Pystytkö olemaan päivän ilman älypuhelinta?
Kommentit (78)
Pystyn vaikka viikkoja, mutten pysty olla ilman nettiä kuin päivän.
Hyvin pystyin, kun puhelin oli korjattavana.
Jos olen lomalla ja yhdessä lasteni kanssa, kyllä. Arkena noin vaan yllättäen olisi vaikeaa, ollaan totuttu, että tavoitetaan toisemme puhelimella. Muita ei tarvitse päivittäin tavoittaa.
Helposti, ei minulla edes ole älypuhelinta. En tarvitse.
Ei minulla ole älypuhelinta; ellei sitten älypuhelimeksi riitä se, että on matopeli ja tekstiviesti. Ai niin ja onhan puhelimessani myös herätyskelllo.
Helposti pystyn. Käytän sitä vain soittamiseen enkä soittele ihmisille päivittäin/minulle ei soiteta päivittäin
Pystyn, mutten voi lapseni takia. Lapsi pitää olla tavoitettavissa.
Pystyn, jos vaan saan päätettyä niin
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole älypuhelinta; ellei sitten älypuhelimeksi riitä se, että on matopeli ja tekstiviesti. Ai niin ja onhan puhelimessani myös herätyskelllo.
Onko sinulla lapsia?
Tietysti pystyn jos pitää pystyä. En halua, jos ei ole pakko.
En omista älypuhelinta, ihan tavallinen perus halpakänä riittää.
Iisisti, pitempäänkin, koska en ole tuon kämäsen laitteen orjuutettavissa.
Tietysti. Minulle pääasiallisin kommunikaation muoto ulospäin on sähköposti. Puhelimella en ole sähköpostia käyttänyt enkäjuuri muutakaan.
Olen ollut vuoden venäjällä töissä. Netti oli kallis ja käyttökatkoja oli usein. Pari viikkoa ilman nettiä oli aika tavallista. Tuli luettua enemmän kirjoja kuin koskaan. Sähkökatkoja ja kaasukatkoja oli vähemmän kuin nettikatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia?
Miten lapset liittyy asiaan?
-Eri.
Ja jotta pysyn aiheessa, niin pystyn.
Miten te joilla ei ole älypuhelinta hoidatte esim. päiväkodin/lasten harrastusten kanssa viestinnän? Yleensä tulee whatsapilla ryhmäviestiä esim. aamuisin jos tulee jotain yllättäviä muutoksia päiväkodissa ja treenien muutoksetkin whatsappiin,en tiedä millä nämä voisi korvata... Mutta älypuhelimesta haluaisin mielelläni eroon
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuoden venäjällä töissä. Netti oli kallis ja käyttökatkoja oli usein. Pari viikkoa ilman nettiä oli aika tavallista. Tuli luettua enemmän kirjoja kuin koskaan. Sähkökatkoja ja kaasukatkoja oli vähemmän kuin nettikatkoja.
Jatkan tähän vielä että älypuhelimella ei tee just yhtään mitään kivaa, jos nettiyhteys ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Miten te joilla ei ole älypuhelinta hoidatte esim. päiväkodin/lasten harrastusten kanssa viestinnän? Yleensä tulee whatsapilla ryhmäviestiä esim. aamuisin jos tulee jotain yllättäviä muutoksia päiväkodissa ja treenien muutoksetkin whatsappiin,en tiedä millä nämä voisi korvata... Mutta älypuhelimesta haluaisin mielelläni eroon
Se on se äippä joka on liimannut heippalapun teipillä seinään.
En pysty olemaan edes 5min.