Sanna Marinin mitta tuli täyteen raju tilitys uutuusdokumentissa
Dokumenttisarjan traileri on nyt julkaistu. Esittelyvideolla Marin kertoo, kuinka hän sai palautetta, jonka mukaan teki kaiken yksityiselämässään väärin.
Jos olen töissä, niin mun pitäis olla perheen kanssa. Jos siivoan, niin se on väärin, koska pitäisi palkata siivooja. Jos käyn juoksemassa, niin se on väärin, koska minun pitäisi olla töissä, Marin luettelee trailerissa.
Kommentit (694)
Olipas sympaattinen traileri. Odotin tämän keskustelun pohjalta jotain ihan muuta 😂. Kyllä näitä päättäjiä kehtaa ulkomaillakin hehkuttaa.
En ole kuullut että Angela Merkel tai Margaret Thacther olisi uhriutunut julkisesti että heihin kohdistunut kritiikki olisi ollut naisvihaa.
Mutta nuo kaksi ovatkin aivan toisen tason pääministereitä kuin Marin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäviä päätöksiä ei saisi tehdä. Vähätuloiset tarvitsevat apua ihan hengen pitimiksi. Hyvätuloiset ja rikkaat pärjäät ilman tukia. Ikävät päätökset ovat kokoomuksen asia listalla ykkösiä, kun eivät ymmärrä köyhän elämästä mitään. Sama taitaa olla persujen kanssa.
Sanna jätti kotimaan asiat retuperälle ja panosti miljardit tulevaan EU virkaan. Kansa valitsi muutoksen puolesta ja on valmis talkoisiin hyvinvaltion rippeiden säilyttämiseksi.
Meillä asioista päättää eduskunta, ei pääministeri. Mitä tulee hyvinvointivaltion rippeiden säilyttämiseen, niin kohota katseesi tulevaan pääministeriin, joka hallitusneuvotteluissa on jo esittänyt kuuden miljardin euron säästöjä. Niistä saat sinäkin osasi.
Kyllä, Sannan tuhlauksen maksamme me kaikki. Valitettavasti.
Toistan: meillä asioista päättää eduskunta, ei pääministeri. Mikä tässä faktassa mättää?
Teoriassa kyllä, mutta hallituspuolueilla on eduskunnassa enemmistö... eli ne äänestää hallituksen esityksen mukaan.
Siis eduskunta päättää. Fakta. Jos asia ei ole näin, jokainen pääministeri on diktaattori.
Toistetaan nyt kerran vielä että eduskunnassa äänestetään nykyään puoluekurin vuoksi siten kuten puolueen johto määrää. Eli sanna siellä päättää aika pitkälti miten porukat äänestää yhdessä muiden hallituspuolueiden johtajien kanssa. Kukaan muu siellä ei tee salaa päätöksiä.
Joten taas kerran epäonnistui vastuun vieritys muille.
Jännä miten sannalla tuo on suorastaan maneeri. Aina kun tulee sanottavaa, eli sannan kohdalla vähintään kerran päivässä näköjään, sanna koittaa vierittää syytä ja vastuuta muille.
Hyvänen aika, niinhän sinäkin teet. Ei mitään uutta auringon alla.
Eli hävisit!!!
Lälläslää luuseri.
Hävettääkö olla noin surkea trollaamisessa?
Ajattelepa kun saisit kanavoitua kaiken tämän Mariniin kohdistuvan intohimon johonkin positiiviseen ja rakentavaan tekemiseen.
Teen ainakin hyödyllisempää työtä kuin sinä joka vain valehtelet täysin tohelon pääministerin puolesta palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö kirjoitti:
#
Jos olen töissä, niin mun pitäis olla perheen kanssa. Jos siivoan, niin se on väärin, koska pitäisi palkata siivooja. Jos käyn juoksemassa, niin se on väärin, koska minun pitäisi olla töissä, Marin luettelee trailerissaja kun mä olin jauhojengin kanssa bilettämässä viikoloppuisin ystävieni kanssa niin sanottiiin, ettei päääministerillä saa olla ystäviä"
Sanoi, ettei ehdi kauppaan. Baariin ja kaikenmaailman viihdeohjelmiin, tilaisuuksiin ja bilettämään kyllä ehti. Hyvin usein. Ihme nolo nillittäjä.
Pääministerin työtehtäviin kuuluu edustaminen.
Edustaminen viihdeohjelmissa ja baarissa?
Ensimmäinen politikko ja ministeri jola käy baareissa ja on viihdeohjelmissa? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinissa on muihin poliitikkoihin nähden erikoista se, että on saanut muunkin suomalaisen nuoremman polven kiinnostumaan poliittisista vaikutusmahdollisuuksistaan ja politiikasta yleensä.
Se taasen saattaa olla vaarallista. He ehkä alkavatkin ajatella itse.Tylsät papat ja tädit on sittenkin mahdollista vyöryttää syrjään.
Marin ei ole saanut nuoria kiinnostumaan politiikasta poliittisilla mielipiteillään ja syvääluotaavilla ajatuksillaan maailmanpolitiikan asetelmista. Vaan kauniilla ja kovasti meikatulla ulkonäöllään, sillä että "tylsäkin" poliitikko voi dokata ja tanssia, (vaikkakin huonosti) ja paidattomalla poseerauksella, joilla osoitti, että kaunis ja nuorehko nainen voi olla niin "rohkea", että näyttää paljasta pintaa!
Naisparka uhrasi yksityiselämänsä uran alttarille. Sitähän miespoliitikot ovat tehneet maailmansivu, ja sitten 50-60 -vuotiaana ottavat nuoremman naisen ja tekevät uudet lapset, joiden kanssa heillä on aikaa olla.
Ehkäpä puhut vain itsestäsi ja siitä, mikä sinua on Marinissa kiinnostanut ja mitä olet hänestä seurannut. Teinilasteni koulussa on politiikasta puhuttu viime vuosina paljon ja paljosta muusta kuin Marinin ulkonäöstä. Tietenkin on hienoa myös se, että vetävän näköinen nainen voi olla vallan huipulla ja samalla kiinnostunut muodista, juhlimisesta ja mistä nyt muutkin ihmisrt ovat kiinnostuneita. Harmaat pukumiehet eivät tuo nuorisolle samastumispintaa. Politiikka on kuitenkin kaikille sopiva laji.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Nato raportti Suomen naisvihasta on karua luettavaa ja se vaarantaa demokratian ja yhä harvempi nainen lähtee enää politiikkaan tai muuhun luottamustehtävään mukaan, vaan yksi kausi riuttää, ei edes taloyhtiön hallitukseen ja lähes aina taustalla on äärioikeisto/persut räksyttämässä ja pahoinpitelemässä.
Eikä se jää pelkästään politiikkaan, vaan yhtä huolestuttava ilmiö somessa on lasten ja nuorten kiusaaminen, samoin työyhteisössä, koulussa, päiväkodissa.
Samoin konkreettisesti tapahtuva kiusaaminen ja väkivalta, jopa päiväkodissa ja koulussa, kun vanhempien/aikuisten asenteet ja esimerkki siirtyvät jopa 3v lapselle päiväkodissa ja haukkuvat toisiaan. Ja hoitajat ja opettajat ovat voimattomia, kun malli tulee kotoa ja lähipiiriltä.
Niin kuin tämä Koskelan tapaus, jossa yksi nuori kiusattiin ja pahoinpideltiin kuoliaaksi.Natoraportti ei ole Suomelle imarrettavaa luettavaa
Tuossa uutisessa tulee esille se, miksi Marinista ajan oloon tuli kiistan kohde ja hän enemmän jakoi kansaa kuin yhdisti: "Marin: "Naiset johtavat hallitusta, Get over it".
Miksi ei sovinnollisemmin ja asiallisemmin muotoillut asiaa, naisten johtavaa asemaa sillä hetkellä? Miksi tällaista feminististä revanssihenkeä, joka on aika teini-ikäistä? Ihme boomeri-nokittelua oli myös hänellä, joka oli aika ikärasistista ja oikeasti sai monen ikääntyneemmän kääntymään hänen vastustajakseen.
Aiemmat naispääministerit, joita - tietämättömille tiedoksi -, on Suomessa ollut kaksi, eivät unissaankaan olisi puhuneet kansalle noin ylimielisesti. Eikä heidän kohdallaan lyöty koko ajan naiskorttia pöytään, he eivät käyttäneet sukupuoltaan hyväkseen noin räikeästi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä maassa olisi koronan alkaessa ollut Kokoomus hallituspuolueena, niin kuolleita olisi PALJON enemmän, koska olisi ajateltu vain yrityksiä, ei ihmisiä.
Haukkukaa vaan Sanna Marinia, mutta hänen pääministerikaudellaan Suomi vietiin Natoon ja säästettiin mahdollisesti kymmeniä, ellei satojatuhansia ihmishenkiä.
Kyllä tulee ikävä Sanna Marinin hallituskautta.
Vidun urpo! Se että putte hyökkäsi Ukrainaan sai kansan päät kääntymään Naton suhteen. Sanna oli viimeisiä käännynnäisiä (ei Minun hallituskaudella!) Totta kai suosiota kalasteleva Marin osasi lukea oikeat merkit ilmasta ja kääntyi Naton kannattajaksi, kunhan kansan tuki oli takana. Kokoomus on aina ollut Naton kannalla ja tietysti iloitsee siitä, että vihdoin jääräpäisten päät kääntyivät. Mutta se, että Marin oli tuolloin pm ei ole mikään ansio vaan sattuma. Tosin siinäkin jääräpäisyys näkyi, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö kirjoitti:
#
Jos olen töissä, niin mun pitäis olla perheen kanssa. Jos siivoan, niin se on väärin, koska pitäisi palkata siivooja. Jos käyn juoksemassa, niin se on väärin, koska minun pitäisi olla töissä, Marin luettelee trailerissaja kun mä olin jauhojengin kanssa bilettämässä viikoloppuisin ystävieni kanssa niin sanottiiin, ettei päääministerillä saa olla ystäviä"
Sanoi, ettei ehdi kauppaan. Baariin ja kaikenmaailman viihdeohjelmiin, tilaisuuksiin ja bilettämään kyllä ehti. Hyvin usein. Ihme nolo nillittäjä.
Ensimmäinen politikko ja ministeri jola käy baareissa ja on viihdeohjelmissa? Tuskin.
Mutta onko ensimmäinen poliitikko josta syntyy kohu mahdollisesta laittomien aineiden käytöstä median toimesta. Ja nyt news flash: miksi Marin ei ole haastanut tuosta asiasta kirjoittaneita lehtiä oikeuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäviä päätöksiä ei saisi tehdä. Vähätuloiset tarvitsevat apua ihan hengen pitimiksi. Hyvätuloiset ja rikkaat pärjäät ilman tukia. Ikävät päätökset ovat kokoomuksen asia listalla ykkösiä, kun eivät ymmärrä köyhän elämästä mitään. Sama taitaa olla persujen kanssa.
Sanna jätti kotimaan asiat retuperälle ja panosti miljardit tulevaan EU virkaan. Kansa valitsi muutoksen puolesta ja on valmis talkoisiin hyvinvaltion rippeiden säilyttämiseksi.
Meillä asioista päättää eduskunta, ei pääministeri. Mitä tulee hyvinvointivaltion rippeiden säilyttämiseen, niin kohota katseesi tulevaan pääministeriin, joka hallitusneuvotteluissa on jo esittänyt kuuden miljardin euron säästöjä. Niistä saat sinäkin osasi.
Kyllä, Sannan tuhlauksen maksamme me kaikki. Valitettavasti.
Toistan: meillä asioista päättää eduskunta, ei pääministeri. Mikä tässä faktassa mättää?
Teoriassa kyllä, mutta hallituspuolueilla on eduskunnassa enemmistö... eli ne äänestää hallituksen esityksen mukaan.
Siis eduskunta päättää. Fakta. Jos asia ei ole näin, jokainen pääministeri on diktaattori.
Toistetaan nyt kerran vielä että eduskunnassa äänestetään nykyään puoluekurin vuoksi siten kuten puolueen johto määrää. Eli sanna siellä päättää aika pitkälti miten porukat äänestää yhdessä muiden hallituspuolueiden johtajien kanssa. Kukaan muu siellä ei tee salaa päätöksiä.
Joten taas kerran epäonnistui vastuun vieritys muille.
Jännä miten sannalla tuo on suorastaan maneeri. Aina kun tulee sanottavaa, eli sannan kohdalla vähintään kerran päivässä näköjään, sanna koittaa vierittää syytä ja vastuuta muille.
Hyvänen aika, niinhän sinäkin teet. Ei mitään uutta auringon alla.
Eli hävisit!!!
Lälläslää luuseri.
Hävettääkö olla noin surkea trollaamisessa?
Ajattelepa kun saisit kanavoitua kaiken tämän Mariniin kohdistuvan intohimon johonkin positiiviseen ja rakentavaan tekemiseen.
Teen ainakin hyödyllisempää työtä kuin sinä joka vain valehtelet täysin tohelon pääministerin puolesta palstalla.
Epäilemättä.
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö kirjoitti:
#
Mutta onko ensimmäinen poliitikko josta syntyy kohu mahdollisesta laittomien aineiden käytöstä median toimesta. Ja nyt news flash: miksi Marin ei ole haastanut tuosta asiasta kirjoittaneita lehtiä oikeuteen?
Sanna ei nyt uskalla koska se pelkää että lehdet ärtyy ja rupeaa kyselemään oikeasti hankalia kysymyksiä kuten vaikka sen miksei siinä oikeasti puhtaaksi todistavassa huumetestissä käyty. Tai uniperista josta löytyy paljon ja kaikenlaista ihmeellistä jos vaan joku alkaa kysellä.
Nythän sanna ja mediat leikkii että kansa on niin tyhmää ettei ne tajua mitä noissa tapauksissa oikeasti tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut että Angela Merkel tai Margaret Thacther olisi uhriutunut julkisesti että heihin kohdistunut kritiikki olisi ollut naisvihaa.
Merkeliin ainakin kohdistui valtavasti naisvihaa. Ei ole mitään jaloa siinä, että sen nielee kilttinä tyttönä hiljaa, kuten Merkel teki. Rohkeutta on ottaa se esille.
Vierailija kirjoitti:
Olipas sympaattinen traileri. Odotin tämän keskustelun pohjalta jotain ihan muuta 😂. Kyllä näitä päättäjiä kehtaa ulkomaillakin hehkuttaa.
Nautin aina kun suomen kansaa servataan valehtelemalla suoraan päin naamaa median välityksellä eikä kansa voi sille mitään. Todella nautin. Tuo osoittaa kansan paikan tässä hierarkiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkeliin ainakin kohdistui valtavasti naisvihaa. Ei ole mitään jaloa siinä, että sen nielee kilttinä tyttönä hiljaa, kuten Merkel teki. Rohkeutta on ottaa se esille.
Rohkeutta on ottaa myös patologinen ydinperheviha esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö kirjoitti:
#
Sanna ei nyt uskalla koska se pelkää että lehdet ärtyy ja rupeaa kyselemään oikeasti hankalia kysymyksiä kuten vaikka sen miksei siinä oikeasti puhtaaksi todistavassa huumetestissä käyty. Tai uniperista josta löytyy paljon ja kaikenlaista ihmeellistä jos vaan joku alkaa kysellä.
Nythän sanna ja mediat leikkii että kansa on niin tyhmää ettei ne tajua mitä noissa tapauksissa oikeasti tapahtui.
Riittääköhän sulla foliota iltaan asti? Vielä monta tuntia öyhöttämistä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudesta luopuminen näyttää olevan kovin vaikeaa.
Jos menet ehdoin tahdoin julkisuuteen niin silloin hyväksyt sinne mennessäsi sen että kritiikkiä voi tulla. On keskenkasvuista ja myös narsistista olettaa muuta.
Kerroitte tämän varmasti myös Sipilälle, kansakunnnan kusitolpalle sekä Stubbille, joka on vannonut ettei enää ikinä lähde mukaan Suomen politiikkaan. Narskuja?
He eivät menneet altistuneena baariin. Sipilähän oli mitä pätevin pääministeri ja valtionvelka lähti laskuun. Muistuttaisin kuvakohusta, mihin Sanna käytännössä totesisen olevan kuvaajan vika. Olisimmepa kuulleet Sannan suusta "tulos tai ulos".
Sipilä oli pätevä jakamaan yritystukia ja leikkaamaan opetus- ja sosiaalituista.
Ja Terrafame voidaan unohtaa.
t: Hyväveli kerho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin poliitikkoihin kohdistuu kritiikkiä. Joskus oikeaa ja aiheesta, joskus kohtuutonta.
Silti vain naisen kohdalla näemmä automaattisesti piiloudutaan sukupuolen taa piiloon ja vaaditaan kritiikin lopettamista sillä perusteella että se on muka naisvihaa. Tai no, joidenkin naispoliitikkojen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudesta luopuminen näyttää olevan kovin vaikeaa.
Jos menet ehdoin tahdoin julkisuuteen niin silloin hyväksyt sinne mennessäsi sen että kritiikkiä voi tulla. On keskenkasvuista ja myös narsistista olettaa muuta.
Kerroitte tämän varmasti myös Sipilälle, kansakunnnan kusitolpalle sekä Stubbille, joka on vannonut ettei enää ikinä lähde mukaan Suomen politiikkaan. Narskuja?
He eivät menneet altistuneena baariin. Sipilähän oli mitä pätevin pääministeri ja valtionvelka lähti laskuun. Muistuttaisin kuvakohusta, mihin Sanna käytännössä totesisen olevan kuvaajan vika. Olisimmepa kuulleet Sannan suusta "tulos tai ulos".
Sipilä oli pätevä jakamaan yritystukia ja leikkaamaan opetus- ja sosiaalituista.
Ja Terrafame voidaan unohtaa.
t: Hyväveli kerho
Sanna lahjoitti suoraan 10 miljardin voimalat + tulevaisuuden loistavat tuotot saksalle koska ryyppääminen kiinnosti enemmän, joten voisko pikkuhiljaa lopettaa tuon terrafamesta jankutuksen. Se pipo tai vaikka koko terrafame on tuon rinnalla silkkaa nappikauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. Marin ei ole taiteilija, ei rock-tähti ei näyttelijä, ei minkään sortin artisti. Taiteelliset nerot jäävät elämään oman tuotantonsa vuoksi. Siis teokset jäävät elämään. Marinilla ei ole tällaisia meriittejä.
Marin ja akkalauma jäävät elämään naistenlehtiin. Onhan sekin jonkinlainen saavutus.
Taitavat jäädä historiankirjoihin hallituksena, joka oli vallassa korona-aikana, vei Suomen Natoon, sai viimein sote-uudistuksen tehtyä ja tuki vahvasti Ukrainaa sodassa naapuriamme vastaan.
Kansa sai aikaan Natoon hakemisen ja sen on moni asiantuntijakin sanonut.
Korona oli kaikkialla, ei yksin Suomessa. Marinin porukka ei perustanut koronan jälkiselvitysryhmää kuten muut Pohjoismaat. Ukrainaa ovat kaikki länsimaat tukeneet vahvasti. Sote on katastrofi, mutta saihan kepu sen himmelinsä josta kansa ei tosin hyödy.
Kiuru päsmäröi koronan kanssa, Marinia ei sisäpiirin mukaan asia kiinnostanut.
Marin oli kauniin ulkonäkönsä vuoksi hallituksen mannekiini. Se oli hänen roolinsa.
Historiankirjoissa ei tule lukemaan, että kansa vei Suomen Natoon. Täällä ei järjestetty asiasta edes kanssnäänestystä. Suomen hallitus ja eduskunta veivät Suomen Natoon.
Eliitti vei, kansalta ei kysytty. Kaikki, jotka ovat Natoon liittymisen kannalta, ilmoittavat täälläkin, että "koko kansa" halusi Natoon. Näin ei voi sanoa tuhannen ihmisen gallup-kyselyn eikä oman lähipiirin perusteella.
Lisäksi media teki parhaansa pelotellakseen ihmisiä siitä, että kohta Venäjä tulee rajan yli. Vaikka samaan aikaan ilmoittivat, että Venäjältä ovat aseet ja miehet ja kansan tuki sodalle lopussa.
Vain kansanäänestys olisi antanut asiasta pitävän todistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö kirjoitti:
#
Riittääköhän sulla foliota iltaan asti? Vielä monta tuntia öyhöttämistä edessä.
Sannan tiimin peppukipu se vaan jaksaa huvittaa. Olis varmaan tosiaan helpompaa jos se johtaja jota on suostunut kehumaan somessa olisi edes suunnilleen pätevä hommaansa eikä joku sannan kaltainen pr-katastrofi :D
Itsepä olet sankarisi valinnut.
Kun hallitus ei saanut hankituksi maskeja nopeasti koronan alussa, hallitus ilmoitti, että maskit eivät itse asiassa ehkäise tartuntoja. Kun saatiin maskeja, minunkin koulussa sitten jaettiin joka päivä viisi maskia jokaiselle oppilaalle. Yhtäkkiä ne olivatkin tarpeellisia. Tällainen sluibailu herättää epäluottamustani tähän hallitukseen koronan hoidossa. Mitä muuta meiltä on salattu?