Mies haluaa ilman muuta isyystestin kun lapsi syntyy. On 100% hänen lapsi, mutta vaikeasti selitettävä tilanne
10 vuotta sitten minulla oli sellainen typerä yhden yön syrjähyppy hänen kaverinsa kanssa. Olin aivan tiun taun kännissä ja kerroin siitä heti miehelle. Kesti aikansa, mutta pääsimme asian yli. Nyt odotan ensimmäistä lastamme ja mies vaatii vaatimalla isyystestiä, vaikka sanoo aina, että luottaa minuun. No nyt menee kohta minun luottamus häneen. Kuinka voi olla noin ilkeä. Luulin, että asia on kuopattu jo.
Kommentit (556)
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapsesta näki heti, että on aivan isänsä näköinen. Isyys kirjattiin lapsen tietoihin jo ennen syntymää. Jos mies olisi halunnut virallisen testin, olisi se tietysti tehty.
Nauroin ääneen kun luin tämän. En voinut olla miettimättä miltä se sun ukkos mahtaa näyttää jos lapsi heti ulos putkahdettuaan näytti aivan isältään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä näkee, että kun luottamus menee, sitä on vaikea saada palautettua. Miehesi pitää syrjähyppyäsi isompana kuin sinä, ja hänelle se varmaan onkin sitä.
Paras on tehdä isyystesti niin on jotakin pohjaa vaatia elatusmaksuja. Jatkoa ei tuollaisella suhteella ole jos luottamusta ei ole.
Kukahan se tässä sen luottamuksen on alunperin rikkonut. Aivan oikein AP, joka nyt itkee kun miestä hieman epäilyttää mistä sitä siementä on käyty hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja lapset on 100% hänen. Saavat mennä ottamaan isyystestit, jos haluavat. Meillä lapset on eri näköisiä. Ehkä mummuni on joskus ollut jonkun Italialaisen kanssa.
Kaikki ulkopuoliset aina ihmettelee, kun meidän toinen lapsi on sellainen italialaisen näköinen. Meidän se on. Mutta geenit tulee suvusta ja on voinut joku mummo 200 vuotta taaksepäin olla ollut jonkun italialaisen kanssa, mistä minä tiedän. Testit saa vapaasti ottaa.
Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa ja sairaalassa on todistettu, että olen lapseni synnyttänyt.
Ja testit saa ottaa milloin vain lapset tai isä, jos haluaa vielä varmistaa asian.
Mun mielestä isyystesti pitäisi tehdä aina.
Olisi ihan oikein ja lapsen edun ja oikeusturvankin kannalta tehdä isyystesti. Sen jälkeen olisi sitten helpompi sopia, jos tulee jotain erimielisyyttä avio- tai avopuolisoiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää testi ja hävetköön mies. Sinähän voit sitten ottaa eron. Ei tuollainen epäluottamus ole hyväksi.
Miksi mies häpeäisi ja mitä? Eiköhän se oo tuo kännilortto jonka pitäisi hävetä ja mielellään ihan loppuikänsä ja sulle ap, ei sitä asiaa ei ole loppuun käsitelty, eikä tule ikinä olemaankaan ja sä vielä kaiken lisäksi ansaitset kaiken skeidan mitä ukkos sun niskaan kaataa.
Pettäminen on hyvin paha sopimusrikkomus, jos naimisissakin olette.
Turha yrittää muissa sopimuksissa vastaavan tasoista luottamuksen pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan oikein ja lapsen edun ja oikeusturvankin kannalta tehdä isyystesti. Sen jälkeen olisi sitten helpompi sopia, jos tulee jotain erimielisyyttä avio- tai avopuolisoiden kesken.
Jos puolisoiden välillä ei ole luottamusta ei mitään asioita ole helppo sopia. Eikä se luottamus synny tai palaudu isyystestillä. Oikeuden toki on helpompi vaatia huoltajalta elatusmaksuja jos se on jotenkin todennettu. Jos sitä ei pystytä muuten todentamaan niin sitten isyystesti ihan ok.
Testi pitäisi olla automaattinen kaikissa tapauksissa. On tää uskomatonta miten miesten ja isien oikeudet ja oikeusturva on 2000-luvulla tämmöisessä jamassa joidenkin mielissä.
Viime aikoina on ollut melko karuja kokemuksia esillä, miten olematon miehen asema näissä jutuissa on. :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä näkee, että kun luottamus menee, sitä on vaikea saada palautettua. Miehesi pitää syrjähyppyäsi isompana kuin sinä, ja hänelle se varmaan onkin sitä.
Paras on tehdä isyystesti niin on jotakin pohjaa vaatia elatusmaksuja. Jatkoa ei tuollaisella suhteella ole jos luottamusta ei ole.
onhan se, kun jo pettänyt vaatii topakkana luottamusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja lapset on 100% hänen. Saavat mennä ottamaan isyystestit, jos haluavat. Meillä lapset on eri näköisiä. Ehkä mummuni on joskus ollut jonkun Italialaisen kanssa.
Kaikki ulkopuoliset aina ihmettelee, kun meidän toinen lapsi on sellainen italialaisen näköinen. Meidän se on. Mutta geenit tulee suvusta ja on voinut joku mummo 200 vuotta taaksepäin olla ollut jonkun italialaisen kanssa, mistä minä tiedän. Testit saa vapaasti ottaa.
Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa ja sairaalassa on todistettu, että olen lapseni synnyttänyt.
Kukaan muu kuin sinä ei voi varmuudella tietää sitä keiden kaikkien kanssa olet seksiä harrastanut.
Sen miehen jota sanot lapsesi isäksi pitää vain sokeasti luottaa isyytensä ilman testaamista. Sillä miltä vauva näyttää synnyttyään ei ole mitään merkitystä. Ihmismieli on siitä omituinen, että se pyrkii muokkaamaan näkemäänsä toivottuun ja oletettuun suuntaan näkemällä sellaisia muotoja ja piirteitä jotka vahvistavat toivottua tulosta. Ja tämä kaikki tapahtuu täysin tiedostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se tässä sen luottamuksen on alunperin rikkonut. Aivan oikein AP, joka nyt itkee kun miestä hieman epäilyttää mistä sitä siementä on käyty hakemassa.
Eron kannalta sillä ei ole merkitystä kumpi luottamuksen on rikkonut vai onko siihen syyllisiä molemmat. Jatkoa suhteella jossa ei luottamusta ole, ei ole. Paras tietenkin olisi että pari olisi eronnut jo silloin kun se luottamus on mennyt ja on huomattu että sitä ei pysty palauttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Testi pitäisi olla automaattinen kaikissa tapauksissa. On tää uskomatonta miten miesten ja isien oikeudet ja oikeusturva on 2000-luvulla tämmöisessä jamassa joidenkin mielissä.
Viime aikoina on ollut melko karuja kokemuksia esillä, miten olematon miehen asema näissä jutuissa on. :O
Arvioiden mukaan noin 22% on eri isä mitä kirjoihin on merkitty.
En ymmärrä, miksi isyystestin vaatimisesta pitää loukkaantua. Näen sen ihan normaalina pyyntönä. Jos minulla olisi mies ja hän haluaa tehdä isyystestin, niin totta kai saa tehdä. Mutta jos hän haukkuisi minua samalla kun vaatii isyystestiä, niin edelleen sen saa tehdä, mutta haukkumisen takia en jatkaisi enää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan se, kun jo pettänyt vaatii topakkana luottamusta!
Ei tarvitse vaatia luottamusta. Sen kun eroaa.
Se että olet pettänyt, oikeuttaa miestä vaatimaan testin. Ei muuta kun testaamaan, tuo sinun suuttunut reaktio ikävä kyllä antaa osviittaa tai vähintään luo vaikutelman, ettei tainnut jäädä yhteen kertaan. Testeihin mars, jos et halua erota siis.
Onpa törkeä mies, Mikään ei oikeuta miestä tuollaiseen loukkaukseen.
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu kuin sinä ei voi varmuudella tietää sitä keiden kaikkien kanssa olet seksiä harrastanut.
Sen miehen jota sanot lapsesi isäksi pitää vain sokeasti luottaa isyytensä ilman testaamista. Sillä miltä vauva näyttää synnyttyään ei ole mitään merkitystä. Ihmismieli on siitä omituinen, että se pyrkii muokkaamaan näkemäänsä toivottuun ja oletettuun suuntaan näkemällä sellaisia muotoja ja piirteitä jotka vahvistavat toivottua tulosta. Ja tämä kaikki tapahtuu täysin tiedostamatta.
Me ollaan oltu yhdessä jo yli 20 vuotta enkä käy ilman miestä missään baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Se että olet pettänyt, oikeuttaa miestä vaatimaan testin. Ei muuta kun testaamaan, tuo sinun suuttunut reaktio ikävä kyllä antaa osviittaa tai vähintään luo vaikutelman, ettei tainnut jäädä yhteen kertaan. Testeihin mars, jos et halua erota siis.
Minä haluaisin ainakin eron sekä sen testin.