Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi entinen ystävä otti yhteyttä vuosien jälkeen?

Vierailija
16.05.2023 |

Aiempi aloitus poistettiin.

Olin muutaman vuoden ystävä yhden henkilön, vaikkapa Tiinan kanssa. Tiinan kanssa alkuun nähtiin neljästään niin, että miehemme olivat myös mukana.

Aloimme viettää aikaa yhdessä myös kahden kesken ja miehet tekivät kahden kesken omia juttuja. Olin Tiinan kanssa yhteydessä viikoittain ja nähtiin usein.

Mieheni jäi sattuneesta syystä pois nelikosta ja usein kävin Tiinan ja miehensä kanssa kolmestaan tapahtumissa tai kyläilin heillä yksin.

Sain tietää mieheni pettävän. Ja ystävyyden läheisyydestä minun puolelta kertoo, että sanoin asiasta ensimmäiseksi Tiinalle.

Tiina auttoi erossa alkuun. Sitten yhtäkkiä hylkäsi. Syyksi Tiina sanoi kuukausien päästä, että olin ollut itsekäs ja itsekeskeinen. No ehkä olin, kun kävin avioeroa läpi!

Hän jatkoi miehensä kanssa exäni kanssa kaveeraamista ja tapasi myös tuon toisen naisen.

Enempää en tiedä kun yhteys katkesi siihen. Ei ole motivaatiota muistella vanhoja. Miksi nytkään pitäisi olla yhteydessä?

Lisäksi hän otti yhteyttä "lapsettomien lauantaina". Hän on saanut välirikkomme jälkeen lapsia. Exäni sai vasta lapsen. Yrittikö sääliä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän biisi herkisti muisteleen menneitä ryyppyreissuja kun nykyään ei saa lapsenvahtia eikä pääse mihinkään

Noniin! Motiivi selvisi! Haluaa AP:n ilmaiseksi lapsenvahdiksi siis! Vanhojen aikojen muistoksi, eikö niin... Jos AP vaikka riemusta kiljuen suostuisi, kun pääsee taas Tiinan hovin jäseneksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla