Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
122481/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole enää mitäääään, mitä odottaa 😭😭😭

Stožice on ohi 😭😭😭😭

Nyt onkin hyvä hetki niin sinun, mutta erityisesti Aidon, heittäytyä lomalle palstailusta. Nyt täällä alkaa nimittäin Kärden eurotourin hypetys ja odotus.

Vierailija
122482/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikookohan Kris Supremacy Guštin esiintyä niillä loppuvuoden keikoilla vielä tossa asussa? Tai vastaavissa 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
122483/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.

Jeesusteluahan tuo on, mitä muutakaan. Koirajutut eivät ole syynä tilin yksityisyyteen, ja asia on muutenkin vähän tyhjänpäiväinen, kun seuraajia kuitenkin on tuhansia. En tarkoita että eläimistä olisi välttämätöntä mitään kirjoittaa tänne, ketä se edes kiinnostaa, mutta ei jollain koirajutulla kyllä mitään vahinkoa aiheuteta.

Vierailija
122484/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stožice on ohi 😭😭😭😭

Nyt onkin hyvä hetki niin sinun, mutta erityisesti Aidon, heittäytyä lomalle palstailusta. Nyt täällä alkaa nimittäin Kärden eurotourin hypetys ja odotus.

Ja mä oon odottanut tätä niin kauan!

Vierailija
122485/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko agentteja matkalla tänään Kuopioon?

Mä oon menossa. Oon K:n klubikeikalla ollut viimeks keväällä niin jännää jännää.

Vierailija
122486/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihana konsertti eilen, ei tosiaan "keikka", vaan konsertti! Upeat puitteet ja efektit. Ja bändi näytti hyvältä!

Samaa mieltä et Bojan ei ollut niin käytökseltään yhtä "seksikäs", mitä yleensä.

Huvitti lavan ja sen "catwalkin" reunaa päivystävä Niko, jolla varmaan sydän pysähteli samaan tahtiin ku B hyppi ja poikkoili siinä. Itse pelkäsin kokoajan et se putoaa kohta 😅

Niko oli niin komee hienossa takissaan. Tarkkana suojeli "poikaansa".🦋

Näkyikö se eilisessä JOSubsin livessä? En huomannut mitään.

Vierailija
122487/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikookohan Kris Supremacy Guštin esiintyä niillä loppuvuoden keikoilla vielä tossa asussa? Tai vastaavissa 😋

Ihan pelkästään tän takia voisin tuijottaa instalivet kaikista loppuvuoden keikoista🙈

Vierailija
122488/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu olevan niin paljon Jokeri-matskua, et miten kaiken ehtii edes käymään läpi, saati ihasteleen riittävästi.

Vierailija
122489/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää viittikö jresustella tosta gregorin tilistä, noissa paidoissa ei oo mitään ihmeellistä. Ei sitä tarvitse suomimamman suojella.

Tämä oli ainakin kolmas kerta, kun hänen yksityisen tilin tietoja kerrotaan täällä. Ei noissa paidoissa mitään pahaa ole, mutta G:n tekemät matkat tai muut asiat eivät kuulu tänne. Ihan vaan muistutuksena kaikille.

Vierailija
122490/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin ja Martinin hali näytti vähän enemmän kuin ystävälliseltä

Mulle tuli B:n ja M:n lavavuorovaikutuksesta ja noista haleista mieleen B ja K. Samanlaista kemiaa, samanlaista lämpöä. Ihan sama mitä se on, mutta itselle vain vahvisti mielikuvaa siitä miten läheisiä K:sta ja B:stäkin on puolen vuoden aikana tullut. Brothers and maybe something more. Sielunveljekset joka tapauksessa. 💚

Vierailija
122491/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan tulee taas heillä on avioero

Vierailija
122492/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stožice on ohi 😭😭😭😭

Ensi viikolla (su) on kuun 15. päivä eli Joksujen NT-vlogi julkaistaan. Kärpän Euroopan kiertue alkaa jo ens viikon lauantaina. Ja saatetaanpa saada ensi viikolla myös Thaikuista videomateriaalia vähäpukeisista prinsseistä, haltioista ja vampyyreistä. Ja sun mielestä ei ole mitään, mitä odottaa!?

Vierailija
122493/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihana konsertti eilen, ei tosiaan "keikka", vaan konsertti! Upeat puitteet ja efektit. Ja bändi näytti hyvältä!

Samaa mieltä et Bojan ei ollut niin käytökseltään yhtä "seksikäs", mitä yleensä.

Huvitti lavan ja sen "catwalkin" reunaa päivystävä Niko, jolla varmaan sydän pysähteli samaan tahtiin ku B hyppi ja poikkoili siinä. Itse pelkäsin kokoajan et se putoaa kohta 😅

Siinä se meni lavan (catwalkin) reunalla.

Vierailija
122494/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko agentteja matkalla tänään Kuopioon?

Mä oon menossa. Oon K:n klubikeikalla ollut viimeks keväällä niin jännää jännää.

Mahtavaa! Raportoithan meille sitten ehtiessäsi? 😊

Vierailija
122495/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että Jokerit ois ottaneet Käärijää tuonne lavalle eilen, vaikka K olisi Sloveniaan ehtinytkin. Kun ei ollut muitakaan vierailijoita. Omia vanhoja bändijäseniä lukuunottamatta.

Sehän ois ängennyt sinne väkisin niinkuin NT:llä jonkun palstalaisen mielestä. Ois istua tököttänyt keskellä lavaa bulbasaur pipo päässä ja huutanut en lähe mihinkään.

En lähde mihinkään! Tää runkkari on tullut suomesta asti teitä viihdyttämään! I tell I love you!

Vierailija
122496/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään oo sitä Grindr Mayhem faniedittiä, jonka Kärde jakoi? Ei nyt varsinaisesti liity tähän aamuun, mutta pyörii silti päässäni ja haluaisin nähdä sen.

Vierailija
122497/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stožice on ohi 😭😭😭😭

Jep. Täällä ainakin yksi joka toivottavasti saa nyt siivottua kämppää ja ehkä vähän liikuttua kun tää on ohi ja jokeripojat pääsee lomailemaan. Kärtsän eurotourit ei kiinnostele niin ei tarvii roikkua täällä. Ja olen tästä siis vilpittömän iloinen, koska kämppä alkaa muistuttaa räjåhdystä usean viikon täällä roikkumisen seurauksena.

Vierailija
122498/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy ollut lavalla LB:n Tallinnan keikalla. LB:n stooreissa näkyy. Eli eiköhän hän K:n Tallinnan keikallakin tule olemaan!

Ei epäilystäkään.

Ihanaa nähdä stadikan jälkeen heidät taas yhdessä lavalla. Se heidän (harjoittelematon) live-esiintyminen oli jo niin mahtava veto että kyllä on hyvä setti luvassa. Toivottavasti myös jotain backstage yms stooreja.

Vierailija
122499/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se meni lavan (catwalkin) reunalla.

Täh? Siis siinä ylhäällä lavalla hänkin?

Vierailija
122500/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Hey guys! Remember to vote!

N: Stop bouncing on the bed and let me sleep.

B: No! You have to get up and vote!

Jan: It's too early! Go away!

B: Get up! Get up! I made coffee. It's time to vote!

N: What is he talking about?

Jan: His best boyfriend is nominated at the EMA...

B: Yes and you need to vote for him too! Get up!

N: No!

B: Yes!

Ketju on lukittu.