Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana konsertti eilen, ei tosiaan "keikka", vaan konsertti! Upeat puitteet ja efektit. Ja bändi näytti hyvältä!
Samaa mieltä et Bojan ei ollut niin käytökseltään yhtä "seksikäs", mitä yleensä.
Huvitti lavan ja sen "catwalkin" reunaa päivystävä Niko, jolla varmaan sydän pysähteli samaan tahtiin ku B hyppi ja poikkoili siinä. Itse pelkäsin kokoajan et se putoaa kohta 😅
Niko oli niin komee hienossa takissaan. Tarkkana suojeli "poikaansa".🦋
Näkyikö se eilisessä JOSubsin livessä? En huomannut mitään.
Kyllä. Yhdessä vaiheessa JOsubs kuvassa selin ja takissa pitsikuvioiset "silmät" kirjailtuna.
Pitääpä tihrustaa. Saatoin ottaa eilen aika paljon ruututalkenteita livestä 😗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Boitsun Kari Tapio -larppaus oli eilen? Oliko kaikki sexymmät vaatteet jääneet Vantaalle?
No eipä siinä, komea oli edelleen ja lauluääni on edelleen yks mun korvia eniten miellyttävistä.
Ei hitto, Kari Tapioahan se todella muistutti. Olisi vielä ollut ne prnotakkikuvausten aikaiset viikset, niin olisi ollut täydellinen inkarnaatio.
Plus olis laulanut Olen suomalainen, ja samaan aikaan K olis tullut lavalle B:n kainaloon. Miks meiltä ei ikinä kysytä mitä siellä lavalla pitäis tapahtua 😁
Jännä asia tämä mikä kenenkin mielestä on hottia. Täällä kovasti hehkutetaan tuota Krisiä ja mä en näe siinä mitään kuumaa. Ja tämä on siis vain minun mielipiteeni, eikä ole tarkoitus haukkua kenenkään muiden mielipidettä. Mutta miten erilailla asiat näemme, onneksi. Mun mielestä muillakin oli aika oudot vaatteet. Parasta oli Boitsun istuvat housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit eivät postanneet mitään yölläkään instaan. Jotenkin minusta olisi tyylikästä, jos eivät jakelisikaan mitään videoita tuolta, minun puolestani tyylikkäintä olisi olla postaamatta mitään ennen kuin lomat on pidetty! Vaikka saattaisin olla kyllä jo päivänä kolme kuin tulisilla hiilillä kontentin puutteesta :D Usein kun nää bändit ja artistit nykyään laittaa jotain someen tulee vähän stressaantunut olo heidän puolestaan. Ei tällaista ollut kun minäää olin nuari.
Olen kuitenkin yksi kärsimättömistä faneista, sorry. Onko mitään tietoa levinnyt somealustoille, miten ilta on tuosta jatkunut? Onko juhlittu sen Wild Youthin tyypin kanssa esim.? Suomessa epäviralliset tietotoimistot kulkivat NT:lla. Entä Sloveniassa? 😁
Conorin tili on myös yksityinen, sieltäkään ei pidä levittää mitään tietoja joksuihin liittyen.
Miksei voi? Ovat kuitenkin julkkiksia, eivätkä mitään taviksia.
Tilin status sen kait tässä ratkaisee.
Mutta Gregorin tilin sisältöä voi jakaa? Että olette tekopyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/730493336021090304/can-they-shut-up?sou…
Nämä kaksi elää ihan omassa kuplassaTää on itse asiassa hauska, kun koko muu JO ikään kuin unohdetaan. B ja K selkeästi ajattelee privat konsertti kysymystä niin, että esiintyisivät siinä vain kaksistaan 😄
Sitähän se oli koko live, siinä oli kaks jotka tuijotteli toisiaan silmiin, toinen tirskui kaikelle mitä toinen sanoi, kommentoivat vain toisilleen ja sit siinä oli jotain taustahahmoja jotka katseli välillä ymmärtäväisesti näitä kahta😅🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/730493336021090304/can-they-shut-up?sou…
Nämä kaksi elää ihan omassa kuplassaTää on itse asiassa hauska, kun koko muu JO ikään kuin unohdetaan. B ja K selkeästi ajattelee privat konsertti kysymystä niin, että esiintyisivät siinä vain kaksistaan 😄
Kaikki mitä olen nähnyt Kris the Supremacy Guštinista tähän päivään saakka pitää arvioida uudelleen 🤨🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit eivät postanneet mitään yölläkään instaan. Jotenkin minusta olisi tyylikästä, jos eivät jakelisikaan mitään videoita tuolta, minun puolestani tyylikkäintä olisi olla postaamatta mitään ennen kuin lomat on pidetty! Vaikka saattaisin olla kyllä jo päivänä kolme kuin tulisilla hiilillä kontentin puutteesta :D Usein kun nää bändit ja artistit nykyään laittaa jotain someen tulee vähän stressaantunut olo heidän puolestaan. Ei tällaista ollut kun minäää olin nuari.
Olen kuitenkin yksi kärsimättömistä faneista, sorry. Onko mitään tietoa levinnyt somealustoille, miten ilta on tuosta jatkunut? Onko juhlittu sen Wild Youthin tyypin kanssa esim.? Suomessa epäviralliset tietotoimistot kulkivat NT:lla. Entä Sloveniassa? 😁
Conorin tili on myös yksityinen, sieltäkään ei pidä levittää mitään tietoja joksuihin liittyen.
Yksityinen tili on jo sellaisenaan merkki siitä että sen sisältö ei ole ensisijaisesti julkiseen käyttöön tai markkinointiin tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.
Kärtsä jäi seuraamaan Behmin keikkaa, ei ehtinyt karaokeen. Behmhän kuuluu sen raideriin :)
Kuinkahan niiden huumori mahtaa kohdata? Toisin kuin biiseistään saattaisi päätellä, Behm on aika kova mimmi, suorapuheinen ja ronski. Se voisi olla varsinaista ilotulitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä miettinyt mista K ja Behm tuntevat toisensa
Nehän on muusikoita molemmat ja kiertävät samoja lavoja. Voi olla että huumori kohtaa ja muutenkin natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.
Kärtsä jäi seuraamaan Behmin keikkaa, ei ehtinyt karaokeen. Behmhän kuuluu sen raideriin :)
Kuinkahan niiden huumori mahtaa kohdata? Toisin kuin biiseistään saattaisi päätellä, Behm on aika kova mimmi, suorapuheinen ja ronski. Se voisi olla varsinaista ilotulitusta.
Mä oon samaa mieltä kuin joku toinen täällä tällä viikolla, että tuosta kuviosta jos mistä voisi kehittyä oikeasti jotakin lähitulevaisuudessa. Toki siihen varmaan mahtuisi B kolmanneksi, kun shippilasit nostetaan nokalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen tili on jo sellaisenaan merkki siitä että sen sisältö ei ole ensisijaisesti julkiseen käyttöön tai markkinointiin tarkoitettu.
Tää muuten onkin ikävä juttu gn kohdalla koska sen tili oli ennen selvästi työasioihin liittyvä. On varmaan paljolti edelleen, mutta se ei nyt pysty hyödyntämään sitä julkisuusarvoa minkä instassa saisi aikaan. Eli kaikki ne sen artistit jää sitä sen mahtavaa lobbausta vaille.
Conorin tilistä en tiedä mitään, mutta ilmeisesti koko bändi on aika passiivinen instassa. Ei varmaankaan heidän yksityiset tilit ole mitenkään markkinointiin valjastettu
Sportti-Härtsä! 💛
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/730458716731817984/kaarijafa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana konsertti eilen, ei tosiaan "keikka", vaan konsertti! Upeat puitteet ja efektit. Ja bändi näytti hyvältä!
Samaa mieltä et Bojan ei ollut niin käytökseltään yhtä "seksikäs", mitä yleensä.
Huvitti lavan ja sen "catwalkin" reunaa päivystävä Niko, jolla varmaan sydän pysähteli samaan tahtiin ku B hyppi ja poikkoili siinä. Itse pelkäsin kokoajan et se putoaa kohta 😅
Kyllä. Yhdessä vaiheessa JOsubs kuvassa selin ja takissa pitsikuvioiset "silmät" kirjailtuna.
Tässä lavalletulossa Niko viimeisenä uudessa pikkutakissaan.🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lavalletulossa Niko viimeisenä uudessa pikkutakissaan.🤍
Tässä Niko https://instagram.com/stories/madam_cyka/3207802872774712545?utm_source…
En jaksanut katsoa liveä ollenkaan ja ihmettelinkin miksi näin Janista ja B:sta unta viime yönä. En tiedä mikä rooli minulla siinä oli, mutta meidän piti mennä saunaan. B heitti heti vaatteet pois ja J perässä. Molemmat oli edessäni alasti ja mietin että no sepä kävi äkkiä ja ilman mitään ujosteluja. Katsoin B:tä koko ajan tiukasti silmiin ja selitin että menkää te vaan ensin. Pojat meni saunaan ja jäin miettimään että mitä minä nyt teen. Ja uni loppu siihen. 😅
Happy 6 Month Anniversary! Are you????
[/quote]
Conorin tili on myös yksityinen, sieltäkään ei pidä levittää mitään tietoja joksuihin liittyen.[/quote]
Miksei voi? Ovat kuitenkin julkkiksia, eivätkä mitään taviksia.[/quote]
Yksityinen tili on jo sellaisenaan merkki siitä että sen sisältö ei ole ensisijaisesti julkiseen käyttöön tai markkinointiin tarkoitettu.[/quote]
Vähän pitkälle menevä vertailu, mutta ei kai kukaan menisi jonkun takapihallekaan, vaikka piha olisi julkkiksen. Yksityisalue on yksityisalue myös virtuaalisesti.
En ole seurannut näitä kahta sen kummemmin, mutta yöllä Bojan tuli uneeni. Unessa oli viisaus: "Mieti jos saat jotain noin ihanaa, niin ajattele miten kamalaa on luopua siitä".
Tilin status sen kait tässä ratkaisee.