Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ilman muuta isyystestin kun lapsi syntyy. On 100% hänen lapsi, mutta vaikeasti selitettävä tilanne

Vierailija
17.05.2023 |

10 vuotta sitten minulla oli sellainen typerä yhden yön syrjähyppy hänen kaverinsa kanssa. Olin aivan tiun taun kännissä ja kerroin siitä heti miehelle. Kesti aikansa, mutta pääsimme asian yli. Nyt odotan ensimmäistä lastamme ja mies vaatii vaatimalla isyystestiä, vaikka sanoo aina, että luottaa minuun. No nyt menee kohta minun luottamus häneen. Kuinka voi olla noin ilkeä. Luulin, että asia on kuopattu jo.

Kommentit (556)

Vierailija
21/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainakin pieni mahdollisuus on että joku muu isä.

Itse olet pettänyt, nyt kannat seuraukset. Jos olet 100 varma niin teette testit kitisemättä.

Mut ilmeisesti näin ei ole.

Vierailija
22/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja lapset on 100% hänen. Saavat mennä ottamaan isyystestit, jos haluavat. Meillä lapset on eri näköisiä. Ehkä mummuni on joskus ollut jonkun Italialaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isällä on siihen oikeus. Onpahan asia sitten varmasti selvä. Sinun pitää se hyväksyä

Totta kai hänellä on oikeus, mutta sekin on selvää, että tuon oikeuden käyttäminen on epäluottamuksen osoitus.

Omassa suhteessani en olisi pystynyt antamaan sitä anteeksi. Me tosin oltiin maimisissa, joten tunnustusta ei tarvittu.

Vierailija
24/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä asiaa karkuun koskaan pääse, että olet tehnyt väärin. Niin kuin ei mieskään. 

Vierailija
25/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänkin naiset pettää miehiä liikaa ja moni mies kasvattaa lapsia ominaan vaikka vieraan ovat. Teettäisin isyystestin nykyään joka tilanteessa.

Vierailija
26/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen tietää 100%, että lapsi on oma. Miehellä ei voi tällaista samanlaista tietoa olla. Ei tarvitse niin kovasti pahastua siitä, jos mies haluaa tehdä testit.

Vierailija
27/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksia, joissa ex-mies on nöyryyttänyt jopa kouluikäisiä lapsia vaatimalla dna-testit. Tuossa tapauksessa ottaisin testit ja eron.

Vierailija
28/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs mies sen tietäisi,kun joku vaan sanoo niin?

Ei heikko mies uskokaan ja siksi heikot miehet jätetään. Sitten heikko mies inisee Iltiksessä että häneltä vietiin lapset buhuu.

Vahva mies taas ei halua koko lasta nähdäkään- eikä tarvitsekaan, naisia piisaa muutenkin. Sitten luihu naisenpiru hankkii mahdollistajan. 

Vierailija
29/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pitää testiä pahana niin epäilen, että sillä on oma lehmä ojassa. Mä olen nainen eikä mua testit haittaa. Lapsiin menee aivan älyttömästi rahaa ja aikaa, että ymmärrän jos mies haluaa varmistaa, että on oma lapsi.

Vierailija
30/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on tuollainen tilanne takana niin nöyrryt ja teette testin.

Vierailija
31/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja lapset on 100% hänen. Saavat mennä ottamaan isyystestit, jos haluavat. Meillä lapset on eri näköisiä. Ehkä mummuni on joskus ollut jonkun Italialaisen kanssa.

Kaikki ulkopuoliset aina ihmettelee, kun meidän toinen lapsi on sellainen italialaisen näköinen. Meidän se on. Mutta geenit tulee suvusta ja on voinut joku mummo 200 vuotta taaksepäin olla ollut jonkun italialaisen kanssa, mistä minä tiedän. Testit saa vapaasti ottaa.

Vierailija
32/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kannattaa testata, kun halvemmaksi tulee testata nyt, eikä jälkikäteen.

Näitä on tapauksia, että mies ei ole ollutkaan lapsen isä ja silti joutunut maksamaan elatusmaksuja.

Älä tee kärpäsestä härkästä, isyystesti on tätä päivää. Siitä vaan ei puhuta paljon ääneen.

Keskity uuden ihmisen rakastamiseen, ja muuhun ihanaan :).

Loppuu epäilykset kun dna- testin tulokset tulee. Sitten voitte molemmat keskittyä keskinäiseen rakkauteenne ja ennen kaikkea lapseenne .

Vierailija
33/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aina pitäisi tehdä isyystesti, myös selvissä tapauksissa. Eipähän tule jälkeenpäin sanomista esim. tulehtuneessa erotilanteessa.

N46

Vierailija
34/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vain loukkaantumisellasi epäillä asiaa varsinkin kun oot ennenkin pettänyt. Eikö se testi vaan vahvista teidän suhdettanne. Tosiasia on kuitenkin että oot joskus rikkonut luottamuksen eikä sitä saa koskaan takaisin ei sinulla ole mielestäni oikeutta suuttua siitä ettei mies luota sinuun.

Vierailija
35/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää testi ja hävetköön mies. Sinähän voit sitten ottaa eron. Ei tuollainen epäluottamus ole hyväksi.

Mitä häpeämistä miehellä on ? AP:hän tässä on se joka on vieraissa hypännyt. Mistä miehensä tietää kenen kanssa AP nyt on kotia leikkinyt.  Nyt kannattaa ottaa lusikka kauniisti käteen ja tehdä ne testin. Vaihtoehtoisesti jos AP ei testeihin suostu, niin mies voi tehdä tästä omat johtopäätelmänsä ja jatkaa elämäänsä jossain toisaalla.

Vierailija
36/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ainoastaan isän oikeus, vaan myös lapsen oikeus. Ei voi olla niin, että näistä kolmesta vain äidillä on varmuus lapsen isyydestä.

Vierailija
37/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se luota jos vaatii.

Trust, but verify.

Vierailija
38/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapsesta näki heti, että on aivan isänsä näköinen. Isyys kirjattiin lapsen tietoihin jo ennen syntymää. Jos mies olisi halunnut virallisen testin, olisi se tietysti tehty.

Taisi sulla itsellä olla epäselvyys kenen lapsi oli

Vierailija
39/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä näkee, että kun luottamus menee, sitä on vaikea saada palautettua. Miehesi pitää syrjähyppyäsi isompana kuin sinä, ja hänelle se varmaan onkin sitä.

Paras on tehdä isyystesti niin on jotakin pohjaa vaatia elatusmaksuja. Jatkoa ei tuollaisella suhteella ole jos luottamusta ei ole.

Vierailija
40/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isällä on siihen oikeus. Onpahan asia sitten varmasti selvä. Sinun pitää se hyväksyä

Totta kai hänellä on oikeus, mutta sekin on selvää, että tuon oikeuden käyttäminen on epäluottamuksen osoitus.

Omassa suhteessani en olisi pystynyt antamaan sitä anteeksi. Me tosin oltiin maimisissa, joten tunnustusta ei tarvittu.

AP on aiemmalla käytöksellään osoittanut ettei häneen ole liiemmin luottamista. Ehkä AP:n miehen ei olisi pitänyt antaa aikanaan anteeksi, vaan pistää vieraissa hyppäävä nainen tien päälle. Ja vielä miehen kaverin kanssa; ei kyllä taas ole päässä veri kiertänyt kun pillu on vienyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi