se sauna piti vielä lämmittää! En tajus!? Kerroppa sinä miksi? Oi miksi?

Kertokaa, että mikä tämä sauna juttu oikein on? Multa mennyt täysin ohi.

Klla ei ollut mitään kiirettä palata rautalammilta takaisin, vaikka B odotti hgissä. Vielä kahden jälkeen iltapäivällä mentiin siellä saunaan. Palstan mielestä tämä oli hyväksyttävää. Samaan aikaan B istui puolituttujen kanssa ikävystyneen näköisenä terassilla. Mielestäni Kn olisi pitänyt tulla sieltä jo aikaisemmin takaisin, jos B jotain merkitsisi.

Troll Troll Troll Away

En oo trolli, vaan puutarhuri ja perennaisti. Kertokaa mulle miksi tuo on teille ok? Miksi sillä ei ollut kiirettä? Miksi tuo on teistä hyväksyttävää?

Te haluatte unohtaa tämän tosiasian, koska se pilaa tämän (b)romanssin. Klle on tärkeämpää myrtti ja crew.

Voi ollakin, mutta ei oikeuta olemaan epäkohtelias isäntä.

Nimenomaan! Täällä ei kestätä yhtään kritiikkiä, etenkään Kta kohtaan. Sen ois pitäny olla vieraanvarasempi isäntä.

Vierailija
21578/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niinku ne nettipalstojen sankarit jotka postaa

Vit... mitä pas... miks sun pitää olla tollane kovis

Jonka puheenvuoro on ku battle freestyle ota rewind

Sillä nää bileet ei oo mitkää mihi tullaan käyttäytyy noin

Ja sä hiffaat sen ennen pitkää jos tuut näyttäytyy noin

Sä et lähde pois vaa intät vastaa ja se suututtaa muut

Voit tehä u-käännöksen ens kerral kun sä tuut

Vierailija
21579/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtlwPuvNM1_/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Jokerit 💕

Tämä lämpö, mikä heistä huokuu.😍

Vierailija
21580/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäköön piilossa K edelleen lähi-ihmissuhteet, suosio säilyy paremmin, suuri osa ulkomaalaisista ei tiedä vieläkään, kaikkea kaikille

Tämä.

Naispuolisena fanina koen fiiliksiä totaalisesti laimentavana nää videot, missä Jeren tyttöystävä puhuu ja nauraa ja jum/aliste rapsuttelee sen hartiaa! Siis ehdoton EI tälle. Kaikkea hyvää parisuhteelle, mutta eivät faninaiset halua nähdä vilaustakaan tollasesta. Mulla ainakin kuivuu kuumat päiväunet ihan kasaan kun nään noita tyttöystävän hiveleviä sormia. Faninaiset haluaa säilyttää toivonkipinän...

Ööhh, missä sellainen video on?

Ketju on lukittu.