Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole enää mitäääään, mitä odottaa 😭😭😭
Stožice on ohi 😭😭😭😭
Ensi viikolla (su) on kuun 15. päivä eli Joksujen NT-vlogi julkaistaan. Kärpän Euroopan kiertue alkaa jo ens viikon lauantaina. Ja saatetaanpa saada ensi viikolla myös Thaikuista videomateriaalia vähäpukeisista prinsseistä, haltioista ja vampyyreistä. Ja sun mielestä ei ole mitään, mitä odottaa!?
Vlogit on olleet pettymyksiä järjestään lähes jokainen. Lomalta toivon heille rauhaa, en fanien mielistelyä. jne
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään oo sitä Grindr Mayhem faniedittiä, jonka Kärde jakoi? Ei nyt varsinaisesti liity tähän aamuun, mutta pyörii silti päässäni ja haluaisin nähdä sen.
https://www.tiktok.com/@krissy_krumma/video/7270525376743361825
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko agentteja matkalla tänään Kuopioon?
Mä oon menossa. Oon K:n klubikeikalla ollut viimeks keväällä niin jännää jännää.
Varmasti mahtava keikka tulossa! Pidä hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stožice on ohi 😭😭😭😭
Ensi viikolla (su) on kuun 15. päivä eli Joksujen NT-vlogi julkaistaan. Kärpän Euroopan kiertue alkaa jo ens viikon lauantaina. Ja saatetaanpa saada ensi viikolla myös Thaikuista videomateriaalia vähäpukeisista prinsseistä, haltioista ja vampyyreistä. Ja sun mielestä ei ole mitään, mitä odottaa!?
Vlogit on olleet pettymyksiä järjestään lähes jokainen. Lomalta toivon heille rauhaa, en fanien mielistelyä. jne
You must be fun at parties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Martinin hali näytti vähän enemmän kuin ystävälliseltä
Mulle tuli B:n ja M:n lavavuorovaikutuksesta ja noista haleista mieleen B ja K. Samanlaista kemiaa, samanlaista lämpöä. Ihan sama mitä se on, mutta itselle vain vahvisti mielikuvaa siitä miten läheisiä K:sta ja B:stäkin on puolen vuoden aikana tullut. Brothers and maybe something more. Sielunveljekset joka tapauksessa. 💚
Mullekin tuli. Sen takia kommentoinkin eilen, että onneksi Martin on vaihtunut Kärdeen niissä, en jaksaisi tuollaista epähottia kukkakeppiä katsella siinä.
B: Jere, we had a great gig yesterday, but something was missing.
J: I know. I miss you too.
B: I would like to be part of your rider. Just like Behm, as you said in Joensuu.
J: Behm? What are you talking about. Are you jealous? She is just a wonderful woman, but....
B: I remember those pictures from Oulu. You looked at her like you look at someone you have a crush on.
J: You mean, like I look you. And you look me?
B: Yes, something like that.
J: Honey. forget Behm. You will always be part of my rider. If not backstage or on stage, at least always in my heart.
B: Jere. I will come to your backstage. Some day I will.
J: Just can't wait. Love u.
B: Love u too.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stožice on ohi 😭😭😭😭
You must be fun at parties.
And you must be ...what, 12?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Martinin hali näytti vähän enemmän kuin ystävälliseltä
Mulle tuli B:n ja M:n lavavuorovaikutuksesta ja noista haleista mieleen B ja K. Samanlaista kemiaa, samanlaista lämpöä. Ihan sama mitä se on, mutta itselle vain vahvisti mielikuvaa siitä miten läheisiä K:sta ja B:stäkin on puolen vuoden aikana tullut. Brothers and maybe something more. Sielunveljekset joka tapauksessa. 💚
Mullekin tuli. Sen takia kommentoinkin eilen, että onneksi Martin on vaihtunut Kärdeen niissä, en jaksaisi tuollaista epähottia kukkakeppiä katsella siinä.
Epähottia? Oh no, minusta Martin on todella hot. Katso vaikka A sem ti povendal -video, missä hän on mukana. Herranen aika sentään....
Onko tänään nyt se virallinen Kärtsän ja Boitsun puolivuotispäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit eivät postanneet mitään yölläkään instaan. Jotenkin minusta olisi tyylikästä, jos eivät jakelisikaan mitään videoita tuolta, minun puolestani tyylikkäintä olisi olla postaamatta mitään ennen kuin lomat on pidetty! Vaikka saattaisin olla kyllä jo päivänä kolme kuin tulisilla hiilillä kontentin puutteesta :D Usein kun nää bändit ja artistit nykyään laittaa jotain someen tulee vähän stressaantunut olo heidän puolestaan. Ei tällaista ollut kun minäää olin nuari.
Olen kuitenkin yksi kärsimättömistä faneista, sorry. Onko mitään tietoa levinnyt somealustoille, miten ilta on tuosta jatkunut? Onko juhlittu sen Wild Youthin tyypin kanssa esim.? Suomessa epäviralliset tietotoimistot kulkivat NT:lla. Entä Sloveniassa? 😁
Conorin tili on myös yksityinen, sieltäkään ei pidä levittää mitään tietoja joksuihin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään oo sitä Grindr Mayhem faniedittiä, jonka Kärde jakoi? Ei nyt varsinaisesti liity tähän aamuun, mutta pyörii silti päässäni ja haluaisin nähdä sen.
https://www.tiktok.com/@krissy_krumma/video/7270525376743361825
K i i t ooos!
Vierailija kirjoitti:
On🥰🤩. En tosin tiedä mistä Boitsu laskee kun alkuvuoden tuijotteli varmaan niitä
musiikkivideoita🤪
Miksi mun Nace viestit poistetaan? Ihan samoja juttuja kirjoitan hänestä kuin jotkut täällä Krisistä. Eikö joku kestä sitä, että Nace on komea, hitsin kuuma ja se makuuhuonekatse, huh.🥵🔥
Vierailija kirjoitti:
Stožice on ohi 😭😭😭😭
Tietyssä mielessä minä ymmärrän. Sekä Käärijä ja Jokerit ovat upeita, mutta tavallaan nyt ei ole mitään yhteistä mitä odottaa. Kumpikin jatkaa hyvää työtään omalla sarallaan: toinen Suomessa ja reilun viikon ulkomaan kiertueella ja toinen Balkanin alueella sekä ulkomaan keikoillaan, mutta mitään, mikä yhdistäisi nämä B ja K:n samaan tilaan hulluttelemaan yhdessä, ei ole odotettavissa ainakaan tämän vuoden puolella. Pakko uskoa järkeä. Ehkä voimme seuraavan kerran kilpailla jostain Joksujen kesän festarikeikkojen lippujen ostosta Suomessa. Festareiden esiintyjistä kai alkaa tihkua tietoa loppuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, on!! 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit eivät postanneet mitään yölläkään instaan. Jotenkin minusta olisi tyylikästä, jos eivät jakelisikaan mitään videoita tuolta, minun puolestani tyylikkäintä olisi olla postaamatta mitään ennen kuin lomat on pidetty! Vaikka saattaisin olla kyllä jo päivänä kolme kuin tulisilla hiilillä kontentin puutteesta :D Usein kun nää bändit ja artistit nykyään laittaa jotain someen tulee vähän stressaantunut olo heidän puolestaan. Ei tällaista ollut kun minäää olin nuari.
Olen kuitenkin yksi kärsimättömistä faneista, sorry. Onko mitään tietoa levinnyt somealustoille, miten ilta on tuosta jatkunut? Onko juhlittu sen Wild Youthin tyypin kanssa esim.? Suomessa epäviralliset tietotoimistot kulkivat NT:lla. Entä Sloveniassa? 😁
Conorin tili on myös yksityinen, sieltäkään ei pidä levittää mitään tietoja joksuihin liittyen.
Miksei voi? Ovat kuitenkin julkkiksia, eivätkä mitään taviksia.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/730493336021090304/can-they-shut-up?sou…
Nämä kaksi elää ihan omassa kuplassa
Tää on itse asiassa hauska, kun koko muu JO ikään kuin unohdetaan. B ja K selkeästi ajattelee privat konsertti kysymystä niin, että esiintyisivät siinä vain kaksistaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun Nace viestit poistetaan? Ihan samoja juttuja kirjoitan hänestä kuin jotkut täällä Krisistä. Eikö joku kestä sitä, että Nace on komea, hitsin kuuma ja se makuuhuonekatse, huh.🥵🔥
Joku poistatti eilen minun Nace viestit.😂 Noh, en mä silti Nacen kuolaamista lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana konsertti eilen, ei tosiaan "keikka", vaan konsertti! Upeat puitteet ja efektit. Ja bändi näytti hyvältä!
Samaa mieltä et Bojan ei ollut niin käytökseltään yhtä "seksikäs", mitä yleensä.
Huvitti lavan ja sen "catwalkin" reunaa päivystävä Niko, jolla varmaan sydän pysähteli samaan tahtiin ku B hyppi ja poikkoili siinä. Itse pelkäsin kokoajan et se putoaa kohta 😅
Niko oli niin komee hienossa takissaan. Tarkkana suojeli "poikaansa".🦋
Näkyikö se eilisessä JOSubsin livessä? En huomannut mitään.
Kyllä. Yhdessä vaiheessa JOsubs kuvassa selin ja takissa pitsikuvioiset "silmät" kirjailtuna.
Ei noissa mitään pahaa ole päässyt tapahtumaan. Kyse on siitä, että voiko yksityisen tilin tapahtumia tai niitä yksityishenkilön nimiä jakaa tänne. Minusta ne kummatkaan ei kuulu tänne.