***KOTILOT***- Viikko 49
Kommentit (54)
Helpalle osanottoni !
Vaipoista: minäkin rakastan kaikkia keräyksiä.myös meillä on libero kylkiäisiä ym. se marimekon lila pallopaita ja sortsit odottavat uutta käyttäjää.ja legon vaatteet myös.OYS tarjoaa liberoita ja pamperssia.niillä varmaan aloitan.Lidl on testaamatta meillä.keräilyhimoni olen ratkaissut näin.ostin huutonetistä pupumerkkejä 20 kpl / 2.5 euroa maksoin. ja pääsen heti mukaan kampanjoihin. suosittelen !!!!!
Huuhaata / ennusteita:
edellisessä raskaudessa kysyin madam mammalta. poikaa ennusti 10 päivää etuajassa .tyttö tuli.vielä hauskempi on tämä www.geocities.com/huuhaat. siellä on se kiinalainen kalenteri ja niitä vanhoja uskomuksia. sen mukaan minulla olisi pian 3 poikaa( kiinalainen taulukko ).ja vanhan kansan uskomuksien mukaan täydet pisteet tyttöraskaudesta.kaksihan minulla niitä jo on. käykääpä leikkimieleelä testaamassa.
Hulda: luinko oikein että sinulla oli eskari ikäinen tyttö ? kysynkin että onko hän kysellyt miten lapset saavat alkunsa,mitä olette vastanneet ?
meillä eskarilainen ja 3 vuotias saavat kuulla ensi viikon rakenneultran jälkeen uutiset. jotenkin sitä miettii miten kertoa.pitäisikö hankkia joku " meille tulee vauva kuvakirja" tai jotain. meillähän tämä 6- vuotias osaa jo lukea,muuten on kyllä ihan leiiki-ikäinen eskarilainen.beipparilla, poneilla leikkii mielummin kuin bratzilla
omaa napaa: paisun koko ajan kaulasta alaspäin.rinnat leuka ja pallea kasvaa. vauva-maha ei näy.en saa mässäilyä katkaistua.olenken miettinyt että pitäisikö naudattaa pinonvartijoiden ohjelmaa 24 pisteellä viikon että saisi tän herkuttelu kierteen poikki.se vastaisi aika paljon samoja suosituksia kuin raskausdaibeteksen hoito suositukset.....empä taida pystyä siihenkään
vauvatavaraaan: olen päättänyt että ostamme sen graco-autobaby kaukalon jalustalla.saisi niin kivasti kiinni matkarattaisiin....ja äitiyspakkauksen otan kuitenkin.se tän hetkinen toppapuku on kiva,mutta kyllä himottaisi tietää millaine tulee siitä huhtikuussa vaihtuvasta paketista.
Mulla on 5v tytär. On kyselly vauvoista ja siitä miten niitä tehdään jo ennen kuin vauva sai alkunsa. Ostettiin sille sellainen kirja, en nyt muista nimeä... Siinä kuitenkin selitetään hyvin avoimesti asiat ja hyvät kuvat jopa.
Painonvartijoista tuli mieleen, että mä olin 68kg ja 162cm, kun laihduin silleen, että sallin itselleni 26p päivässä! Ja taisin lahtua kilon viikossa silti! :O Tosin laihdutin 5kg vaan sillä kerralla ja se kyllä pysyi poissakin ilman mitään kommervenkkejä... (Eikä siihen kuulunu liikuntaa mitenkään...)
Helpa-77: Syvimmät pahoitteluni tilanteesi johdosta! Kuinka ikävää, kun pahimmat pelot toteutuvat :-/ Voimia!
Vaipoista: Meillä on kummallekin lapselle sopinut ihan eri vaippamerkit, pampersit istuivat pojalle, mutta liberot typylle... Pojalla on sellainen kapea lantio ja tytöllä leveämpi. Kun kuopus oli parin viikon ikäinen, kuului hoitopöydän suunnalta oivaltavasti:" tämä vauva on kyllä niin tyttö!" Olin ihan äimänä ja vaan naureskelin miehelle, että no hyvä et nyt tajusit... Mutta mies vaan rupesi silloin selittää näitä lantion mittasuhteita, että tottahan tulevalla naisella on leveämpi lantio kuin pikkuisella pojalla. Me muistetaan tämä tapaus molemmat, ja se on jäänyt hauskaksi muistoksi. Tämä mittasuhde ero on kyllä säilynyt, että näin meidän muksuilla. Nyt käytän kuopuksella aina alennusvaippoja, ei niitä enää hirmuisesti kulu, kun päivittäin kuitenkin lirauttelee pottaankin...
Olen yrittänyt tässä raskaudessa tarkkaan katsoa mitä syön, ettei se paino nyt tällä kertaa karkaisi taivaisiin... Mutta piru kun on vaikeeta! Kaikki joulusuklaat kaupoissa ja muita herkkuja, joulutorttuja söisin vaikka pellillisen. Joka kerta tekee mieli kaikkea hyvää ostoksilla. Tulee alakuloinen fiilis kun en osta mitään nannaa, mutta toisaalta, jos ostaisin ja söisin, niin masentuisin siitäkin turhasta syömisestä! Yhtä sisäistä kamppailua kaupassa käynti. En voi ostaa mitään vierasvaraa, syön kuitenkin kaiken ite, ennenkuin yhtäkään vierasta on käynyt. Jouluna meinaan kyllä jonkun verran herkutella! Eihän se joulun kolmen päivän herkuttelumaratooni ainakaan meikäläisen painoa nosta, vaan se on se, että jo ennen joulua vetelee torttuja ja suklaata ja ym. herkkuja. Näin ainakin männävuosina...
Mutta toisaalta, viime raskaudessa painoin tässä vaiheessa jo 6kg enemmän, ja lähtöpaino näihin kahteen viimeiseen raskauteen on ollut sama. Että on tästä ollut jotain hyötyäkin!
Mutta torstain neuvolan jälkeen ostan sipsipussin ja dippiä ja nautin kunhan saan lapset nukkumaan :o) En mä nyt ihan totaalikieltäytyjä halua olla...
Tänään laitoin äitiysfarkut jalkaan pitkästä aikaa, ja nyt nämä pysyvät hyvin ylhäällä! Ihanaa, on tosi mukavat jalassa. Täytyy kaivaa kaikki mama-paidat esiin...
Mutta eipä muuta ihmeempää, tsemppiä alkaneelle viikolle kaikille kotiloille (ja varsinkin toisille samanlaisille painonvahtijoille kuin minä)!
Tulevan viikon kohokohtia ovat meikäläisellä neuvola to ja 4d-ultra pe, laitan sitten viimeistään pe-iltana ultrakuulumisia, että onhan se nyt varmasti tyttö :o) Toivottavasti kaikki on hyvin!! Se on se pääasia!
(Apua, puhutaan muuten jo lapsille siskosta, jotenkin on vaan niin tyttöolo...)
T:Anttuli rv21+2
Piti käydä tekemässä noi huuhaa-testit, en ole muistanutkaan. Ennen vannoin sormustestin nimeen, mutta sitten sekin petti kuopuksen kohdalla. Sormustesti lupasi ennen lapsia esikoispojan ja neljä tyttöä, ja toinenkin tosiaan oli poika, niin petti mikä petti. TOSIN mahan päältä kummallakin kerralla testattuna näytti poikaa, että toisaalta ei pettänytkään. Tohon uskon sinänsä, että se kyllä kertoo mitä alitajunnassa muhii, mutta voihan siellä alitajunnassakin olla väärää tietoa. Mutta kansanuskomusten mukaan meille tulee (taas) poika (ja sellanen olo mullakin on) ja kiinalainen lupasi tyttöä.
Anttusanttu kirjoitteli vuolaasti syömisestä. Se on kivaa, ja tavallisesti odotan joulumässäilyjä innolla. JA nyt on esikoisen synttärivalmisteluja tää viikko ja leivontaa riittää ja maistiaisia olisi vailla muille jakaa. Mutta nyt...Syömisen panttaaminen on helppoa, kun tässäkään raskaudessa ei tee mieli makeaa. Ja ruokaa tuntuu mahtuvan mahaan kerralla vain pieni määrä. Mistä sitten syntyy ristiriita, kun " siivoilen" poikasten lautaset omaan napaan jolloin on hiukan piukea olo ollut. Mutta olen päässyt siitä hiukan eroon, kun tosiaan ei mitään tunnu mahaan mahtuvan. Ja sitten on tunnin päästä taas kuitenkin nälkä.
JA mikä myös vähensi syömähaluja, niin närästys. Mä olin ihan vakavissani tässä yksi päivä että nyt ei voi vauvalla olla kaikki hyvin, on niiiiiin kurja olo, jopa mies sanoi että lepää sitten loppuilta (mitä ei ehdota kyllä kovin helpolla kun joutuisi muuten yksin vehkaamaan poikien kanssa.) Sitten viimein kahden päästyämme siinä juteltiin ja mies heitti että jos se on närästystä... Mulla ei ole ikinä ennen ollut että hiukan hävetti että kuitenkin niin viattomasta asiasta oli kyse. Nyt kyllä huomaan että mun raskauksissa kokema lisääntynyt röyhtäily on kyllä liittynyt tohon, mutta ilman kipuja.
Ja toi närästys oli kyllä kelpo lääke taasen mun selkäkipuun, mikä unohtui kuin seinään kun maha alkoi reistata. Onnistuin venäyttämään lapsia ulos pukiessa yläselkäni, mistä se siirtyi päivien mittaa alemmas, kunnes närästys kadotti koko ongelman. Ja päälle vielä tää kaamosmasennus ja mälsä keli niin on tosi kukkea mieli valmistella synttäreitä ja joulua...
Pitäisköhän koittaa unille, kuopus herättelee vieläkin puolentoista vuoden iässä vähintään kerran yössä. Esikoinen nukkui ekat täydet yönsä kahden kuukauden iässä, niin ovat kuin yö ja päivä. Mitenköhän kolmas..?
rv 17+1 (kylläpä se aika rientää, kohta jo rakenneultra!)
Mutta ihan ensimmäiseksi pahoittelut tapahtuneesta Helpalle ja voimia!
Nyt on sitten ultrassa käyty ja masun asukki nähty toistamiseen.Aina tuo ultrassa käynti on yht jännää ja aina se on yhtä ihanaa nähdä tuota" pikku vuokralaista" Masun yksiössä oli onneksi kaikki hyvin ja kovasti siellä oli touhu päällä.Eteisistukan takia ei kuulemma liikkeet tunnu vielä niin selvästi, mutta pian pitäis alkaa tuntua.Pienillä töytäisyillä ja kiskomisilla sieltä välillä viestitellään olemassa olosta.Mulla on muuten jokaisessa raskaudessa ollut tuo eteisistukka ja sit sitä on jännitetty ja seurailtu nouseeko se masun kasvaessa ylöspäin ja onneksi ainakin edellisissä on niin käynyt. Kovasti kätilö yritti katsoa kumpaa laatua tuo pikkuinen on ja sanoi lopuksi että hän veikkaisi että sama laatu jatkuu eli tyttö, mutta ei kuulemma todellakaan ole varmaa. Eli mies ei sitten olisi sekatyömies.Mutta yhtä tervetullut on kumpi vaan kunhan vaan olisi terve ja saisi heti pienen syliin.
Mukavaa ja rentouttavaa Itsenäisyyspäivää kaikille!:)
Liuris 20+2
Mä sain vihdoin tänään tuon lapun,että raskaus kestänyt 154 päivää...nyt ollaan virallisesti raskaana,ja pääsee taistelee kelan kanssa rahoista..keikkatöitä oon tehny,niin katotaan taas miten laskevat päivärahan=)oon kyllä tottunu,että mun kohdalla ei mikään mene tuossa laitoksessa helposti.Kesällä olin 2,5kk ilman rahaa,kun miettivät mun työttömyyskorvauksen määrää...=)
Töissä oon vielä ollu pari päivää viikossa,mutta alkaa olla aika raskasta,selkä ei meinaa kestää yms.Mies kyllä toitottanu alusta asti,että oo vaan työtön,kyllä pärjätään,mutta mutta...jos tohon vuodenvaihteeseen tekisi.Mieli pysyy virkeämpänä,kun käy välillä töissä=)
Vauvan syntymän jälkeen olen n.6kk kotona vaan,ja sitten rupeen tekee yhen viikonlopun kuussa työkeikkaa.Tekee hyvää päästä joskus töihin,mutta ihaninta olla nyytin kaa kotona.Varmaan mennään 3-vuoteen asti,että teen keikkoja satunnaisesti,mutta pääosin kotona.Tulipa työasiaa=)
Huiskutin tasan 22 viikkoa
En ole paljon kirjoitellutkaan, aika ahkeraan käyn kuitenkin lukemassa teidän kuulumisianne... Tässä vähän omiakin!
Maha on jo komea. Se pilkottaa iloisesti avonaisen takin liepeiden välistä ja tosiaan kuljetaan maha pystyssä... ja oisko se leviämässä sivuillekin päin...? Johtuu kuitenkin varmaan tolkuttomasta syöpöttelystä, nytkin ainut asia mielessä on se illan viimeinen suklaamuffinssi... kun lapset menevät nukkumaan!
Olen hairahtanut ja ostanut ensimmäisen vauva-vaatteen: pienet punaiset college-housut. Eli ei mitään vakavaa vielä... enkä ole myöskään antanut itselleni virallista lupaa ostaa tytön vaatteita, vaikka onkin niin kovasti tyttö-olo! Se on kuitenkin vain toiveajattelua... :( Veljetkin olisivat kyllä innoissaan pikkusiskosta!!
Vaippoja tulen ostamaan, niitä, mitä paikallisista kaupoista saa... emme siis asu Suomessa, eivätkä paikalliset vauvat hirmu yleisesti käytä vaippoja, saatavilla niitä kuitenkin on! En kuitenkaan jaksa alkaa paikallista pissatusrumbaa 10min välein... vaikka silleen tietysti pääsisikin vaipoista supervauhtia ihan kokonaan...
Pistin jo menemään ennustuspyynnön madame mammalle, katsotaan milloinkohan mahdollinen vastaus tulee ja mitä siinä sanotaan??! Sama kiinalainen testi kuin geocitiesin huuhaa-palstalla löytyy osoitteessa www.findyourfate.com otsikon interactives/gender predictor alta, ja se antoi sekä olemassa olevien lasten että tämän tulokkaan sukupuolista eri vastaukset kuin geocities... geocitiesin testi siis " tiesi" poikieni sukupuolet väärin! Ja ennusti poikaa. Se toinen testi " tiesi" poikien sukupuolet ja ennusti tyttöä!
Ens viikolla päästään ultraan, kivaa!!!
Kangamama
19+5
Pahoittelut suru-uutisista niitä saaneille =(
Vaipoista:
Meillä tullu aina käytettyä pampersin ja liberon vaippoja vauvaiässä.. hyvä imukyky!! Sittemmin siirrytty liberon housuihin, koska muista poikien pyllyt alkanu punoittaa samantien. ja niitten istuvuus on ollu paras meille. Lidlin vaippoja en oo koskaan koittanu, kun matkaa lähinpään on 50 km.
Meiltä loppu yks lähikauppa naapurikunnasta ja sieltä ostin läjän vastasyntyneen vaippoja muutamalla hassulla eurolla per paketti.. olisko ollu 3¿. Viikkojakaan ei ollu kasassa vielä sillon kun 8.. mut kun halvalla sai niin tottakai piti kaapit täyteen niitä ostella.
Tavaroista:
Ostin huuto.netistä uuden kaukalon (autobaby) kun edellinen myytiin kavereille kun ei ollu suunnitelmissa muutamaan vuoteen alkaa tekeen uutta bambiinoo, mutta niin se mieli muuttuu =)
Ostin myös uudet matkarattaat tulokkaalle ne gracon mistä saa vastasyntyneelle " vaunut" . KAverilla oli ne ja ihastuin niihin, nyt kun vielä kesävauva tulossa niin sopii tosi hyvin.
Tytön ja pojan vaatteita kaapit täynnä valmiiks, ja ne " väärät" laitan myyntiin sitten vaikka sinne huuto.nettiin.
Oma NAPA:
Verenpaine seurantaa edelleen mennään ja tänään oli 126/88. Täti kehui puhuvansa gynelle torstaina pitäiskö miettiä lääkitystä, mutta ei noi vielä mun mielestä (alapaine) kovin paha oo.. Nesteet ilmeisesti kerty mulla kroppaan, kun sydän ei jaksa pumpata niitä pois.. tästä johtuu noi paineet ja paineista sitten tää joka päiväinen päänsärky!
Muuten kaikki reilassa... torstaina labroja otteleen... kaikki maksa kokeet kans... kutittelee hieman joka kolkkaa!
Sit mulla ihan älytön jano kokoajan, niin toivottaasti ei ennusta raskausdiabetesta... se tästä vielä puutuis!!!
Kamalasti selistystä... antakee anteeks epäselvyyttä.. ne on nää paineet =D!!
Sydänäänet kuulu viimeviikolla ja ei tuo pähkinä jaksa kauaa paikoillaan pysyä.. vikkelä kaveri =)
mutta jatketaanpa vaikka myöhemmin=)
mani ja pähkinä rv 13+5
määkin laitoin ennustuspyyntöö tuolle madam.mamalle sekä ennustaja ellille.. saas nähä meneekö ihan ristiin niiden jutut.
Kuinkas kauan siinä menee että noilta ennustaja eukoilta saapi vastauksia? Kovasti jännittää mitä ne sanoo. Itse kun kävin kohta 2v sitten ennustajalla ja kun kysyin tuleeko meille lisää lapsia niin sain vastauksen, että se olisi kovin itsekästä. Muuten tämä astrologiksi itseään kutsuva näki vuodeksi eteenpäin kaiken ihan oikein. Samainen henkilö oli sanonut viime kesänä anopille, että meille tulee lisää lapsia ennenkuin kuopus täyttää viisi vuotta. Joku toinen ennustaja oli sanonut, että meille tulee vielä kaksi poikaa. Mukavaa viihdettä:)
Tänään oli ekan kerran ihan vähän pahaolo;) Saa tulla kunnon yrjöämiset, ei haittaa, olen siihen niin tottunut. Mietin juuri, että kun minulla todettiin vilja-allergia vuosi sitten ja kaikki pahoinvoinnit, närästykset ja mitä ihmeellisemmät vaivat hävisivät, niin se voi tehdä raskaudestakin siedettävämmän. Oksensin kuopuksen raskauden jälkeenkin vähintään kerran viikossa kunnes lopetin viljat. Viljaintoleranssi puhkesi esikoisen raskaudessa, paheni asteittain todella ilkeäksi ja kuopuksesta sain koivuallergian. Yksi allergologi uskoo, että raskauden aikana äiti voi saada miehen geenejä jotenkin(en muista miten se hienosti meni)ja altistua allergioille, tiedä tuota, mutta minulla se pitää paikkansa:) Täysin terveestä tuli allerginen, katotaan mitä tässä raskaudessa puhkeaa... Pikkujuttujahan nää loppujenlopuksi on.
Onkos teillä ennestään allergioita tai lapset allergisia? Meillä on oikea allergiaperhe, tytöt oli superallergisia-nyt alkaa helpottaa, mies on koivuallergikko ja minun tarinan jo tiedätte. Sydämeni pohjasta toivon, että tämä kolmas olisi terve kaikinpuolin. Mua ei kannata alkaa rohkaista puhumaan allergioista kun se on ollut niin raskasta ja traumaattista, että voisin terapeuttisesti puhua niistä ikuisuuden.
Illalla tiedossä glögiä ystävien kanssa, ihanaa glögi on superherkkua. Ajettiin Ikeaan asti ostamaan sitä kun ei sitä täällä kukaan juo:(
Voikeehan paksusti!
Lumituuli
Lumituuli: Mulle Madam Mamman vastaukseen meni 7 päivää, se Ennustaja Elli ei oo vastannu vielä (nyt siis 10 päivää kun laitoin viestiä). Saas nähdä vastaako ja kuinka eri tavalla.
Eipä tällä erää muuta! Ultraan enää kolme yötä! ;)
PP 12+2
Täällä kanssa yksi jolla on herkkuputki päällä :) Kaupasta ei voi lähteä ostamatta suklaapatukkaa " matkaevääksi" ja mielellään toinen vielä iltaa varten. Joulutorttuja, glögiä, jäätelöä, jotain hyvää pitää saada joka päivä. Ehkä tää herkuttelu sitten helpottaa kun saa jäädä kotiin, nyt on pakko palkita itseään, että jaksaa sinnitellä töissä. Onneksi enää ensi viikko ja sitten on kolmen viikon joululoma, ihanaa!
Meillä kuopus muutti isoveljen kanssa samaan huoneeseen sunnuntaina, tähän asti siis on nukkunut meidän makkarissa. Omakin huone pojalle olisi, mutta ei tuo tahdo vielä yksinään olla. Mulle on vaan ottanut tosi koville mennä iltaisin tyhjään makkariin nukkumaan, kun kuusi ja puoli vuotta menin nukkumaan aina yhdessä kuopuksen kanssa ja yleensä poika nukahti mun viereen josta isä sitten nosti hänet omaan sänkyynsä, kun itse tuli nukkumaan. Olishan se voinut vielä muutaman kuukauden nukkua meidän huoneessa, kunnes vauva tulee... Mutta ehkä parempi näin että on vielä aikaa vauvan tuloon, niin ei tule kuopukselle tunnetta että hänet on vauvan takia häädetty äidin ja isän huoneesta. Ja itsepä tuo oli kovin innoissaan vaihtamassa veljen kanssa samaan huoneeseen ja hyvin on sielläkin viihtynyt ja uni tullut.
Jouluvalmistelutkin oon vihdoin saanut aloitettua, johan tässä alkaa olla aikakin :) Korttien teko on vielä vähän kesken, mutta torstaiksi olen ne päättänyt saada postiin, kerrankin ajoissa! Yleensä se on aina jäänyt siihen viimeiseen mahdolliseen postituspäivään. Kai tää tästä taas lähtee rullaamaan ja saadaan joulu aikaiseksi tännekin. Tulis vaan vielä lunta!
Luna ja " Aarre" rv 23+4
Ne tulivat ihan vuorokaudessa ja tulos: meille on tulossa kolmas poika ja kaksi viikkoa etuajassa. Noh, nyt ei kun odotellaan:)
Aika hauska teoria, Lumituuli, tuo, että äiti saisi vauvaa kantaessaan jollain tavoin isän geenejä virtaukseensa... ei minulla ole allergioita tavallisesti, eikä ole kyllä ollut raskaudenkaan aikana, vaan katsotaan, tulisiko tällä kertaa mieheltä vaikka heinänuhaa;) Lapset meillä olleet suht terveitä, tai esikoinen etenkin, kuopuksella ajoittain pieniä ongelmia keuhkojen kanssa, vaikkei varsinaista astmaa. Liekö se sitten isältään perittyä?
Eipä tässä muuta kun eilen juuri rustasinkin oikein pidemmän kautta...
Kangamama
19+6
Eli vuorokausi meni aikaa ja tälläistä hän ennusteli..
Korttieni mukaan odottamanne vauva on tyttö ja syntyy 15.6.2007. Lisäksi saatte tytön maaliskuussa v. 2012.
saa nähä mitä tuo ennustaja elli vielä ennustaa... meneekö täysin ristiin..
mani ja pähkinä rv13+6
minä laitoin tänä aamuna hänelle meiliä, ja sain jo vastauksenkin. Tässä se:
Korttieni mukaan odottamanne vauva on poika ja syntyy 4.2.2007. Lisäksi saatte
pojan syyskuussa v. 2011.
Melkein voisin sanoa, että 100% varmuudella tämä poika onkin, mutta ajoissa syntyy, jos 4. päivä jo tulisi, kun la on 19.2. No, saa nähdä. Eikä ihan mahdottomalta vaikuttaisi tuo nelonenkaan v.2011.. =)
Ellin vastausta odottelen mielenkiinnolla, täsmääkö tähän.
Kuulumisia muuten; Ei kummempia. Vatsa tosin tuntuu ihan jo roikkuvan, tosi alhaalla on, tänään on varsinkin ollut muutaman kerran tunne, että ihan putoaa tää masu. Täytyy kai alkaa tukivyötä käyttää ahkerammin. Eilen kävin labrassa, ja pe on nla, jossa kuulen tulokset - joko streptokokki b taas jyllää, joko saan antibioottikuurin. No, en siitä stressaa, on tuttu ilmiö jo kahdesta aiemmasta raskaudesta, joten voisi sanoa, että " kuuluu asiaan" .
Nyt hetkeks kattöön telkkua ennen nukkumaan menoa. =)
Minni & [color=teal]Mulperi [/color]29+2
kamalaa kidutusta....
Labroihin pitäis mennä yhdeltätoista ja ei saa syödä sitä ennen 12 tuntiin... ja mulla on ihan älytön nälkä!!! Mieskin toi vielä salireissultaan paniineja ja sämpylöitä aamupalaks ja mää en saa koskee niihin!! ÄÄÄÄH!
Kutisee kamalasti... multa otetaan varmuudeks maksa-arvot ettei niissä oo mitään.
Samalla saan sitten otettua noi muutkin pakolliset näytteet.
mani ja pähkinä rv 14!!!
Tein tepposet ennustajalle ja laitoin eka meilin, missä oli vain vanhempien syntymäajat, ei muuta. Madam lupasin näin kaksi tyttöä 2008 ja 2011. Sitten laitoin toisen, mihin rustasin kaikkien tiedot ja LA:n ja nyt lupasi pojan syntyväksi kolme viikkoa etuajassa. Sopisi tuo järjestely vallan hyvin.
Oon ihan varma, että masussa ei oo ketään tai sitten menevä pikku poika. Paahdan ihan täysillä, kuudelta ylös laittaa itteni, sitten tytöt valmiiksi koulua varten, kyyditys kouluun, 8-9 tuntia duunissa vieraassa kulttuurissa, sitten kotiin ruoan laittoon, siivoamaan, lasten viihdytystä, läksyjen lukemista ilta ja nukkumaan. Eikä väsytä yhtään! Mies on reissussa koko ajan, eikä ole sitäkään apua. Jotain vikana, olen liian energinen:)
Enää 9 päivää ja pääsee kurkkaa masuun:=)
Lumituuli rv6+5
Taitaa tuo MadamMamma olla todellakin nopea korttejaan katsomaan. Illalla laitoin meiliä ja aamulla oli jo vastaus odottamassa.
Povasi vauvan syntyvän 14.2. *ystävänpäivänä*, liki kolme viikkoa etuajassa. Ja että tyttö olisi. Enempää lapsia ei meille näe. Odottelen sitä toista ennustusta mielenkiinnolla, meneekö pahasti ristiin. Mehän emme siis edes tiedä kumpiko on tulossa, kun ei ultrassa näkynyt.
Olenkin loppuviikon meidän 9v-neidin kanssa kahdestaan, kun miehet lähtivät pariksi yöksi mummolaan. Ihan jees. Huomenillalla ajateltiin käydä elokuvissa ja lauantaina kyläillä mun ystävättären luona, jolla samanikäinen tytär.
Maha eikun kasvaa ja tänään kun kaupungilla pyörin useemman tunnin, niin tuntu kyllä että ei sitä enää oikein jaksa. Vauvalle on jotain vielä hankkimatta, alennuksiin heti joulun jälkeen rynnättävä jos sitä sillon vielä jaksas kulkea. Mutta nyt neulomaan...
Rouvar Rv 27+3
Mä en jaksa kysellä noita ennustuksia=)Mutta sen kiinalaisen jutun mukaan tyttö tulossa.Alusta asti ollu niiiin tyttö-olo,mutta ultraaja veikkasi poikaa=)Meillä kyllä paljon vaaleansinistä edellisen pojan jäljiltä=)
Ihana vaan kun saa sen nyytin syliin.
Kävin tuossa uimassakin,kun kauhee nälkä koko ajan.En pysty hillitsemään syömistä,niin liikuttava sitten enempi.Uiminen on kyllä paras liikunta muoto mulle,kun kiva kellua masun kanssa.
Olo ollu raudan aloittamisen jälkeen pirteempi,ja viikonloppuna on pikkujoulut.Kiva kun on ruoka ja teatteri,niin ei mitkään pelkät juomingit.
Olotila kyllä aika räjähtäny,miehelle sanoin,et saa napsia vähän mun hiusten latvoja,ja nypin vihdoin kulmakarvatkin..varmaan kesällä viimeksi=)
En tiiä tekeekö teillä muilla tämä raskaus saamattoman olon,mutta mulla ainakin välillä pienetkin askareet ylivoimaisia=(
Nyt laitettava lapsille iltapalat,niin saa ne nukkumaan!
Huiskutin 22+2
Viestiä voi laittaa osoitteisiin:
ennustajaelli@luukku.com ja madam.mamma@luukku.com
Viestiin siis oma syntymäaika, miehen syntymäaika, lasten syntymäajat ja sukupuolet sekä laskettuaika.
Lumituuli: Kerro sitten mitä saat ennustukseksi :) Jännä nähdä, pitävätkö yhtään paikkaansa!