Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen nimittelyn annat anteeksi?

Vierailija
17.05.2023 |

Millaisen nimittelyn annat anteeksi ja pysyt tekemisissä?

Millaisen nimittelyn annat anteeksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimittelyä pitäisi antaa anteeksi? Meillä ei nimitellä. Jos joku asia suututtaa niin sitten sanotaan että tämä nyt suututtaa, ilman nimittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi voi antaa, mutta ei tavata enää. Jos on harmistunut, sen syy esiin.

Vierailija
4/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain trashit harrastaa tuollaista nimittelyä ylipäätään. Ei kukaan normaali aikuinen riitele nimittelemällä. Ja en liiku noissa piireissä niin ei tarvi miettiä.

Vierailija
5/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimittelyä pitäisi antaa anteeksi? Meillä ei nimitellä. Jos joku asia suututtaa niin sitten sanotaan että tämä nyt suututtaa, ilman nimittelyä.

Minua ei siis päin naamaa ainakaan kukaan koskaan tuntemani ihminen ole nimitellyt. En siis osaa laittaa vastausta tuohon kyselyyn.

Nimittely nyt vaan ei kuulu perhe- ja ystäväpiirini tapoihin.

Joskus joku humalainen on huudellut huoraksi kun en ole alkanut lähempään tuttavuuteen. Joka sinällään aika erikoinen sanavalinta tilanteeseen nähden. 😀

Vierailija
6/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan nimittelijästä. Lapsille ja henkisesti sairaille voin antaa anteeksi, täysjärkisille aikuisille en, vaikka katuisi.

Vierailija
7/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt ihan eri asia nimitellä tyhmäksi kun sanoa etkö sä tajua tätä asiaa. Sama implikaatio muutenkin. Mutta kaikkien ihmisten pitäisi hiljentyä ja hävetä.

Vierailija
8/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi uskottavia nämä vastaukset. Jos olet ollut naimisissa vaikka viisi vuotta ja sitten puolisosi riidan yhteydessä sanoo "saatanan tonttu" niin et anna anteeksi ja otat avioeron. Juupajuu.

Vierailija
9/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nyt riippuu tapauksesta ja varsinkin siitä kuka nimittelee.

Vierailija
10/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin vakava ymmärrysongelma vai minkä takia et ymmärrä kyselyn vastausvaihtoehtoja????

Minä olen päätökseni jo tehnyt, nyt kysyn mielenkiinnosta muilta.

Vierailija
11/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä puolison kanssa on joskus tullut sanottua rumasti toiselle riidan yhteydessä. Ollaan pyydetty anteeksi ja selvitetty riita. Ja nimittely ei ole tavallista, ainoastaan silloin jos hermot on tosi kireällä. Yleensä puhutaan toisillemme ystävällisesti ja kunnioitetaan toisiamme. Haluamme puhua toisillemme positiivisella tavalla, ja jos tulee sanottua rumasti se kyllä kaduttaa, yritetään välttää sellaista käytöstä.

Vierailija
12/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt ihan eri asia nimitellä tyhmäksi kun sanoa etkö sä tajua tätä asiaa. Sama implikaatio muutenkin. Mutta kaikkien ihmisten pitäisi hiljentyä ja hävetä.

Kyllä se on aivan eri asia. Skarpeinkaan ihminen ei aina hoksaa kaikkea jos on muuta mielessä. Tyhmä on tyhmä

Vierailija
13/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahoksi nimittelyä en anna anteeksi kun en halua lapsia. Vaihdan kaveripiiriä enkä ole ole missään tekemisissä enää vaikka olisi lähiomainen sukulainen. 

Vierailija
14/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi uskottavia nämä vastaukset. Jos olet ollut naimisissa vaikka viisi vuotta ja sitten puolisosi riidan yhteydessä sanoo "saatanan tonttu" niin et anna anteeksi ja otat avioeron. Juupajuu.

Tonttu/vastaava on meillä aina hyväntahtoisesti käytetty hellittelysana niille hieman hitaammille hetkille joita kaikilla joskus on.

Esim kun potkaisin varpaani kaksi kertaa lomareissun hotellihuoneessa samaan paikkaan, mies kyseli että tuliko nyt oltua hieman tonttu? Sitten halasi ja lohdutti.

Nimittely on eri asia. Nimittely on pahantahtoista toisen mollaamista. Sellainen ei ole Ok.

Vierailija
15/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni yhtäkkiä alkaisi minua nimittelemään 15v jälkeen niin ensinnä miettisin että joku alkava muistisairaus tai lyönyt päänsä pahemmin... Jos ne saisin suljettua pois niin varmaankin ajattelisin että rakkaus alkaa loppumaan.

Vierailija
16/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin vakava ymmärrysongelma vai minkä takia et ymmärrä kyselyn vastausvaihtoehtoja????

Ap on nimittelijä eikä kestä sitä että normaalissa parisuhteessa ei nimitellä?

Vierailija
17/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nimittelijä eikä kestä sitä että normaalissa parisuhteessa ei nimitellä?

Kyllä ihan minua nimiteltiin, enkä ollut parisuhteessa. Mikä ihmeen pointti tuollaisessa arvailussa on???

Ap

Vierailija
18/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ihan selkeästi, että olen päätökseni tehnyt. Se kertonee jotain tilanteesta??????

En jaksa kun ette ymmärrä yhtään mitään simppeleitäkään asioita.

Ap

Vierailija
19/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm Akaksi nimittely on vienyt oikeuteen ja siitä tuomittu sakkoihin.

Kannattaa varoa mitä päästää suustaan.

Vierailija
20/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni ei kiroile koskaan eikä nimittele minua tai ketään muutakaan tontuksi. Miksi ihmeessä hän niin tekisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän