Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät hävisivät kun sairastuin vakavasti.

Vierailija
16.05.2023 |

Mikä ihmisiä vaivaa, häviävät elämästä kun heitä eniten tarvitsisi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettet vaan itse olisi muuttunut sietämättömäksi. Jos yksi katoaa niin vika on hänessä, jos kaikki katoaa niin vika on sinussa.

No ei aina jossain tarvitse olla mitään vikaa. Ihmiset muuttuu, tilanteet elää, fokus vaihtuu. Neutraali tosiasia.

Luonnollisesti, mutta ap voi olla myös se ikävyys ja kamaluus.

Vierailija
22/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kynnysmattoihmiset, jotka ovat aina olleet toisten tukena, mukavia, ihania, tsemppaavia, menettävät suurin piirtein kaikki ystävänsä sairastuessaan itse, koska ystävät ovat tottuneet siihen, että lammas on palvelemassa heitä, he eivät vastavuoroisesti palvele heikentynyttä lammasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti kynnysmattoihmiset, jotka ovat aina olleet toisten tukena, mukavia, ihania, tsemppaavia, menettävät suurin piirtein kaikki ystävänsä sairastuessaan itse, koska ystävät ovat tottuneet siihen, että lammas on palvelemassa heitä, he eivät vastavuoroisesti palvele heikentynyttä lammasta. 

Näin se menee. Pienessä muodossa tätä voi kokeilla sillä, että lakkaa ottamasta yhteyttä kavereihin ja katsoo kenestä kuuluu ja kenestä ei. Siinä avautuu karkea arvio siitä kuka todennäköisesti tukee sua vaikeina aikoina ja kuka ei.

Eri asia tietenkin toisten asioilla mässäilijät.

Vierailija
24/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Pienessä muodossa tätä voi kokeilla sillä, että lakkaa ottamasta yhteyttä kavereihin ja katsoo kenestä kuuluu ja kenestä ei. Siinä avautuu karkea arvio siitä kuka todennäköisesti tukee sua vaikeina aikoina ja kuka ei.

Eri asia tietenkin toisten asioilla mässäilijät.

Ne toisten asioilla mässäilijätkin kaikkoavat, kun et tarjoa heille yksityiskohtia mässäiltäväksi ja alat tarvita aidosti palveluksia. 

Vierailija
25/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtube.com/shorts/WCh6BCwuHcg?feature=share

Tässä vähän piristystä. Tulen aina hyvälle mielelle noista hepun shorteista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme