Ystävät hävisivät kun sairastuin vakavasti.
Mikä ihmisiä vaivaa, häviävät elämästä kun heitä eniten tarvitsisi.
Kommentit (25)
Monesti kynnysmattoihmiset, jotka ovat aina olleet toisten tukena, mukavia, ihania, tsemppaavia, menettävät suurin piirtein kaikki ystävänsä sairastuessaan itse, koska ystävät ovat tottuneet siihen, että lammas on palvelemassa heitä, he eivät vastavuoroisesti palvele heikentynyttä lammasta.
Vierailija kirjoitti:
Monesti kynnysmattoihmiset, jotka ovat aina olleet toisten tukena, mukavia, ihania, tsemppaavia, menettävät suurin piirtein kaikki ystävänsä sairastuessaan itse, koska ystävät ovat tottuneet siihen, että lammas on palvelemassa heitä, he eivät vastavuoroisesti palvele heikentynyttä lammasta.
Näin se menee. Pienessä muodossa tätä voi kokeilla sillä, että lakkaa ottamasta yhteyttä kavereihin ja katsoo kenestä kuuluu ja kenestä ei. Siinä avautuu karkea arvio siitä kuka todennäköisesti tukee sua vaikeina aikoina ja kuka ei.
Eri asia tietenkin toisten asioilla mässäilijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Pienessä muodossa tätä voi kokeilla sillä, että lakkaa ottamasta yhteyttä kavereihin ja katsoo kenestä kuuluu ja kenestä ei. Siinä avautuu karkea arvio siitä kuka todennäköisesti tukee sua vaikeina aikoina ja kuka ei.
Eri asia tietenkin toisten asioilla mässäilijät.
Ne toisten asioilla mässäilijätkin kaikkoavat, kun et tarjoa heille yksityiskohtia mässäiltäväksi ja alat tarvita aidosti palveluksia.
https://youtube.com/shorts/WCh6BCwuHcg?feature=share
Tässä vähän piristystä. Tulen aina hyvälle mielelle noista hepun shorteista.
Luonnollisesti, mutta ap voi olla myös se ikävyys ja kamaluus.