Minkä hintainen on sun hyvä humala?
Kommentit (27)
Litra kossua, hyvää grillimättöä ja paljon erilaisia hedelmiä, joista tehdä juomasekoituksia. Olisko stti yhteensä siinä 70€. Ränni kestää 12 kun tinaa rennosti.
Sixpack siideriä ja pari kaljaa. 15€.
Käsi desiä pullo ja suonensisäisesti punaviiniä.
Mä olen kovin vähään tyytyväinen, riittää puoli pulloa halpaa luomupunkkua. Pitkän etsinnän jälkeen löysin viinin, jonka hinta-laatusuhteesta todellakin pidän. Pullon hinta n. 14 e, joten hyvään humalaan tarvitaan se 7 euroa.
Siinä 30 euroa. Alkuun kuoharia, sitten pari olutta ja loppuun jotain syötävää, aurajuustoa keksin päällä tai jotain. Baareissa käyn hyvin harvoin, yleensä kotona olen joko seurassa, yksin tai kaksin siipan kans. Siippa juo omiaan.
Kai sitä alle 16,20 € voisi hyvän humalan saada, jos budjetti juomiin sijoittaisi, mutta parillakympillä saa kyllä kotioloihin kaiken tarvittavan.
Tölkki olutta 1,05€ niitä 14 kpl
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kympillä pullo viiniä. Ei ylssnsä mene kaikki kun olen niin väsynyt että alkaa nukuttamaan ennen kun viini loppuu.
Varmaan jotain 60-70€, 3-4 6-packia lonkeroa tai siideriä + aski röökiä
Kolme olutta tai puoli pulloa viiniä on just hyvä. Pidän sellaisesta pikku huppelista, mutta en kunnolla humalassa olemisesta. Halvalla pääsen.
Vierailija kirjoitti:
11.48€ eli pullo Gambinaa.
Tuon jälkeen yleensä tekee mieli vielä paria lonkkua tai olutta. Jos ostaa heti lonkun ja G:n pärjää kyllä.
Emt, en juo itseäni humalaan. Mut sellainen hiprakka voi tulla jo parista viinilasista, eli halvalla pääsen halutessani.
200 euron single malt whisky ja nainen
10-15 kaljaa eli 12-18e lähikaupasta. Lisäksi tupakka-aski.
Jos yksin kotona, noin 30€. Baarissa varmaan satasen.