Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvontakamera kotiin auttakaa!

Vierailija
16.05.2023 |

Meidän perhe ajatteli hankkia tuollaisia valvontajärjestelmiä kotiin. Eli asennetaan kotiin ulos ja sisälle muutama kamera, joiden kuvaa voi sitten katsoa puhelimen kautta vaikka kun ollaan kesällä ulkomailla ja mökillä. Pitäisi olla myös sellainen joka tallentaa aina ne videot johonkin pilveen niin murtovarkaiden jäljet näkyisi.

Paljonko tuollaiset valvontakamerat maksaa ja missä niitä edes myydään? Ainakaan gigantissa ei ollut kun viimeksi kävin. Ollaan ajateltu 2 kameraa sisälle, 1 takapihalle, 1 oven luo ja 1 portille.

Kommentit (595)

Vierailija
541/595 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin DNA kaupasta ezwizin langattomat wifi kamerat. Maksoi muistaakseni 300€ kolmella kameralla.

Kameroiden akku kestää talvellakin kuukauden. Alkavat kuvaamaan kun näkevät liikettä, toimii suht ok myös yöllä. 

Isolla muistikortilla mulla on kolmesta kamerasta varmaan puolen vuoden otokset tallella, vielä mahtuu lisää. Kun käyttää korttia, ei tarvi maksaa pilvipalvelun kk maksuja.

Sovellukseen tulee ilmoitukset jonkun sekunnin viiveellä ja pystyt halutessasi sen kautta puhumaan kuviin tallennetun ihmisen kanssa reaaliajassa.

Plussana noissa on myös se, että jää todistusaineistoa siitä kuinka meillä ramppaa vieraita miehiä jostain mysteerisyystä silloin kun olen poissa kotoa 🤣

Mut siis oikeastihan me hankittiin nuo vaimon kanssa murtovarkaiden takia...

 

Vierailija
542/595 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne rahat sitten pitäisi käyttää ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/595 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Eufycam langaton kamerasydeemi. Viisi kameraa ja keskusyksikkö. Kameroissa on akku ja se kestää luokkaa 8kk. Helppo asentaa, ei kaapeleita. Kamerat on omassa verkossa, keskusyksikkö wifissä ja kameroiden kuvaa tai liiketunnistimen perusteella otettuja videoita voi katsella vaikka kännykällä. Sydeemiin voi lisätä myös vaikka ovikytkimiä tai ovikellokameran. Ei kuukausimaksuja eikä kiinalaisten pilviä. Tai mistäs tuon tietää mihin nuo päätyy, siksi en pakettiin laittanut sisäkameroita.

Vierailija
544/595 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamerat 200 e kortit 50 e ja jos sulla on kotona netti niin tossa ne kulut on.

Oletus että saat noille virransyötön jos ei ehkä 150 e lisää kameroihin (akkukäyttöiset)

Vierailija
545/595 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tp linkin kamerat eteisessä ja terassilla. Ostettu verkkokauppa.comista. maksaa muutaman satasen.

Mukana tuli hub johon voi liittää muita kivoja juttuja. Laitoin ulko-oviiin anturit. Jos joku avaa oven tiettynä aikana niin kamera lähtee päälle ja hub hälyttää. Sinne voi määritellä omia sääntöjä mitä oven aukaisemisesta seuraa tiettyyn aikaan. Anturit maksoi parikymppiä.

Koiraa voin seurata online eteisen kamerasta  kun olen poissa. Tai nauhoittaa. 

tämä, asennus onnistuu jos osaat qr-koodin skannata laatikon kyljestä.

Eli onnistuu kaikilta, eikä tule mitään kk-maksuja 

Vierailija
546/595 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nvr kahdennettuna ja sitten poe kameroita minne haluaa. Ei tarvitse säätää akkujen kanssa.  Ehkä vielä pc palvelin ai softalla niin voi sitten hakea kuvamassasta anomalioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
547/595 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä murehdi kuule minusta

Vierailija
548/595 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää monimutkaistako yksinkertaista asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
549/595 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hyvä vitsi!

Vierailija
550/595 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
551/595 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jo olla jos et pysty keskustelemaan edes hetkeä asiallisesti.

Vierailija
552/595 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee, mitä haluat, kunhan et vahingoita ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
553/595 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ehkä.

Vierailija
554/595 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, ymmärrän pointtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
555/595 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota...

Vierailija
556/595 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä edullisia tapo merkkisiä kameroita siellä täällä.Tallentaa pilveen,ilmoittaa liikkeestä ja puhelimessa olevasta sovelluksesta voi katsoa mitä tapahtuu.Edulliset,hyvät kamerat,ollut meillä jo vuosia.Itse asennetaan.

Vierailija
557/595 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseekohan muuten mitään tarralappuja että täällä on kameravalvonta tai tuleeko muuten syyte salakatselusta kun varkaat pöllii tavarat sisältä?

Ei tarvitse

Vierailija
558/595 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseekohan muuten mitään tarralappuja että täällä on kameravalvonta tai tuleeko muuten syyte salakatselusta kun varkaat pöllii tavarat sisältä?

Ei tarvitse

Tarvitsee.on laissa.

Vierailija
559/595 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet pettymään myöhemmin ja pahasti jos luulet olevasi kaikkia suurempi sekä vahvempi.

Vierailija
560/595 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla suosikkihetki päivässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi