Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Käytättekö rannekelloa vielä herran vuonna 2023?

Vierailija
16.05.2023 |

Onko teidän mielestänne kello osa hyvää pukeutumista vai ei ja käytättekö te kelloa? Entä millaisia kelloja teillä on?

Kommentit (261)

Vierailija
221/261 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla on Maserati-kello.

Vierailija
222/261 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekello pois muodista, herran vuosi vasta 2000 vuotta muodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/261 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käytän, en pukukelloa mökillä, mutta pukukelloa töissä, tätähän ei naiset ymmärrä että mies todellakin viestittää kellollaan paikkansa yhteiskunnassa, moni pikkupimu on saanut lähteä kun marmattaa liian kalliista kellosta. 

Vierailija
224/261 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille kello on oleellinen osa pukeutumista näin naisnäkökulmasta. Kuten hame ja korkokengät naisille.

Niinpä, mutta miksi naiset ei enää osaa pukeutua ja käyttää hameita ja korkokenkiä?

Vierailija
225/261 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sanalla "liikemiehet" kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Kaikilla itseään kunnioittavilla ja menestyneillä liikemiehillä on miljoonien kellokokoelma, jossa on ainakin muutama Philippen Patekki ja Richard Mille. Esim Janne Nacci ja Niko Ranta-aho.

Näyttäisi vaari olevan ns. kulttuurin miehiä :D

Vierailija
226/261 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu mun kelloni, joka on ranteessani.

Piruako tölläät ja muikistelet ja ihmettelet?

Kaikki ei oo sellaisia trendipellejä kuin sinä vaan pragmaattisia ja rationaalisia, kelloja käyttäviä miehiä.

Käytä sinäkin, et olisi myöhästynyt älynjakopaikalta!

Vierailija
227/261 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihmettelee miksi ei etene työpaikallaan, mutta kyllä se kello pitäisi olla ranteessa, ja oikeanlainen sellainen.

Ei sitä rividuunarilta vaadita, mutta johto ja esimies tehtävissä on kaiken oltava ok, ei vain sinnepäin.

Vierailija
228/261 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand Seiko arkeen ja (pre-owned) Richard Mille juhlaan.

M41

Vierailija
229/261 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleda mintissä ja sveitsiläinen kello ranteessa. Naisia kaatuu, takaan sen.

Vierailija
230/261 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..

Vierailija
231/261 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton firman kemuihin aidon Rolexin ranteeseen. Monta kertaa näytin siitä ihmisille esimerkiksi koska seuraava ohjelma alkaa, mutta kukaan ei edes huomannut että kyseessä oli vähän kovemman kaliiperin aikarauta! Mainitakaan ei viitsinyt, koska se olisi ollut tökeröä keulimista tai mitä fleksaamista se nykyään onkaan. Sellainen kalliilla tavaroilla leveily.

Taisi tulla hukkainvestointi!

Vierailija
232/261 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin mun poikaystävälle joululahjaksi tällaisen Aarnin puukellon https://vuodenmies.com/aarni-sirius-kelloarvostelu/ kun mua vähän säälitti että sillä oli sellainen ikivanha muovinen casio. No sitten yksissä opiskelijabileissä, missä oli ulkomaalaisia vaihto-oppilaita paikalla kello keräsi paljon katseita ja pari ulkkaria luuli poikaystävääni rahamieheksi, vaikka me eletään oikeasti opintotuella. Poikaystäväni pyrki selittämään asian oikeaa laitaa, mutta sitten häntä pidettiin vaatimattomana ja luultiin että hän yrittää salamyhkäisesti peittelemään rikkauttaan :D

Mulla on kymmeniä vuosia vanha kvartsi Citizen ranteessa, hyvin palvellut. Ei ole pelkoa että puumat kävisi päälle.

Sama täällä, Citizen on hyvä kello. Hinta-laatu -suhteeltaan varmaan parasta. Tämäkin nykyinen eco-drive on käynyt ja kukkunut varmaan parikymmentä vuotta, alle 200 euroa muistaakseni maksoi, on sukellettu 6 metrin syvyydestä järvenpohjasta takaisin ja pelastettu kuumasta saunasta. Pysyy ajassa eikä pelkoa, että varkaat nappaa.

Vierailija
233/261 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määritelkää kouvolatukka

Kouvolatukka alias kananpe*setukka. Takaa lyhyeksi kynitty ja edessä helttamainen sivuotsis. Mistä toinen lempinimi juontuukin. Lisänä yleensä vielä shokkiväreillä tehty raita.

Vierailija
234/261 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän rannekelloa. Se on kuin naisella koru tai käsilaukku. Osa pukeutumisen kokonaisuutta.

rannekello siitä katsotaan aika eikä puhelimesta sitä joutuisi kaivamaan taskun pohjalta rannekellosta näkee ajan rannetta heilauttamalla

Vierailija
235/261 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt vuodesta -76. Miksi nyt herkeisin?

sain kellon lahjaksi 7-10 ikäisenä ja olen nyt 60 v ja aion pitää hautahan asti

Vierailija
236/261 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali

Vierailija
237/261 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta.

Kyllä käyttää.

Joku halpa Liiteristä ostettu.

Vierailija
238/261 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, aivan turha kapistus. Kännykässä on kello.

Vierailija
239/261 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeltäni sain 40v lahjaksi Sarpanevan rannekellon. Se on hieno, uniikki ja ilmeisen kallis. En vain uskalla pitää sitä ranteessa kuin juhlissa. Niinpä se on enimmän aikaa laatikossa kotona. 

Vierailija
240/261 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska on niin vaikea löytää sopivaa ja potilastyössä ei saa käyttää rannekelloa. Nykyään miesten kellot ovat naurettavan isoja, perinteiset digitaalikellot rumia, älykellot kalliita ja kuluttavat paljon akkua.  Laadustakin on vaikea tietää. Jokunen vuosi sitten ostin 50 eurolla ana-digin, jossa viisarit näyttivät mitä sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi