Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Te ootte jotkut kyllä yksiä pöllöpäitä. Ei kai se nyt oikeesti tiuski tyttöystävälleen tms, kaikkihan toi kuuluu tohon rooliin ja vitsailuun, voi hyvä luoja. Miettikää nyt.
kyllä munki kumppani saataa mulle välillä tiuskiakin sama itekin mitä väärä siinä on
Do, gf-hullut, mp K:n uudesta Storysta...
itsen on pakko sanoa, että repesin ihan täysiä enkä voinut hetkeen taas lopettaa nauramista! :DDDD Uuno, uuno on nro 1 - vibat taasen! 😂
Voi Jere toi enkku vaan pahenee. "Ai pramis juu".
Ja naiset taustalla lisääntyy.
Ihme tarve näyttää naista videolla. Onko joku kriisi menossa...
Vaaleanpunaiset kynnet sipaisivat Kärtsän paljasta hartiaa Eesti InstaStoryssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä Suomi alistaa Sloveniaa 😊 Tuleekohan Slovenialle paha mieli.
suomi näyttää kaapin paikan XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että gf hiukan ujo kun kuitenkin on ihan tuntematon tavis. Ja että on ollut hänen valinta ettei näkyisi kuvissa tunnistettavasti.
Vähitellen on tullut rohkeammaksi asian suhteen ja ehkä kohta valmis olemaan enemmän esillä.
Uskoisin että hän on kiva ihminen. Työskentelee lasten parissa yms.
Minäkin uskon että hän on kiva ihan siksi, että K haluaa hänen kanssa olla. Mutta se ei kyllä tee ihmisestä kivaa, että työskentelee lasten parissa. Aika kamalia tapauksia nähnyt siltä alalta, mutta se on kokonaan toinen aiheensa.
Eikös Jere sanonut jossain haastattelussa, että salaperäisyys on hyvä asia artistille. Tää nykylinja ilmeisesti yrittää olla sitä. Vaikuttaa vaan että valtaosa on eri mieltä, ja että joko pitäisi tyttiksen tulla reilusti esiin tai sitten ei ollenkaan. Mutta nehän on vaan mielipiteitä. Jere ja gf päättäköön mitä tekevät.
Ei oo mitään todisteita että valtaosa on eri mieltä. Päinvastoin. Valtaosa ei välitä tippaakaan.
Todisteita ei ole mistään joo. Mutta somessa valtaosa tätä aihetta koskevasta kommentoinnista mitä olen nähnyt eli miltä minusta vaikuttaa, on ollut sellaista, ettei tuosta linjasta pidetä ja vähemmän niitä kommentteja, että tuo valittu linja on hyvä. Siinä selkeämmin muotoiltuna toi idea.
Mutta kuten aiemmin sanoin, ei ole somekeskustelijoiden asia päättää tosta.
Mut nyt on ihan oikeasti vähän liikaaaa viittauksia tyttikseeeeenöööö....
But pliz, ei isoa gf-keskustelua, videoihin liittyvä kommentointi riittäisi (mulle ainakin) aiheesta!
Vierailija kirjoitti:
On tietysti. Olen sanonut koko ajan, ettei nämä kaksi tule toimeen kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi Jere toi enkku vaan pahenee. "Ai pramis juu".
Ja naiset taustalla lisääntyy.
Menee pian kaikki keikkaliksat elareihin 😬😬😬
Managerimimmi sanoo aletaan meneen, ottakaa kuva, ja gf sanoo joo taustalla myös. Mä oon kans hyvilläni et on sellainen ihminen, joka pitää jonku kurin tuolla ja aikatauluista kiinni. Täytyyhän ohjat olla jollain käsissä.
Vierailija kirjoitti:
parisuhde kriisi kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vikassa stoorissa joku ihan toinen nainen kuin myrttis.
Ehkä se on käyny manikyyrissä?
Ei vaan videolla kävelee ohi joku tummahiuksinen nainen.
Niin että voisko myös jo loppua tää jatkuva "kuului taas naisen ääni, se on 100% gf" kun ei me selvästikään tiedetä keitä kaikkia Jeren ympärillä pyörii
Kohta joku varmaan selvittää kaikkien K lähellä olevien naisten henkilöllisyydet ja sen kuka on liian lähellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappijaska ig näkyy Tampereen keikan postauksessa vika video kun fani halaa Jereä ja naisääni ilmoittaa että nyt lähdetään
No niinpä näkyi! "No niin, vikat kuvat ruvetaan lähteen!" Ja Kärden vaisu "joo" (niinkuin jollekin äityliinille)
Jompikumpi kaksikosta äänessä.
Veikkaan manageritraineeta. Sopis työhön- Jos on se toinen, niin jeeeeesus miten toksista ja ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan tuttu kuvio...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mustasukkanen nainen kun tunkee itteensä joka väliin. Täytyy merkata oma omaisuus.
Eiks J just siinä uudessa Urheilucast vai missä haastiksessa sanonut että haluaa pitää intiimit tai läheiset suhteet itselleen eikä tuoda julkisuuteen. Onko pääteltävissä että suhde ei ole intiimi vai että Jere ei ymmärrä että julkisuuteen kyllä tulee jos jatkuvasti vahingossa vilahtelee puolen miljoonan seuraajan sometilillä🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti. Olen sanonut koko ajan, ettei nämä kaksi tule toimeen kauaa.
Ja Bojan pitää sattumalta juhlat sinä päivänä kun se tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Kohta on slovenialaisilla keskisormet pystyssä