Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä on kyllä ihan tajuttoman seksikäs!

Vierailija
15.05.2023 |

Jos olisin vähän nuorempi ja sinkku niin kyllä olis pakko yrittää. Niin ihana mies! 😍
Mamma 35, Vantaa

Kommentit (374)

Vierailija
181/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vjittu tyhmä suomiämmä. Käärijä on håmåseksuaali käärittynä vihreisiin kääreisiin. Ei sitä kiinnosta suomiämmä.

Se ei kyllä ole håmåseksuelli. Jossain lehdessäkin oli juttua että se pyöritti kolmea naista samaan aikaan.

Okei, no tuo ei kyllä ole yhtään hot. 

Vierailija
182/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mikä tuossa olisi seksikästä tai ei jotenkin omaan silmään iske. Mutta ehkä olen jo liian vanha näin 32-vuotiaana. 

Vierailija
184/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla eroottista, ite tykkään ihan tyypistä. Kaverina varmaan huippu e

Vierailija
185/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jotenkin symppis ja sexy, samassa pakkauksessa.

N46

Vierailija
186/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se Ylen Katri on moninkerroin kuumempi.

On kyllä niin narsistin oloinen muija, koko ajan semmonen I'm the main character -touhu käynnissä. Ei oikein sovi toimittajan hommiin, kun korostaa itseään liikaa eikä muutenkaan mitenkään viehättävä piirre ihmisessä.

Vierailija
187/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vjittu tyhmä suomiämmä. Käärijä on håmåseksuaali käärittynä vihreisiin kääreisiin. Ei sitä kiinnosta suomiämmä.

Se ei kyllä ole håmåseksuelli. Jossain lehdessäkin oli juttua että se pyöritti kolmea naista samaan aikaan.

Okei, no tuo ei kyllä ole yhtään hot. 

Tuo oli 3 kk:den vaihe hänen elämässään eron jälkeen, kun asui ensimmäistä kertaa yksin sitten 19 vuotiaasta laskien. Ja myönsi, että käytti laastarisuhteita välttääkseen kohtaamasta itseään ja yksinäisyyttä.

Ja sanoo ettei tosin luvannut kellekään seurustelusuhdetta, muttei siltikään ole järin ylpeä siitä miten toimi.

Vierailija
188/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se, että jos vuosi sitten olisi Käärijä tullut ilman paitaa vastaan lenkkipolulla, niin junttihan se olisi ollut ja kommentit täyttyneet siitä, että kukaan ei halua nähdä miestä maha paljaana.

Vierailija
189/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Jeesus tuumaisi Käärijästä? Huvittaisi varmaan "Senkin pikku Mittarimato, sinä veijari" pilke silmäkulmassa....:D?

Vierailija
190/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin perusjantterin näköinen tyyppi, itse en voi sietää tota pottatukkaa ja viiksiä, pituus ja kroppa menettelee. Eli ei koko Suomen naisväki kuolaa Käärijän perään todellakaan, mutta jokainenhan saa tykätä siitä, mistä itse haluaa!

Vierailija
191/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Ja jotenkin niin suloinen! En koe olevani liian vanha hänelle (36v babyface), mutta miksipä hän kelpuuttaisi tällaista tavallista tallaajaa. :D

Vierailija
192/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tuossa miehessä on, ehkä se on myös tuo "taviksen elkeet", ettei ole diiva, mutta silti hyvin sinut itsensä kanssa. Seksikäs kroppa ja silmät kyllä ja ilmeisesti molempien sukupuolten mielestä, koska hän itse sanoi saaneensa ehdotuksia sekä naisilta että miehiltä. :)

Aitous, mikä tekee hänestä helposti lähestyttävän oloisen. Ei yritä esittää kovista, ei ole kusip*ä, näyttää tunteensa, herkkä mutta silti itsevarma. Ja hyvännäköinen!

Vierailija
193/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että jos vuosi sitten olisi Käärijä tullut ilman paitaa vastaan lenkkipolulla, niin junttihan se olisi ollut ja kommentit täyttyneet siitä, että kukaan ei halua nähdä miestä maha paljaana.

No jos olisi tullut vihreässä bolerossa, niin ehkä olisin jopa vaihtanut sanasen!😂

Vierailija
194/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono miesmaku mutta yleensä hysteeriset fanittajat pitää hottina vaikka aidanseivästä jos se vaan on ollut telkkarissa näkyvillä ja kuuluisuus.

Vierailija
195/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin perusjantterin näköinen tyyppi, itse en voi sietää tota pottatukkaa ja viiksiä, pituus ja kroppa menettelee. Eli ei koko Suomen naisväki kuolaa Käärijän perään todellakaan, mutta jokainenhan saa tykätä siitä, mistä itse haluaa!

Ei hän liiku pottatukassa edessä lavojen ulkopuolella. Jos haluat tietää, minkänäköisenä vaeltelee vapaa-ajallaan kts Instatilin "inkkumoi" Stoorit. (Taaksevedetty otsis)

Itse kyllä pidän pottaa söpönä ja nuorentaa

Vierailija
196/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pottatukka edessä*

Vierailija
197/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas lohdullista ettei lätkän pelaajan lievästi veärät sääret häiritse kovin paljon!

Terv. Tapparan miäs.

Sori, mutta syy miksi Käärijä ja Zelenskyi ovat hottiksia minun silmääni, on heidän tanssitaitonsa. Z ei ensin sen kuummemmin sykähdyttänyt, mutta katsottuani hänen vanhan tanssitaltioinnin, niin jopa alkoi vetovoima nousta. Notkeasti, elastitsesti liikkuva ja itseään ilmaiseva mies on kuuma, ei kiekon perässä toisiaan kolhivat.

Käärijä on pelannut suht vakavissaan lätkää nuoruudessaan.

Vierailija
198/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai hysteeriset akat into piukeena kun on kuuluisuus ja näkyvyyttä saanut jos se ei olis kuin "tavallinen jantteri" tulis haukkumis ja solvaamista ja rumaksi haukkumista.

Vierailija
199/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai hysteeriset akat into piukeena kun on kuuluisuus ja näkyvyyttä saanut jos se ei olis kuin "tavallinen jantteri" tulis haukkumis ja solvaamista ja rumaksi haukkumista.

Itse kyllä hymyilin kovasti heti, kun näin UMKn ensimmäiset stoorit kun biisejä ei oltu ees julkaistu..No ei kai sitä voi diggailla, ennen kuin näkee yhtään tyypin elekieltä ja reagointia ja persoonaa - vaikkakin vain median väkityksellä. Yksi Käärijän suosion salaisuuksia on "lähelle päästävät" InstaStoorit. Rupattelee milloin missäkin kulmassa milloin minkäkin sängyn pohjalla, suihkussa tai pulkkamäessä.

Vierailija
200/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaljuuntuu tulee munkkitukka jossa reunukset:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi