Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
122801/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, Bojan saanut faneilta Three kaksi ananaslonkeroa t-paidan. Ihana lahja! 🤩

https://twitter.com/demakak/status/1710592965804953915?t=r9rOGzc2HlTbNg…

Aivan ihana! Ja varmaan on heti kertonut K:lle! 😀

Vierailija
122802/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mitä veetua nämä chac ficit on täällä.

Samaa mietin. Mitä hittoa nuo ovat??? 

Tosin poistuvat varmasti kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
122803/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kielioppinatsina olo on oikeasti todella ärsyttävä piirre joissain ihmisissä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, kiitos. Täällä ei tarvitse jokaista kielioppivirhettä korjata.

En tiedä mihin tämä kommentti viittaa, mutta mun mielestä täällä ei kukaan koskaan korjaa kielioppivirheitä, vaikka niitä on todella paljon, ja tietyt virheet toistuu koko ajan, kuten kielten ja kansallisuuksien kirjoittaminen isolla alkukirjaimella. Ihan perusasiat ois hyvä kaikkien kuitenkin hallita. Ainakin itse toivoisin, että joku huomauttaa, jos teen ihan karkean virheen johtuen vaikka omasta väärinkäsityksestä. Mielelläni opin ja teen jatkossa oikein. En tiedä, miksi tällainen suhtautuminen on joillekin vaikeaa, ja alapeukkujahan tähänkin tulee, mutta ihan sama.

Minä näen kirjoitusvirheisiin puuttumisen taas siinä valossa, että se on typerää. Moni käyttää esimerkiksi puhekieltä kirjoittaessaan eivätkä muutenkaan pyri edes kirjoittamaan täydellisesti jollain nettifoorumilla. Ja silti he tulevat ihan hyvin ymmärretyksi. Antaa ihmisten ilmaista itseään kuten he haluavat. Esimerkiksi kielten opetuksessa on liikaa satsattu kielioppiin niin että ihmiset eivät vain uskalla alkaa puhumaan kielioppivirheiden pelossa.

Luova itseilmaisu on mielestäni parasta, ei se että kaikki on kieliopillisesti oikein. Kärppykin sen tietää puhuessaan englantia.

Vierailija
122804/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Jankin sai🥺, hänhän niitä tilaili

En tiedä kenelle bändistä paita oli tarkoitettu, mutta annettu Boitsulle kun tuli alas barrikadille. Janille ei ilmeisesti pystynyt antamaan lahjoja. Hehän kierrättävät vaatteita muutenkin keskenään, että voi olla että hyvinkin nähdään vielä Janin päällä.

Vierailija
122805/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo Bojanin hymy kuvassa, missä hän pitää tuota ananaslonkeropaitaa. 😍

Vierailija
122806/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mitä veetua nämä chac ficit on täällä.

Samaa mietin. Mitä hittoa nuo ovat??? 

Tosin poistuvat varmasti kohta.

Miksi niiden pitäisi poistua? Kyllä tänne nyt yksi Chac mahtuu Olavien, Anderssejen ja Lassejen mukaan.

Vierailija
122807/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli onnistuttu hyvin yhdistämään ficissä kuumuus ja K&B-tyylinen pelleily, oli sekä aidosti kuuma että hauska (ainakin minulle) yhtä aikaa. :) Ja tässä mukana myös sohva, joka kuitenkin selviää. https://archiveofourown.org/works/50531743

Vierailija
122808/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä tunsi sydämessään valtavaa sekavuutta ja tunteiden pyörrettä. Hän ei ollut koskaan kuvitellut, että hänen tunteensa Gregoria kohtaan voisivat olla näin voimakkaat ja hallitsevat. Hän katseli Gregoria silmiin ja sanoi sitten hiljaisella äänellä: "Gregor, minä olen rakastanut sinua aina."

Gregor tuijotti Käärijää syvällä hämmennyksellä ja riemulla. "Käärijä, minä en ole tiennyt mitään tästä. En ole koskaan uskonut, että olisit kiinnostunut minusta."

Käärijä hymyili heikosti. "Se on totta, olen aina piilottanut tunteeni. Mutta nyt minä haluan tehdä asiat toisin."

Sitten hän kääntyi Chacin ja Bojan puoleen. "Chac ja Boja, olen pahoillani kaikesta draamasta ja kivusta, jonka olen aiheuttanut. Mutta minun on tehtävä päätös omasta onnestani. Haluan Gregorin taustalaulajakseni tulevalle kiertueelleni."

Chac ja Boja katsoivat toisiaan loukattuina ja vihaisina. Heidän tunteensa  kärjistyivät kiivaaksi sananvaihdoksi kun Käärijä ja Gregor olivat poistuivat huoneesta. He kumpikin tiesivät enemmän kuin hyvin mihin biletys näiden kahden välillä tulisi johtamaan yön kiihkeinä pikkutunteina, jopa aamuun asti.

"Kuinka saatoit salata suhteesi Gregoriin minulta, Boja?, Chac raivosi. "Olen tuntenut olevani täysin pimennossa kaiken tämän aikaa!"

Boja puolustautui kiihtyneenä. "En tiennyt, miten kertoa sinulle. Pelkäsin, että menetät tunteesi minua kohtaan, ja minä en halunnut menettää sinua!"

Chac ravisti päätään turhautuneena. "Boja, etkö ymmärrä, että salaisuutesi on aiheuttanut vielä enemmän draamaa ja kipua? En tiedä, voinko koskaan luottaa sinuun enää."

Boja astui askeleen lähemmäs Chacia, yrittäen saada hänet ymmärtämään. "Chac, minä rakastan sinua, enkä halua menettää sinua. En halunnut satuttaa sinua."

Chacin katse pehmeni hetkeksi, mutta sitten hän puristi huulensa tiukasti yhteen. "Tämä on liikaa, Boja. En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä nyt."

Boja tunsi kyynelten nousevan silmiinsä, mutta hän ei halunnut näyttää heikkoutta Chacin edessä. "Chac, minä en tiedä, mitä haluan enää. Olen menettänyt suunnan elämässäni."

Vierailija
122809/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä-hymy. 😁

Vierailija
122810/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseeköhän K näkemään sisterwife Alessandraa siellä festivaaleilla missä on paljon viisuesiintyjiä(Hollannissako se oli)? 😃

Vierailija
122811/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla häiritsee näissä Chac ficeissä eniten se, että Bojan on kirjoitettu Boja. 😞

Vierailija
122812/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla häiritsee näissä Chac ficeissä eniten se, että Bojan on kirjoitettu Boja. 😞

Minusta parasta on että huomaa jo sekunnissa mistä on kyse ja voi hypätä suoraan yli.

Vierailija
122813/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/korvessa/730493336021090304/can-they-shut-up?sou…

Nämä kaksi elää ihan omassa kuplassa

Tää on itse asiassa hauska, kun koko muu JO ikään kuin unohdetaan. B ja K selkeästi ajattelee privat konsertti kysymystä niin, että esiintyisivät siinä vain kaksistaan 😄

Sitähän se oli koko live, siinä oli kaks jotka tuijotteli toisiaan silmiin, toinen tirskui kaikelle mitä toinen sanoi,

kommentoivat vain toisilleen ja sit siinä oli jotain taustahahmoja jotka katseli välillä ymmärtäväisesti näitä kahta😅🙈

Ymmärtäväisesti tai hymyillen vinosti. 🤭

Vierailija
122814/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janille se ois pitäny antaa

Vierailija
122815/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi Kaksi kolme ananaslonkeroa on niinku parhain

Vierailija
122816/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä-hymy. 😁

Tää ärsyttää eniten! Miksi Bojanin perusilme, tuo ihana hymykin pitää liittää aina Khon. Tuo sama hymy hänellä on aina! Tuo hymy saa kyllä aina hyvälle tuulelle!

Vierailija
122817/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ilmiö nyt joku uusi Siltsu elämän tyhjyydestä kärsiville naisihmisille.

Vierailija
122818/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseeköhän K näkemään sisterwife Alessandraa siellä festivaaleilla missä on paljon viisuesiintyjiä(Hollannissako se oli)? 😃

Olen seurannut Alessandraa instassa ja hän vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä. En ihmettele,että Kärppä viihtyi hänen seurassaan.

Vierailija
122819/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta parasta on että huomaa jo sekunnissa mistä on kyse ja voi hypätä suoraan yli.

Ainakin trolleilla menee aika noiden kirjoittamiseen, niin säästyy kaikelta muulta perus trollipaskalta.

Vierailija
122820/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvin sairasta tässä ketjussa on.

Ketju on lukittu.