Mies - millainen on mielestäsi nainen, joka "pitää huolta itsestään"?
Mitä hän mielestäsi tekee ulkonäkönsä eteen? Mikä siis on sinun mielestäsi tarpeeksi huolenpitoa.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on hulluja!
Minä olen, siis minulla on mielenterveysongelmia. Siksi tulin tänne huvittumaan siitä miten tärkeää miehille on se miltä näyttäisin kuin se että hoitaisin "hulluuttani".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka
Käy päivittäin suihkussa
Pesee hampaat päivittäin aamuin ja illoin
Ei käytä alkoholia
Ei tupakoiTämä olisi jo hyvä alku. Harva suominainen pystyy edes noihin...
Vielä harvempi suomimies... Mä itse olen yllä kuvatunlainen. Tämmöisiä miehiä ei tunnu olevan missään. Ei kiinnosta mitkään uskontohihhulit
Valehtelet, nainen.
Moni nainen Suomessa ei käy päivittäin suihkussa, koska hiusten kuivuu vie aikaa. Ja niihin menee paljon shampoota. Pesevät hiukset tyyliin kerran viikossa.
Tietoisku, siellä suihkussa pystyy käydä ilman hiustenpesuakin. Harvat pesee hiukset päivittäin koska harvempi pesuväli riittää hiuksille.
Hiusten pesu kerran viikossa on instagram trendi joka käsittääkseni on menossa ohi, koska osalla se on lisännyt hiusten irtoamista ja hiusten kasvun tyrehtymistä koska päänahan huokoset tukkeutuu.
Mä oon ymmärtänyt että niitä välipäivinä hiukset pestään silti vedellä. Eikö niin olekaan?
Ei pestä. Pesuvälit venytetään jopa 10 päivään.
Vierailija kirjoitti:
- alle satakiloinen
- käy suihkussa vähintään joka viikko
- kampaa täit tukastaan säännöllisesti
- pyyhkii vessassa takapuolensa paperilla
- rajaa itselääkityksen mietoihin aineisiin ja pitää joskus nenänvalkaisupäiviä
Onko tämä keskiverto palstamamman näkemys asiasta? Pari muutosta eli on alle 130 kiloinen ja pyyhkii yleensä takapuolensa. Alapesu suihkun yhteydessä. Nenänvalkaisupäivien yhteydessä voi nauttia siideriä, lonkeroa tai olutta.
Luetaanko liikkumiseksi, itsestään huoltapitäväksi naiseksi jos on "punttisalilla" 8 h joka arkipäivä keskiraskaassa työssä vai pitääkö sen lisäksi vielä lähteä joka päivä salille tai 15 km. juoksulenkille tms.,  että jos vapaa- aikana rentoutuu niin luetaanko silloin itsestään huolehtimattomaksi?
Kaikki kun eivät ole niitä toimistotyön tekijöitä, vaikka kovasti kaikki niin tuntuu olettavan ja ajattelevan, kun puhutaan työnteosta.
Niin ja jos BMI on 23,9 onko silloin jo kehopositiivinen joka ei kelpaa kellekään ?
Vierailija kirjoitti:
On normaalipainoinen ja olemuksesta näkee, että harrastaa monipuolista liikuntaa eli on sopivasti lihaksia ja jäntevyyttä.
Lisäksi ihosta näkee, ettei polta röökiä eikä lipitä alvariinsa alkoholia vaan elämäntavat on terveelliset. Ei siis tosiaan ole mitään terassipunaa naamassa tai rinnuksilla.
Nämä kaikki tekotukat, -ripset, -kynnet ja tatuoinnit ym kertoo just päinvastaisesta.
Eikö just ne salilla käyvät itseään trimmaavat naiset ole niitä joilla on sitten tekotukat, tekoripset (toki nykyään ne on kaikilla alle kolmekymppisillä) ja tekokynnet? Ja tatuoinnitkin on nykyään nuorilla ihan yleisiä, riippumatta käykö salilla vai ei.
Harrastaa lihaskuntoa, ei syö hirveästi einesruokaa ja herkkuja, normaalipainoinen, ei polta. Muuta ei juurikaan tule mieleen. Pukeutuminen ja kampaus voivat olla ihan millaiset vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat ja ehjät vaatteet, pitää hygieniastaan ja terveydestä huolta.
tämä on ihan hyvä. Nuo lihaksikas, kimmoisa, notkea, jäntevä, harrastaa liikun 3-6 kertaa viikossa yms. ovat naurettavia, mikäli joku niitä irl vaatii. Ja tietty, kun miehiltä kysytään, itsestä huolehtiminen liittyy täysin ulkonäköön. Entäpä ihminen joka on huolehtii esim. ihmissuhteistaan olemalla ystävällinen, reilu ja empaattinen?
Ap kysyi nimenomaan ulkonäköjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Syö ja liikkuu niin että on omassa ihannepainossaan.
Pukeutuu käytännöllisesti sopivan kokoisiin vaatteisiin, ei pukeudu muiden odotusten mukaan vaikka osaa sen myös.On opetellut omassa elämässään tarvitsemansa käden taidot.
Hoitaa henkistä tasapainoaan.
Sinä voisit huolehtia itsestäsi ja opetella yhdyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Syö terveellisesti.
- Harrastaa säännöllisesti liikuntaa. Fyysinen kunto hyvä tai erinomainen.
- Hygienia kunnossa.
- BMI 18-23
- Habitus asiallinen ja tilanteeseen sopiva.BMI 18-23....
Yli 23 ollaan jo kehopositiivisuuden puolella. Alle 20 ei kannata tavoitella, mutta osalla se on luontaisesti 18-20 välillä eikä siinä mitään, jos näin on.
Eli kehonegatiivisuus on se tavoiteltava juttu? Onko se itsestään huolehtimista jos vihaa omaa kehoaan?
Vierailija kirjoitti:
Hoikka
Käy päivittäin suihkussa
Ei käytä alkoholia
Minä en välttämättä käy suihkussa joka päivä, saatan käydä vain puolentista vuorokauden välein. En hikoile ja mätäne koko aikaa niin että olisi tarvetta käydä suihkussa päivittäin.
Muut kriteerit täytän.
Mutta mistäpä löytäisi miehen, joka täyttäisi nuo kriteerit? BMI on ylipainon puolella, eikä se johdu lihaksikkuudesta. Suihkussa ei käydä edes joka toinen päivä, hyvä jos kerran viikossa. Hampaitakaan ei pestä välttämättä edes kerran päivässä. Alkoholia menee enemmän kuin vettä, tupakkaa tai nuuskaa vedetään hirveät määrät ja siltä myös näytetään ja haistaan.
Ja sitten miehet ihmettelevät miksi eivät kelpaa naisille... Kummasti niitä kriteerejä asetetaan naisille, mutta itse ei täytetä edes niitä alkeellisempiakaan...
No, viihdyn sinkkuna 12 v kestäneen parisuhteen jälkeen. Vientiä kyllä olisi, mutta minä en ketään huoli. Varsinkaan lisääntynyttä, kun olen omasta tahdostani lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka
Käy päivittäin suihkussa
Ei käytä alkoholia
Vielä harvempi suomimies... Mä itse olen yllä kuvatunlainen. Tämmöisiä miehiä ei tunnu olevan missään. Ei kiinnosta mitkään uskontohihhulit
Valehtelet, nainen.
Moni nainen Suomessa ei käy päivittäin suihkussa, koska hiusten kuivuu vie aikaa. Ja niihin menee paljon shampoota. Pesevät hiukset tyyliin kerran viikossa.
Kyllä ne naiset päivittäin käyvät suihkussa, eivät vain pese hiuksiaan kuin 1-2 kertaa viikossa. Muina kertoina eivät vsin anna hiusten kastua. 😀😀😀
Pukee vaatteet päälleen kun joutuu lähtemään kiireellä asuntoni takaovesta. Eikä siis vain kerää päällysvaatteitaan nipuksi syliinsä kuten elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika harhaista. Miten naisesta näkee että harrastaa liikuntaa monipuolisesti? Olen työskennellyt hierojana ja liikunnanohjaajana ja voin sanoa että monet "kiinteältä" ja liikunnalliselta näyttävät naiset ovat laihoja läskejä ja liikuntana joku yksi puolinen koiran talutus tai ei edes sitäkään. Naisesta saa liikunnallisen näköisen varmimmin sairastumalla syömishäiriöön.
Näiden miesten mielestä varmasti mallit näyttävät siltä miltä näyttävät koska harrastavat liikuntaa ja elävät terveellisesti. Totuus on että he syövät niin vähän että tarvitsevat niitä tekotukkia, - ripsiä, -hampaita ja -kynsiä.
Olen 51-vuotias aktiiviliikkuva mies ja harrastan itse tanssia. Alle 30-kymppisissä voi naisissa olla vielä laihoja hyvännäköisiä missiläskejä, mutta kun mennään selvästi 30 yli kyllä se alkaa näkyä kilometrin päähän ihan askeleesta liikkuuko nainen aktiivisesti. Laji nyt voi olla jumppa, tanssi tai joku muu sopiva yhdistelmä, mutta kyllä ahkera hikiliikkuminen tai varsinkin sen puute näkyy niin naisella kuin miehelläkin kauas kun tulee yhtään enemmän ikää.
Se kirjoitti:
Todennäköisesti kyseessä on sellainen nainen, joka istuu tuntikausia meikkipöydän äärellä naamioimassa itseään. Juoksee kaikki vapaa-aikansa kuntosalilla tms. Rasittava yksityiskohtiin takertuva ja fanaattinen ruokavalionsa suhteen
Ja allekirjoitus:
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistäpä löytäisi miehen, joka täyttäisi nuo kriteerit? BMI on ylipainon puolella, eikä se johdu lihaksikkuudesta. Suihkussa ei käydä edes joka toinen päivä, hyvä jos kerran viikossa. Hampaitakaan ei pestä välttämättä edes kerran päivässä. Alkoholia menee enemmän kuin vettä, tupakkaa tai nuuskaa vedetään hirveät määrät ja siltä myös näytetään ja haistaan.
Ja sitten miehet ihmettelevät miksi eivät kelpaa naisille... Kummasti niitä kriteerejä asetetaan naisille, mutta itse ei täytetä edes niitä alkeellisempiakaan...
No, viihdyn sinkkuna 12 v kestäneen parisuhteen jälkeen. Vientiä kyllä olisi, mutta minä en ketään huoli. Varsinkaan lisääntynyttä, kun olen omasta tahdostani lapseton.
Et löydä kunnollista miestä, koska suurimmalla osalla 35+ kunnollisista miehistä on lapsia ja he eivät halua kumppania, jolla ei ole lapsia tai joka ei ainakin pidä lapsista.
Jos etsii kumppania 35+ lapsettomien miesten joukosta hyvin suuri osa kohderyhmästä on tavalla tai toisella parisuhteeseen huonosti sopivia tai itsestään huonosti huolta pitäviä.
Vierailija kirjoitti:
Oma arvaus: hoikka, mutta ei sillai "ryhdittömällä" tai "laihaläskillä" tavalla. Ja tuuheena ja pitkänä kasvava tukka pitää olla +45v naisella. Nämä seikat kertovat miehelle, että nainen on huolehtinut itsestään.
t. nainen jonka veri on elämän elixiiriä mutta päässä androgeeninen alopecia, ei v*tuta ei.
Minttu V:kö se siellä ragee?
Kampaa hiukset, huolehtii terveydestään, laittaa siistit vaatteet. samanlainen kuin itsestään huolehtiva mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka
Käy päivittäin suihkussa
Ei käytä alkoholia
Luuletkos että uskontohihhulia sinä kiinnostaisit😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et löydä kunnollista miestä, koska suurimmalla osalla 35+ kunnollisista miehistä on lapsia ja he eivät halua kumppania, jolla ei ole lapsia tai joka ei ainakin pidä lapsista.
Jos etsii kumppania 35+ lapsettomien miesten joukosta hyvin suuri osa kohderyhmästä on tavalla tai toisella parisuhteeseen huonosti sopivia tai itsestään huonosti huolta pitäviä.
Jep tämä, täytän kyllä tuon listan kohdat, mutta noin muuten olen syrjäytynyt. Käyn vaan salilla, pidän itseni ja asunnon siistinä ja selaan nettiä, siinäpä se minun elämäni. Siitä huolimatta saatan olla vieläpä paremmassa puoliskossa 35v+ lapsettomista sinkkumiehistä.
M41
tämä on ihan hyvä. Nuo lihaksikas, kimmoisa, notkea, jäntevä, harrastaa liikun 3-6 kertaa viikossa yms. ovat naurettavia, mikäli joku niitä irl vaatii. Ja tietty, kun miehiltä kysytään, itsestä huolehtiminen liittyy täysin ulkonäköön. Entäpä ihminen joka on huolehtii esim. ihmissuhteistaan olemalla ystävällinen, reilu ja empaattinen?