Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Käytättekö rannekelloa vielä herran vuonna 2023?

Vierailija
16.05.2023 |

Onko teidän mielestänne kello osa hyvää pukeutumista vai ei ja käytättekö te kelloa? Entä millaisia kelloja teillä on?

Kommentit (261)

Vierailija
241/261 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein käytän

Vierailija
242/261 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/261 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun alkupuolella oli viimeinen rannekello. En käytä muitakaan koruja, joten miksi kelloa

Vierailija
244/261 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän älykelloa, perinteisestä kellosta en nää juuri mitään etua itselleni mutta kunnon Garmin karttakello tekee juoksemista nautintoa

Vierailija
245/261 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän älykelloa, perinteisestä kellosta en nää juuri mitään etua itselleni mutta kunnon Garmin karttakello tekee juoksemista nautintoa

Kova kunto ja kepeä askel tekee juoksusta nautintoa ei mikään Garmini.

Vierailija
246/261 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli putkeen kaksi tosi huonoa kelloa ja sitten luovutin ihan kokonaan.

Ne vaan aina pysähteli ilman syytä!!!

Siis kuvittele, uusi kello ja se sammuu itsestään.

Ja vielä eri merkkiset kellot seiko ja tissot.

En mä tee mitään kellolla joka pysähtelee koska sittenhän mä myöhästyn.

Ei enää ikinä kelloa...

Siis totta kai automaattikellot sammuu itsestään, jos niitä ei pidetä kädessä tai vedetä. Vai ostitko patterikellon joka hajosi heti? Enpä usko sillä kyllä noissa patterikelloissa kestää se virta 3-8 vuotta yleensä ja sen jälkeen sen patterin voi vaihtaa itse.

Automaattikelloa kannattaa alkuun ns paistaa, varsinkin jos on ostanut sen talvella. Eli pitää kirkkaan valon alla muutama päivä ja ravistella välillä. Kelloliikkeestä sain tämän neuvon.

Automaattikelloa ei tarvitse pitää minkään valon alla, hassu neuvo! Automaatti pyrkii aina maan keskipistettä kohden ja käden liike pitää kellon käynnissä. Eco drive hyötyy valossa oleskelusta.

Vierailija
247/261 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut katselemaan kännykästä aikaa. Muutenkin, kännykkä kulkee mukana joka paikkaan. Kello maksaa paljon ja on usein turhan iso mohkäle.

Vierailija
248/261 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hopeakettu-miesystävällä on rannekello. Näyttää kivalle ruskettuneessa, suonikkaassa käsivarressa. Kun mies riisuu illalla kellon, niin tiedän, että on seksiä. Jos ei riisu, niin ei ole. Sanatonta viestintää.

Vierailija
249/261 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai rannekelloja käytetään, mutta ei mitään halpiskelloja. Urheillessa käytetään älykelloa tai voihan sitä käyttää muulloinkin mutta sitten on näitä näyttävän näköisiä kalliita kelloja. Eipähän tartte tuijotella kännykkään kellonaikaa katsoakseen.

Vierailija
250/261 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysymys on rajattu vain miehille?

Minulla on puolisen tusinaa sveitsiläisiä vintagekelloja.

Vierailija
251/261 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. En kanna kännykkää mukanani läheskään aina.

Muutama Omega ja Frederique Constant löytyy. Victorinoxin ja Luminoxin kelloja käytän silloin kun teen asioita joissa kellokin voi saada kolhuja.

Vierailija
252/261 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1889 syntyneellä sukulaisella oli taskukello, kuten teilläkin taskupuhelimessa.

Vierailija
253/261 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo fleda mintissä, on kellokin turha.

Vierailija
254/261 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kun on tarpeeton. En käytä myöskään koruja, ketjuja, lävistyksiä tai tatuointeja.

Vierailija
255/261 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysymys on rajattu vain miehille?

Minulla on puolisen tusinaa sveitsiläisiä vintagekelloja.

Rannekello on tosi hot naisella. Tulee aina tiirusteltua mikä kello naisella on ranteessa. Yleensä 30k€ Cartier.

Vierailija
256/261 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat katsovat kännystä aikaa. Tosimiehillä on kello ranteessa, on todella seksikästä....!Hyvännäköinen rannekello tekee miehen todella kiinnostavaksi sen sijaan ,että poju räplää kännyynsä milloin milläkin tekosyyllä, sama kuin pallejaan raapisi koko ajan.

Vierailija
257/261 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelloa nykyään enää tarvii kun kännykät on mukana joka paikassa. Harkitsin ja himoitsin itsekin monia eri kelloja ja automaattejakin katselin, mutta quartziin olisin päätynyt. Quartz on toimintavarma ja tarkka eikä jätätä tai mene vikatilaan kuten automaatit. Automaateissa jouset voi alkaa heittämään minuuttitolkulla mistä syystä tahansa esim jos tärähtää kello tai magnetisoituu. Lisäksi vastapaino voi mennä jumiin tai hangata kiinni.

Vierailija
258/261 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on henkilöoletetun kolonialistisen aikakäsityksen vuonna 2023

Vierailija
259/261 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aina kalsarit jalassa niin miksi käytät päällihousuja??

Rannekello vaan tekee miehen....hyvännäköstä ja seksikästä.

Vierailija
260/261 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolexi on epäilemättä hyvä kello. Toisaalta se on se mielikuvituksettomia valinta ja toisaalta se on myös eniten kopioitu. Aina kun jollain rassukalla on Rolex ranteessa oletan että se on rantaroleks.

Lisäksi kilon suklari (tai älykello) puvun kanssa on sallittua mutta ei tyylikästä. Puvun kanssa pukukello, smokinnja frakin kanssa ei kelloa,vapaa-aikana urheilukello.

Jos jollakulla on perus omega tai zenith niin näyttää vain tasokkaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän