Mitä te muut maidottomat/lihattomat laitatte leivän päälle?
Lihaa olen syönyt viimeksi lapsena. Ei vaan ole ollut minkäänlaista halua siihen+terveys&ympäristövaikutukset. Joudun nyt sairauden takia jättämään maidonkin pois. Mitä ihmettä leivän päälle enää voi laittaa? Äsken söin leivällä vain kasviksia. Olen kokeillut muutamia merkkejä vegejuustoja, mutta ne on ihan oikeasti älyttömän pahoja.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen kaviaaria ruisleivälle, nam.
Tuota saa myös vegaanisena. Se on itse asiassa minusta parempaa kuin kalaperäinen kaviaari, vegekaviaari ei maistu niin voimakkaalta ja "pistävältä".
Korvikkeet on tehty keinoaineilla maistuviksi. Ei niissä ruoka maistu.
Tosin ei taida vegaanit siitä oikean ruuan mausta niin välittääkään.
No vegaanisessa kaviaarissa ei ole mitään keinoaineita, se on melkein kokonaan merilevää. Mistä lähtien merilevää on kutsuttu korvikkeeksi? Aika paljon lihaa syövät syövät nykyisin sitten korvikeruokaa, sushi on varsin suosittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen kaviaaria ruisleivälle, nam.
Tuota saa myös vegaanisena. Se on itse asiassa minusta parempaa kuin kalaperäinen kaviaari, vegekaviaari ei maistu niin voimakkaalta ja "pistävältä".
Korvikkeet on tehty keinoaineilla maistuviksi. Ei niissä ruoka maistu.
Tosin ei taida vegaanit siitä oikean ruuan mausta niin välittääkään.
No vegaanisessa kaviaarissa ei ole mitään keinoaineita, se on melkein kokonaan merilevää. Mistä lähtien merilevää on kutsuttu korvikkeeksi? Aika paljon lihaa syövät syövät nykyisin sitten korvikeruokaa, sushi on varsin suosittua.
Eihän merilevä mitään kaviaaria ole.
Keitettyä punajuurta ja päälle suolakurkkua
Chiliä, vahvuus maun mukaan. Ite käytän mediumia.
Hapankaalia ja suolakurkkua, on tosi hyvä kombo. Kimchi on myös hyvä
Kananmunaa.
Paputahnoja.
Pestoa ja tomaattia.
Perunasalaattia.
Hilloa.
Maapähkinävoita ja banaania.