Käärijä on kyllä ihan tajuttoman seksikäs!
Jos olisin vähän nuorempi ja sinkku niin kyllä olis pakko yrittää. Niin ihana mies! 😍
Mamma 35, Vantaa
Kommentit (374)
En kiistä aiempia kommentteja, mutta koska hän on julkkis, niin se lisää valtavasti viehätysvoimaa. Sanon nyt tämän, koska tämä pätee kaikkiin julkkiksiin.
Käärijän laulut ovat mielestäni pelkkää pa*kaa niissä puhutaan ryyppäämisestä ja muutenkin käärijä tidetää liiankin hyvin olen asin kuullut monilta pieniltä lapsilta että hän haluaa kuunnella käärijää. Mielestäni se oli kamalaa vaikka eivät lapset välttämättä tiedä mitä siinä puhutaan. Itse aiheeseen liittyen sanoisin että ei käärijä ole mielestäni yhtään komea
Vierailija kirjoitti:
En kiistä aiempia kommentteja, mutta koska hän on julkkis, niin se lisää valtavasti viehätysvoimaa. Sanon nyt tämän, koska tämä pätee kaikkiin julkkiksiin.
Oletko sokea ja tyhmä🤦
Esim ei "asim" löytyy yläpuolella olevasta tekstistä kirjoitus virhe
T:ylemmän tekstin kirjoittaja
No sit vaan pimppaa jakamaan komealle urokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sokea ja tyhmä🤦
mielestäni olen samaa mieltä kaikki ajattelee että julkkikset ovat jotenkin komeampia/kauniimpia kuin muut ihmiset vaikka samanlaisiahan kaikki ihmiset ovat ei ole kauniinpaa eikä rumempaa
Tyhjänpäiväinen tähdenlento ukkeli, jolla ei ole lauluääntä, eikä ulkonäköä.
Rakastan Käärijää ja tahtoisin lempiä hänen kanssaan. Minussa vaan ei ole mitään mistä Käärijä voisi olla kiinnostunut. Siinäkään tapauksessa että olisi miehiin päin.
Vierailija kirjoitti:
No hyi helekkari. Aina kieli ulkona ja biisit pelkkiä juomalauluja tai panolauluja. En koskis pitkällä kepilläkään. Ihan turhasta tyypistä meuhkaatte...
Mainitse yksi Käärijän"panolaulu".Itselle ei tule yhtään mieleen.Ruoskahan ei kerro seksistä vaan julkkisten saamasta vihapostista somessa ja Seiskan kaltaisesta journalismista.
mauttomuuden huippu se on