Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvontakamera kotiin auttakaa!

Vierailija
16.05.2023 |

Meidän perhe ajatteli hankkia tuollaisia valvontajärjestelmiä kotiin. Eli asennetaan kotiin ulos ja sisälle muutama kamera, joiden kuvaa voi sitten katsoa puhelimen kautta vaikka kun ollaan kesällä ulkomailla ja mökillä. Pitäisi olla myös sellainen joka tallentaa aina ne videot johonkin pilveen niin murtovarkaiden jäljet näkyisi.

Paljonko tuollaiset valvontakamerat maksaa ja missä niitä edes myydään? Ainakaan gigantissa ei ollut kun viimeksi kävin. Ollaan ajateltu 2 kameraa sisälle, 1 takapihalle, 1 oven luo ja 1 portille.

Kommentit (531)

Vierailija
521/531 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä kameria vähintään 10 pitää olla, tuo ei riitä.mihinkään.

heh kameria

Vierailija
522/531 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sector Alarm 60 euroa kuussa. Pitää murtovarkaat loitolla ja parantaa turvallisuutta.

Itsellä Verisure. Osin myös siksi että asun yksin ja ikääkin on, voin hälyttää sen avulla itsellenikin apua jos vaan selviin ovelle = ohjausyksikölle asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/531 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philipsillä on hyviä valvontakameroita sisälle ja ulos. Sekä erilaisia kk-liittymiä mm. tallennusta varten. 

Vierailija
524/531 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moilta saa nyt halvalla liittymän lte valvontakameraan https://www.moi.fi/laitenetti/

Vierailija
525/531 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on poliisi käynyt asunnossani kun olin poissa hetken viikko sitten. On tosi vaivihkaa yritetty käydä siten etten huomaisi mitään mutta olen tarkoituksella tähän jo varautunut ja laittanut muutaman asian silleen että ne pakosti liikahtavat paikaltaan jos ei tiedä mitä on tekemässä. Mietin myös uskallanko enää syödä jääkaapissa oleviani ruokia jos niissä on jotain kepulikonsteja.

No asenna kamera?

Joku sekoamassa, ketä edes kiinnostaa sinun jääkaappisi sisäötö. Otas ne lääkkeet!

Vierailija
526/531 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on poliisi käynyt asunnossani kun olin poissa hetken viikko sitten. On tosi vaivihkaa yritetty käydä siten etten huomaisi mitään mutta olen tarkoituksella tähän jo varautunut ja laittanut muutaman asian silleen että ne pakosti liikahtavat paikaltaan jos ei tiedä mitä on tekemässä. Mietin myös uskallanko enää syödä jääkaapissa oleviani ruokia jos niissä on jotain kepulikonsteja.

No asenna kamera?

Mistä kommentoiva vierailija tietää, että asunnossa olisi muka käynyt ihan oikea poliisi? Onko jääkaappimargariinissa pampun jälkiä? Miksi hän kuvittelee poliisin laittaneen jääkaappiruokiinsa jotain? Onko hän sittenkään muistanut syödä lääkkeensä? Joko kamerat on asennettu?

Vierailija
527/531 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista ei ole apua varkaiden kiinni saamisessa.

Näin on. Turhia ovat. Työpaikallamme kahdesti käynyt varkaita. Osaavat pukeutua kuvissa tunnistamattomiksi. ammattilaiskamerat. Silti ketään tekijöistä ei ole kiinni saatu... Vartiointi palvelu tykkää. Hyvä hinta ja roistot irrallaan myymässä taunoille lisää kameraa/palvelua...

Vierailija
528/531 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Ring kameroita. Todella helppo asentaa ja toimii moitteetta tarkastelut kännykällä. Kolmen kameran pilvipalvelu muistaakseni 10 euroa/kk.

Vierailija
529/531 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin verkkokauppa.comista. Pari kameraa ja hub  , ne oli pari sataa. Helppo asentaa vaikka lapsen.  Jälkeenpäin ostin oviin anturit tuohon samaan hubiin. Ne maksoi muutaman kympin. Lisäksi minulla on hyvä vahtikoira. 

Tänne ei pääse hiiviskelemään salaa kukaan.

Vierailija
530/531 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TP-linkin wifikamerat. Sisällä ja ulkona. Niihin micro SD-kortit sisään. Ei maksa mitään kuukaudessa, antaa hälytyksen kännykkään ja monipuoliset säädöt, sekä helppo käyttöönotto. Tarvittaessa hälyttää ja kaksisuuntainen ääniyhteys. Ulkokamerat 50-65€/kpl ja sisäkameroita saa 20€:lla. Ainoa mitä tarvitsee on wifi-yhteys jos haluaa kännykästä katsella.

Vierailija
531/531 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan